Dat gaat nu niet meer lukken, ik val zo vanzelf om trouwens.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis al bijna 00.00![]()
Ik zou vroeg op bed vandaag
ja, ik was al aan t zoeken...quote:
Oeis, volgens mij is er nu echt geen lurker meer over.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zelfs lezen is er niet meer bijLig 100 topics achter en dat haal ik nooooooit meer in
*Mental image.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Conchita stond de eerste dag al bovenaan de trap...maar geen idee hoe ze weer naar beneden moest komen....staat daar zo'n handvol hond bovenaan de trap te piepen als een kuikentje..heb het haar meteen maar geleerd hoe ze trap moest afkomenom ongelukken te voorkomen....was de bedoeling wel niet dat ze dat zo snel door zou hebben maar ja chi's zijn en blijven ondernemend
Gizmo is nu 5,5 maand en ik ga morgen naar de DA bellen om een afspraak te maken om 'm te laten castreren. Hij is behoorlijk opstandig op het moment (damn die hormonen)quote:Op maandag 18 januari 2010 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe oud is Gizmo?
Wij hadden ooit een douche-poes.
Die hing altijd aan de klink van de badkamerdeur.
Die deur is voorgoed vern**kt.
Gelukkig binnenkort de badkamerrenovatie, dan kan die deur ook direct aangepakt
Ik heb nog geen een foto gemaakt thuis, ik flits niet graag.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar houdt Droopy ook niet van; het is klein, snel en onberekenbaar, jakkes![]()
Maar mooi dat het al zo goed gaat![]()
Meer foto's?![]()
Takkedinges![]()
Ga je me zaterdag niet weer slaan?
Ik dus nog nietquote:Op maandag 18 januari 2010 23:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat gaat nu niet meer lukken, ik val zo vanzelf om trouwens.
Ha! *pakt de laptop alvast in de auto van Tombola*quote:Op maandag 18 januari 2010 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eindelijk heb je het door.![]()
*reserveert plekje in de Mac naast Tombolas laptop*
Jij ook altijd met je tukkies.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dus nog niet![]()
Rond 20.00 was ik echt op, maar sinds een uurtje of 2 ben ik weer wakker.
Dat valt tegen he.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, al ben ik anderhalve dag aan het bijslapen geweest. Elke dat voor 7u mijn bed uit is niet goed.
Tom wordt geschat op 6 maanden (juli 2009) en ik wilde eiks wachten op de kortingsweek.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gizmo is nu 5,5 maand en ik ga morgen naar de DA bellen om een afspraak te maken om 'm te laten castreren. Hij is behoorlijk opstandig op het moment (damn die hormonen)
Ik heb geen tuk gedaan, ben juist doorgedenderd met was draaien, opruimen, stofzuigen om een tukje te voorkomen.quote:
Goed dat je het zegt!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis al bijna 00.00![]()
Ik zou vroeg op bed vandaag
Bij ons is wachten gewoon geen optie meer voor ons. We worden stapelgek van 'm op dit moment. Loopt continue te mauwen bij de deuren, zodra hij een kans ziet, schiet 'ie naar buiten (en wij als gekken achter 'm aan, de overburen lachen d'r eigen kapotquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tom wordt geschat op 6 maanden (juli 2009) en ik wilde eiks wachten op de kortingsweek.
Maar de geur die oprijst vanuit de palm is euhm...best volwassen![]()
Ik ga ook maar es bellen, kijken wat de DA er van zegt.
Gewoon in bed gaan liggen en wat lezen, werkt bij mij bijna altijdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb geen tuk gedaan, ben juist doorgedenderd met was draaien, opruimen, stofzuigen om een tukje te voorkomen.
En nu ben ik er dus overheen
Slaapmutsje? Beker warme melk?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb geen tuk gedaan, ben juist doorgedenderd met was draaien, opruimen, stofzuigen om een tukje te voorkomen.
En nu ben ik er dus overheen
Gaan we met z'n drietjes smoezelen over crops en gifts en vooral fertilisen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ha! *pakt de laptop alvast in de auto van Tombola*
Dat is wel humor inderdaad.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Bij ons is wachten gewoon geen optie meer voor ons. We worden stapelgek van 'm op dit moment. Loopt continue te mauwen bij de deuren, zodra hij een kans ziet, schiet 'ie naar buiten (en wij als gekken achter 'm aan, de overburen lachen d'r eigen kapot).
Uhm ja, ze dacht mij dr serieus waar zomaar een plezier mee te doen dus uhm tja, nu zit ik dr mooi mee, dr man stond dr vanmiddag mee aan de deur op mn werk, hij kwam iets ophalen dat ik voor haar meegebracht had en ze woont niet in de buurtquote:Op maandag 18 januari 2010 23:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Komt vast goed met die knul.![]()
Ik heb het vast gemist maar, hoe komt hij nu bij jou terecht? Ik las ergens dat een vriendin hem met zijn stamboom bij jou heeft gedumpt?How come?
Bij mij was alleen Frits moeilijk met dingen leren, dat was de eerste en die kon het van niemand afkijken en dat was een manipulatief sekreet.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Conchita stond de eerste dag al bovenaan de trap...maar geen idee hoe ze weer naar beneden moest komen....staat daar zo'n handvol hond bovenaan de trap te piepen als een kuikentje..heb het haar meteen maar geleerd hoe ze trap moest afkomenom ongelukken te voorkomen....was de bedoeling wel niet dat ze dat zo snel door zou hebben maar ja chi's zijn en blijven ondernemend
Naaaaah.quote:
Ik heb Satsu met 5,5 maand laten doen (grappig, volgens mij ben ik de eerste van het rijtje F&Fers hier). Ik had geen zin in wilde katertjes en volwassen urine.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tom wordt geschat op 6 maanden (juli 2009) en ik wilde eiks wachten op de kortingsweek.
Maar de geur die oprijst vanuit de palm is euhm...best volwassen![]()
Ik ga ook maar es bellen, kijken wat de DA er van zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |