Volgens mij gaat het wel goedkomen.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jammer! Anders hadden we even een lijmpoging (ik schreef eerst lijkpoging) kunnen doen tussen jou en Cat
edit: het is natuurlijk sowieso al jammer dat je niet komt![]()
Aaaaaaawwww! Koppie!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
Cahat?
[SC] 570 CAT!!!! JJH zei iets liefs; post 278 van sc 569!
Here's Sjonnie!
Jij bent te weinig hier.quote:
Aluminiumfolie over de pot. Vinden ze ook niet leukquote:Op maandag 18 januari 2010 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Zodra het weer warmer wordt, verhuist ie weer naar het grote terras.
Volgens mij zou dat ding de vorst nog eerder overleven dan 2 van die relkatten
Graagquote:Op maandag 18 januari 2010 23:46 schreef Takaiki het volgende:
Of moet ik me onderhand opnieuw gaan voorstellen?![]()
Jep, ergens staat wel een verslagje met foto's. Ergens in een topic van zaterdag geloof ik.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi!
Al zin in zaterdag?
[..]
Hey JJH!
Jij was op avontuur in Duitsland geweest?
Idd, beter je best doen hoor!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het wel goedkomen.
En voor de volgende meet ga ik mijn best doen.
Hey!! Ja hoor, heb er zin in!!quote:
Plastic folie doet het ook goed.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aluminiumfolie over de pot. Vinden ze ook niet leuk
Die Billy.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin kwam net ff puppy keuren.
Goedgekeurd![]()
Verder heb je echt je handen vol aan zo een klein geval.
Maar hij kan inmiddels al zelf de bank op,heeft al een deken en een mand geclaimd, heeft al een trui van Frits aan gehad en ook Billy zn puppy bandje met kattenbel, speelt met alle honden , ook die van mn vriendin, behalve met Billy want dies doodsbang voor m.
Ik hoop dat ie me vannacht met rust laat, dan vind ik t allemaal wel best geloof ik
Jammer dat m'n Iphone Farmville niet ondersteunt, anders hadden we om de beurt kunnen oogstenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:47 schreef Cat22 het volgende:
Eej Tombola en Bamba, wij moeten onze oogsten nu wel plannen he? Dat we niet zitten te stressen bij DTH.
Wat een verhaal oh-oh! Maar jij hebt er nu dus een Sjonnie bij?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Goedgekeurd![]()
Maar hij kan inmiddels al zelf de bank op,heeft al een deken en een mand geclaimd, heeft al een trui van Frits aan gehad en ook Billy zn puppy bandje met kattenbel, speelt met alle honden , ook die van mn vriendin, behalve met Billy want dies doodsbang voor m.
Ik hoop dat ie me vannacht met rust laat, dan vind ik t allemaal wel best geloof ik
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Goedgekeurd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |