quote:Op maandag 22 februari 2010 23:08 schreef solaire het volgende:
Freire moet weer eens een nieuw contract versieren of waarom wint hij plots weer?
Blijkbaar was de Skil-Duitser Wagner eigenlijk de rapste, maar die deed een Zabeltje en ging te vroeg juichen, waardoor Freire er nog voorbij ging.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:30 schreef kawotski het volgende:
Fraaire wederom een ritje gewonnen.. voor Cavendish
RadioShack deelde eigenlijk de eerste tik uit door ondanks Contador het ploegklassement te winnen.quote:
ja, want het ploegenklassement in de ronde van algarve, dat is belangrijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
RadioShack deelde eigenlijk de eerste tik uit door ondanks Contador het ploegklassement te winnen.
Was die daar nog op uit? Ik meende ergens te hebben gelezen dat ie een punt achter z'n carriere gaat zetten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:33 schreef TargaFlorio het volgende:Die is echt bezig met een contract voor 2011.
Ja, maar daar was ie alweer van teruggekomen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:44 schreef kawotski het volgende:
[..]
Was die daar nog op uit? Ik meende ergens te hebben gelezen dat ie een punt achter z'n carriere gaat zetten.
1 Óscar Freire (Spa) Rabobank 4:33:36quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:27 schreef solaire het volgende:
En Freire wint zijn tweede in de ruta del sol!
Het was geen massasprint, eerder een uitgedund peloton van een man of 30. Cavendish is op bijna 10 minuten geëindigd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:42 schreef Bismarck het volgende:
Niet meteen een top 5 die je in een massasprint verwacht, muv Freire.
Niet zo gek als de laatste 700 meter aan 7% gaat en de andere sprinters er sowieso al aflagen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:42 schreef Bismarck het volgende:
[..]
1 Óscar Freire (Spa) Rabobank 4:33:36
2 Greca Bole (Slo) Lampre-Farnese Vini
3 Simon Gerrans (Aus) Sky Professional Cycling Team
4 Fabian Wegmann (Ger) Team Milram
5 Angel Vicioso (Spa) Andalucia - Cajasur
Niet meteen een top 5 die je in een massasprint verwacht, muv Freire.
toch sterk moet ik zeggen van Freire, al is de tegenstand nou niet echt super, maar vblijft wel gerrans voor misschien kan die het doortrekken naar MSR?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet zo gek als de laatste 700 meter aan 7% gaat en de andere sprinters er sowieso al aflagen.
Mee eens.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:14 schreef wimderon het volgende:
'Tja'
Maar dat heb ik net zo goed bij de starts in Nederland.
Een jetlag hoeft natuurlijk niet als je gewoon het Europese patroon vasthoudt. Als je je niet aan de tijden van de normale samenleving hoeft aan te passen, kan dat.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:41 schreef Beregd het volgende:
dan moeten er toch zeker twee rustdagen na elkaar komen of zoiets, voor de jetlag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |