Ah ah, nee hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:15 schreef prupke het volgende:
[..]
Op internet kan je anoniem zijn
Maar als je iets uitvreet waar nederland over valt... dan weten ze je te vinden ...
Je mag liegen op het net , maar je mag niet liegen tegen oom agent. (als je staande wordt gehouden)
Die jongens hebben iemand (een onschuldig iemand , verkeerde tijd en plaats enz) dood gereden....
Hun familie kan wel zeggen /schrijven : het spijt ons!!
Maar dat moeten die jongens doen !!!!
niet de familie.....
(is het zelfde als ik jou een klap voor je kop geef en mijn opa komt daarvoor zijn excuses aanbieden....
Ik denk dat je dubbel ligt )
Kinderen voeden zichzelf op.quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:20 schreef JohnLocke het volgende:
Hun kinderen beter opvoeden.
Dat kun je wel degelijk, voorbeelden in overvloed. je kunt als ouder bepaald gedrag simpelweg niet tolereren, of omgang met bepaalde personen niet toestaan. In veel gevallen pakt dat goed uit, ik ken persoonlijk genoeg voorbeelden, maar ja...soms valt er ook wel eens eentje buiten de boot, maar dat is altijd al zo geweest. Maar het standpunt dat je als ouders je kinderen niet kunt sturen is wel heel erg ruggegraatloos.quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Kinderen voeden zichzelf op.
Maak je geen illusies over de invloed die je als ouder kunt uitoefenen.
Behalve door Maluku'squote:Op woensdag 27 januari 2010 06:58 schreef El_Matador het volgende:
De Marokkanen in Nederland gaan de zigeuners achterna. Tuig van de richel, voor niemand bang en door niemand gecorrigeerd. Onopgevoede barbaren.
En dit soort denkbeelden geven maar weer aan hoe slecht het gesteld is in Nederland.quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou over twee weken berichtje in de krant dat deze persoon door onbekenden finaal in elkaar is getrapt en hersendood in het ziekenhuis ligt. De burgemeester en commissaris van de politie reageren geschokt en zullen alles in het werk stellen om de daders te vinden. Vier weken later een klein flutberichtje dat de recherche het onderzoek stopzet ivm ontbreken getuigen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef Dwersdriever het volgende:
Een van de medewerkers op de Eerste Hulp van het Radboudziekenhuis heeft maandag aangifte gedaan van ernstige verbale bedreiging door de twee scooterjongens. Tot nu toe durfde geen van de betrokkenen het omdat hun naam en adres via het proces verbaal bij de verdachten, hun families en kennissenkring terecht zou komen. Aangezien ze met de dood bedreigd werden, voelden veel van hen daar niet voor.
De Raad van Bestuur van het ziekenhuis heeft er bij de betrokkenen op aangedrongen toch aangifte te doen. Eén persoon heeft dat nu daadwerkelijk gedaan. Het bestuur hoopt nu dat er meer volgen.
En dit meen je serieus?quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je hebt zelf geen kinderen hoop ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
quote:De jongste telg was het niet eens met het interview dat zijn moeder aan een Gelderlander-journalist had gegeven en welke in de zaterdageditie van de krant gepubliceerd zou worden. Diverse bedreigingen aan het adres van de receptioniste, journalist Frank Hermans (gisteren verwijderde Twitter account hier) alsmede redactiechef Michiel Willems waren het gevolg. Toeval of niet, het interview is tot op heden nog nergens gepubliceerd.
Dit verhaal wordt maar triester en triester. Als het waar is overweeg ik mijn abonnement op de krant op te zeggen. Ik vroeg me in een eerdere posting hier al af waarom we geen achtergrondinformatie over de betrokken personen kregen. Nog niet eens de namen. Geen journalistieke verhalen, maar louter die integrale brief.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:58 schreef Zero2Nine het volgende:
Het verhaal krijgt nog een staartje:
http://www.geenstijl.nl/m(...)jes_bedreigen_d.html
Als dit waar is, GS is nogal vaag over de bron, zou dat behoorlijk ernstig zijn:
[..]
Bedreigen helpt dus wel...quote:Op maandag 8 februari 2010 17:58 schreef Zero2Nine het volgende:
Het verhaal krijgt nog een staartje:
http://www.geenstijl.nl/m(...)jes_bedreigen_d.html
Als dit waar is, GS is nogal vaag over de bron, zou dat behoorlijk ernstig zijn:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |