Dat heb ik gezien, af en toe heb ik nog wat gelezen.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, ergens staat wel een verslagje met foto's. Ergens in een topic van zaterdag geloof ik.
* laptop en mobiel internet inpakt *quote:Op maandag 18 januari 2010 23:47 schreef Cat22 het volgende:
Eej Tombola en Bamba, wij moeten onze oogsten nu wel plannen he? Dat we niet zitten te stressen bij DTH.
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin kwam net ff puppy keuren.
Goedgekeurd![]()
Verder heb je echt je handen vol aan zo een klein geval.
Maar hij kan inmiddels al zelf de bank op,heeft al een deken en een mand geclaimd, heeft al een trui van Frits aan gehad en ook Billy zn puppy bandje met kattenbel, speelt met alle honden , ook die van mn vriendin, behalve met Billy want dies doodsbang voor m.
Ik hoop dat ie me vannacht met rust laat, dan vind ik t allemaal wel best geloof ik
jullie zijn er alletwee weinig, dus samen is helemaal feest!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat is daar zo opmerkelijk aan?
of dacht je dat we elkaars kloon waren?
Ik heb het dus prima naar mijn zin gehad.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien, af en toe heb ik nog wat gelezen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin kwam net ff puppy keuren.
Goedgekeurd![]()
Verder heb je echt je handen vol aan zo een klein geval.
Maar hij kan inmiddels al zelf de bank op,heeft al een deken en een mand geclaimd, heeft al een trui van Frits aan gehad en ook Billy zn puppy bandje met kattenbel, speelt met alle honden , ook die van mn vriendin, behalve met Billy want dies doodsbang voor m.
Ik hoop dat ie me vannacht met rust laat, dan vind ik t allemaal wel best geloof ik
Hoe oud is Gizmo?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heerlijk die pubers he?![]()
Gizmo hangt regelmatig aan de achterdeur hier. Echt met z'n klauwen op het stukje hout van de omlijsting van het glas en dan hangt 'ie daar maar stom te hangen
Raar beest
Dat kun jij nou wel zeggen maar daar denkt Billy heel anders overquote:Op maandag 18 januari 2010 23:50 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een goede hondenmoeder he?
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* laptop en mobiel internet inpakt *![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
jullie zijn er alletwee weinig, dus samen is helemaal feest!!!!
Dat was wel even een aangename break, zo een weekje weg en toch niet stilzitten.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het dus prima naar mijn zin gehad.
Zelfs lezen is er niet meer bijquote:Op maandag 18 januari 2010 23:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ahhww!![]()
Misschien moet je eens wat minder bijlezen en wat meer posten?
Oh nou hij slaap gewoon op de slaapkamer met de rest.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je pech hebt gaat hij vannacht lekker jammeren omdat hij zijn mamma mist....heb dat met Conchita maar opgelost door haar in een doos naast mijn bed te zetten....handdoeken erin tegen het lekkenen als ze wat onrustigf werd even hand erin doen zodat ze wist dat ik er was...volgende nacht vond ze alles prima en was het 's nachts stil.
Daar houdt Droopy ook niet van; het is klein, snel en onberekenbaar, jakkesquote:Op maandag 18 januari 2010 23:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kun jij nou wel zeggen maar daar denkt Billy heel anders over![]()
Die wil zaterdag mee naar DTH roept ie net![]()
Als ie maar weg is van die enge pup![]()
Echt, stom beest, geen herder te groot voor m, maar zo een pup, daar kan ie echt net niks mee![]()
Sneuneus van me.
Eindelijk heb je het door.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zelfs lezen is er niet meer bijLig 100 topics achter en dat haal ik nooooooit meer in
Jep, al ben ik anderhalve dag aan het bijslapen geweest. Elke dat voor 7u mijn bed uit is niet goed.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat was wel even een aangename break, zo een weekje weg en toch niet stilzitten.
hierooooooooooquote:Op maandag 18 januari 2010 23:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, ergens staat wel een verslagje met foto's. Ergens in een topic van zaterdag geloof ik.
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:55 schreef trovey het volgende:
Trouwens ook al gemerkt dat de "accu" op die leeftijd heel snel leegloopt.....Conchita kon op het ene moment rondrennen en spelen en ineens boem...viel ze in slaap op de plek waar ze op dat moment was.....5-10 minuten later was ze weer in de benen en maar weer rondracen
(en de katten maar alle kattenboeken naslaan welk vreemd ras kat het vrouwtje nu in huis had genomen
)
Komt vast goed met die knul.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou hij slaap gewoon op de slaapkamer met de rest.
En morgen leer ik m wel ff het trapje naast het bed zelf op en af lopen, de opstap bij de bank snapt ie al.
Als ie dr zelf in en uit kan en snapt dat ie op de plasmatjes mag pissen en kakken dan komen we dr wel snel uit samen.
Morgen moet ik meneer ook even aan de riem leren lopen, want daar had ie vandaag nog niet veel trek in, en de eerste dag ga ik dr nog geen ruzie mee maken.
Morgen however![]()
Ze had het al gelezen.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hieroooooooooo
[SC] 564 Waar we Alex in Haiti willen helpen
Ja of hij is in coma of hij raast rond, nu is ie aan het razen, ik laat m ff lekker gaan, kan ie strakjes lekker slapenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:55 schreef trovey het volgende:
Trouwens ook al gemerkt dat de "accu" op die leeftijd heel snel leegloopt.....Conchita kon op het ene moment rondrennen en spelen en ineens boem...viel ze in slaap op de plek waar ze op dat moment was.....5-10 minuten later was ze weer in de benen en maar weer rondracen
(en de katten maar alle kattenboeken naslaan welk vreemd ras kat het vrouwtje nu in huis had genomen
)
Nee, ik ben al gewend aan mijn koosnaampjequote:Op maandag 18 januari 2010 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar houdt Droopy ook niet van; het is klein, snel en onberekenbaar, jakkes![]()
Maar mooi dat het al zo goed gaat![]()
Meer foto's?![]()
Takkedinges![]()
Ga je me zaterdag niet weer slaan?
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou hij slaap gewoon op de slaapkamer met de rest.
En morgen leer ik m wel ff het trapje naast het bed zelf op en af lopen, de opstap bij de bank snapt ie al.
Als ie dr zelf in en uit kan en snapt dat ie op de plasmatjes mag pissen en kakken dan komen we dr wel snel uit samen.
Morgen moet ik meneer ook even aan de riem leren lopen, want daar had ie vandaag nog niet veel trek in, en de eerste dag ga ik dr nog geen ruzie mee maken.
Morgen however![]()
Ik wil Billy wel dan!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kun jij nou wel zeggen maar daar denkt Billy heel anders over![]()
Die wil zaterdag mee naar DTH roept ie net![]()
Als ie maar weg is van die enge pup![]()
Echt, stom beest, geen herder te groot voor m, maar zo een pup, daar kan ie echt net niks mee![]()
Sneuneus van me.
Dat gaat nu niet meer lukken, ik val zo vanzelf om trouwens.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis al bijna 00.00![]()
Ik zou vroeg op bed vandaag
ja, ik was al aan t zoeken...quote:
Oeis, volgens mij is er nu echt geen lurker meer over.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zelfs lezen is er niet meer bijLig 100 topics achter en dat haal ik nooooooit meer in
*Mental image.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Conchita stond de eerste dag al bovenaan de trap...maar geen idee hoe ze weer naar beneden moest komen....staat daar zo'n handvol hond bovenaan de trap te piepen als een kuikentje..heb het haar meteen maar geleerd hoe ze trap moest afkomenom ongelukken te voorkomen....was de bedoeling wel niet dat ze dat zo snel door zou hebben maar ja chi's zijn en blijven ondernemend
Gizmo is nu 5,5 maand en ik ga morgen naar de DA bellen om een afspraak te maken om 'm te laten castreren. Hij is behoorlijk opstandig op het moment (damn die hormonen)quote:Op maandag 18 januari 2010 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe oud is Gizmo?
Wij hadden ooit een douche-poes.
Die hing altijd aan de klink van de badkamerdeur.
Die deur is voorgoed vern**kt.
Gelukkig binnenkort de badkamerrenovatie, dan kan die deur ook direct aangepakt
Ik heb nog geen een foto gemaakt thuis, ik flits niet graag.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar houdt Droopy ook niet van; het is klein, snel en onberekenbaar, jakkes![]()
Maar mooi dat het al zo goed gaat![]()
Meer foto's?![]()
Takkedinges![]()
Ga je me zaterdag niet weer slaan?
Ik dus nog nietquote:Op maandag 18 januari 2010 23:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat gaat nu niet meer lukken, ik val zo vanzelf om trouwens.
Ha! *pakt de laptop alvast in de auto van Tombola*quote:Op maandag 18 januari 2010 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eindelijk heb je het door.![]()
*reserveert plekje in de Mac naast Tombolas laptop*
Jij ook altijd met je tukkies.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dus nog niet![]()
Rond 20.00 was ik echt op, maar sinds een uurtje of 2 ben ik weer wakker.
Dat valt tegen he.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, al ben ik anderhalve dag aan het bijslapen geweest. Elke dat voor 7u mijn bed uit is niet goed.
Tom wordt geschat op 6 maanden (juli 2009) en ik wilde eiks wachten op de kortingsweek.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gizmo is nu 5,5 maand en ik ga morgen naar de DA bellen om een afspraak te maken om 'm te laten castreren. Hij is behoorlijk opstandig op het moment (damn die hormonen)
Ik heb geen tuk gedaan, ben juist doorgedenderd met was draaien, opruimen, stofzuigen om een tukje te voorkomen.quote:
Goed dat je het zegt!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis al bijna 00.00![]()
Ik zou vroeg op bed vandaag
Bij ons is wachten gewoon geen optie meer voor ons. We worden stapelgek van 'm op dit moment. Loopt continue te mauwen bij de deuren, zodra hij een kans ziet, schiet 'ie naar buiten (en wij als gekken achter 'm aan, de overburen lachen d'r eigen kapotquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tom wordt geschat op 6 maanden (juli 2009) en ik wilde eiks wachten op de kortingsweek.
Maar de geur die oprijst vanuit de palm is euhm...best volwassen![]()
Ik ga ook maar es bellen, kijken wat de DA er van zegt.
Gewoon in bed gaan liggen en wat lezen, werkt bij mij bijna altijdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb geen tuk gedaan, ben juist doorgedenderd met was draaien, opruimen, stofzuigen om een tukje te voorkomen.
En nu ben ik er dus overheen
Slaapmutsje? Beker warme melk?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb geen tuk gedaan, ben juist doorgedenderd met was draaien, opruimen, stofzuigen om een tukje te voorkomen.
En nu ben ik er dus overheen
Gaan we met z'n drietjes smoezelen over crops en gifts en vooral fertilisen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ha! *pakt de laptop alvast in de auto van Tombola*
Dat is wel humor inderdaad.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Bij ons is wachten gewoon geen optie meer voor ons. We worden stapelgek van 'm op dit moment. Loopt continue te mauwen bij de deuren, zodra hij een kans ziet, schiet 'ie naar buiten (en wij als gekken achter 'm aan, de overburen lachen d'r eigen kapot).
Uhm ja, ze dacht mij dr serieus waar zomaar een plezier mee te doen dus uhm tja, nu zit ik dr mooi mee, dr man stond dr vanmiddag mee aan de deur op mn werk, hij kwam iets ophalen dat ik voor haar meegebracht had en ze woont niet in de buurtquote:Op maandag 18 januari 2010 23:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Komt vast goed met die knul.![]()
Ik heb het vast gemist maar, hoe komt hij nu bij jou terecht? Ik las ergens dat een vriendin hem met zijn stamboom bij jou heeft gedumpt?How come?
Bij mij was alleen Frits moeilijk met dingen leren, dat was de eerste en die kon het van niemand afkijken en dat was een manipulatief sekreet.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Conchita stond de eerste dag al bovenaan de trap...maar geen idee hoe ze weer naar beneden moest komen....staat daar zo'n handvol hond bovenaan de trap te piepen als een kuikentje..heb het haar meteen maar geleerd hoe ze trap moest afkomenom ongelukken te voorkomen....was de bedoeling wel niet dat ze dat zo snel door zou hebben maar ja chi's zijn en blijven ondernemend
Naaaaah.quote:
Ik heb Satsu met 5,5 maand laten doen (grappig, volgens mij ben ik de eerste van het rijtje F&Fers hier). Ik had geen zin in wilde katertjes en volwassen urine.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tom wordt geschat op 6 maanden (juli 2009) en ik wilde eiks wachten op de kortingsweek.
Maar de geur die oprijst vanuit de palm is euhm...best volwassen![]()
Ik ga ook maar es bellen, kijken wat de DA er van zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |