Yep dat doe ik zie OP.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:
open er een topic over!
denk je dat of heb je al kaarten gewonnen en is Nederlands gewoon verkracht?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef Razor21 het volgende:
Maar ik win dit weekend wel 2 kaarten voor Josef de musical....![]()
Of je doet gewoon niet mee aan die bende.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef Razor21 het volgende:
Ik kan me er nog steeds over opwinden 2 x een grote prijs in hetzelfde postcode gebied.
En 2 x 1000 euro op exact dezelfde postcode
![]()
![]()
![]()
Beidequote:Op maandag 18 januari 2010 13:14 schreef Pakspul het volgende:
[..]
denk je dat of heb je al kaarten gewonnen en is Nederlands gewoon verkracht?
Moet wel anders krijg ik ook emotionele schade als de prijs hier ooit valt....quote:Op maandag 18 januari 2010 13:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Of je doet gewoon niet mee aan die bende.
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef Razor21 het volgende:
Maar ik won dit weekend wel 2 kaarten voor Josef de musical....![]()
O TS is er zon 1tje zeiken omdat ie niks krijgt net zoals die vrouw een tijdje geleden die ging zeiken omdat ze niet lid was en toch schade eisenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Moet wel anders krijg ik ook emotionele schade als de prijs hier ooit valt....
Klopt : [TK] 2 x 1ste rangs kaartjes musical Joseph......quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:16 schreef donthate het volgende:
[..]
O TS is er zon 1tje zeiken omdat ie niks krijgt net zoals die vrouw een tijdje geleden die ging zeiken omdat ze niet lid was en toch schade eisen
Dan ga je er in februari ook op tellen natuurlijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Wel tof als je daar woont
In Almere? Al kreeg ik 1.000 euro iedere maandquote:
Dat is wat de Postcodeloterij jou aanpraat.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Moet wel anders krijg ik ook emotionele schade als de prijs hier ooit valt....
Ik woon toevallig op 15 minuten reisafstand van het kantoor, maar ik heb betere dingen te doen dat het hoofdkantoor van de Postcodeloterij te belegeren.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:55 schreef Razor21 het volgende:
Heb ze maar gebeld dit omdat ik niet zo maar een emailadres kon vinden van ze.
Gevraagd (zie OP) hoe dit nu zomaar kan.
De uitleg die ik kreeg :
Kreeg een dame aan de lijn confronteerde haar met de feiten.....stilte...stilte...stotteren...maar meneer u kunt echt van mij aannemen dat alles officieel via de notaris gaat. Laten we dit maar op toeval houden.
Toen moest iken heb ik maar opgehangen...wist even niets meer te zeggen
Heb net de redactie van de Telegraaf een email verstuurd.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik woon toevallig op 15 minuten reisafstand van het kantoor, maar ik heb betere dingen te doen dat het hoofdkantoor van de Postcodeloterij te belegeren.
Ik denk niet dat de rechter dit gaat happen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb net de redactie van de Telegraaf een email verstuurd.
Als ze ook (vorig jaar) iets over die vrouw kunnne vertellen (emotionele schade) willen ze dit verhaal ook wel posten lijkt mij.
We wachten af.
Wat? Dat ik dit onder de aandacht probeer te brengen?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de rechter dit gaat happen.
Ja dat zag ik in mijn comments staan of dit nu echt is of dat ik in de zeik ben genomen door een collega ik weet het nietquote:Op donderdag 2 september 2010 20:17 schreef 9611Niels het volgende:
postcode 3232BR huisnummer 3, gaarne krijg ik van Ueen bevestigingdat ik meedoe met de loterij met maar 2 lotende oudste loten wij doen al mee vanaf het beginmaar telkens als er een aktie is waaraan wij meedoen dan hebben wij er gelijk loten bij en dat is nu net niet de bedoeling aangezien ik sinds kort de wia( de oude wao) zit en dat is voorwaar geen vetpot en mededaardoor zeg ik alle loterijen op dus ook de postcodeloterij op de 2 oudste loten na dit verzoek heb ik al eerder via deze site gedaan alleen als je dat op deze manier doet via uw site, dan heb je geen kopie van die brief en daarom vraag ik nu aan U om een bestigingvan dit verzoek met vriendelijke groeten Fred Bogaards Regulierenstraat 3, 3232 BR Brielle
zoiets verzin je toch niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja dat zag ik in mijn comments staan of dit nu echt is of dat ik in de zeik ben genomen door een collega ik weet het niet
Lijkt mij ook niet dit is wel heel erg.quote:
Geen idee man, ik snap al die moeilijke termen van postcodedagprijs, kanjertrekking, dagpostcodes enzulks niet. Tevens ben ik slecht in kansrekening.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:25 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet dit is wel heel erg.
Vond je trouwens van mijn bevindingen? Klopte toch aardig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |