Ik zou persoonlijk alle potgrond vervangen en daarna Bio Stalfris aanschaffenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga ik doen![]()
Baat het niet dan schaadt het niet....en de geur van koffie is altijd beter dan de indringende pislucht van een nog niet gecastreerde kater
Ja, wat had je dan verwacht? Mannen die zulke smerige dingen posten... daar wil ik niks mee te maken hebben.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik las het....nou zit ik met dat groene Tirolerpakje
Ik had wel al een website om mee te beginnen natuurlijk he! Ik heb alleen de look veranderd en wat dingetjes toegevoegd, dat scheelt enorm. Maar verder heb ik alle info gewoon van internet gehaald, zo van: Ik wil dat mn plaatjes uitgelijnd zijn, nou, na een paar uur zoeken en proberen heb ik dan eindelijk gevonden dat dat in css moet en hoe dat moetquote:Op maandag 18 januari 2010 @ 23:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gek! Je mag altijd spammen natuurlijk! Hier mag je toch ontzettend trots op zijn? Ik doe het je niet na hoor, ik ben al 2 jaar bezig aan een website te bouwen
Die pot is een meter hoog en een halve meter doorsnee.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk alle potgrond vervangen en daarna Bio Stalfris aanschaffen....niet alleen voor dit ongelukje maar werkt perfect voor alle vieze beestenluchtjes (enne concentraat dus niet zo prijzig als al die kleine flesjes die kant en klaar zijn)
Nee?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:15 schreef tombolafan het volgende:
Cat, heb je wel de foto's van Sjonnie al gezien???
MB, spam away heur.quote:
wat!!!!quote:
Ja maar, ik...ik...alleen maar........tekst van..... "Ik ben verliefd"quote:Op maandag 18 januari 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, wat had je dan verwacht? Mannen die zulke smerige dingen posten... daar wil ik niks mee te maken hebben.![]()
Heel veel excuses, bloemen en bonbons kunnen het leed misschien verzachten.....![]()
Wehehe, en zij maar verbaasd zijn hoe je haar doorhad zeker!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij heeft Luna er ook in geplast, zij heeft iig wel het gat gegraven.
Ze viel door de mand ivm witte voetjes die niet zo wit meer waren
Nee, in de ESF SC, om een songtekst...quote:Op maandag 18 januari 2010 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat!!!!
of lees je nu pas die pm waarin ze zegt dat je niet meer weg mag gaan zonder het te melden?
Ja? Ik zie af en toe door de bomen het bos niet meerquote:Op maandag 18 januari 2010 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had wel al een website om mee te beginnen natuurlijk he! Ik heb alleen de look veranderd en wat dingetjes toegevoegd, dat scheelt enorm. Maar verder heb ik alle info gewoon van internet gehaald, zo van: Ik wil dat mn plaatjes uitgelijnd zijn, nou, na een paar uur zoeken en proberen heb ik dan eindelijk gevonden dat dat in css moet en hoe dat moetGewoon proberen, er is zoveel info beschikbaar
Dat koppie was priceless idd....je kunt er ook niet kwaad op worden.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehe, en zij maar verbaasd zijn hoe je haar doorhad zeker!
Verschrikkelijk zijn ze he?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat koppie was priceless idd....je kunt er ook niet kwaad op worden.
Kleine monsters
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die pot is een meter hoog en een halve meter doorsnee.
Tis best een grote palm, no way dat ik die ga uitgraven
Hier dus: ESF SC #1 Waar Nederland een x moet winnen !quote:Op maandag 18 januari 2010 23:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, in de ESF SC, om een songtekst...
Overleeft de palm dat?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan die Bio Stalfris aanschaffen en gewoon wat van die oplossing( dus water/stalfrisoplossing 10%) erbij gieten....stank wordt dan door de bacterieen in het middel "opgevreten" anders heb je grote kans dat het "lekker" blijft broeien
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier dus: ESF SC #1 Waar Nederland een x moet winnen !
Echt, gewoon het gore lef om dat ongespoilerd erop te zetten.
En daar gaat het toch om Cat!!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar, ik...ik...alleen maar........tekst van....
"Ik ben verliefd"
yups, zou nog moeten lukkenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:12 schreef Bamba het volgende:
Elies? Heb jij nog plek voor handdoeken in je auto?
Neuh, beslist niet. Buiten zetten, of in de douche, flink uitspoelen die potgrond en dan een stel flinke keien (vuistgroot) op de potgrond leggen. De kitties kunnen dan niet krabben en zullen er ws. niet meer in piesen daardoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver...de palm staat hier in de kamer te overwinteren.
Het blijkt een geweldig speelobject voor onze jongste bewonertjes, maar nu hebben ze hem ook als kattenbak gebruikt![]()
Geen poepjes, alleen plasje, maar het meurt echt![]()
Zou nieuwe potgrond eroverheen helpen?
Oke, want dan ga ik het anders doen. Dan rij ik met Tombola mee vanaf Breda. Kan ik de handdoeken voor zaterdag nog bij jou afgooien?quote:
Is een bacterieoplossing met een heel heel kleine beetje zeepachtig middel....gewoon heel goed verdunnen(maximaal 10%) en natuurlijk niet meteen een liter erbij gooien.....dan zou die palm het wel moeten overleven.....ik gebruik het alleen maar op vieze plekjes te besproeien om het schoonmaken af te maken....er zit wel heel ietsje van zeep of zo in want het schuimt heel licht als je het in een fles doet(ik heb een jerrycan van 5 liter samen met een kennis en haal daar regelmatig een litertje op in mijn oude 1 literfles) maar die verdunning is zo sterk dat je dus maar heel weinig zeep in die oplossing hebt zitten...enne die urine doet die palm ook niet goedquote:
Die steentjes is een goeiequote:Op maandag 18 januari 2010 23:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neuh, beslist niet. Buiten zetten, of in de douche, flink uitspoelen die potgrond en dan een stel flinke keien (vuistgroot) op de potgrond leggen. De kitties kunnen dan niet krabben en zullen er ws. niet meer in piesen daardoor.
Da's dan wel weer liev......quote:Op maandag 18 januari 2010 23:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar, ik...ik...alleen maar........tekst van..... "Ik ben verliefd"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |