Ik zag dat het bericht er al stond trouwens.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:58 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Daar zullen de renners blij mee zijn.
Ik zie hem in ieder geval heel groot worden. Vorig jaar dacht ik dat al, reed toen al aardig in het zicht. Toen niet heel veel gewonnen geloof ik, maar wel een etappe in de giro, Eneco tour, en nog wat andere.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:59 schreef Bismarck het volgende:
EBH wint een sprint voor Napolitano en Farrar. EBH wint de tijdrit voor Cancellara. Goed, het is nog geen hoogseizoen en de vedetten hebben hun piekvorm nog niet bereikt maar het is toch veelzeggend. Als hij nu ook nog een klimtijdrit voor Leipheimer en/of Contador wint dan hebben we een nieuwe Eddy Merckx? De jongen is nog altijd maar 22 jaar.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:29 schreef No-P het volgende:
[..]
Ik zie hem in ieder geval heel groot worden. Vorig jaar dacht ik dat al, reed toen al aardig in het zicht. Toen niet heel veel gewonnen geloof ik, maar wel een etappe in de giro, Eneco tour, en nog wat andere.
* Gent-Wevelgemquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:29 schreef No-P het volgende:
[..]
Ik zie hem in ieder geval heel groot worden. Vorig jaar dacht ik dat al, reed toen al aardig in het zicht. Toen niet heel veel gewonnen geloof ik, maar wel een etappe in de giro, Eneco tour, en nog wat andere.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:31 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
* Gent-Wevelgem
* Noors kampioenschap tijdrijden
* 1e (ploegentijdrit) en 7e etappe Ronde van Italië
* 6e, 7e etappe, eindklassement en puntenklassement Eneco Tour
* 4e en 6e etappe Ronde van Polen
* 3e, 4e, 5e en 6e etappe en eindklassement Ronde van Groot-Brittannië
Niet heel veel nee.
Dat denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:30 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de enige was.....
Als je moet uitgaan van wie Mart kent of niet of denkt dat z'n publiek kent of niet ...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:35 schreef No-P het volgende:
[..]
ronde van Polen had ik moeten weten. Maar toch iets meer dan ik dacht.
[..]
Dat denk ik ook niet.
Was het vorig jaar in de tour niet Mart die zei, Hagen die kennen jullie niet. Of ging dat over Hausler ofzo.
EBH is een beetje vroeg in topvorm denk ik, of hij moet beweren dat dit nog niet zijn topvorm is. Van Cancellara hoeven we die pas vanaf de Tirreno t/m Roubaix te verwachten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:30 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de enige was.....
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:35 schreef No-P het volgende:
[..]
ronde van Polen had ik moeten weten. Maar toch iets meer dan ik dacht.
[..]
Dat denk ik ook niet.
Was het vorig jaar in de tour niet Mart die zei, Hagen die kennen jullie niet. Of ging dat over Hausler ofzo.
Rabobank stuurt zeven Nederlanders naar Omloopquote:Er zullen volgende week zaterdag tijdens het Omloop het Nieuwsblad mogelijk 24 Nederlanders aan de start staan. Rabobank vaardigt de grootste groep Nederlanders af; van de acht man die er meedoen zijn er zeven van de Nederlandse nationaliteit, echter is de kopman een Belg, namelijk Nick Nuyens.
Daarnaast rijden Lars Boom, Sebastian Langeveld, Tom Leezer, Joost Posthuma, Tom Stamsnijder, Maarten Tjallingii en Bram Tankink mee voor de formatie van de Boerenleenbank. Vacansoleil start met Johnny Hoogerland, Jens Mouris en Lieuwe Westra, terwijl Skil Shimano met Tom Veelers, Robin Chaigneau, Roy Curvers, Floris Goesinnen en Koen de Kort start.
De andere Nederlanders op de voorlopige startlijst zijn Michiel Elijzen, Gerben Löwik (beiden Omega Pharma), Michel Kreder, Martijn Maaskant (beiden Garmin), Servais Knaven, Niki Terpstra (beiden Milram), Karsten Kroon (BMC), Stefan van Dijk (Willems Verandas) en Reinier Honig (Acqua e Sapone)
Opvallende afwezige op de voorlopige startlijst is Philippe Gilbert. De winnaar van 2008 meldde eerder nog dat hij zou starten, maar ontbreekt vooralsnog bij de selectie van Omega Pharma-Lotto.
Leuke primeur.quote:Eerste profzege voor Haedo in India
De Argentijn Jose Juan Haedo (Saxo Bank) heeft zondag de wielerronde van Mumbai (1.2) gewonnen. Het was de eerste profkoers ooit op Indische bodem.
Haedo haalde het na een wedstrijd over 100 km voor de Duitsers Dirk Mueller (Nutrixxion-Sparkasse) en Tobias Erler (Tabriz Petrochemical).
www.nieuwsblad.be
Voor de geinteresseerden een verslag van de laatste kilometers van de Rai.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:46 schreef Bartoli het volgende:
Ginnani wint alweer in Laigueglia. Francesco Gavazzi 2e en Daniele Pietropolli 3e.
Baukequote:1. Sergio Pardilla (Carmiooro-NGC) 4:11:55
2. Jurgen Van den Broeck (Omega-Pharma-Lotto) a 7
3. Damiano Cunego (Lampre) a 13
4. Manuel Vázquez (Andalucía-CajaSur) m.t.
5. Bauke Mollema (Rabobank) a 21
6. Michael Rogers (Columbia) m.t.
7. Javi Moreno (Andalucía-CajaSur) a 28
8. Dani Moreno (Omega Pharma-Lotto) a 29
9. Jelle Vanendert (Omega Pharma-Lotto) m.t.
10. Thomas Lovkvist (Sky) a 31
11. Christian Knees (Milram) a 32
12. Maxime Monfort (Columbia) a 37
13. Frank Schleck (Saxo Bank) a 41
14. Linus Gerdemann (Milram) m.t.
15. Jens Voigt (Saxo Bank) m.t.
quote:Astana deelt eerste tik uit aan RadioShack
AMSTERDAM - Alberto Contador is zeer te spreken over het optreden van zijn team Astana in de Ronde van Algarve. De Spanjaard roemt de kwaliteiten van zijn ploeg en stelt met zijn eindzege de eerste tik aan rivaal RadioShack te hebben uitgedeeld.
Deze wedstrijd was zeer belangrijk voor mij, maar ook voor mijn team", vertelt de Spanjaard maandag tegen Cyclingnews.
"Ze hebben uitstekend werk verricht. Deze overwinning geeft veel vertrouwen en is goed voor de teammoraal."
RadioShack
In aanloop naar de Tour de France trekt Contador met de eindzege een lange neus naar RadioShack.De ploeg van Lance Armstrong kon niet verhinderen dat Contador de eindzege van de Ronde van Algarve pakte.
RadioShack, dat zonder Armstrong aan de start verscheen, moest genoegen nemen met de derde plaats van Tiago Machado. Levi Leipheimer en Andreas Klöden misten met een vierde en achtste plaats het podium.
Ik las hetquote:Op maandag 22 februari 2010 18:30 schreef kawotski het volgende:
Fraaire wederom een ritje gewonnen.. voor Cavendish
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:08 schreef solaire het volgende:
Freire moet weer eens een nieuw contract versieren of waarom wint hij plots weer?
Blijkbaar was de Skil-Duitser Wagner eigenlijk de rapste, maar die deed een Zabeltje en ging te vroeg juichen, waardoor Freire er nog voorbij ging.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:30 schreef kawotski het volgende:
Fraaire wederom een ritje gewonnen.. voor Cavendish
RadioShack deelde eigenlijk de eerste tik uit door ondanks Contador het ploegklassement te winnen.quote:
ja, want het ploegenklassement in de ronde van algarve, dat is belangrijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
RadioShack deelde eigenlijk de eerste tik uit door ondanks Contador het ploegklassement te winnen.
Was die daar nog op uit? Ik meende ergens te hebben gelezen dat ie een punt achter z'n carriere gaat zetten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:33 schreef TargaFlorio het volgende:Die is echt bezig met een contract voor 2011.
Ja, maar daar was ie alweer van teruggekomen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:44 schreef kawotski het volgende:
[..]
Was die daar nog op uit? Ik meende ergens te hebben gelezen dat ie een punt achter z'n carriere gaat zetten.
1 Óscar Freire (Spa) Rabobank 4:33:36quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:27 schreef solaire het volgende:
En Freire wint zijn tweede in de ruta del sol!
Het was geen massasprint, eerder een uitgedund peloton van een man of 30. Cavendish is op bijna 10 minuten geëindigd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:42 schreef Bismarck het volgende:
Niet meteen een top 5 die je in een massasprint verwacht, muv Freire.
Niet zo gek als de laatste 700 meter aan 7% gaat en de andere sprinters er sowieso al aflagen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:42 schreef Bismarck het volgende:
[..]
1 Óscar Freire (Spa) Rabobank 4:33:36
2 Greca Bole (Slo) Lampre-Farnese Vini
3 Simon Gerrans (Aus) Sky Professional Cycling Team
4 Fabian Wegmann (Ger) Team Milram
5 Angel Vicioso (Spa) Andalucia - Cajasur
Niet meteen een top 5 die je in een massasprint verwacht, muv Freire.
toch sterk moet ik zeggen van Freire, al is de tegenstand nou niet echt super, maar vblijft wel gerrans voor misschien kan die het doortrekken naar MSR?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet zo gek als de laatste 700 meter aan 7% gaat en de andere sprinters er sowieso al aflagen.
Mee eens.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:14 schreef wimderon het volgende:
'Tja'
Maar dat heb ik net zo goed bij de starts in Nederland.
Een jetlag hoeft natuurlijk niet als je gewoon het Europese patroon vasthoudt. Als je je niet aan de tijden van de normale samenleving hoeft aan te passen, kan dat.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:41 schreef Beregd het volgende:
dan moeten er toch zeker twee rustdagen na elkaar komen of zoiets, voor de jetlag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |