bronquote:Het nieuwe seizoen van Het Blok, dat op 10 maart van start gaat op NET 5, wordt voor het eerst gepresenteerd door een duo. Erik van der Hoff krijgt namelijk het nieuwe NET 5-gezicht Renate Verbaan aan zijn zijde. “Erik en Renate staan samen paraat om de deelnemers een hart onder de riem te steken en ze te motiveren om alles op alles te zetten om hun uiteindelijke doel te behalen: de winnaar van het zesde seizoen van Het Blok te worden en met het geld naar huis te gaan“, aldus NET 5.
In Het Blok hebben vier stellen elf weken de tijd om vier appartementen met een beperkt budget volledig te renoveren en in te richten. Gedurende deze tijd klussen ze dagelijks aan hun appartement, slapen hier en gaan daarnaast ook gewoon naar hun werk. In de voorgaande seizoenen bleek deelname alles behalve een gemakkelijke opgave te zijn. “Maar waar voorheen de warmte van de zomermaanden nog het een en ander goedmaakte, is dat dit jaar anders. Door het huidige extreme winterweer komen de kandidaten voor een koude, extra uitdaging te staan: ze moeten bij temperaturen rond het vriespunt hun klustalenten laten gelden“, aldus een zegsvrouw.
Het Blok is volgens NET 5 al jaren een van haar succesnummers. “Het vorige seizoen van Het Blok had een zeer goed gemiddeld marktaandeel van 16,3 procent in de voor NET 5 belangrijke doelgroep Vrouwen 20-34 jaar. Gemiddeld keken er elke aflevering bijna een half miljoen kijkers naar het programma.”
Het nieuwe seizoen van Het Blok, een productie van De Beeldbrigade, is vanaf woensdag 10 maart wekelijks om 20.30 uur te zien op NET 5.
bronquote:Presentatrice Renate Verbaan is vanaf maart een van de twee gezichten van het succesvolle klusprogramma Het Blok. Dat vertelde het kersverse NET 5-gezicht dit weekend exclusief aan Sp!ts. ,,Het is natuurlijk een hele leuke binnenkomer om meteen een van de succesvolste programma’s van NET 5 te mogen presenteren”, zei Verbaan zaterdag direct na haar allereerste opnamedag. Het Blok, dat al sinds 2004 op de buis is en waarin verschillende koppels strijden om het bestverbouwde appartement binnen een complex, werd tot dusver alleen gepresenteerd door Erik van der Hoff. Dit zesde seizoen zal hij dus gezelschap krijgen van Verbaan, en dat is niet geheel zonder reden. ,,De afleveringen duren niet alleen langer dit seizoen, het is ook voor het eerst een wintereditie waardoor het door de kou nog zwaarder wordt allemaal.” De eerste dag was dan ook gelijk stervenskoud. ,,Maar daardoor juist wel extra gezellig. Ik heb bijvoorbeeld de hele middag met een koeken- zopiekraam gestaan met erwtensoep zodat de kandidaten zich een beetje op konden warmen.” Verbaan zal dit seizoen echter vooral mentaal een grote steun zijn voor de deelnemende stellen, want zelf zal ze niet snel een moker ter hand nemen. ,,Laten we het erop houden dat ik diep en diep respect heb voor de mensen die meedoen.”, lacht ze cryptisch. ,,Erik is er om te kijken of alle regels wel worden nageleefd en ik ben er vooral om met de stellen te lullen van: ’hoe gaat het?’. Nee, ik zou zelf niet snel zeggen: Kom, laten we even de badkamer verbouwen, haha.” Begin december werd bekend dat Verbaan de overstap zou maken van RTL naar NET 5. De 30-jarige, die haar presentatiecarričre begon bij muziekzender TMF, gaf toen aan dat ze zich bij NET 5 nog verder kan ontwikkelen als presentatrice. Tot nu toe heeft het voormalig fotomodel al twee programma’s om zich in vast te bijten, want naast Het Blok zal ze ook een nieuw woonprogramma gaan presenteren. Het Blok de wintereditie is vanaf 10 maart om 20.30 uur te zien.
Jep! Op de website van Het Blok zelf staat dat het weer in Amsterdam is, maar geen precieze locatie erbij.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:29 schreef k_man het volgende:
Ah, de opnames zijn dus nog bezig. Iemand een idee waar? Weer Amsterdam?
Uitzending wordt ook langer hč, dus zal wel meer geouwehoer worden van "Hoe gaat het? Wat ben je aan het doen?"quote:Op maandag 18 januari 2010 15:04 schreef Karina het volgende:
Twee presentatoren vind ik helemaal niet leuk, Eric doet het prima in zijn eentje, wat moet die Renate er nou weer bij? Zoveel valt er nou ook weer niet te presenteren.
Daardoor komen de deelnemers slimmer over...quote:Op maandag 18 januari 2010 15:04 schreef Karina het volgende:
Twee presentatoren vind ik helemaal niet leuk, Eric doet het prima in zijn eentje, wat moet die Renate er nou weer bij? Zoveel valt er nou ook weer niet te presenteren.
Oh bah van de gemaakte gesprekjes, helemaal niet leuk, maar goed, ik toch wel kijken.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Uitzending wordt ook langer hč, dus zal wel meer geouwehoer worden van "Hoe gaat het? Wat ben je aan het doen?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer-de-bammerrrrrrr...quote:Op maandag 18 januari 2010 15:04 schreef Karina het volgende:
Twee presentatoren vind ik helemaal niet leuk, Eric doet het prima in zijn eentje,
Ik ga het denk ik maar opnemen, kan'k doorspoelen....quote:Op maandag 18 januari 2010 15:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh bah van de gemaakte gesprekjes, helemaal niet leuk, maar goed, ik toch wel kijken.
quote:Martine (26) & Dennis (27)
Martine en Dennis vormen sinds anderhalf jaar een sportief, jong stel. Dennis is de stylist van de
twee. Hij houdt zich graag bezig met het aankleden van hun huis, maar ook met het aankleden van
Martine. Daarnaast brengt hij zelf ook heel wat uurtjes voor de spiegel door. Martine is meer het
stoere en sportieve type. ‘s Morgens weet ze zich echter minder groot te houden en heeft ze last
van een ochtendhumeur. Het stel heeft weinig ervaring met klussen, maar wil op karakter winnen.
Monique (28) & Maarten (27)
Monique en Maarten hebben zeven jaar een relatie. Ze zijn beide erg competitief en echte
doorzetters. Maartens wil is wet, wat tijdens Het Blok voor de nodige spanningen kan zorgen. Toch
kunnen ze goed met elkaar samenwerken en hebben ze een gezonde dosis humor. Dit stel is
gewend hun zin te krijgen en zet dan ook alles op alles om te winnen.
Monique ‘Miek’ (37) & Nienke (33)
Miek en Nienke hebben elkaar twee jaar geleden helemaal gevonden. Ze zijn trots op elkaar en
voelen zich samen sterk. Miek vindt dat Nienke soms wel even mag nadenken voordat ze er iets
uitflapt. Maar Nienke heeft ADHD en gaat als een raket door het leven, wat goed van pas kan
komen bij het klussen. Dit stel kent elkaar door en door is niet te beroerd de handen flink uit de
mouwen te steken.
Petra (37) & Oene (36)
Petra en Oene hebben al ruim zes jaar een stabiele relatie. Dit sociale stel past zich makkelijk aan
en doet vooral mee voor de ervaring. Toch is Petra redelijk competitief ingesteld. Als ze eenmaal
haar tanden ergens in heeft gezet, gaat ze er voor de volle honderd procent voor. Petra en Oene
hebben in het verleden veel gesloopt, maar klussen is redelijk nieuw gebied voor de twee.
Dat dacht ik ook meteen toen ik het stukje lasquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:37 schreef DarkElf het volgende:
het eerste stel klinkt alsof hij geen hetero is .
Goeie kick, het is bijna zo verquote:Op maandag 8 maart 2010 21:03 schreef amaranta het volgende:
Een ijskoude terugvindblokpost!
Mijn woensdagavond heeft een invulling!
Zekerquote:Op maandag 8 maart 2010 21:09 schreef cptmarco het volgende:
dat is waar ook, komende woensdag begint het alweer
Huh?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
uhuh, mag ik de volgende keer ook in je mailinglist??
Ohhhh, nee, volgens mij heb ik toen het oude topic gekicktquote:Op maandag 8 maart 2010 21:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat je wat rond had gepemmed.
Oh oke. maar mocht je rond gaan mailen dan eh... wil ik in je lijstje oke?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohhhh, nee, volgens mij heb ik toen het oude topic gekickt
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:15 schreef cptmarco het volgende:
inderdaad... en ik kijk liever naar Renate dan naar Eric...
Inlangs nog gezien op zondag ochtend ofzoquote:Op maandag 8 maart 2010 22:45 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik ben benieuwd of ze de formule voor het winnen van het programma nog wijzigen na de enorme afgang van het vorig seizoen (overigens een aanrader om die finale nog eens terug te kijken, erg vermakelijk).
Lol, 216 euro meerwaarde ?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:45 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik ben benieuwd of ze de formule voor het winnen van het programma nog wijzigen na de enorme afgang van het vorig seizoen (overigens een aanrader om die finale nog eens terug te kijken, erg vermakelijk).
Gokje:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:09 schreef Cyan het volgende:
Woehoe!
Morgen begint het weer! Ben benieuwd wie dit jaar het irritante stelletje is!
Kanshebbers genoeg zo te zienquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:09 schreef Cyan het volgende:
Morgen begint het weer! Ben benieuwd wie dit jaar het irritante stelletje is!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:40 schreef amaranta het volgende:
en nou hopen dat erik zich nog een keer verspreekt over wie is de mol, en dan weten we dat ook weer!!!
Ik ook nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:46 schreef Piles het volgende:
Gelukkig doe ik deze editie niet mee, ik kan niet schaatsen
er zal vast wel een regeltje zijn dat dat niet mag...quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:37 schreef amaranta het volgende:
Dus al die amsterdammertjes kunnen gewoon thuis gaan slapen??
Dat zou wel heel oneerlijk zijn tegenover de restquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:37 schreef amaranta het volgende:
Dus al die amsterdammertjes kunnen gewoon thuis gaan slapen??
die heb ik ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:37 schreef VegaKip het volgende:
Kut heej, ik heb nu al een irritatiefactor
Nee, dat lijkt me niet. Die waren echt vreselijk irritant.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:04 schreef Beaudelaire het volgende:
Ze doen me denken aan die Belgische potten Inge en Lien uit Peking Express.
Maar die waren nog ergerquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:04 schreef Beaudelaire het volgende:
Ze doen me denken aan die Belgische potten Inge en Lien uit Peking Express.
Op hun schaatsen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:06 schreef Beaudelaire het volgende:
Het was leuker geweest als ze nog moesten rennen naar het appartement.
Das waarquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:06 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het Blok is nog maar een half uur begonnen hč.
Haha.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:11 schreef amaranta het volgende:
Dit is zo flauw, nou lijkt het alsof vrouwen niet kunnen kaartlezen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:13 schreef amaranta het volgende:
Zou er ook een geheim consiglio zijn??![]()
Iddquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
hehe, even een paar balken en gipsplaatjes halen
Italiaanse droomquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
hoe heette dat programma ook alweer?
Eerst de startwaardes maar 'ns horen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:16 schreef Piles het volgende:
Ik zou wel voor de bovenste verdieping gaan denk ik
Weten de kandidaten die al wel eigenlijk?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Eerst de startwaardes maar 'ns horen.
neee ssst dat is een geheimpjequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:30 schreef Piles het volgende:
Alsof je de lier bij appartement 3 niet voor appartement 2 kunt gebruiken![]()
Als degene van appartement 3 niet meewerkt, dan niet nee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:30 schreef Piles het volgende:
Alsof je de lier bij appartement 3 niet voor appartement 2 kunt gebruiken![]()
Ja die dusquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:57 schreef miieejj het volgende:
[..]
die heb ik ook.. die ene drukke lesbo...
en dat jong stelletje.. martine, vind d'r nu al schattig
Wel leuk om alle kandidaten even te leren kennenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:55 schreef Beaudelaire het volgende:
Een dubbele aflevering is toch iets te veel van het goede imo.
Ik wilde er niks over zeggenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:56 schreef cptmarco het volgende:
ze valt niet op tussen haar cliënten...
Newtonstraat 99quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:58 schreef caspervc het volgende:
Weet iemand welke straat het huis staat, het was nummer 99, dacht ik.
Roept ze zelf...quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:58 schreef lekzzz het volgende:
hoezo ze heeft adhd, ze werkt ook met gehandicapten? Is er niet gewoon een steekje los?
Ja de douche doet het
Jeroenquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:04 schreef Stansfield het volgende:
Maarten is gewoon die bal van vorig jaar waar ik de naam niet meer van weet.
Ohja, Jarno heette ie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:07 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind Maarten idd ook wel ietwat irritant. Maar dat vond ik vorig jaar juist niet van Jeroen, ik vond juist Frits en die lompe boer zo stom
Of het woord liefje, lief of lieverd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:10 schreef Stansfield het volgende:
Tering nog 1x het woordt creatief van oene en petra en ik word gek.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:11 schreef Nielsch het volgende:
Ah, heet computermonteur tegenwoordig een technisch consultant?
3,2,1quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:12 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Of het woord liefje, lief of lieverd.
Inderdaad, verschrikkelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:18 schreef k_man het volgende:
Ja, hij heeft een hele goede smaak, zegt z'n vrouwtje. En dan zie je dat interieur, met die zilveren, barokke frutselfauteuil met tijgerprint...
Dit dus inderdaad gadverdammequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:25 schreef k_man het volgende:
Op een hele creatieve manier, open minded, buiten het vakje denken...
Ik vind ze ook leuk, maar of ze de klus gaan klaren, ze lijken me niet zo snelquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:22 schreef June. het volgende:
Die Minke en Mieke (?) zijn best leuk nog, afgezien van het ADHD gedoe. Die opmerkingen soms! Het stel op verdieping 2 vind ik ook oke
Maken ook wel een goede kans om te winnen denk ik.
Wel creatief búiten het vakje hequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:10 schreef Stansfield het volgende:
Tering nog 1x het woordt creatief van oene en petra en ik word gek.
www.net5gemist.nlquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:48 schreef bibi het volgende:
Helemaal gemistIemand een idee waar ik het terug kan kijken?
ze dachten dat de tuin er niet bij hoorde, alleen het balkonnetje. Maar verder ken ik de redenen ook niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oene met z'n creatief, out of the box denken. Fakking kneus. Met z'n butt lelijke letters op de muur en z'n afgebrokkelde wanden. Creatieviteit van een dwergnijlpaard. Volgens mij is zijn vreindin de enige creatieveling in dat huishouden.
Ik vraag me ook af waarom de bouwkundigen appartment 2 nemen? Dat ze de bovenste verdieping niet nemen hebben ze wil min of meer uitgelegd, maar waarom niet de onderverdieping?
die adhd tante werkt me nu al op de zenuwen met die gekke bekkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:54 schreef Karina het volgende:
Erg leuk tot nu toe, ik heb het niet helemaal afgekeken (beetje ziek), het laatste stukje kijk ik vanavond. Eigenlijk heb ik nog geen stel gezien waar ik me heel erg aan ergerde, de "groenen" misschien een beetje en dan vooral die jongen.
De twee potten vind ik wel leuk. Ik ben trouwens wel benieuwd waarom het winnende koppel appartement 2 had gekozen, wat is daar zo speciaal aan? Je zou toch in eerste instantie denken aan 1 of 4.
Ik snap ook niet hoe hij het voor elkaar krijgt om een halfuur voor de spiegel te staan om zijn haar te doenquote:
Dat heb ik nou juist met Petraquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef miieejj het volgende:
nienke heeft een bekende stem! geen idee op welke bn'er het lijkt, maar ik dacht die van Chazia Mourali ...
Deze twee zijn de ware klussersquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:42 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Het was haat op het eerste gezicht!
Helemaal nietsquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:12 schreef Shoombak het volgende:
Die crackhoer, wat een irritant wijf is dat zeg.
, maar wat voegt Renate Verbaan toe?
Zodat iedereen het kan zien (de naaldhakken moeten Martine's lengte maskeren vermoed ik):quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:44 schreef miieejj het volgende:
Dennis en Martine staan op de voorkant van de yes..
ze staan d'r leuk opdennis heeft een zaag vast
en martine ziet er ook leuk uit..
Definieer crackhoer??quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:12 schreef Shoombak het volgende:
Die crackhoer, wat een irritant wijf is dat zeg.
verlepte kop, grauwe ogen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:03 schreef easy-going het volgende:
[..]
Definieer crackhoer??
Tot nu toe vind ik de dames het leukste overkomen, beetje met humor. Maar téring, wat kunnen ze schelden zeg.
dat ingevallen gezicht kwam bij ook wat junkerig over. Maar dat gemaakte leuk doen hangt me nu al de keel uit.quote:
Nou, nou, kijk ze toch eens goede smaak hebben.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:44 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Zodat iedereen het kan zien (de naaldhakken moeten Martine's lengte maskeren vermoed ik):
[ afbeelding ]
...styling... heet zo ietsquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, nou, kijk ze toch eens goede smaak hebben.![]()
"En dan moet je op dat knopje drukken"quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:34 schreef Shoombak het volgende:
De stagair was vergeten het bandje in te starten
Of Erik is de Mol.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
"En dan moet je op dat knopje drukken"
"Nee, niet die!"
Tien uur.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:36 schreef Tegan het volgende:
Ehm, hoe laat is dit afgelopen?
quote:
Jammer, dan mis ik het einde.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:37 schreef Piles het volgende:
[..]
22.00 uur, langere afleveringen dit seizoen
Ze is druk maar ze weet niet met watquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:39 schreef Enfermera het volgende:
Godgod wat een ras-ADHD'er is dat mens zeg![]()
Ja. Nouja, tis echt zoquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze is druk maar ze weet niet met wat
"Ok lief"
"Creativiteit"
Vond ik ook wat too much worden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:43 schreef VegaKip het volgende:
Waarom alweer die filmpjes?Die hebben we vorige week toch al gezien?
Oh, dat ga je zeker zien idd, hoe eenvoudig het is om tv te installerenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:45 schreef June. het volgende:
Hm, KPN is dit jaar dus de sponsor. Wedden dat ze bij het opleveren van de woonkamer heel 'onopvallend' tv installeren van kpn?
En natuurlijk in de extra kamer het installeren van internetquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dat ga je zeker zien idd, hoe eenvoudig het is om tv te installeren
Wacht maar, als ze het over 5 weken nog doen dan denk jij vast hetzelfdequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:43 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het wel goed, want ik heb vorige week alleen het einde gezien.
Ja, ik zou ook nooit zoiets kopenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:48 schreef Tegan het volgende:
Het programma is tof, maar ik zou nooit een van die huizen kopen, ik wil zelf inrichten.
Inderdaadquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:48 schreef Tegan het volgende:
Het programma is tof, maar ik zou nooit een van die huizen kopen, ik wil zelf inrichten.
Ik zou ook nooit meedoenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook nooit zoiets kopen
Dan liever meedoen
Amsterdam is juist tofquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:50 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Inderdaaden ik zou niet in Amsterdam willen wonen
Dat wel, maar ik zou niet op zo'n manier op tv willen. Als in puur als leedvermaak/soap.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet?
Als ik ze soms bezig zie denk ik wel eens: dat kan ik beter
Dat zeker, maar om nou elke nacht in de kou op de grond te liggen, neuu dankjequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet?
Als ik ze soms bezig zie denk ik wel eens: dat kan ik beter
Mja, das waarquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zou niet op zo'n manier op tv willen. Als in puur als leedvermaak/soap.
Dat ook nogquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zou niet op zo'n manier op tv willen. Als in puur als leedvermaak/soap.
Heb je gezien hoeveel de andere koppels vorig jaar hebben meegenomen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, das waarMaar voor 50.000 euro doe ik veel hoor
Het is toch meerwaarde + 50.000?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel de andere koppels vorig jaar hebben meegenomen?
Nee, alleen het koppel met de meeste meerwaarde krijgt die 50.000 euro extra. De andere koppels alleen de meerwaarde, dat soms echt barweinig kan zijnquote:
Ja, en de meerwaarde van de winnaar vorige editie was wel 200 euro. Andere koppels krijgen ook de meerwaarde, ook als ze niet winnen, maar dat jaar kreeg de rest dus niks.quote:
Ja, ik ga er wel vanuit dat ik win hčquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:01 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, alleen het koppel met de meeste meerwaarde krijgt die 50.000 euro extra. De andere koppels alleen de meerwaarde, dat soms echt barweinig kan zijn
Ervaring rijkerquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:03 schreef Tegan het volgende:
Maar je kan dus met niets naar huis gaan, en dat is het me echt niet waard.
Na een paar dagen al, dat gaat leuk worden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:14 schreef Marrije het volgende:
Die adhdtante met dr clownsneus op 'ik heb het op dit moment niet naar mn zin'.
Dan hou je ermee op en ga je naar huis
Ik vind alleen de beoordeling wat karig hoor, door die jury. Misschien wat minder creatief, maar volgens mij wel iets wat de gemiddelde koper het meeste aanspreekt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:11 schreef Cyan het volgende:
Geweldig! Nienke en Miek kregen gewoon een 8!
Ik had van Maarten en Monique wel verwacht dat ze niet van die truttige Ikea stickers zouden gebruiken. Jammer, want het toilet op zich zag er goed uit.
Ja een standaard toilet is natuurlijk verkoop technisch een stuk beter. Maar een beetje creativiteit is natuurlijk ook wel leuk. Iedereen kent de VT wonen inrichting nu wel en je kunt met een beetje creativiteit ook een heel verkoop technisch toilet opleveren maar dan net even wat anders als de standaard toiletten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:25 schreef June. het volgende:
[..]
Ik vind alleen de beoordeling wat karig hoor, door die jury. Misschien wat minder creatief, maar volgens mij wel iets wat de gemiddelde koper het meeste aanspreekt.
De geloofwaardigheid van de 'vakjury' is nu al ver te zoeken. Over smaak kun je twisten. Maar een 8 voor een toilet dat niet eens te gebruiken is....quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:25 schreef June. het volgende:
[..]
Ik vind alleen de beoordeling wat karig hoor, door die jury. Misschien wat minder creatief, maar volgens mij wel iets wat de gemiddelde koper het meeste aanspreekt.
Ik vind haar stem heel erg lijken op die van Renee Fokker, actrice uit oa De zomer van 45quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef miieejj het volgende:
nienke heeft een bekende stem! geen idee op welke bn'er het lijkt, maar ik dacht die van Chazia Mourali ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |