quote:Op maandag 18 januari 2010 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
So hee!
Jij hebt goed opgelet met biologie!
Elies!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat gaat dus echt niet
Het aller-aller-allerergste: toen het met de servetten niet lukte, zocht ik iets anders. In het raamkozijn lag een oude ijskrabber. Heb ik het daarmee geprobeerd (ook niet gelukt). Bleek een erfstuk van min overleden schoonmoeder te zijn
Owwww.... help, mijn huwelijk![]()
Daarnet de hele ijskrabber schoongekrabbeld met mijn duimnagels. Geen duimnagels meer over
Thanks morrie!quote:Op maandag 18 januari 2010 @ 20:59 schreef Morretje het volgende:
Toffe site MB!Ziet er strak en profi uit.
Oh-oh, ben je al verliefd?
Mijn website is vernieuwdquote:Op maandag 18 januari 2010 @ 22:49 schreef Cat22 het volgende:![]()
Moet ik iets teruglezen of krijg ik samenvatting?
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
So hee!
Jij hebt goed opgelet met biologie!
Ik heb meteen geklikt. Ziet er schitterend uit!quote:
Die kent jou al langer dan vandaag.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis vreselijk
Gelukkig blijft de beeb erom lachen
Ah! Die was ik vergeten...quote:Op maandag 18 januari 2010 23:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks morrie!
Met jou en de beeb ook alles goed?
[..]
Mijn website is vernieuwd
Dat zijn misschien wel de kleine dingetjes waarom ze nooit meer zonder jou wil.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis vreselijk
Gelukkig blijft de beeb erom lachen
Thanksquote:Op maandag 18 januari 2010 @ 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb meteen geklikt. Ziet er schitterend uit!![]()
Dat profiel van die zwangere vrouw aan het begin.En lekker overzichtelijk op onderwerp ook.
Veel werk aan gehad?
Voor de geur misschien wel, maar ook meteen koffiedrap erover heen doen? Om het tegen te gaan?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver...de palm staat hier in de kamer te overwinteren.
Het blijkt een geweldig speelobject voor onze jongste bewonertjes, maar nu hebben ze hem ook als kattenbak gebruikt![]()
Geen poepjes, alleen plasje, maar het meurt echt![]()
Zou nieuwe potgrond eroverheen helpen?
Ga ik doenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Voor de geur misschien wel, maar ook meteen koffiedrap erover heen doen? Om het tegen te gaan?
Gek! Je mag altijd spammen natuurlijk! Hier mag je toch ontzettend trots op zijn? Ik doe het je niet na hoor, ik ben al 2 jaar bezig aan een website te bouwenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks
Ja, heel veel werkAangezien ik niet erg thuis ben in HTML, css, flash, dat soort shit. Maar het is gelukt en ik ben trots
Ik zal vanaf nu niet meer zo veel spammen, oh lieve F&F-ers
Iddquote:Op maandag 18 januari 2010 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga ik doen![]()
Baat het niet dan schaadt het niet....en de geur van koffie is altijd beter dan de indringende pislucht van een nog niet gecastreerde kater
Zoiets mag je altijd spammen!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks
Ja, heel veel werkAangezien ik niet erg thuis ben in HTML, css, flash, dat soort shit. Maar het is gelukt en ik ben trots
Ik zal vanaf nu niet meer zo veel spammen, oh lieve F&F-ers
Ik las het....nou zit ik met dat groene Tirolerpakjequote:
Ingepingelingding!quote:
Ik denk dat je ook wat moet afgraven.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver...de palm staat hier in de kamer te overwinteren.
Het blijkt een geweldig speelobject voor onze jongste bewonertjes, maar nu hebben ze hem ook als kattenbak gebruikt![]()
Geen poepjes, alleen plasje, maar het meurt echt![]()
Zou nieuwe potgrond eroverheen helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |