abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76976076

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Feyenoord 100 jaar
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR Fans
FR 1908
Feyenoord Netwerk
Feyenoord fotopagina
Tifonet
FRFC 1908
FR12

Hier vind je de OP.

LaPo:
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:00 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Helemaal niet nederig, maar Ajax komt echt niet met knikkende knieeen naar de Kuip zolang we ze vrijwel altijd 4 doelpunten en 3 punten cadeau doen. En ook van de zwaarbevochten 2-2 worden ze daar niet bang. Eerst maar eens een (paar) keer die gasten flink aanpakken voordat je zo'n grote mond hebt.
Er is maar 1 baas in De Kuip en dat is Vlaar en verder niemand. Oftewel we gaan ons niks nederig opstellen in eigen huis. Punten horen alle wedstrijden (dus minstens 17 maal per seizoen) in eigen huis te blijven.
pi_76976229
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:23 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Er is maar 1 baas in De Kuip en dat is Vlaar en verder niemand. Oftewel we gaan ons niks nederig opstellen in eigen huis. Punten horen alle wedstrijden (dus minstens 17 maal per seizoen) in eigen huis te blijven.
Dat ben ik helemaal met je eens hoor, maar laat ze het nu eens waar maken.
-
pi_76976397
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:28 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Tuurlijk maar laten wij als fans nou zorgen dat ze er in de loop van de 31ste van doordrongen zijn.
pi_76976793
Ik durf wel te zeggen dat Feyenoord Europees voetbal moet halen dit jaar, Heracles en Utrecht zie ik dit jaar niet langszij komen, en we zijn ook zeker niet kansloos voor de 2e plaats dit seizoen..PSV is helaas niet meer haalbaar..We hebben het in eigen hand..Verlies tegen PSV in competitie, punten delen tegen Twente en Ajax en de rest winnen en de kwalificatie CL is binnen.
Moet dat natuurlijk wel gebeuren..
Of ben ik nu te optimistisch

Oja en de rooktabletten grappig idee, maar die worden bij de poort al in beslag genomen.
zelfs de sterretjes mochten bij ons niet mee het stadion in
Hell To The Liars
pi_76976894
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:32 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Tuurlijk maar laten wij als fans nou zorgen dat ze er in de loop van de 31ste van doordrongen zijn.
Dat sowieso.
-
  maandag 18 januari 2010 @ 18:45:17 #6
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_76977092
Ons track record geeft hoop en vertrouwen maar dat is ook het enige.Nee we komen idd niet met knikkende knieen naar de kuip.Maar de kans op een goed feyenoordresultaat is in jaren niet zo goed geweest.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_76977155
quote:
Tomasson lijkt duel met VVV-Venlo gewoon te gaan halen

Het gaat goed met het herstel van John Dahl Tomasson. De Deense aanvaller van Feyenoord kon maandag weliswaar nog niet met de groep meetrainen, maar lijkt de eerste competitiewedstrijd na de winterstop gewoon te gaan halen, zo meldt De Telegraaf.

Tomasson kampt met een kneuzing in de bilspier en kon daardoor nauwelijks trainen op het trainingskamp in Turkije. De groepstraining heeft hij nog altijd niet hervat, maar de competitiewedstrijd tegen VVV-Venlo lijkt niet in gevaar te komen voor de Deen. Mario Been verwacht dat de international op tijd herstelt.

Excelsior-stagiair Sigourney Bandjar trainde ook apart van de groep. De rechtsback werkt aan het herstel van een kuitblessure die hij in Turkije had opgelopen en komt voorlopig nog niet in aanmerking voor een contract. Daarom is het maar de vraag wie er rechtsback zal gaan spelen: Kelvin Leerdam (trombose) en Dani Fernández (knie) zijn er tegen VVV nog niet bij.
pi_76977552
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:45 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ons track record geeft hoop en vertrouwen maar dat is ook het enige.Nee we komen idd niet met knikkende knieen naar de kuip.Maar de kans op een goed feyenoordresultaat is in jaren niet zo goed geweest.
Dat zegt nooit wat.
-
  maandag 18 januari 2010 @ 18:58:28 #10
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_76977717
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat zegt nooit wat.
Misschien, maar ik blijf erbij ondanks ons track record hebben jullie een zeer goede kans dit jaar
LUHG
pi_76978397
Babovic
pi_76978465
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:11 schreef Ruud het volgende:
Babovic
Wat een mannetje hè?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_76978764
Babovic maar eens paar weken op rij in de basis in plaats van Cissé
pi_76978996
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Babovic maar eens paar weken op rij in de basis in plaats van Cissé
Mario is fan van snelle spelers in de voorhoede
pi_76979525
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mario is fan van snelle spelers in de voorhoede
dat weet ik maar dat werkt niet goed genoeg. Althans volgens mij, want goals zie ik amper.

Ik zou 4 middenvelders doen. Fer controlerend, rechts Biseswar, links Babovic en op 10 Wijnaldum. Voorin Tomasson (of als die niet fit is Cissé) en Makaay.
  maandag 18 januari 2010 @ 19:34:33 #16
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_76979609
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:28 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Er zijn 34 wedstrijden per jaar, niet 2.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_76980023
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef Happel het volgende:

[..]
Dat klopt maar die 2 kunnen we aan heel NL laten zien dat we nog altijd bestaan. Dat vergeten ze nog wel eens her en der.
  maandag 18 januari 2010 @ 19:48:15 #18
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_76980366
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:41 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Dat klopt maar die 2 kunnen we aan heel NL laten zien dat we nog altijd bestaan. Dat vergeten ze nog wel eens her en der.
Wekelijks blijkt het bestaan van Feijenoord. Fuck dat hele gedoe rondom deze 2 wedstrijden. Ik moet ze ook niet, maar veel supporters gaan voorbij aan het feit dat er meer is dan alleen clubje uit het noorden. Zou pas echt wat zijn als heel het legioen ze gewoon negeert, er gewoon geen aandacht meer aan schenkt.
Elite
Tegen TTIP
pi_76980479
Ik verlies net zo lief die 2 wedstrijden en speel volgend jaar CL voorrondes dan dat ik 2maal win en geen eens EL haal.
pi_76980593
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Duh, maar het gaat nu over Feyenoord - Ajax.
-
pi_76980650
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Wekelijks blijkt het bestaan van Feijenoord. Fuck dat hele gedoe rondom deze 2 wedstrijden. Ik moet ze ook niet, maar veel supporters gaan voorbij aan het feit dat er meer is dan alleen clubje uit het noorden. Zou pas echt wat zijn als heel het legioen ze gewoon negeert, er gewoon geen aandacht meer aan schenkt.
Verbaast me dat je zo denkt. De Klassieker hoort bij de geschiedenis van Feyenoord.
-
  maandag 18 januari 2010 @ 20:07:38 #22
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_76981344
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:53 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Verbaast me dat je zo denkt. De Klassieker hoort bij de geschiedenis van Feyenoord.
Zeg ik ergens van niet? Wat ik probeer te zeggen is dat er door de supporters téveel aandacht wordt besteed aan Ajax, vanuit onze zijde. Dat gaat het hele seizoen door en komt een keer tot ontlading wanneer we tegen ze spelen.
Elite
Tegen TTIP
pi_76981516
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Zeg ik ergens van niet? Wat ik probeer te zeggen is dat er door de supporters téveel aandacht wordt besteed aan Ajax, vanuit onze zijde. Dat gaat het hele seizoen door en komt een keer tot ontlading wanneer we tegen ze spelen.
Valt toch wel mee? Over een kleine 2 weken is de wedstrijd dus logisch dat het er nu over gaat. Voor de rest vind ik het wel meevallen.
-
pi_76981604
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:53 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Tevens maken wij het ons door de Klassieker ook weer een stuk moeilijker om weer stabiel naar de top in Nederland te groeien.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 18 januari 2010 @ 20:16:28 #25
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_76981795
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:11 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Valt toch wel mee? Over een kleine 2 weken is de wedstrijd dus logisch dat het er nu over gaat. Voor de rest vind ik het wel meevallen.
Kom eens in een stadion, zou ik zeggen. Word je doodgegooid met dat anti-joden gedoe.
Elite
Tegen TTIP
pi_76982135
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Kom eens in een stadion, zou ik zeggen. Word je doodgegooid met dat anti-joden gedoe.
het wordt ook steeds erger. En het levert alleen maar boetes op, dus schiet niet eens op.
pi_76982176
quote:

[..]

Dat is triest idd.
-
  dinsdag 19 januari 2010 @ 00:26:37 #28
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_76994860
quote:
'Feyenoord wijst icoon Blankemeijer de deur'

Feyenoord-directeur Eric Gudde heeft clubicoon Fred Blankemeijer de Kuip uitgezet. Dat meldde Johan Derksen maandagavond in het tv-programma Voetbal International. De 83-jarige Blankemeijer, al zeventig jaar aan de Kuip verbonden, heeft maandag zijn bureau moeten leegruimen. Blankemeijer, actief als jeugdtrainer, technisch directeur, scout en perschef, is volgens VI woedend. Hij mijdt dinsdagavondde nieuwjaarsreceptie.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_76996347
Ja dat zegt Derksen hé . Die man lult wel meer bullshit .

Maar als het waar is moet Gudde zich diep , diep schamen.
Overal ter wereld worden iconen geeerd tot ver ná hun dood en Gudde flikkert hem ff de Kuip uit ?
Kunnen beter Gudde de Kuip uipleuren
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_76997705
Er zal wel meer achter zitten, ja.
pi_76998451
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:26 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]
Ik zou zeggen laat Rijnmond het uitzoeken. Blijkt het zo te zijn als hier staat dan met rappe vaart Gudde eruit.
pi_76998588
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 01:19 schreef Winner_Taco het volgende:
Ja dat zegt Derksen hé . Die man lult wel meer bullshit .

Maar als het waar is moet Gudde zich diep , diep schamen.
Overal ter wereld worden iconen geeerd tot ver ná hun dood en Gudde flikkert hem ff de Kuip uit ?
Kunnen beter Gudde de Kuip uipleuren
Het zal vast een reden hebben dat ie eruit gegooid is.
Als ie z'n werk niet goed deed of overbodig was moet je hem niet in dienst houden puur omdat het een Feyenoord-held uit het verleden is.
-
  dinsdag 19 januari 2010 @ 08:33:53 #33
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_76998820
De beste man is 83. Leuk dat hij daar rondloopt, maar veel zal je er niet aan hebben. Dan kan hij het grootste icoon van de club zijn, soms is het gewoon voorbij. Dan ben je meer in een sta-in-de-weg.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 19 januari 2010 @ 08:39:14 #34
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_76998865
quote:
Feyenoord en Ignjatovic per direct uit elkaar
Aleksander Ignjatovic zet een handtekening voor een jeugdige fan. FOTO PRO SHOTS

ROTTERDAM - Feyenoord en verdediger Aleksander Ignjatovic zijn per direct uit elkaar gegaan. Dat meldt het AD dinsdag. De 21-jarige Servische verdediger, die tot het einde van het seizoen was gehuurd van FK Borac, voldeed in Rotterdam niet aan de verwachtingen. De boomlange verdediger kwam in competitieverband nimmer in actie voor Feyenoord.

Pogingen van Feyenoord om hem elders onder te brengen mislukten echter. Maandag kwamen de teleurgestelde mandekker en de clubleiding tot een akkoord om per direct uit elkaar te gaan. Ignjatovic vertrekt uit Rotterdam Zuid en gaat zelf op zoek naar een nieuwe club om het seizoen af te maken.
Elite
Tegen TTIP
pi_76999439
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 08:33 schreef Happel het volgende:
De beste man is 83. Leuk dat hij daar rondloopt, maar veel zal je er niet aan hebben. Dan kan hij het grootste icoon van de club zijn, soms is het gewoon voorbij. Dan ben je meer in een sta-in-de-weg.
Zeventig jaar aan de Kuip verbonden
En nu een sta in de weg ??
Nee aan de man die Feyenoord financieel (zo mogelijk) nog verder in de stront in heeft geholpen hebben we veel.
Laat Gudde oprotten naar RKC en zet die man in zijn kantoortje.
Eerst Gerard Meijer met een fooi afschepen en nu dit weer ?
Als er een is die zijn kantoortje moet leegruimen is Gudde wel .
Wat heeft hij nou eigenlijk gepresteerd ? Meer schulden en geen uitstraling.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:26:31 #36
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_76999704
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:15 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Zeventig jaar aan de Kuip verbonden
En nu een sta in de weg ??
Nee aan de man die Feyenoord financieel (zo mogelijk) nog verder in de stront in heeft geholpen hebben we veel.
Laat Gudde oprotten naar RKC en zet die man in zijn kantoortje.
Eerst Gerard Meijer met een fooi afschepen en nu dit weer ?
Als er een is die zijn kantoortje moet leegruimen is Gudde wel .
Wat heeft hij nou eigenlijk gepresteerd ? Meer schulden en geen uitstraling.
Je moet je niet zo aanstellen. Leuk is het niet, maar Feyenoord moet vooruit en vooruit gaan we niet met Fred Blankemeijer.

En Gudde is niet verantwoordelijk voor de financiële ellende waar we in verkeren.
Elite
Tegen TTIP
pi_77000023
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 08:33 schreef Happel het volgende:
Die man moet je lekker laten zitten. Ik ben het met Winner eens dat het na Meijer de tweede maal is dat een icoon afgescheept wordt.

En tsja over Gudde is genoeg gezegd lijkt me.
pi_77000112
Als Feyenoord 3 wedstrijden achterelkaar wint (dus ook van 020), praat niemand hier meer over.

Ik vind het ook jammer voor die oude man.
Eskimo Joe
pi_77000270
Blokland neemt plaats in de continuteitsstichting.
pi_77000296
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Je moet je niet zo aanstellen. Leuk is het niet, maar Feyenoord moet vooruit en vooruit gaan we niet met Fred Blankemeijer.

En Gudde is niet verantwoordelijk voor de financiële ellende waar we in verkeren.
Aanstellen??
Er is onder Gudde toch weer flink verlies gedraaid afgelopen jaar??
En dan nog ... WIE de neuk is passant Gudde nou helemaal om juist hem weg te sturen alsof het een kleuter is??
Als het zo is zoals Derksen dat zegt voorspel ik spandoeken en gezeik let maar op want zo populair is mr Gudde al niet.

Trouwens vond je eerst al een ei zonder clubhart en nu nog steeds dus laat maar lekker zitten met jou in discussie gaan in het vervolg.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:09:19 #41
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77000757
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:51 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Aanstellen??
Er is onder Gudde toch weer flink verlies gedraaid afgelopen jaar??
En dan nog ... WIE de neuk is passant Gudde nou helemaal om juist hem weg te sturen alsof het een kleuter is??
Als het zo is zoals Derksen dat zegt voorspel ik spandoeken en gezeik let maar op want zo populair is mr Gudde al niet.
Gudde is toch niet van de financiën. Hij is toch niet degene waardoor we in de penarie zijn gekomen, dat was die kale bloedhond. Dat we daar nu nog problemen mee hebben was niet te voorzien, dat we nu centen moeten schrapen om verder te kunnen is geen goed teken voor de toekomst. Daar proberen ze in het Maasgebouw wat aan te doen en dat is niet iets wat ze even rechtzetten. Daar zijn inkomsten uit Europees voetbal en transfers voor nodig. Die zijn er de afgelopen jaren niet geweest, vandaar het verlies elk jaar. Denk niet dat iemand anders dat wel even op de rit krijgt. Daar is beleid en visie voor nodig. Een visie hebben ze bij de club wel, een realistische? Dat moet blijken.

En ja, ik vind de reactie over het wegsturen van Blankemeijer overdreven, want zo dramatisch is het allemaal niet (zie onder). Dat er steeds minder clubmensen in het Maasgebouw komen te zitten is ook niet iets om blij van te worden. Helaas is het bittere realiteit dat de club steeds meer als bedrijf te werk gaat. Hierdoor is er gewoon geen plaats voor niet gekwalificeerde mensen.
quote:
Trouwens vond je eerst al een ei zonder clubhart en nu nog steeds dus laat maar lekker zitten met jou in discussie gaan in het vervolg.
Een ei zonder clubhart, wat de neuk weet jij daar nou van, gast. Je kent me niet. Ik relativeer het een en ander wat meer en laat me tegenwoordig niet zo snel meer leiden door emoties. Daar hebben we als club ook weinig aan op het moment.
quote:
Fred Blankemeijer is een bijna twee meter lang en 83 jaar oud icoon van Feyenoord. Hij is bijna zeventig jaar lid van de club, was er stopperspil, jeugdtrainer, scout, bestuurslid, perschef en senior manager, een rang die Jorien van den Herik hem verleende. Ik ben erg gesteld op Blankemeijer.

Hij spreekt me, en mij niet alleen, nog steeds aan alsof ik net van de middelbare school kom. Dat voelt op mijn leeftijd grappig aan. Feyenoord heeft in december besloten dat 'ome Fred' moet stoppen. Hij behoudt zijn salaris, zijn plaats in de directorsbox, zijn parkeerplaats, alles. En het Maasgebouw blijft zijn territorium tijdens thuiswedstrijden. Hij hoeft alleen niet meer te komen 'werken' vanwege de specifieke mankementen die zijn ouderdom met zich meebrengt.

Een relletje dreigt. Blankemeijers vriendin heeft gisteren boos Freds kantoor leeggehaald. Zij vindt niet dat hij aan zijn pensioen toe is. Als er ergens herrie in de tent is, genieten we graag mee. Hier is dat niet het geval. Een iconenafscheid kun je niet beter uitvoeren dan Feyenoord het nu zachtjes probeert. Maar pijn doet het altijd. (CHRIS VAN NIJNATTEN)
Ey, maar weer een clubicoon die wordt weggedaan, hè. Gudde, boe.
Elite
Tegen TTIP
pi_77001451
quote:

[..]

Word je doodgegooid met dat anti-joden gedoe.
Wordt ik inderdaad wel een beetje moe van dat dat soort liederen tegenwoordig de overhand hebben.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:56:46 #43
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_77002380
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 08:39 schreef Happel het volgende:

[..]
Ach ja, houden we er toch een mooie dvd aan over..
pi_77007953
quote:
Beenhakker: 'Ik maak me zorgen om Feyenoord'

Leo Beenhakker is per 1 oktober in dienst als technisch directeur van Feyenoord. In een interview in de nieuwe Sportweek gaat hij onder meer in op zijn onderlinge band met trainer Mario Been en de penibele financiële situatie.

Wanneer maken jullie Feyenoord samen kampioen?
“Het contract van Mario loopt tot 2012, dus we hebben nog 2,5 jaar de tijd.”

U bent weer in gesprek bent met externe investeerders die Feyenoord willen helpen, hoorde ik.
“Natuurlijk help ik de directie daarmee. Ik boor mijn relaties aan voor de club.”

Moet Feyenoord niet weer eens zijn eigen broek leren ophouden, in plaats van opnieuw bij investeerders aankloppen?
“Uiteraard. Maar dat moet je niet tegen mij zeggen. Het is duidelijk dat onze financiële situatie niet rooskleurig is, maar ík kan die problemen niet oplossen. Daarvoor hebben we een financieel directeur, een algemeen directeur en een raad van commissarissen. Ik kan wél zeggen dat ik me op dit moment heel erg zorgen maak om Feyenoord. Let wel: dit zeg ik op persoonlijke titel, dus niet als technisch directeur.”

Er zijn mensen die zeggen: Feyenoord gaat nooit kapot.
“Dat is me iets te makkelijk. Ik begrijp dat er heel veel krachten rondom Feyenoord zitten. Dit is een multinational, met een achterban waar je u tegen zegt…”

…maar ook met een schuld waar je u tegen zegt.
“Precies. We hebben de komende twee jaar nog meer financiële beperkingen dan gedacht. Daarom zeg ik: ik maak me zorgen. Ik hoop echt dat we het voor elkaar krijgen om de club er weer helemaal bovenop te helpen. Daar ga ik álles aan doen wat in mijn macht ligt.”
pi_77009021
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat dus.
-
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:45:02 #46
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77012575
quote:
ADO Den Haag laat oog vallen op El-Akchaoui

Youssef El-Akchaoui zit op een dood spoor bij NEC. ADO Den Haag wil de linksback verlossen door hem naar de Hofstad terug te halen.

ADO Den Haag heeft weinig middelen voor handen om El-Akchaoui in te lijven. De Haagse club moet hopen op de medewerking van NEC, dat bereid is de verdediger zonder afkoopsom te laten vertrekken. De back speelde tussen 2004 en 2006 voor ADO. 'Die transfervrije status is wel een mooi gebaar', gaf technisch directeur Carlos Aalbers uitleg. 'Er hebben zich al meer clubs gemeld voor Youssef uit binnen- en buitenland, waaronder ADO.'

El-Akchaoui herhaalde zijn kritiek over de in zijn ogen oneerlijke handelwijze van de clubleiding. Aalbers laat zich niet publiekelijk uit over de beschuldigingen. 'Wij proberen netjes te blijven en communiceren niet via de media. Wij willen dat er snel een oplossing komt. Dit zijn natuurlijk nooit leuke beslissingen om te nemen.'
Zou toch zonde zijn als hij gratis overloopt naar Ado.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:47:33 #47
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77012668
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:45 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Zou toch zonde zijn als hij gratis overloopt naar Ado.
Feyenoord schijnt meer interesse te hebben in Edman, die ik eerlijk gezegd ook meer zie zitten dan El-Akchaoui
Elite
Tegen TTIP
pi_77012975
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Feyenoord schijnt meer interesse te hebben in Edman, die ik eerlijk gezegd ook meer zie zitten dan El-Akchaoui
Is dat zo ja? Als ik zijn statistieken zie dan speelt hij haast niets bij Wigan.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 16:01:24 #49
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77013193
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Is dat zo ja? Als ik zijn statistieken zie dan speelt hij haast niets bij Wigan.
quote:
Wigan Athletic

In January 2008, Edman was signed by English Premier League side Wigan Athletic for a fee of £500,000 [2]. The arrival of Edman was a good deal for Wigan Athletic, since the club did not find a good replacement after the departure of Leighton Baines, the previous summer. On 22 March 2008, Edman was injured in a match against Blackburn Rovers, damaging his anterior crutiate ligament in his knee. This means he missed the rest of Wigan's season as well as Euro 2008. Edman made his return to the Wigan team as a substitute on 14 January 2009 at Old Trafford, as Wigan lost 1-0 to Manchester United. However, he has lacked playing time due to injuries and Maynor Figueroa's impressive performances throughout the season which have earned him a spot in Steve Bruce's starting eleven.
http://en.wikipedia.org/wiki/Erik_Edman

Wigan zegt me overigens meer dan N.E.C. Met El-Akchaoui kunnen we langer mee, maar heb meer vertrouwen in Edman als nieuwe back.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 19 januari 2010 @ 16:04:49 #50
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77013340
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:01 schreef Happel het volgende:

Wigan zegt me overigens meer dan N.E.C. Met El-Akchaoui kunnen we langer mee, maar heb meer vertrouwen in Edman als nieuwe back.
Stond Edman ook niet in de belangstelling van NEC? Bovendien is El-Akchaoui gratis over te nemen en heeft hij een listige vrije trap in huis.
pi_77013488
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:01 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

Ah blessures dus.
pi_77036215
quote:
'Verzorging Blankemeijer niet meer op te brengen

De Supportersvereniging stelt in een reactie het gedwongen vertrek van Fred Blankemeijer te begrijpen, ondanks de onvrede van Blankemeijer zelf daarover..
Het geestelijk gestel van de heer Blankemeijer is prima in orde maar zijn fysieke gestel is van dien aard dat hij gedurende de dag verzorgd moet worden. Jarenlang hebben een aantal werknemers bij de club zijn dagelijkse verzorging met liefde en geduld op zich genomen. Zijn beperkingen zijn nu van dien aard dat dit voor die werknemers niet meer op te brengen is.
Daarom heeft Feyenoord in december besloten dat 'ome Fred' moet stoppen met zijn werkzaamheden. Daarentegen behoudt hij zijn salaris, zijn plaats in de directors-box, zijn parkeerplaats dus eigenlijk alle privileges die hem toen door toenmalig voorzitter Van den Herik zijn toegezegd en waaraan de huidige directie zich keurig houdt.
Duidelijk en terecht.
pi_77036289
Wat loopt die vent te huilen dan?
-
pi_77036357
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:51 schreef Ritmo het volgende:
Wat loopt die vent te huilen dan?
Die vent is net zo dement als mijn oma. Kun je niets aan doen. Zo zijn ze nou eenmaal op die leeftijd.
pi_77040476
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Duidelijk en terecht.
Als die grafsnor dat nou meteen meldt.
pi_77041172
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 06:39 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Als die grafsnor dat nou meteen meldt.
Tuurlijk niet, dan is het namelijk geen nieuws. Nu heeft hij weer iets gevonden om de club mee aan te vallen. Snap niet dat er nog mensen kijken naar die verzuurde pruim.
Elite
Tegen TTIP
pi_77041194
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, dan is het namelijk geen nieuws. Nu heeft hij weer iets gevonden om de club mee aan te vallen. Snap niet dat er nog mensen kijken naar die verzuurde pruim.
Ik kijk niet meer. Reageerde eerder alleen op het bericht hier.
pi_77042923
20-01-2010 Vervoersproblemen rond PSV-Feyenoord
Feyenoord is nog niet in staat om de voorverkoop voor de PSV-Feyenoord op te starten. Het duel in de kwartfinale van de KNVB beker wordt gespeeld op woensdag 27 januari aanstaande om 20.45 uur. De Gemeente Eindhoven heeft bepaald dat voor deze wedstrijd een verplichte (trein)combi geldt. De NS beschikt echter niet over voldoende materieel om de Feyenoord-supporters van Rotterdam naar Eindhoven te vervoeren. Onderhandelingen hierover zijn al enkele dagen gaande. Ook de burgemeesters van beide steden hebben zich inmiddels in die gesprekken gemengd.

Bij vervoer per trein kunnen 1.200 Feyenoord-supporters de wedstrijd bezoeken. Komen er geen treinen beschikbaar, dan geldt als alternatief een buscombi. Hieraan heeft de Gemeente Eindhoven echter de beperking verbonden dat er maximaal twaalf bussen ontvangen kunnen worden. Daardoor zal het aantal beschikbare kaarten voor Feyenoord-supporters sterk gereduceerd worden. Feyenoord is inmiddels samen met partner Kras druk op zoek naar vervoerders die beschikken over grote bussen. Dit om in het geval van busvervoer toch zoveel mogelijk Feyenoord-supporters in staat te stellen de wedstrijd bij te wonen.

Feyenoord hoopt in de loop van vandaag (woensdag) duidelijkheid te hebben, zodat de verkoop voor deze wedstrijd deze week alsnog kan worden opgestart.

20-01-2010 Supporters beslissen over bezoek aan RKC Waalwijk – Feyenoord
Feyenoord heeft besloten om supporters zelf een doorslaggevende stem te geven in het al dan niet beschikbaar stellen van kaarten voor de wedstrijd RKC Waalwijk – Feyenoord op donderdag 4 februari aanstaande. De Gemeente Waalwijk liet Feyenoord weten dat voor deze wedstrijd voor Feyenoord-supporters een verplichte buscombiregeling van kracht zal zijn. De club kan zich niet vinden in deze maatregel. Per brief verzocht Feyenoord de burgemeester van Waalwijk om het ingenomen standpunt te herzien, maar zonder succes. In Waalwijk is besloten dat met uitzondering van NAC Breda en sc Heerenveen alle supporters van clubs die tijdens de tweede seizoenshelft op bezoek komen dit per verplicht busvervoer dienen te doen.

Feyenoord overweegt nu om geen enkele kaart voor deze wedstrijd te verkopen, maar hinkt daarbij op twee gedachten. ‘Wij willen als club duidelijk maken dat wij het absoluut oneens zijn met deze maatregel. Anderzijds kan het elftal niet zonder de steun van onze supporters en zijn er natuurlijk supporters die onder alle omstandigheden bij de wedstrijd aanwezig willen zijn’, aldus algemeen directeur Eric Gudde. ‘Daarom laten we de keus aan de supporters zelf.’

Vanaf donderdag 21 januari kunnen de Diamond- en Goldcardhouders een kaart voor de wedstrijd reserveren. Via een speciale infomail worden zij hierover nader geïnformeerd. Voor de wedstrijd kan Feyenoord beschikken over 680 kaarten voor haar supporters. Indien de club voor maandag 25 januari 300 of meer reserveringen ontvangt, wordt besloten om de kaartverkoop voor deze wedstrijd op te starten. De supporters die gereserveerd hebben ontvangen dan een toegangskaart, de overige kaarten komen vervolgens beschikbaar voor de andere uitkaarthouders. Echter, wanneer er minder dan 300 reserveringen ontvangen worden, zal Feyenoord besluiten om geen enkele kaart af te nemen. Ook de mensen die eventueel gereserveerd hebben ontvangen dan via de club geen kaart.

Aanstaande maandagochtend zal Feyenoord de stand van zaken kenbaar maken.

Mag toch hopen dat RKC uit nu massaal geboycot zal gaan worden. Heb daar alleen een hard hoofd in.

[ Bericht 22% gewijzigd door blindgier op 20-01-2010 11:10:52 ]
  Moderator woensdag 20 januari 2010 @ 12:21:29 #59
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77047467
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Realistisch. Maar het zegt toch wel wat dat iemand die altijd de positieve benadering zoekt, zo nadrukkelijk zijn zorgen over de toekomst uitspreekt.
En dat terwijl je na zondagmiddag wel zomaar derde kunt staan.
Als ik het zo lees, zou dit nog weleens een van de betere seizoenen kunnen zijn en wordt het de jaren hierna alleen maar minder.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_77047687
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:21 schreef Gert het volgende:
Als ik het zo lees, zou dit nog weleens een van de betere seizoenen kunnen zijn en wordt het de jaren hierna alleen maar minder.
Die verwachting heb ik wel. Weet namelijk niet hoe ze het vertrek van bepaalde spelers zullen gaan opvangen. Veel ruimte is er niet voor nieuwe aankopen. En weet niet of we het met de selectie redden, die er volgend seizoen staat.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:37:33 #61
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_77058421
Gaat weer lekker dan
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:27:47 #62
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77060583
quote:
Blankemeijer in ere hersteld bij Feyenoord

Fred Blankemeijer keert per direct weer terug op zijn werkplek in De Kuip. Dat is het resultaat van een overleg dat dinsdag plaats had tussen een afvaardiging van Feyenoords directie en de 83-jarige senior manager van de club. Dat overleg volgde een dag na het bekend worden van Blankemeijers beslissing om per direct te stoppen met zijn werkzaamheden in De Kuip, nadat hem eerder door algemeen directeur Eric Gudde te verstaan was gegeven dat Feyenoord om gezondheidsredenen aan het einde van dit seizoen geen gebruik meer wilde maken van zijn diensten.

Clubicoon Fred Blankemeijer besloot in eerste instantie uit onvrede met de gang van zaken ook de nieuwjaarsreceptie van de club te mijden, maar zal nu woensdag alsnog in De Kuip aanwezig zijn om het glas te heffen op de club waar hij al zeventig jaar lid van is.

De Rotterdammer, naar wie in 2008 jaar nog een zaal in De Kuip werd genoemd, was dertien jaar oud toen hij in 1940 lid werd van Feyenoord. Hij maakte tussen 1946 en 1959 deel uit van de A-selectie en kwam als stopperspil tot 28 wedstrijden in het eerste elftal. Na zijn actieve periode bekleedde hij ontelbare functies binnen de club. Als scout was hij onder meer de ontdekker van Ove Kindvall, de Zweed die Feyenoord in 1970 aan de Europa Cup I hielp. Later vervulde hij diverse bestuursfuncties, werkte als manager en fungeerde als perschef. Toenmalig voorzitter Jorien van den Herik riep voor hem de titel senior-manager in het leven en gaf hem als dank voor zijn trouwe dienst een contract voor het leven.

Fred Blankemeijer - erelid van Feyenoord, drager van de gouden speld van de KNVB en Ridder in de Orde van Oranje Nassau - stond de laatste decennia in De Kuip altijd boven de partijen. Hij fungeerde als vraagbaak voor iedereen die iets wilde weten over het verleden van de club en onderhield het contact met de oud-spelers van Feyenoord. De lange Rotterdammer stond bekend om zijn gevoel voor humor en vermogen tot relativeren. Op de vraag van toenmalig burgemeester Ivo Opstelten hoe hij het toch zo lang volhield, antwoordde hij ooit met één van zijn vele eigenzinnige uitspraken. 'Het is een kwestie van niet dood gaan', zei hij tegen de burgervader, 'en de mazzel hebben dat je er niet uitgedonderd wordt.'
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:29:11 #63
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77060634
quote:
Contractverlenging Feyenoord en ASR bekrachtigd

De verlenging van het contract tussen Feyenoord en hoofdsponsor ASR is woensdagmiddag officieel bekrachtigd. Feyenoords algemeen directeur Eric Gudde, voorzitter van de hoofddirectie van ASR Jos Baeten en sportclub-voorzitter Aad van der Laan zetten in het Feyenoord Museum in De Kuip hun handtekeningen onder de verbintenis, waardoor ASR nog twee jaar hoofdsponsor van Feyenoord is. De club en de verzekeraar kwamen in eerder stadium al een contractverlenging overeen, alleen waren de handtekeningen hiertoe nog niet gezet.

Gudde toonde zich verheugd met de contractverlenging met de hoofdsponsor. ‘Wij zijn ongelooflijk blij dat de handtekeningen onder het contract nu echt zijn gezet. Wij zijn erg dankbaar voor het vertrouwen en de loyaliteit die deze sponsor in goede en in slechte tijden heeft getoond. Dat stellen wij zeer op prijs.’

Nadat alle handtekeningen op papier stonden, werd er een toost uitgebracht op de samenwerking tussen Feyenoord en ASR. ‘We hopen dat er twee mooie jaren volgen’, zei Baeten, terwijl hij het glas hief. ‘Wij vinden het erg belangrijk om aan onze naamsbekendheid te werken en Feyenoord helpt ons daar enorm mee. Ik hoef op maandag de krant maar open te slaan, dan kom ik op de sportpagina’s onze naam verschillende keren tegen.’

Baeten zei te hopen dat de samenwerking met Feyenoord niet alleen sportief en financieel haar vruchten af gaat werpen, maar ook op een ander vlak. ‘ASR zet zich veel in voor jongeren die het moeilijk hebben en in de jeugdzorg terecht komen’, vertelde hij. ‘Zo hebben we vorig jaar met een aantal van hen toegewerkt naar de marathon van Rotterdam. We hopen dat Feyenoord ook een bijdrage kan gaan leveren aan onze inspanningen voor de jeugdzorg.’

Het contract tussen ASR en Feyenoord geldt niet alleen voor de BVO, maar ook voor de sportclub. Sportclub-voorzitter Van der Laan liet na de ondertekening van de verbintenis weten dat hij de BVO wilde bedanken voor de inspanningen om het een gezamenlijk contract te maken, ook voor de sportclub.
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:29:59 #64
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77060659
quote:
El-Akchaoui maakt seizoen af bij FC Augsburg

Youssef El-Akchaoui speelt tot de zomer bij FC Augsburg. De club staat op de derde plaats in de 2. Bundesliga en hoopt met de bij NEC overbodig geworden linksback promotie naar het hoogste niveau af te dwingen. De ploeg van trainer Jos Luhukay huurt El-Akchaoui tot het einde van dit seizoen.

De 28-jarige verdediger heeft nog een contract tot medio 2011 in Nijmegen, maar drukt zwaar op de begroting. Bovendien gaf coach Wiljan Vloet aan voor de van FC Twente gehuurde Jeroen Heubach te kiezen in de basis bij NEC. Na drieëneenhalf jaar basisspeler te zijn geweest vond El-Akchaoui zichzelf zondag daarom op de tribune terug van het Goffertstadion. Daarvoor kwam de Dordrechter uit voor ADO Den Haag, 1. FC Union Berlin en Excelsior.
pi_77060743
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:29 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar de bedragen die ermee gemoeid zijn. Dat er niets genoemd wordt maakt mij persoonlijk een beetje wantrouwig. En we hadden al een armoedig contract vergeleken met de rest.
pi_77063162
RKC uit een combi?

Wie verzint zo iets?
#12 is not for sale!
pi_77063437
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Die verwachting heb ik wel. Weet namelijk niet hoe ze het vertrek van bepaalde spelers zullen gaan opvangen. Veel ruimte is er niet voor nieuwe aankopen. En weet niet of we het met de selectie redden, die er volgend seizoen staat.
Als we de aflopende contracten niet verlengen levert de club echt behoorlijk aan kwaliteit in. De vraag is of we dat ooit kunnen opvangen met transfervrije spelers en jeugdspelers. Ik geloof het niet.
Het echte werk gaat in mijn ogen volgend jaar beginnen, als we flink kunnen snijden in die salarisposten. Alleen houdt ik mijn hart wel vast of we nog een selectie op niveau kunnen brengen.

We zullen echt nog een seizoen of 2,3 moeten overbruggen voordat we bepaalde jongens (Vlaar, Fer, Wijnaldum) voor een paar centen kunnen verkopen. Vereist een lange adem..
#12 is not for sale!
pi_77063914
quote:
Grote bezuiniging bij Feyenoord
Uitgegeven: 20 januari 2010 18:56
Laatst gewijzigd: 20 januari 2010 18:56

ROTTERDAM - Feyenoord heeft vorig jaar in het kader van een omvangrijke reorganisatie afscheid moeten nemen van 25 werknemers. Dat cijfer noemde algemeen directeur Eric Gudde woensdag met pijn in zijn hart in zijn nieuwjaarstoespraak in De Kuip.
''We hadden een veel te grote broek aan'', sprak hij onomwonden.

Door de stevige ontslagronde en dankzij andere ingrepen in de organisatie heeft het armlastige Feyenoord 11 miljoen euro kunnen bezuinigen.

Toch komt de Rotterdamse club aan het einde van het huidige seizoen op een begroting van 37 tot 38 miljoen euro nog 3 tot 4 miljoen euro tekort. Dat is in elk geval al heel wat minder dan het recordverlies van 16,9 miljoen euro dat de directie van Feyenoord eind vorig jaar over het vorige seizoen bekendmaakte.

Flinke winst

Voor het seizoen 2010-2011 hoopt Feyenoord op een bescheiden positief resultaat in de normale bedrijfsvoering, dus exclusief transfers. In het seizoen erna mikt de clubleiding op een flinke operationele winst.

In 2012 moet Feyenoord van de licentiecommissie van de KNVB financieel ook weer helemaal gezond zijn. De Rotterdamse club is sinds de zomer van 2009 in categorie 1 ingedeeld, de gevarenzone van het betaalde voetbal.

Spelerssalarissen omlaag

Feyenoord wil de komende jaren vooral de spelerssalarissen behoorlijk omlaag brengen. ''Dan praat je in totaal al snel over miljoenen euro's'', erkende Gudde. Van grootverdieners als Roy Makaay, Giovanni van Bronckhorst en Denny Landzaat lopen de contracten af.

Als deze routiniers al mogen en/of willen blijven, moeten ze hoe dan ook genoegen nemen met een zware korting op hun maandelijkse inkomen in De Kuip.

''Maar het is volstrekt onjuist om onze duurbetaalde spelers de schuld te geven van de financiële problemen bij Feyenoord'', betoogde Gudde. ''Hen treft geen enkele blaam. De club heeft hen deze contracten aangeboden en laten ondertekenen. Dat dienen we te respecteren. Feyenoord wil een betrouwbare partner zijn.''

Wederopstanding

Gudde: ''Voor de korte termijn werken we met twee doelstellingen. We willen dit seizoen Europees voetbal veiligstellen en we willen de financiële huishouding op orde brengen."

"Eerlijk gezegd is trainer Mario Been momenteel verder gevorderd dan de directie. Maar de wederopstanding van Feyenoord is in alle geledingen onmiskenbaar in gang gezet.''

Nieuwjaarstoespraak

Gudde refereerde nog even aan zijn geruchtmakende nieuwjaarstoespraak van vorig jaar. Nog geen dag nadat hij zijn vertrouwen had uitgesproken in trainer Gertjan Verbeek en de spelersgroep, barstte de tikkende tijdbom in De Kuip.

Met Verbeek vertrokken technisch directeur Peter Bosz en assistent-trainer en clubicoon Wim Jansen met veel geraas. ''Ik hoop dat de houdbaarheidsdatum van mijn speech dit jaar wat langer is'', sprak Gudde niet zonder humor.
-
pi_77064462
Zullen ze een flinke kluif aan krijgen op het operationele resultaat tot een winst te krijgen, zeker een flinke winst lijkt mij wat optimistisch..nu zitten we operationeel op 8,3 miljoen verlies.

Toch vind ik het ook een beetje raar dat ze begroting en een record verlies naast elkaar leggen...
De begroting is neem ik aan (grotendeelst) gebaseerd op inkomsten en uitgaven, het record verlies op opbrengsten en kosten (waarvan +/- 10 miljoen afschrijving en dus geen uitgaven..)
#12 is not for sale!
pi_77064614
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 19:16 schreef Haringkop het volgende:
Zullen ze een flinke kluif aan krijgen op het operationele resultaat tot een winst te krijgen, zeker een flinke winst lijkt mij wat optimistisch..nu zitten we operationeel op 8,3 miljoen verlies.
Dat is met name door de contracten die nu nog lopen. Daarna is het volledig aan jezelf of je winst maakt.
Als jij als club goed scout en gevallen als De Guzman voorkomt moet je binnen 1 a 2 jaar gewoon winst gaan maken. Maar dan moeten miskopen als Cissé niet meer voor gaan komen.
-
pi_77073547
quote:
Been droomt van derde plaats met Feyenoord

Trainer Mario Been van Feyenoord verwacht niet dat er in deze transferperiode nog spelers bijkomen of weggaan in De Kuip. "Ik heb daarvan geen signalen gekregen van onze technisch directeur Leo Beenhakker", gaf hij woensdag in De Kuip aan. "Dat betekent dat we met een brede selectie de tweede seizoenshelft ingaan. Lekker toch? Zo kunnen we goed blessures en schorsingen opvangen."
Feyenoord staat op de ranglijst nog maar twee punten achter op nummer drie ajax. De amsterdamse rivaal komt over anderhalve week naar De Kuip. "Die derde plaats is een reële optie voor Feyenoord", liet Been immer optimistisch weten. "Het zou toch ook geweldig zijn voor deze club als we op die derde plaats terecht kunnen komen? Maar we moeten vooral naar onszelf blijven kijken. Eerst wachten Vvv en Psv nog."

Been bevestigde dat Jonathan De Guzman zondag in Venlo in het Rotterdamse basisteam begint. De talentvolle middenvelder, die dit seizoen nog amper in actie kwam door blessures, hoopt nog steeds op een tussentijdse overstap naar een buitenlandse club. Dat zou Feyenoord ook goed uitkomen, omdat hij komende zomer transfervrij is.

"Maar ik stel hem echt niet op om hem nog even in de etalage te zetten", benadrukte Been. "Jonathan is gewoon een topspeler. Hij doorziet het spel uitstekend. Ik ben blij dat hij weer helemaal fit is. Als het aan mij ligt, blijft hij ook lekker tot het einde van het seizoen bij Feyenoord."
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:32:13 #72
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77074619
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
''Als het aan mij ligt, blijft hij ook lekker tot het einde van het seizoen bij Feyenoord."
Tja als hij dan maar wel bijtekend.
pi_77074627
De nieuwjaars receptie dadelijk bij Studio Sport
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:53:11 #74
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77075702
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De nieuwjaars receptie dadelijk bij Studio Sport
Bedankt had het niet willen missen
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:59:40 #75
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_77076095
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 19:16 schreef Haringkop het volgende:

Toch vind ik het ook een beetje raar dat ze begroting en een record verlies naast elkaar leggen...
De begroting is neem ik aan (grotendeelst) gebaseerd op inkomsten en uitgaven, het record verlies op opbrengsten en kosten (waarvan +/- 10 miljoen afschrijving en dus geen uitgaven..)
Een niet-sluitende begroting leidt tot verlies. Zo simpel is het toch?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_77076754
Heerlijk hoe concreet Been altijd dingen zegt.
-
pi_77077196
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 19:19 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is met name door de contracten die nu nog lopen. Daarna is het volledig aan jezelf of je winst maakt.
Als jij als club goed scout en gevallen als De Guzman voorkomt moet je binnen 1 a 2 jaar gewoon winst gaan maken. Maar dan moeten miskopen als Cissé niet meer voor gaan komen.
Nee, we praten over operationele winst. Das is dus winst zonder het transferresultaat..
Feijenoord wil dus een flinke winst maken, afgezonderd hoe het scoort op basis van transfers. Dus dmv merchandsing, kaartverkoop etc.
#12 is not for sale!
pi_77077264
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef TC03 het volgende:

[..]

Een niet-sluitende begroting leidt tot verlies. Zo simpel is het toch?
Maar een verlies hoeft dus niet te leiden tot een tekort..
Er worden nu appels met peren vergeleken.
#12 is not for sale!
pi_77078352
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:18 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Nee, we praten over operationele winst. Das is dus winst zonder het transferresultaat..
Feijenoord wil dus een flinke winst maken, afgezonderd hoe het scoort op basis van transfers. Dus dmv merchandsing, kaartverkoop etc.
Staat wel degelijk in verband met elkaar natuurlijk.

Situatie1:

Selectie vol vedetten met 19 miljoen aan salarissen zonder Europees voetbal en slechte prestaties in de competitie.

Tegenover:

Situatie2:

Selectie met goed gescoute spelers met 9 miljoen aan salarissen die presteert en Europees voetbal haalt.

In het 2e geval is de operationele winst ook hoger omdat je minder kosten maakt, (waarschijnlijk) meer seizoenskaarten verkoopt en meer opbrengsten uit merchandise en Europese duels hebt.
-
pi_77078389
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 19:19 schreef Ritmo het volgende:

[..]
Maar dan moeten miskopen als Cissé niet meer voor gaan komen.
Is geen miskoop.
Elite
Tegen TTIP
pi_77078559
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Is geen miskoop.
Dat begin ik onderhand wel te vinden. Hij mag wel heel wat beter gaan spelen wil hij z'n transfersom van 3+ miljoen er ooit uit halen.
-
pi_77078676
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:44 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat begin ik onderhand wel te vinden. Hij mag wel heel wat beter gaan spelen wil hij z'n transfersom van 3+ miljoen er ooit uit halen.
Hij heeft een meerjarig contract en jij gaat na een half seizoen al oordelen dat hij een miskoop is. Pertinente onzin vind ik dat, want het is duidelijk dat Cissé veel meer in zijn mars heeft dan bijvoorbeeld een Philip Leonard of Angelos Charisteas.
Elite
Tegen TTIP
pi_77078743
Tot nu toe is het een miskoop ja, kan natuurlijk nog veranderen.
-
pi_77078912
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:48 schreef Ritmo het volgende:
Tot nu toe vind ik het ook nog geen miskoop. Hij kan wel beter, dat sowieso. Babovic heeft bijvoorbeeld ook nog geen reet laten zien en daar hoor ik niemand over klagen. Boeit verder niks dat we daarvoor niks hebben hoeven betalen.
Elite
Tegen TTIP
pi_77078968
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:48 schreef Ritmo het volgende:
Onzin, je ziet die gast met de week groeien. In het begin was hij inderdaad niet goed. Maar hij is zo sterk aan de bal, als hij mee verdedigt heeft het ook nut.
Ik vind hem absoluut een meerwaarde en een goede aankoop, als die jongen nog wat meer in zijn spel komt kan hij heel belangrijk worden(maar dan wel vanaf de zijkanten, ik denk dat hij daar beter tot zijn recht komt dan als punt van de aanval)
pi_77079095
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Tot nu toe vind ik het ook nog geen miskoop. Hij kan wel beter, dat sowieso. Babovic heeft bijvoorbeeld ook nog geen reet laten zien en daar hoor ik niemand over klagen. Boeit verder niks dat we daarvoor niks hebben hoeven betalen.
Babovic heeft nog niet veel gespeeld natuurlijk. Cissé is geen enorm drama (zoals Biseswar) ofzo en hij heeft potentie, maar ik denk niet dat er clubs zijn die 6 a 7 miljoen voor hem over hebben.
-
pi_77079170
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:52 schreef Magereheinus het volgende:

[..]

Onzin, je ziet die gast met de week groeien. In het begin was hij inderdaad niet goed. Maar hij is zo sterk aan de bal, als hij mee verdedigt heeft het ook nut.
Ik vind hem absoluut een meerwaarde en een goede aankoop, als die jongen nog wat meer in zijn spel komt kan hij heel belangrijk worden(maar dan wel vanaf de zijkanten, ik denk dat hij daar beter tot zijn recht komt dan als punt van de aanval)
Idd sowieso niet in de spits, dat is echt een vreemde keuze. Als vleugelaanvaller kan ie van waarde zijn, maar hij is totaal niet efficient, z'n acties zijn nauwelijks rendabel.
-
  donderdag 21 januari 2010 @ 00:00:25 #88
53267 TC03
pi_77079438
Die paar goals die hij heeft gemaakt vond ik toch wel goed afgemaakt hoor. Komt wel goed met Cissé.
pi_77080147
Laten we het hopen, ik moet het nog zien.
-
pi_77084064
Cissé moet denk ik erg wennen aan de linkerkant. Maar zou graag Babovic samen met Makaay in de basis zien. Hoe jammer ook voor Cissé
pi_77084689
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 06:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Cissé moet denk ik erg wennen aan de linkerkant. Maar zou graag Babovic samen met Makaay in de basis zien. Hoe jammer ook voor Cissé
Babovic is volgens mij een ander type speler dan Cisse, zie dan ook niet in waarom die niet in een hetzelfde elftal kunnen spelen. Babovic is meer een centrale middenvelder.
Elite
Tegen TTIP
pi_77085328
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 08:25 schreef Happel het volgende:

[..]

Babovic is volgens mij een ander type speler dan Cisse, zie dan ook niet in waarom die niet in een hetzelfde elftal kunnen spelen. Babovic is meer een centrale middenvelder.
Omdat ik Fer en Landzaat er niet uit zou halen. Maargoed dat ben ik. Jij kan wel met 7 andere willen spelen. En dat is jou goed recht lijkt me
pi_77085885
quote:
Blokland gaat helpen Feyenoord en amateurs bij elkaar te brengen

Onder andere voor het doorgaan van het nieuwe stadion is eenwording van Feyenoord samen met de Sportclub een vereiste. De afgelopen jaren is het daar echter nog niet van gekomen. Deze week zette de Sportclub nog in het openbaar druk op de gesprekken. Investeerder Blokland is gevraagd te gaan helpen bij de noodzakelijke eenwording. Blokland in Voetbal International: 'Wellicht kan ik de olie tussen de radars zijn, zodat we snel tot die eenwording kunnen komen. Ik moet me er nog in verdiepen. In feite zit ik niet te wachten op zulke klussen, maar aan de andere kant help ik Feyenoord graag.'
pi_77085929
quote:
Makaay: Doorgaan is serieuze optie

ROTTERDAM - Roy Makaay sluit niet uit dat hij zijn lange en succesvolle loopbaan nog met minimaal een jaar verlengt. De 34-jarige aanvaller, die dit seizoen geen basisplaats meer heeft in de Rotterdamse ploeg, voelt zich fysiek daartoe zeker in staat. „Ik ben dit seizoen geloof ik de enige speler bij Feyenoord die nog geen training heeft gemist”, grinnikte hij woensdag tijdens de nieuwjaarsreceptie van zijn club.

Makaay, wiens duurbetaalde contract komende zomer in De Kuip afloopt, ziet voor zichzelf niet zoveel toekomst meer in de Nederlandse competitie. „Ik heb alleen gevoelens voor Vitesse en Feyenoord. Maar ik weet niet of deze clubs mij nog een aanbieding zullen doen. Als ik van Feyenoord nog een voorstel krijg, zal mijn salaris wel flink kelderen. Maar ik heb me in mijn carrière nooit laten leiden door alleen maar geld. Belangrijk is nu ook wat mijn gezin ervan vindt.”

Makaay luisterde in elk geval met genoegen woensdag naar de speech van algemeen directeur Eric Gudde. „Het is feitelijk de eerste keer dat ik hem heb horen zeggen dat de financiële problemen bij Feyenoord niet door een vijftal goedbetaalde spelers zijn ontstaan. Dat doet me goed.”
pi_77085952
quote:
VI: De Vrij in de basis zondag

Voetbal International meldt dat Feyenoord zondag opnieuw met een jonge debutant in de basis zal starten. Stefan de Vrij zou Mario Been in het afgelopen trainingskamp meer hebben overtuigd dan Bart Schenkeveld. De Vrij viel tot nu toe drie keer in bij het eerste elftal.
pi_77085979
quote:
Been droomt van derde plaats

ROTTERDAM - Trainer Mario Been van Feyenoord verwacht niet dat er in deze transferperiode nog spelers bijkomen of weggaan in De Kuip. „Ik heb daarvan geen signalen gekregen van onze technisch directeur Leo Beenhakker”, gaf hij woensdag in De Kuip aan. „Dat betekent dat we met een brede selectie de tweede seizoenshelft ingaan. Lekker toch? Zo kunnen we goed blessures en schorsingen opvangen.”

Feyenoord staat op de ranglijst nog maar twee punten achter op nummer drie Ajax. De Amsterdamse rivaal komt over anderhalve week naar De Kuip. „Die derde plaats is een reële optie voor Feyenoord”, liet Been immer optimistisch weten. „Het zou toch ook geweldig zijn voor deze club als we op die derde plaats terecht kunnen komen? Maar we moeten vooral naar onszelf blijven kijken. Eerst wachten VVV en PSV nog.”

Been bevestigde dat Jonathan de Guzman zondag in Venlo in het Rotterdamse basisteam begint. De talentvolle middenvelder, die dit seizoen nog amper in actie kwam door blessures, hoopt nog steeds op een tussentijdse overstap naar een buitenlandse club. Dat zou Feyenoord ook goed uitkomen, omdat hij komende zomer transfervrij is.

„Maar ik stel hem echt niet op om hem nog even in de etalage te zetten”, benadrukte Been. „Jonathan is gewoon een topspeler. Hij doorziet het spel uitstekend. Ik ben blij dat hij weer helemaal fit is. Als het aan mij ligt, blijft hij ook lekker tot het einde van het seizoen bij Feyenoord.”
pi_77086245
quote:
Feyenoord vraagt gemeente om lening voor stadion

Feyenoord hoopt dat de gemeente Rotterdam de club de helpende hand reikt bij de bouw van het nieuwe stadion. De Telegraaf meldt dat de club een plan wil indienen waarbij de gemeente garant staat voor een bedrag van 200 miljoen euro.

"Het gaat om een achtergestelde lening, waarbij de gemeente het geld aan ons doorleent", laat algemeen directeur Eric Gudde weten. Dit zou betekenen dat de gemeente garant staat voor een derde van het totale bedrag dat begroot is voor de bouw van het nieuwe onderkomen.

De bestuurder benadrukte tijdens de nieuwjaarsreceptie van de club het belang van de komst van het nieuwe stadion nog maar eens. Volgens Gudde zit Feyenoord 'aan zijn plafond' met betrekking tot de commerciële mogelijkheden in De Kuip.

De bouw van het nieuwe stadion moet afgerond zijn voor 2018. In dat jaar hopen Nederland en België het WK naar de Lage Landen te halen. Wel zal Feyenoord dan eerst daad bij het woord moeten voegen en de financiële wanorde uit het verleden op moeten lossen. Gudde: "Voor de directie is dat bijna een dagtaak."
Voetbalprimeur.nl
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:58:14 #98
63192 ursel
pi_77095707
Het shirt van Van Dijk is het meest gewilde Feyenoord shirt momenteel voor de actie van Haiti..

Link
pi_77095824
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:58 schreef ursel het volgende:
Het shirt van Van Dijk is het meest gewilde Feyenoord shirt momenteel voor de actie van Haiti..

Link
Logisch toch?
Elite
Tegen TTIP
pi_77096150
Het zou geweldig zijn als dat nieuwe stadion gerealiseerd wordt. Het geeft de club weer een lichtpuntje, iets om naar uit te kijken en het is natuurlijk een goed uithangboord om nieuwe spelers mee aan te trekken in de toekomst - een geweldig groot stadion met bijbehorend geweldig complex, fanatieke fans, een club met geschiedenis ..

*zucht* sorry
pi_77096772
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Logisch toch?
Want?
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 januari 2010 @ 14:36:07 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77097350
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 19:02 schreef Ritmo het volgende:

[..]
een flinke winst over een paar jaar, dat is natuurlijk vrijwel onmogelijk, voetbalclubs maken zelden flinke winsten. Daarvoor ben je puur afhankelijk van grote transfers.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:36:15 #103
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77097355
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Want?
Bijzonder shirt. Geen standaard rood/wit Feyenoordshirt of een gewoon zwart of blauw keepersshirt. Je hoeft er niet meteen iets achter te zoeken hoor.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:50:18 #104
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_77097962
Beetje Off Topic maar ik vergeet deze goal nooit weer van Edman

LUHG
pi_77098407
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Logisch toch?
nu die van die gehoorbehandelaar uit 020.
pi_77098464
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Bijzonder shirt. Geen standaard rood/wit Feyenoordshirt of een gewoon zwart of blauw keepersshirt. Je hoeft er niet meteen iets achter te zoeken hoor.
Ah, ik dacht dat het meer om de speler ging.
-
pi_77098696
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:00 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

nu die van die gehoorbehandelaar uit 020.
Suarez Fer 2e en v. Dijk 3e.
-
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:23:19 #108
63192 ursel
pi_77099439
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Dan misschien wel ja. Zat het meer aan van Dijk te linken..
pi_77099738
-
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:10:48 #110
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77118632
Snap niet welke randdebiel in het shirt van de Guzman zou willen lopen

Maar wel een goede actie, ookal heb ik weinig met dat Haïti gebeuren. Toch wel leuk om te zien dat de Feyenoord shirts in trek zijn
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:13:50 #111
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77118847
quote:
Hooligan-borrel kost politie-directeur zijn baan

Henk de Jong, directeur van de politie Rotterdam-Rijnmond, heeft per direct zijn functie neergelegd. Hij heeft de korpsleiding niet geïnformeerd over een nieuwjaarsborrel van Feyenoord-hooligans in het centrum van de stad. De Jong heeft daarop, na overleg met burgemeester, korpschef en hoofdofficier van justitie zijn functie neergelegd. De Jong is lid van de korpsleiding van de politie Rotterdam Rijnmond en verantwoordelijk voor Operatiën en Informatievoorziening. De Jong blijft overigens wel in dienst van het korps Rotterdam-Rijnmond. In welke functie is onbekend.

Burgemeester Aboutaleb vertelde donderdagmiddag tijdens de raadsvergadering over de gebeurtenissen in de stad, dat een grens was overschreden. Hij noemde het niet informeren door De Jong een doodzonde. ,,Als zo'n groep zich met alle risico's door de stad begeeft, dan moet het gevoel ontstaan dat sprake is van een urgentie. In dat geval word ik geïnformeerd. Dan kan ik ook mijn rol als korpsbeheerder goed oppakken. Ik kan bijvoorbeeld een noodverordening uitvaardigen,'' vertelde Aboutaleb. ,,In licht van alle debatten die wij eerder hebben gevoerd, had ik gehoopt dat wij van die lessen iets hadden geleerd.''

Volgens een woordvoerder van de politie staat het vertrek van De Jong desondanks los van de reorganisatie binnen het korps. De politie Rotterdam Rijnmond werd daartoe gedwongen na de strandrellen in Hoek van Holland. Ook voorheen had de politiedirecteur de korpschef en de burgemeester over een nieuwjaarsborrel van Feyenoordfans moeten informeren, aldus de woordvoerder.

Sinds het COT-rapport over het ontspoorde strandfeest Sunset Grooves, waarbij een bezoeker door een politiekogel om het leven kwam, staat de politie in Rotterdam onder zware druk. Korpschef Aad Meijboom heeft een reorganisatieplan gemaakt, waarvan de inhoud nog niet is bekendgemaakt. Burgemeester Ahmed Aboutaleb moet zijn oordeel over dat plan nog geven. Mochten er in het korps naar aanleiding van het dancefeest ontslagen vallen, dan heeft korpschef Meijboom aangekondigd op te stappen.
Iemand van hier nog geweest?
pi_77119047
Is er nog wat gebeurd dan?
-
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:17:48 #113
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77119109
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:16 schreef Ritmo het volgende:
Is er nog wat gebeurd dan?
Mwa een toiletpot kapot en een brandslang ofzo gebruikt, zoek het bericht wel even op.
pi_77119155
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:17 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Mwa een toiletpot kapot en een brandslang ofzo gebruikt, zoek het bericht wel even op.
-
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:25:18 #115
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77119522
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook al.
quote:
Politie onderzoekt incident 'nieuwjaarsborrel' hooligans

De politie Rotterdam-Rijnmond gaat op korte termijn een gesprek aan met de kroegeigenaar van de Martini-Bar in Rotterdam. Dat gebeurt na een bezoek van 200 Feyenoord-hooligans van afgelopen zaterdag.
De kroegeigenaar liet op Radio Rijnmond weten dat er vernielingen zijn aangericht en dat de politie niet ingreep.

De hooligans waren op zoek naar een locatie voor een nieuwjaarsborrel. Ze wilden eerst naar het Rodezand, maar daar hadden de kroegen uit voorzorg de deuren gesloten. Ze waren voor de komst van de groep gewaarschuwd door undercover agenten. Uiteindelijk kwamen ze bij de Martini-Bar aan de Meent terecht. Volgens de kroegeigenaar belde hij direct het speciale nummer van de politie toen bleek dat er hooligans in zijn kroeg waren, maar kreeg hij geen gehoor. Hij zou ook niet teruggebeld zijn nadat hij de voicemail had ingesproken. Volgens de kroegbaas bleef politie-ingrijpen ook uit nadat hij 112 had gebeld.

Volgens de politie zijn er van te voren gesprekken geweest met de leiders van de hooligans-groep. Tijdens hun tocht door de stad zijn ze ook begeleid door agenten in burger en in uniform. Volgens de eigenaar was de sfeer ‘grimmig' en heeft een deel van de aanwezigen vernielingen aangericht. Zo zou er onder meer een brandspuit zijn leeggespoten en zou er ook een toiletpot zijn gesneuveld.

Burgemeester Aboutaleb en de politie wilden dinsdag niet reageren. Leefbaar Rotterdam-raadslid Dries Mosch heeft de burgemeester om opheldering gevraagd.
pi_77120679
Waarom lopen dergelijke Tokkies nog los rond.
-
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:46:45 #117
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77120751
Wat een ophef om niks.
Elite
Tegen TTIP
pi_77121222
Pff een kapotte toiletpot en een leeg gespoten brandblusser. Dat soort dingen gebeuren ook op de eerste dag bij een jongeren vakantie.
pi_77121450
Mee eens, maar dat zijn losgeslagen pubers die voor het eerst alcohol drinken en dit waren, naar ik aan mag nemen, volwassen mannen.
-
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:04:48 #120
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77121833
Nog een week en ik brand van verlangen, de nodige euro's gaan rollen dus ik hoop echt op een overwinning
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_77122207
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:45 schreef Ritmo het volgende:
Waarom lopen dergelijke Tokkies nog los rond.
Eens..
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:16:27 #122
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77122399
Verschil is denk ik dat deze gasten je zaak schoon opleveren binnen het uur, door je complete meubilair naar de straat te verplaatsen..
pi_77124101
quote:
Rkc Waalwijk op rand van faillisement

De gemeenteraad van Waalwijk beslist vanavond over financiële steun aan voetbalclub RKC Waalwijk. Eind 2009 raakte de betaaldvoetbalorganisatie in acute geldnood en dreigde failliet te gaan. Stemt de raad niet in met het reddingsplan, lijkt het einde van RKC Waalwijk alsnog nabij.
In het reddingsplan van hoofdsponsor Ben Mandemakers staat de Waalwijkse zakenman zelf garant voor 2,4 miljoen euro en verlaagt de gemeente Waalwijk de jaarlijkse stadionhuur van 600.000 naar 450.000 euro. Het verschil van 150.000 euro moet jaarlijks door de supporters via allerlei acties bijeen worden gebracht.

Het is onduidelijk of er in de gemeenteraad een meerderheid voor het reddingsplan bestaat. De coalitiepartijen laten hun kaarten tot de extra raadsvergadering tegen de borst. De grootste partij Lokaal Belang is weliswaar kritisch, maar laat als enige weten dat het niet de intentie heeft ,,om de stekker uit RKC te trekken''. De club bezet de laatste plaats in de eredivisie.

FR-Fans.nl: Wellicht dat de gemeente Waalwijk vanavond Feyenoord en haar supporters een plezier kan doen door inderdaad de stekker eruit te trekken, zodat de Feyenoord-supporters in ieder geval één verplichte combi minder hebben.
Trek die stekker er maar snel uit
pi_77124210
Dat is natuurlijk niet gunstig, dan worden alle resultaten tegen RKC geschrapt en wij hebben 3-0 gewonnen.
pi_77124252
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:55 schreef heiden6 het volgende:
Dat is natuurlijk niet gunstig, dan worden alle resultaten tegen RKC geschrapt en wij hebben 3-0 gewonnen.
Ajax heeft 4-1 gewonnen en dat is onze grootste concurent.
pi_77124287
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ajax heeft 4-1 gewonnen en dat is onze grootste concurent.
Ja, dat doelpunt zullen ze missen daar.
-
pi_77124355
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:57 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja, dat doelpunt zullen ze missen daar.
Niet echt een snuggere opmerking idd
pi_77124393
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Niet echt een snuggere opmerking idd
-
pi_77128735
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:10 schreef Sinnie het volgende:
Snap niet welke randdebiel in het shirt van de Guzman zou willen lopen
Het blijft een goede speler. En ja hij moet of inpakken of bijtekenen dat ben ik met je eens.
pi_77138054
Shirts Tomasson, Wijnaldum en Makaay al op 1000 euro per stuk bij de veiling voor Haiti, met nog meer dan 3 dagen te gaan. En als je alle shirts samen optelt brengt Feyenoord het meest op van alle eredivisieclubs.

Kunnen ze dit niet maandelijks doen, maar dan voor de club zelf? Scheelt ook weer in de begroting.

[ Bericht 20% gewijzigd door Ritmo op 22-01-2010 13:45:09 ]
-
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:40:46 #131
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77145837
quote:
Eerste basisplaats voor De Vrij in eredivisie

Stefan de Vrij begint aanstaande zondag tegen VVV-Venlo voor het eerst in de basis bij Feyenoord. De 17-jarige verdediger, die afkomstig is van Varkenoord en al twee competitieoptredens als invaller achter de rug heeft, begint op de rechtsbackpositie. De Vrij krijgt daar de voorkeur boven Bart Schenkeveld. ‘Bart en Stefan ontlopen elkaar haast niets, maar ik vind Stefan iets sterker aan de bal’, vertelde Mario Been vrijdag. ‘Stefan heeft het bovendien heel goed gedaan in de oefenwedstrijd tegen Kayserispor tijdens het trainingskamp in Turkije.’

Jonathan De Guzman keert terug in de basis bij Feyenoord, nadat hij volledig is hersteld van een knieblessure. De middenvelder kwam voor het laatst in actie op 3 oktober 2009 tegen RKC Waalwijk. Toen moest hij zich in de rust laten vervangen. ‘De Guzman geeft dit elftal extra kwaliteit’, zei Been. ‘Hij heeft scorend vermogen, is inventief en kan goed samenwerken met Jon Dahl Tomasson.’

Erwin Mulder begint zondag tegen VVV-Venlo op de bank. Hierdoor is er geen plaats in de selectie voor Darley. De Braziliaanse doelman zal aanstaande maandag zijn rentree maken bij Jong Feyenoord/Excelsior. Been: ‘Hij heeft zeven weken geen wedstrijd gespeeld, dus het is duidelijk dat hij ritme mist. Als hij weer helemaal fit is en op zijn oude niveau, is hij de keeper voor de toekomst.’

Kelvin Leerdam ontbreekt zondag nog bij de wedstrijdselectie. Het herstel van de verdediger die kampt met trombose verloopt voorspoedig. ‘We hopen dat hij binnen twee weken de groepstraining kan hervatten’, zei Been. Luc Castaignos zal waarschijnlijk volgende week al deels aansluiten bij de groep. De aanvaller is herstellende van een blessure aan zijn hand.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:45:47 #132
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77146045
quote:
Van Bronckhorst: 'We worden niet meer uitgelachen'

Feyenoord hervat de Eredivisie zondagmiddag met een uitwedstrijd tegen VVV-Venlo. De Rotterdammers bereidden zich onlangs in het Turkse Belek voor op het tweede gedeelte van het seizoen. 'Vorig jaar was een verloren seizoen', zegt Van Bronckhorst. 'Wij als spelers voelden ons ook in onze eer aangetast; we stonden voor gek. Daarom zijn we blij dat het gaat zoals het gaat. Wanneer je als vierde de winterstop ingaat en je schakelt ook AZ nog uit voor de beker, kun je zeggen dat we een inhaalslag hebben gemaakt. We worden niet meer uitgelachen. Maar nu is het wel belangrijk dat we doorpakken en niet tevreden achterover gaan leunen’

'Als we nu vierde eindigen is dat goed, maar eindigen we volgend jaar wéér op die plaats, dan ben ik niet tevreden', vult technisch directeur Beenhakker Feyenoords aanvoerder aan. 'We moeten door, terug naar die top. En dat zonder geld, maar hoe we het doen, dóén we het. We moeten terug naar de essentie van het Nederlandse voetbal: spelers beter maken. Kijk naar Ajax, FC Twente en SC Heerenveen. Die clubs halen een speler en hebben niet de illusie dat die een leven lang daar blijft.'
pi_77146047
Opvallend hoe die gasten zich allemaal aanklampen aan het niveau zeg. Wat dat betreft heeft alle financiele ellende toch nog voor iets heel positiefs gezorgd.
-
pi_77146161
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:45 schreef Ritmo het volgende:
Opvallend hoe die gasten zich allemaal aanklampen aan het niveau zeg. Wat dat betreft heeft alle financiele ellende toch nog voor iets heel positiefs gezorgd.
Idd best knap. Vooral voor een verdediger.
pi_77146565
Idd, meestal worden die pas na hun 21e een beetje goed. Ik begin eigenlijk ook steeds meer te vinden dat je zulke jongens gewoon moet laten spelen, je gaat ze volgend jaar nodig hebben. Met name in Europa. Dan is het mooi als ze al tegen topclubs uit Turkije en tegen PSV en Ajax gespeeld hebben.
-
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:24:16 #136
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77147562
quote:
BEEN: ‘AAN ONZE STAND VERPLICHT TE WINNEN’

Na een korte vakantie en een geslaagd trainingskamp in Turkije krijgt Feyenoord aanstaande zondag de kans om het vertrouwen en goede gevoel binnen de Rotterdamse club om te zetten in drie punten. De ploeg van trainer Mario Been reist af naar Limburg, waar het het opneemt tegen VVV-Venlo. ‘Wij zijn aan onze stand verplicht deze wedstrijd te winnen’, zei de oefenmeester vrijdag. ‘We moeten laten zien dat we in de tweede competitiehelft echt de strijd aan gaan met onze concurrenten.’

De Rotterdammers staan in de eredivisie slechts twee punten achter op nummer drie Ajax, uitgerekend volgende week zondag de tegenstander in De Kuip. Die wedstrijd leeft al behoorlijk rond Feyenoord en daar schuilt volgens Been gevaar in. ‘Eerst moeten we nog winnen van VVV en dat is al lastig zat’, zei hij. ‘Want als wij minimaal dezelfde arbeid leveren als VVV hebben wij wel meer voetbalkwaliteiten, maar dat wil nog niet zeggen dat we automatisch winnen.’

Volgens Been is het voor de Rotterdammers van belang met welke houding zij het veld op stappen. ‘Feyenoord moet uitstralen dat het van iedereen kan winnen’, zei de oefenmeester. ‘We moeten er elke week staan. Als wij denken bij VVV op halve kracht te winnen, dan kunnen we het vergeten. Want als Feyenoord niet bij de les is, kan het ook van iedereen verliezen.’

In de berichtgeving over VVV werd tijdens de eerste helft van het seizoen veel gesproken over Keisuke Honda, het Japanse toptalent dat in de winterstop voor een recordbedrag naar CSKA Moskou vertrok. De absentie van de Japanner heeft geen zand in de ogen van Been gestrooid. ‘Want ze hebben er Gonzalo García voor teruggehaald’, zei hij. ‘Ik vind hem een fenomeen aan de bal.’

In Venlo laten ze in de aanloop naar het eredivisieduel niets aan het toeval over, want ondanks dat beide ploegen dit seizoen al twee keer tegenover elkaar stonden, stuurde de technische leiding van VVV een aantal scouts naar Turkije om Feyenoord tijdens het trainingskamp te beoordelen. Het geeft aan hoe belangrijk de wedstrijd in De Koel is voor de thuisploeg. ‘We zullen er dus met zijn allen vol voor moeten gaan’, besloot Been. ‘Deze wedstrijd is voor ons van enorm belang.’

Onderlinge ontmoetingen:
09/12/2007 VVV-Venlo – Feyenoord 0-0
27/12/1993 VVV – Feyenoord 1-1
06/09/1992 VVV – Feyenoord 0-1
27/03/1989 VVV – Feyenoord 1-1
01/05/1988 VVV – Feyenoord 2-0

Vermoedelijke opstellingen:
VVV-Venlo: Begois; Timisela, Van Kouwen, Paauwe, Fleuren; Takak, Gonzalo, Auassar; Diogo Viana, Calabro en Ahahaoui.
Feyenoord: Van Dijk; De Vrij, Vlaar, Bahia, Van Bronckhorst; Landzaat, De Guzman, Fer; Wijnaldum, Tomasson en Cissé.
Garcia is toch geen Honda me dunkt, maar denk toch dat Feyenoord het moeilijk krijgt.

[ Bericht 7% gewijzigd door H.M.Murdock op 23-01-2010 15:28:28 ]
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:43:44 #137
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77148375
Ik vind het ook knap hoor, om op zo'n jonge leeftijd al te mogen spelen voor de hoofdmacht. Alleen maar goed natuurlijk, de weg naar boven zijn toch de jongens als Fer/Wijnaldum/de Vrij/Darley etc.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_77148575
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:43 schreef Sinnie het volgende:
Ik vind het ook knap hoor, om op zo'n jonge leeftijd al te mogen spelen voor de hoofdmacht. Alleen maar goed natuurlijk, de weg naar boven zijn toch de jongens als Fer/Wijnaldum/de Vrij/Darley etc.
Wijnaldum speelt al 3 jaar bij het eerste (debuut 2006/2007) dat is intussen ook al een ervaren speler. Maar het zou mooi zijn als Tomasson, Gio (en evt. Makaay) nog een jaartje blijven (voor lager salaris) zodat de overstap komend seizoen wat minder hard is en jongens als Fer nog even de tijd krijgen voordat ze het alleen moeten doen.
-
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:07:55 #139
53267 TC03
pi_77149210
Stefan de Vrij en Bart Schenkeveld, het zijn lekker Nederlandse namen. Komt ook niet vaak meer voor.
pi_77150095
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:07 schreef TC03 het volgende:
Stefan de Vrij en Bart Schenkeveld, het zijn lekker Nederlandse namen. Komt ook niet vaak meer voor.
Idd. Niets rascistisch ofzo, maar het is toch ook leuk om een aantal jongens in het team te hebben waar je je nog een beetje mee kan identificeren.
-
  zaterdag 23 januari 2010 @ 15:39:42 #141
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77178117
quote:
Feyenoorders scoren voor winnend Excelsior

Excelsior heeft zich vrijdagavond goed hersteld van de nederlaag die het eerder deze week leed tegen Go Ahead Eagles. De Kralingers ontvingen vrijdagavond Haarlem, dat met duidelijke cijfers werd verslagen: 3-0. Ryan Koolwijk opende al snel de score, waarna Kermit Erasmus en invaller Michal Janota de twee andere treffers verzorgden. Erasmus verscheen aan de aftrap, net als Kamohelo Mokotjo, Norichio Nieveld, Kevin Wattamaleo, Mitchell Schet en Luis Pedro.
quote:
Goalie Mulder moet perse blijven

Erwin Mulder heeft ondanks een eerdere toezegging, dat hij verhuurd mocht worden te horen gekregen, dat hij definitief het seizoen moet afmaken bij Feyenoord. VVV-Venlo wilde de doelman contacteren als tijdelijke vervanger van de geblesseerde Dennis Gentenaar.

Vanwege de blessuregevoeligheid van Darley en de hoge leeftijd van eerste doelman Rob van Dijk (41) is een vertrek voor Feyenoord echter onbespreekbaar. Mulder begint morgen tegen VVV-Venlo aan de tweede seizoenshelft als tweede doelman, omdat Darley na zijn blessure nog een gebrek aan wedstrijdritme heeft.
pi_77178296
Die Mulder moet ook helemaal gestoord worden van hoe de zaken gaan ..
  zaterdag 23 januari 2010 @ 15:49:47 #143
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77178451
quote:
Mogelijk nieuwe rol Tiendalli bij FC Twente

Trainer Steve McClaren van FC Twente overweegt zondag tijdens de uitwedstrijd tegen FC Groningen met Dwight Tiendalli op het middenveld te beginnen. De oefenmeester geeft de verdediger mogelijk een andere positie omdat hij niet kan beschikken over de geschorste Wout Brama en Theo Janssen. Cheik Tioté is nog actief op de Afrika Cup.
Het gaat hem aardig voor de wind sinds die bij FC Twente speelt.
quote:
Nog geen concrete belangstelling voor De Guzman

Zelf wil hij liever vandaag dan morgen vertrekken, maar er is nog geen concrete interesse voor Jonathan de Guzman. Tien dagen voor het einde van de transfermarkt begint de tijd te dringen voor De Guzman, die zelf al meerdere malen heeft aangegeven te willen vertrekken. "Voetbaltechnisch kan hij zonder meer mee in de top-vijf van Spanje. Dat is ook het land waar hij naar toe wil. En zo’n stap kan hem misschien snel verder brengen", aldus Feyenoord-trainer Mario Been.

"Maar tot op heden is er geen enkele club die zich bij ons voor hem heeft gemeld. Dus maak ik graag gebruik van hem. Feyenoord wordt sterker met De Guzman op het veld. De combinatie met Tomasson is uitstekend, dat bleek aan het begin van het seizoen al", merkt Been op in het Algemeen Dagblad. Been deed De Guzman zelfs een ander voorstel, al kende hij het antwoord al. "Ik heb gezegd dat hij eventueel ook zijn contract met twee seizoenen kan verlengen.''
pi_77188700
Utrecht 2-0 achter, als Feyenoord nu nog die 4e plek uit handen geeft heeft de hele selectie inclusief Been zwaar gefaald.
-
  zaterdag 23 januari 2010 @ 21:21:28 #145
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77188872
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:15 schreef Ritmo het volgende:
Utrecht 2-0 achter, als Feyenoord nu nog die 4e plek uit handen geeft heeft de hele selectie inclusief Been zwaar gefaald.
Ik denk dat Been dan maar gelijk moet oprotten, vind je ook niet?
Elite
Tegen TTIP
pi_77189013
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik vind dat Been op moet rotten als Feyenoord dit seizoen geen kampioen wordt.
pi_77191201
Morgen flink afstand nemen van Utrecht, Heracles en AZ, en met een beetje geluk staan we derde.
pi_77191403
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:20 schreef heiden6 het volgende:
Morgen flink afstand nemen van Utrecht, Heracles en AZ, en met een beetje geluk staan we derde.
Dat kan niet
pi_77191550
Ben erg benieuwd naar de wedstrijd van morgen. verwacht een open duel aangezien VVV zich nooit echt ingraaft en het gewoon zijn eigen spel zal spelen. Verwacht dus veel kansen/doelpunten over en weer. Hopelijk de 3 punten zonder blessure's/ schorsingen. En hopen dat Suarez morgen een gele kaart pakt dan mist hij de klassieker volgende week.
pi_77191974
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:25 schreef Ruud het volgende:

[..]

Dat kan niet
Ik bedoelde in het algemeen van de rest, ook als AZ wint nemen we van die groep voldoende afstand.

Het behoeft geen uitleg dat we allemaal hopen dat AZ wint.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 23:16:55 #151
268260 Dr.Mikey
pi_77193428
Wanneer krijgt onze Casta Casta nog watta eens een kans in de spits ?
Castaganois of iets was het ?
R.I.P DTS.
pi_77194210
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer krijgt onze Casta Casta nog watta eens een kans in de spits ?
Castaganois of iets was het ?
Die zal vanaf volgend seizoen denk ik meer gebracht gaan worden. Verwacht een vertrek van Makaay en tevens komt Erasmus terug en heb je Tomasson nog laat dat trio maar de spitspositie invullen geld is er nu toch niet.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 23:52:30 #153
268260 Dr.Mikey
pi_77194659
Opzicht is dat misschien toch nog niet zo heel verkeerd.
Arsenal wou hem niet voor niets hebben . En Tomasson blijft altijd wel doelpunten maken mits niet geblesseerd . En Erasmus had er op 10 oktober al 6 in liggen .
R.I.P DTS.
pi_77194674
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. Het zou hem wel beschadigen.
-
pi_77195152
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Opzicht is dat misschien toch nog niet zo heel verkeerd.
Arsenal wou hem niet voor niets hebben . En Tomasson blijft altijd wel doelpunten maken mits niet geblesseerd . En Erasmus had er op 10 oktober al 6 in liggen .
Zo zie ik het dus ook door de financiële-malaise moet je de talenten gewoon de kans geven. Is bij een aantal al goed aan het uitpakken gewoon mee doorgaan. Snap zowiezo niet waarom ze deze winter zo graag een scorende spits er weer bij wilden halen. Zo oneven gaat het helemaal niet, de 2 spitsen zijn : Tomasson en Makaay dan heb je in noodgevallen nog : Biseswar,Cissé, Castaignos, Slory. Zag en zie het nbut er niet van in tenzij het nauurlijk een echt buitenkansje is/ een spits die er meteen staat maar dat lijkt me momenteel onmogelijk.
  zondag 24 januari 2010 @ 00:13:29 #156
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77195426
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 23:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. Het zou hem wel beschadigen.
In jouw ogen, ja.
Elite
Tegen TTIP
pi_77195868
quote:
Op zondag 24 januari 2010 00:13 schreef Happel het volgende:

[..]

In jouw ogen, ja.
Ik denk wel bij meer mensen. De 4e plek wordt je nu zowat in de schoot geworpen, je hebt je brede selectie bij elkaar kunnen/mogen houden en er zijn niet extreem veel blessures. Er vanuit gaande dat je morgen wint sta je 8 punten voor op Heracles en 9 op Utrecht. Nu nog onder een van die teams eindigen zou een blamage zijn. We kunnen nu naar boven kijken, al denk ik dat we Ajax niet meer (definitief) in kunnen halen, tenzij die echt instorten nu.

Denk overigens dat Been dit volledig met me eens zou zijn.
-
  zondag 24 januari 2010 @ 09:51:51 #158
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77202056
Zolang we maar Europees voetbal halen. Doelstelling behaald. Hoe dat bereikt wordt is me om het even. Maak me drukker om aankomend seizoen. Spelers waarvoor we geld kunnen krijgen lopen transfervrij de deur uit, tenzij De Guzman en Slory besluiten bij te tekenen.
Elite
Tegen TTIP
pi_77211737
quote:
Op zondag 24 januari 2010 09:51 schreef Happel het volgende:
Zolang we maar Europees voetbal halen. Doelstelling behaald. Hoe dat bereikt wordt is me om het even.
Dus 3e worden, voor het eerst in jaren weer bij de top 3 horen en je direct plaatsen of je topclub-onwaardig zwoegend door de play-offs werken maakt voor jou niet uit?
quote:
Maak me drukker om aankomend seizoen. Spelers waarvoor we geld kunnen krijgen lopen transfervrij de deur uit, tenzij De Guzman en Slory besluiten bij te tekenen.
Dat is idd een punt om je zorgen over te maken. Daarom proberen om minimaal Tomasson, Gio en v. Dijk te behouden tegen een lager salaris. Dan heb je met Fernandez erbij nog een aardig ervaren basis.

Maar ik denk opzich dat Makaay in deze vorm niets beter is dan Castaignos, en iemand als De Cler zit gewoon onder het niveau van de gemiddelde jeugdspeler. Zo erg zul je die niet missen.
-
pi_77211775
Wat een schijtwedstrijd tot nu toe.
pi_77211823
quote:
Op zondag 24 januari 2010 15:30 schreef heiden6 het volgende:
Wat een schijtwedstrijd tot nu toe.
Idd, laat Been z'n spelers een enorme schop onder hun reet geven met name z'n aanvoerer.
-
pi_77212334
Van Bronckhorst is inderdaad aan het falen ja.
  zondag 24 januari 2010 @ 16:03:14 #163
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77212760
GOL.
2000 light years from home
  zondag 24 januari 2010 @ 16:16:54 #164
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77213150
Paauwe to the rescue.

om het vervolgens zelf weer weg te geven.

[ Bericht 37% gewijzigd door Happel op 24-01-2010 16:24:43 ]
Elite
Tegen TTIP
pi_77213588
pi_77213658
Stelletje godverdomme klootzakken, bedankt.
Wijnaldum rot maar lekker op naar de bank, samen met Cissé
Die wissels van Been zijn onbegrijpelijk.

Die wedstrijd van volgende week steken ze ook maar lekker in hun reet, 3e word je dit seizoen toch niet meer.
-
pi_77213663
Schijt scheids
pi_77213729
Dat blije Limburgse carnavalspubliek gun je ook echt niet meer dan een afgefikt stadion.

Wat een baggerwedstrijd, twee kostbare punten kwijt aan zo'n flutploegje.
pi_77213832
Waarom liet Mario Wijnaldum staan ? Heeft wel 44x de bal verkloot en de beslissende 0-2 gemist. Arbitrage was ook niet best noem het maar een drama, maar de ploeg was ook slap en sloom. Respect voor De Vrij erg sterk gespeeld.
pi_77213855
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:34 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom liet Mario Wijnaldum staan ? Heeft wel 44x de bal verkloot en de beslissende 0-2 gemist. Arbitrage was ook niet best noem het maar een drama, maar de ploeg was ook slap en sloom. Respect voor De Vrij erg sterk gespeeld.
Been is sowieso een ramp met wisselen.
-
pi_77213861
Wijnaldum was echt heel erg slecht, telkens balverlies, voegt momenteel niets toe.
  Moderator zondag 24 januari 2010 @ 16:35:28 #172
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77213862
De spaarzame keren dat Feyenoord druk zette, ging vvv meteen hele rare dingen doen. Met iets minder gemakzucht en iets meer werklust, rol je die ploeg met 3-0 op, Wijnaldum héél héél slecht, Bahia had ook een zware offday. Cissé zat niet lekker in de wedstrijd ook, maar probeerde het tenminste en is wel balvast.
De Vrij deed het ook heel goed met z'n 17 jaar. Godverdomme wat zonde, om zo twee punten kado te geven.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_77213880
Wat was dat trouwens met Hofland? Gaat nergens over.
  zondag 24 januari 2010 @ 16:36:37 #174
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77213894
2000 light years from home
  Moderator zondag 24 januari 2010 @ 16:37:43 #175
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77213924
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:36 schreef heiden6 het volgende:
Wat was dat trouwens met Hofland? Gaat nergens over.

Ik denk: gokken op hoge ballen voor de pot of zo.
pi_77213984
We kunnen nu toch wel zeggen dat Been een waardeloos wissel beleid heeft, Welke idioot, laat wijnaldum nou staan en haalt tomasson eruit, Haal dan wijnaldum eruit voor biseswar, en laat De guzman staan in plaats van el ahmadi of zet babovic erin voor de guzman!
pi_77214029
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:39 schreef super-gabber het volgende:
We kunnen nu toch wel zeggen dat Been een waardeloos wissel beleid heeft, Welke idioot, laat wijnaldum nou staan en haalt tomasson eruit, Haal dan wijnaldum eruit voor biseswar, en laat De guzman staan in plaats van el ahmadi of zet babovic erin voor de guzman!
Amen. Dit verlies is deels de schuld van de trainer en z'n assistenten. Komt vaker voor, alleen vaak komen ze dan nog met geluk weg. Dit keer is het afgestraft.
-
pi_77214034
Ja, dramatische wissels, Been is soms onnavolgbaar.
pi_77214120
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Amen. Dit verlies is deels de schuld van de trainer en z'n assistenten. Komt vaker voor, alleen vaak komen ze dan nog met geluk weg. Dit keer is het afgestraft.
ja hij mag dan wel "de verlosser"zijn volgens vele feyenoord fans, maar ik zit al tijden te kijken dat ik denk van Wat doet wijnaldum nog in de basis, waarom ga je niet 4-5-2 spelen met tomasson en makaay in de spits
pi_77214195
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:44 schreef super-gabber het volgende:

[..]

ja hij mag dan wel "de verlosser"zijn volgens vele feyenoord fans, maar ik zit al tijden te kijken dat ik denk van Wat doet wijnaldum nog in de basis, waarom ga je niet 4-5-2 spelen met tomasson en makaay in de spits
Eens, vond hem ook angstvallig rustig langs de lijn, als dat mijn ploeg was had ik er toch een paar op hun donder gegeven/longen uit mijn lijf geschreeuwd of het helpt of niet. Naja misstap vandaag goedmaken door komende 2 wedstrijden te winnen,,
pi_77214212
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:44 schreef super-gabber het volgende:
, waarom ga je niet 4-5-2 spelen met tomasson en makaay in de spits
Omdat we dan ergens een keeper missen, gok ik....

Wat een zaadpot....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_77214245
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:47 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Omdat we dan ergens een keeper missen, gok ik....

Wat een zaadpot....
bedoelde 1-4-4-2
  zondag 24 januari 2010 @ 17:25:09 #183
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_77215523
Tomasson eruit snap ik ansich nog na zijn blessure maar zet dan Makaay erin en idd Wijnaldum had NOOIT na rust terug mogen keren op het veld. En wie brengt er nou El Dramatisch en Hofland bij een magere 0-1 dan wel 1-1??

De Vrij
  zondag 24 januari 2010 @ 17:34:39 #184
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77215885
Ah, ik zie dat Been zijn biezen kan pakken. Het korte termijn denken van de fan/supporter begint weer de overhand te krijgen.
Elite
Tegen TTIP
pi_77215933
quote:
Op zondag 24 januari 2010 17:34 schreef Happel het volgende:
Ah, ik zie dat Been zijn biezen kan pakken. Het korte termijn denken van de fan/supporter begint weer de overhand te krijgen.
Waar zie je dat? Iemand die kritiek krijgt hoeft nog niet weg hoor.
-
pi_77216002
quote:
Op zondag 24 januari 2010 17:34 schreef Happel het volgende:
hoor je dat ons zeggen, Ik zeg alleen dat dat wisselbeleid van hem bagger is!
  zondag 24 januari 2010 @ 17:52:41 #187
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77216519
Er is weinig voor handen op de bank. Ik denk dat het dus wel meevalt met zijn wisselbeleid. Hij zal het grotere plaatje ook niet uit het oog verliezen en dat is het behalen van Europees. Een plek bij de eerste 5 dus. Dan hoeft niet alles op alles gezet worden om persé de 3de plek veilig te stellen.
Elite
Tegen TTIP
pi_77216766
Onzin, wat dacht je van Babovic, iemand die tenminste wil werken. Of Makaay, die liet zien zeker een goede invalbeurt te kunnen maken.

En waarom zou je niet alles op alles zetten? Je hebt toch weinig te verliezen.
-
  zondag 24 januari 2010 @ 18:55:30 #189
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77218735
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:00 schreef Ritmo het volgende:
En waarom zou je niet alles op alles zetten? Je hebt toch weinig te verliezen.
Je hebt alles te verliezen. Geen Europees, is weer een jaar waarin we op financieel gebied zeker verlies zullen draaien, nog minder mogelijkheden krijgen op de transfermarkt en nog dieper in de problemen raken. We zijn geen Manchester United die met gemak 700 miljoen pond schuld kunnen hebben. Kijk naar alle clubs in nood om ons heen. Een keer houd het op, ook voor Feyenoord.
Elite
Tegen TTIP
pi_77218782
Is Reis niets voor ons?
pi_77218874
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is Reis niets voor ons?
-
pi_77218913
Waarom niet? Talent en gratis op te halen.
pi_77218949
is geen schanden hoor
PSV speelde ook gelijk tegen VVV
Nothing to see here, carry on
  zondag 24 januari 2010 @ 19:12:53 #194
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77219438
Ongelofelijk, wie heeft ooit gezegd dat Been een goede trainert is? Ik heb hem al vaak onnavolgbare wissels zien maken, maar wat hij hier neerzette bij VVV is echt raadselachtig. Feyenoord werd niet helemaal weggespeeld, maar ik heb 90 minuten lang geen goede vloeiende aanval gezien.

Wat doet meneer? Wisselt hij 1 van de nuttigste spelers in het veld voor Biseswar, jammer dat die bal onterecht werd teruggefloten nadien want Biseswar kon zo op de keepert aflopen. Daarna viel ik bijna van me stoel toen we 1-1 stonden en dan een verdediger wisselen voor een middenvelder? Ik dacht echt dat ik in de zeik werd genomen, oké Landzaat liet zijn man lopen bij die 1-1 maar dan wissel je toch hem niet voor een verdediger?

Ook zet ik meer en meer me twijfels bij zijn 'eerlijkheid' die zo geprijsd werd. De waarheid lag altijd op het veld las ik keer op keer. Ziet hij wat anders op het veld van Cissé en Wijnaldum? En het zijn niet eens die twee want ook de Guzman was 1 en al drama. Logische wissels waren in mijn ogen:

De Guzman - > Babovic
Cissé -> Biseswar

Maar nee, meneer besloot het anders te doen. Ik vraag me ook af hoelang het duurt voor hij eens van die joden formatie afgaat. 4-3-3 werkt niet, Feyenoord heeft nog geen hele wedstrijd in het seizoen goed gespeeld. Nu hebben we de punten, maar vaak met geluk aan onze zijde. Een 4-4-2 in deze samenstelling zie ik meer zitten:

-----------Makaay---Tomasson----------
-Biseswar--Landzaat--Fer----Babovic
--Giovanni----Bahia----Vlaar----de Vrij
------------Van Dijk-----------------------

Nu zeg ik niet dat dat de 'winnende' formatie of dat ik het allemaal beter weet, maar in godsnaam been probeer wat anders tegen Psv. Als wij zo voor de dag komen tegen de neuzen dan lopen we echt tegen de lamp. En als we thuis met dubbele cijfers verliezen van 020 dan kan je nog de punten hebben, dan word je een steek minder gerespecteerd bij het legioen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_77224814
Sinnie, thuis verliest dat feyenoord toch wel van Ajax met grote cijfers, of de supporters van Ajax er nou bij zijn of niet.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 24 januari 2010 @ 21:43:16 #196
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77226971
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
ja een speler met een drugs probleem die er geen hulp voor wil....... zo iemand wil je wel binnen halen voor 4 ton per jaar
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_77227107
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja een speler met een drugs probleem die er geen hulp voor wil....... zo iemand wil je wel binnen halen voor 4 ton per jaar
Haha, idd, dacht exact hetzelfde.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_77230529
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij wil niet afkicken en kan een hele rotte appel in de selectie worden. Misschien als ie over een half jaar zich meldt nadat ie in de kliniek heeft gezeten hem een jaarcontract geven maar zoals het er nu voor staat moet je zo iemand niet halen.
-
pi_77240568
Happel, Been moet blijven dat is 1. Tweede is dat hij idd weinig keuzes heeft maar om dan juist El Dramatisch erg jammer is.
  maandag 25 januari 2010 @ 10:50:33 #200
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77241366
Dus je wint van de nummer 4 van Turkije, wat doe je dan? In de eerstvolgende competitiewedstrijd, gooi de aanval helemaal om

El Dramatische wedstrijd, Wijnaldum slecht, Fer slecht, De Guzman was volgens mij in gedachte al in Spanje.
En dan El Ahmadi, Biseswar en Hofland wisselen als je Makaay, Babovic en Slory op de bank hebt zitten

Wat moet Makaay zich verbijten op de bank zeg. En waarom blijft Slory gepasseerd door Wijnaldum, Slory heeft er geloof ik al 6 in liggen. Wijnaldum moet zeker in de etalage blijven staan, maar als hij elke week zo speelt daalt zijn marktwaarde behoorlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')