quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:13 schreef amaranta het volgende:
Zou er ook een geheim consiglio zijn??![]()
Iddquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
hehe, even een paar balken en gipsplaatjes halen
Italiaanse droomquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
hoe heette dat programma ook alweer?
Eerst de startwaardes maar 'ns horen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:16 schreef Piles het volgende:
Ik zou wel voor de bovenste verdieping gaan denk ik
Weten de kandidaten die al wel eigenlijk?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Eerst de startwaardes maar 'ns horen.
neee ssst dat is een geheimpjequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:30 schreef Piles het volgende:
Alsof je de lier bij appartement 3 niet voor appartement 2 kunt gebruiken![]()
Als degene van appartement 3 niet meewerkt, dan niet nee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:30 schreef Piles het volgende:
Alsof je de lier bij appartement 3 niet voor appartement 2 kunt gebruiken![]()
Ja die dusquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:57 schreef miieejj het volgende:
[..]
die heb ik ook.. die ene drukke lesbo...
en dat jong stelletje.. martine, vind d'r nu al schattig
Wel leuk om alle kandidaten even te leren kennenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:55 schreef Beaudelaire het volgende:
Een dubbele aflevering is toch iets te veel van het goede imo.
Ik wilde er niks over zeggenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:56 schreef cptmarco het volgende:
ze valt niet op tussen haar cliënten...
Newtonstraat 99quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:58 schreef caspervc het volgende:
Weet iemand welke straat het huis staat, het was nummer 99, dacht ik.
Roept ze zelf...quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:58 schreef lekzzz het volgende:
hoezo ze heeft adhd, ze werkt ook met gehandicapten? Is er niet gewoon een steekje los?
Ja de douche doet het
Jeroenquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:04 schreef Stansfield het volgende:
Maarten is gewoon die bal van vorig jaar waar ik de naam niet meer van weet.
Ohja, Jarno heette ie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:07 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind Maarten idd ook wel ietwat irritant. Maar dat vond ik vorig jaar juist niet van Jeroen, ik vond juist Frits en die lompe boer zo stom
Of het woord liefje, lief of lieverd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:10 schreef Stansfield het volgende:
Tering nog 1x het woordt creatief van oene en petra en ik word gek.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:11 schreef Nielsch het volgende:
Ah, heet computermonteur tegenwoordig een technisch consultant?
3,2,1quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:12 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Of het woord liefje, lief of lieverd.
Inderdaad, verschrikkelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:18 schreef k_man het volgende:
Ja, hij heeft een hele goede smaak, zegt z'n vrouwtje. En dan zie je dat interieur, met die zilveren, barokke frutselfauteuil met tijgerprint...
Dit dus inderdaad gadverdammequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:25 schreef k_man het volgende:
Op een hele creatieve manier, open minded, buiten het vakje denken...
Ik vind ze ook leuk, maar of ze de klus gaan klaren, ze lijken me niet zo snelquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:22 schreef June. het volgende:
Die Minke en Mieke (?) zijn best leuk nog, afgezien van het ADHD gedoe. Die opmerkingen soms! Het stel op verdieping 2 vind ik ook oke
Maken ook wel een goede kans om te winnen denk ik.
Wel creatief búiten het vakje hequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:10 schreef Stansfield het volgende:
Tering nog 1x het woordt creatief van oene en petra en ik word gek.
www.net5gemist.nlquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:48 schreef bibi het volgende:
Helemaal gemistIemand een idee waar ik het terug kan kijken?
ze dachten dat de tuin er niet bij hoorde, alleen het balkonnetje. Maar verder ken ik de redenen ook niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oene met z'n creatief, out of the box denken. Fakking kneus. Met z'n butt lelijke letters op de muur en z'n afgebrokkelde wanden. Creatieviteit van een dwergnijlpaard. Volgens mij is zijn vreindin de enige creatieveling in dat huishouden.
Ik vraag me ook af waarom de bouwkundigen appartment 2 nemen? Dat ze de bovenste verdieping niet nemen hebben ze wil min of meer uitgelegd, maar waarom niet de onderverdieping?
die adhd tante werkt me nu al op de zenuwen met die gekke bekkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:54 schreef Karina het volgende:
Erg leuk tot nu toe, ik heb het niet helemaal afgekeken (beetje ziek), het laatste stukje kijk ik vanavond. Eigenlijk heb ik nog geen stel gezien waar ik me heel erg aan ergerde, de "groenen" misschien een beetje en dan vooral die jongen.
De twee potten vind ik wel leuk. Ik ben trouwens wel benieuwd waarom het winnende koppel appartement 2 had gekozen, wat is daar zo speciaal aan? Je zou toch in eerste instantie denken aan 1 of 4.
Ik snap ook niet hoe hij het voor elkaar krijgt om een halfuur voor de spiegel te staan om zijn haar te doenquote:
Dat heb ik nou juist met Petraquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef miieejj het volgende:
nienke heeft een bekende stem! geen idee op welke bn'er het lijkt, maar ik dacht die van Chazia Mourali ...
Deze twee zijn de ware klussersquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:42 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Het was haat op het eerste gezicht!
Helemaal nietsquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:12 schreef Shoombak het volgende:
Die crackhoer, wat een irritant wijf is dat zeg.
, maar wat voegt Renate Verbaan toe?
Zodat iedereen het kan zien (de naaldhakken moeten Martine's lengte maskeren vermoed ik):quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:44 schreef miieejj het volgende:
Dennis en Martine staan op de voorkant van de yes..
ze staan d'r leuk opdennis heeft een zaag vast
en martine ziet er ook leuk uit..
Definieer crackhoer??quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:12 schreef Shoombak het volgende:
Die crackhoer, wat een irritant wijf is dat zeg.
verlepte kop, grauwe ogen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:03 schreef easy-going het volgende:
[..]
Definieer crackhoer??
Tot nu toe vind ik de dames het leukste overkomen, beetje met humor. Maar téring, wat kunnen ze schelden zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |