Ik help het je hopen!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Super dat het nu al open is... de voorronden zijn altijd al leuk om te volgen
Alleen jammer dat de Nederlandse inzending echt om te janken zo slecht is.... kut TROS![]()
Al heb ik nog niet de hoop opgegeven dat het allemaal een grote Bananasplitgrap is
... en ik wou dat ik het nooit gedaan had.quote:Ik ben vergeten waar ik dit liedje heb gehoord, in de zomerzon
Ik geloof dat het toen daar met jou op het strand was in Lissabon
Of was het daar toen in Parijs, achter een coupe vers mokka-ijs?
Het kan ook zijn dat het was met zijn tweeën overzee in die luchtballon
Shalalie shalala, shalalie shalala, het gaat niet uit m’n kop
Shalalie shalala, shalalie shalala, ik sta d’r ’s morgens mee op
Ik ben verliefd op jou, daardoor vergeet ik alles gauw en weet ik het niet meer
Shalalie shalala, shalalie shalala, zo gaat het ongeveer
Ik ben verliefd, ik ben verliefd, ik ben verliefd, dat kun je zo zien
Het kan ook zijn dat ik hoog in de lucht in een vliegtuig naar Oslo zat
Of klonk het uit een café in zo’n straatje – ik was ooit in Trinidad
Of was het met een goed glas wijn op dat terrasje in Berlijn?
Misschien toen in de sneeuw op een arreslee in Leningrad?
Hoe kan ik dat, hoe kan ik dat
Hoe kan ik dat, hoe kan ik dat
Hoe kan ik dat nou vergeten?
Ik zeg het niet gauw maar om een bejaarde smurfenopa een lied te laten schrijven dat zelfs in 1960 nog geen potten had gebroken... dat is echt geldverspilling....quote:Op maandag 18 januari 2010 21:56 schreef Oidale het volgende:
Ach dat gekat op ShalalieHeerlijk juist zo een foute inzending
Ik zeg maar zo, het was in Parijs achter [ afbeelding ]
En bedankt.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:58 schreef JJH het volgende:
Ik had trouwens nog nooit de tekst opgezocht, ik had alleen nog maar gehoord dat ie belachelijk slecht was.
Nu heb ik het opgezocht....
[..]
... en ik wou dat ik het nooit gedaan had.
Jamaar, ik kan toch niet trouwen met een Shalalie? Ik heb zoooo mijn best gedaan dat lied te ontwijken.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, doe es lief![]()
Ik wil potverdorie ooit jullie bruidsmeisje zijn
Jij bent zijn Shalalaquote:Op maandag 18 januari 2010 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar, ik kan toch niet trouwen met een Shalalie? Ik heb zoooo mijn best gedaan dat lied te ontwijken.
quote:
Heb je de post om de quote heen wel gelezen. Ik verafschuw het!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar, ik kan toch niet trouwen met een Shalalie? Ik heb zoooo mijn best gedaan dat lied te ontwijken.
JA!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JA!!!!!Jij ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
QFT!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je de post om de quote heen wel gelezen. Ik verafschuw het!
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op maandag 18 januari 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop maar dat jullie zin hebben in een tournament waar we het beste nummer van alle winnende nummers gaan bepalen, want het voorbereiden is erg kut. Dus beter doen veel mensen enthousiast mee
!
Ik maar een beetje, maar gewoon enthousiast meedoen johquote:Op maandag 18 januari 2010 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
ik snap je post niet...![]()
En daar gaat het toch om Cat!!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar, ik...ik...alleen maar........tekst van....
"Ik ben verliefd"
Zie het als een soort preview van een bepaald topic wat in ESF komt waar het voorbereiden stom is, en het daarom extra zuur is als men besluit niet zo mee te doenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
ik snap je post niet...![]()
Dat deel snapte ik wel, maar ik snap niet waar ik aan mee moet doen...quote:Op maandag 18 januari 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zie het als een soort preview van een bepaald topic wat in ESF komt waar het voorbereiden stom is, en het daarom extra zuur is als men besluit niet zo mee te doen.
Je word steeds duidelijkerquote:Op maandag 18 januari 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zie het als een soort preview van een bepaald topic wat in ESF komt waar het voorbereiden stom is, en het daarom extra zuur is als men besluit niet zo mee te doen.
Oh er moet gestemd worden enzo.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat deel snapte ik wel, maar ik snap niet waar ik aan mee moet doen...![]()
![]()
Da's meer wat voor Greys.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:30 schreef Bamba het volgende:
Tombola, volgens mij moeten we dan eenlijstje
invullen, dus dan is het goed toch?
ja jeetje, dat snapte ik wel...quote:Op maandag 18 januari 2010 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh er moet gestemd worden enzo.. Als het topic er is
.
dat is dan ook wel weer waar...quote:Op maandag 18 januari 2010 23:30 schreef Bamba het volgende:
Tombola, volgens mij moeten we dan eenlijstje
invullen, dus dan is het goed toch?
Jamaar... waarom zet je de tekst dan evengoed neer? Zo zonder spoiler? Da's echt heel erg onbeleefd heur. Op z'n zachtst gezegd.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je de post om de quote heen wel gelezen. Ik verafschuw het!
HO!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar... waarom zet je de tekst dan evengoed neer? Zo zonder spoiler? Da's echt heel erg onbeleefd heur. Op z'n zachtst gezegd.
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja jeetje, dat snapte ik wel...![]()
MAAR WAAROP!!!!!!
dan kan ik me geestelijk voorbereiden![]()
En dat in het licht van het songfestival. Dat is toch niet zo onduidelijk!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
waar we het beste nummer van alle winnende nummers gaan bepalen
okee, ik snap gewoon niet "het beste nummer van alle winnende nummers"quote:Op maandag 18 januari 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
En dat in het licht van het songfestival. Dat is toch niet zo onduidelijk!.
We moeten maar vast gaan broeden op een gepaste straf voor mensen die niet meedoen.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop maar dat jullie zin hebben in een tournament waar we het beste nummer van alle winnende nummers gaan bepalen, want het voorbereiden is erg kut. Dus beter doen veel mensen enthousiast mee
!
De bedoeling is dat er van alle nummers die in alle jaren gewonnen hebben op het songfestival één winnaar gekozen wordt (adhv duellen tussen twee nummers).quote:Op maandag 18 januari 2010 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, ik snap gewoon niet "het beste nummer van alle winnende nummers"
bedoel je dat we moeten stemmen op de nummers die in de landen die meedoen gewonnen hebben dit jaar? of van ALLE songfestivalwinnaars de beste?
Dan moet je even in MUZ gaan buurten, daar worden vaker zulke toernooien gehouden.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De bedoeling is dat er van alle nummers die in alle jaren gewonnen hebben op het songfestival één winnaar gekozen wordt (adhv duellen tussen twee nummers).
Dat!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HO!
op een forum waar zelfs duikbootfoto's geplaatst worden is dit niet zo heel ernstig
je HOEFT het niet te lezen (itt die duikboot, die zag je gewoon), dus het is deels eigen verantwoording
Ja, leuk!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
!
ah ok.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De bedoeling is dat er van alle nummers die in alle jaren gewonnen hebben op het songfestival één winnaar gekozen wordt (adhv duellen tussen twee nummers).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
FTR ookquote:Op maandag 18 januari 2010 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je even in MUZ gaan buurten, daar worden vaker zulke toernooien gehouden.
[..]Voorzichtig nou he, ze vond je net weer een beetje lief volgens mijquote:Dat!die van Qwea...quote:En ik ken de duikboot niet, maar ik ga er ook niet verder naar vragen.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Dat was inderdaad het plan jaquote:Op maandag 18 januari 2010 23:43 schreef Oidale het volgende:
[..]
Ja, leuk!
Bij succes gaan we daarna voor beste NL inzending, toch?!. Maar eerst dit hoor. En het is veel werk
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
alle winnaars op rijquote:Op maandag 18 januari 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was inderdaad het plan ja. Maar eerst dit hoor. En het is veel werk
.
paren maken
meeste stemmen gelden
toch niet zo heel moeilijk?
vergelijkbaar met een afvalschema van bijv. tenniswedstrijden?J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Oeh ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
FTR ook
[..]
Voorzichtig nou he, ze vond je net weer een beetje lief volgens mij
[..]
die van Qwea...![]()
![]()
Wat je zegt is idd niet zo moeilijk, maar het zijn 57 nummers. Die moest ik overzichtelijk en willekeurig in paren verdelen (en ik ben niet zo'n techneut dat ik dat handig kanquote:Op maandag 18 januari 2010 23:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
alle winnaars op rij
paren maken
meeste stemmen gelden
toch niet zo heel moeilijk?
vergelijkbaar met een afvalschema van bijv. tenniswedstrijden?), en daar moeten nu afzonderlijk nog de youtubefilmpjes bij worden gezocht om erbij te plaatsen (want niet iedereen kent alle nummers). Maar op FOK! kan je een youtubefilmpje niet onder een linkje zetten want dan wordt het tóch zo'n blokje. Dus dan moet het eerst via tinyurl.com een kleiner linkje gemaakt worden. Vervolgens in mijn random lijst de juiste namen weer zoeken om de linkjes toe te voegen aan de lijst.
Het is allemaal niet zo moeilijk, maar wel veel werk.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
ah, dan snap ik het al beterquote:Op maandag 18 januari 2010 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat je zegt is idd niet zo moeilijk, maar het zijn 57 nummers. Die moest ik overzichtelijk en willekeurig in paren verdelen (en ik ben niet zo'n techneut dat ik dat handig kan), en daar moeten nu afzonderlijk nog de youtubefilmpjes bij worden gezocht om erbij te plaatsen (want niet iedereen kent alle nummers). Maar op FOK! kan je een youtubefilmpje niet onder een linkje zetten want dan wordt het tóch zo'n blokje. Dus dan moet het eerst via tinyurl.com een kleiner linkje gemaakt worden. Vervolgens in mijn random lijst de juiste namen weer zoeken om de linkjes toe te voegen aan de lijst.
Het is allemaal niet zo moeilijk, maar wel veel werk.
hoewel ik zoiets zou hebben; als je het niet kent zoek je het zelf maar op
Sterkte!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Is ons Greysje daarom niet aanwezig?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was inderdaad het plan ja. Maar eerst dit hoor. En het is veel werk
.
![]()
Kut ESF
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.![]()
Hé, we gaan hier voor goede service hequote:Op maandag 18 januari 2010 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, dan snap ik het al beter
hoewel ik zoiets zou hebben; als je het niet kent zoek je het zelf maar op
Sterkte!!!. Anders krijgen we nooit fooi!
Soms moet je leren loslatenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is ons Greysje daarom niet aanwezig?![]()
Kut ESF![]()
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
TTijdrovend inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat je zegt is idd niet zo moeilijk, maar het zijn 57 nummers. Die moest ik overzichtelijk en willekeurig in paren verdelen (en ik ben niet zo'n techneut dat ik dat handig kan), en daar moeten nu afzonderlijk nog de youtubefilmpjes bij worden gezocht om erbij te plaatsen (want niet iedereen kent alle nummers). Maar op FOK! kan je een youtubefilmpje niet onder een linkje zetten want dan wordt het tóch zo'n blokje. Dus dan moet het eerst via tinyurl.com een kleiner linkje gemaakt worden. Vervolgens in mijn random lijst de juiste namen weer zoeken om de linkjes toe te voegen aan de lijst.
Het is allemaal niet zo moeilijk, maar wel veel werk.
Nu al kudos!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |