abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:31:39 #126
262263 Surenas
razm-o-bazm
pi_77356984
- edit -

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2010 22:33:17 (niet terug plaatsen.) ]
Hij is dol op goud? Ik zal hem tegemoetkomen: nu kan hij zoveel ervan drinken als hij opkan!
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:32:21 #127
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_77357032
- reactie op edit -

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2010 22:33:31 ]
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:34:07 #128
262263 Surenas
razm-o-bazm
pi_77357147
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:32 schreef aychelle het volgende:

[..]

nou ik ben een negerin, heb een iq van 118 en kom uit een prachtig land. ik voel echt beledigt wat je nu zegt, als je negers zo haat ga je toch lekker naar stormfront daar is vast iedereen het met je eens. Heb je geen idee hoe pijn je mensen hiermee kan doen? Trouwens wat heb je zelf bereikt in het leven?

Nee, sorrie ik schaam me niet als negroide afrikaan, we hebben een mooie cultuur en we leven gewoon anders, je bent een zielige racist, jammer dat er mensen hier op fok! zijn zoals jou waar je niet op een leuke manier mee kan praten.
Ik heb een enorm zwak voor Afrikanen en heb dan ook geen hekel aan negers of Afrikanen. En juist dat ik een zwak voor ze heb zou ik eens willen zien dat een Afrikaans land/volk opstaat en de wereld zou verbazen met hetgeen wat ze kunnen, maar hoe ik graag ik dit ook zou willen zien gebeurt het niet.
Hij is dol op goud? Ik zal hem tegemoetkomen: nu kan hij zoveel ervan drinken als hij opkan!
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:34:46 #129
262263 Surenas
razm-o-bazm
pi_77357187
→ Feedbacktopic alsjeblieft.

[ Bericht 40% gewijzigd door Iblis op 27-01-2010 22:35:37 ]
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:38:30 #130
206337 aychelle
pi_77357404
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:34 schreef Surenas het volgende:

[..]

Ik heb een enorm zwart voor Afrikanen en heb dan ook geen hekel aan negers of Afrikanen. En juist dat ik een zwak voor ze heb zou ik eens willen zien dat een Afrikaans land/volk opstaat en de wereld zou verbazen met hetgeen wat ze kunnen, maar hou ik graag ik dit ook zou willen zien gebeurt het niet.
ahah daarom beledig je ons ook toch? Als vind dat negers oninteligent zijn of wat maar ook, waarom zeg je dat dan op de meest lullige manier. Een zwak voor afrikanen terwijl je liever een worm bent dan een afrikaan is de oprechtheid in je reacite 0. Ik hoop dat je het meent, anders heb je echt een ijskoud hart.

Trouwens qua wetenschap zal afrika nooit echt ver komen, deels ook omdat de prioriteiten daar niet liggeen daarvoor. Afrika heeft nog steeds voornamelijk te kampen met armoede, oorlog, honger etc. tsja als afrikaan had ik graag gezien dat minstens 3 zwart afrikaanse landen tot de wereldeconomien behoren. Maar zeg nou eens eerlijk, india, china, brazilie horen er wel bij maar daar zijn de grootste sloppenwijken. Kenia (waar ik vandaan kom) is niet rijk maar ook niet heel arm. Ik zou niet willen dat afrikanen zich met hun neus in de wetenschap duiken, ik zou willen dat het geweld, armoede en corruptie op nr. 1,2 en 3 staat.

kusjes een trotse afrikaanse
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:46:17 #131
262263 Surenas
razm-o-bazm
pi_77357790
Dat jij je beledigt voelt wanneer ik stel dat de Afrikanen achterlijk zijn en nooit een wereldrijk hebben gehad noch iets op het wetenschappelijke gebied hebben voorgesteld ligt puur aan jezelf. Ik blijf nog steeds bij mijn uitspraken, omdat hoe hard ze ook zijn ze naar mijn inziens wel degelijk kloppen. En de mentaliteit die er daar heest is meer mentaliteit van ''ik wil geholpen worden'' in plaats van ''hoe komen we hieruit. Hoe laten we zien dat wij Afrikanen niet achterlijk zijn''. Maar een dergelijke mentaliteit heerst er niet en een dergelijke mentaliteit is daar ook nog geweest. Zowat elke volk ter wereld kent een dergelijke mentaliteit, behalve de Afrikanen en dat is zeer opmerkelijk.
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:52:40 #132
206337 aychelle
pi_77358136
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef Surenas het volgende:
Dat jij je beledigt voelt wanneer ik stel dat de Afrikanen achterlijk zijn en nooit een wereldrijk hebben gehad noch iets op het wetenschappelijke gebied hebben voorgesteld ligt puur aan jezelf. Ik blijf nog steeds bij mijn uitspraken, omdat hoe hard ze ook zijn ze naar mijn inziens wel degelijk kloppen. En de mentaliteit die er daar heest is meer mentaliteit van ''ik wil geholpen worden'' in plaats van ''hoe komen we hieruit. Hoe laten we zien dat wij Afrikanen niet achterlijk zijn''. Maar een dergelijke mentaliteit heerst er niet en een dergelijke mentaliteit is daar ook nog geweest. Zowat elke volk ter wereld kent een dergelijke mentaliteit, behalve de Afrikanen en dat is zeer opmerkelijk.
ik moet naar bed maar kan m'n slipje niet uitkrijgen, surena lieverd? ....

er zijn genoeg afrikaanse landen die op hun eigen poten kunnen staan. Landen zoals kenia, nigeria, tanzania, ghana, botswanan hebben geen gelddonaties van het westen. Dus wat jij met ''afrika'' bedoelt zou je kunnen vertellen welke landen je precies bedoelt? Of doe je voor de gemakkelijkheid het hele continent Trouwens er is wel een verschil tussen de afrikanen in afrika, de afrikanen in amerika, de cariben, en latijnsamerika. Allen zijn verschillend. Afro-amerikanen bezitten juist vaak hoge posities, al doet het lijken dat ze allemaal straat-gangsters zijn
pi_77382470
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:52 schreef aychelle het volgende:
Afro-amerikanen bezitten juist vaak hoge posities, al doet het lijken dat ze allemaal straat-gangsters zijn
Obama is net zo blank als dat hij neger is hoor.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 28 januari 2010 @ 20:26:52 #134
206337 aychelle
pi_77390730
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 16:57 schreef waht het volgende:

[..]

Obama is net zo blank als dat hij neger is hoor.
ik had het niet over obama, waar heb je dat gelezen

ik had het over mamangers, op wall street, eigen bedrijfen etc. Afro-amerikanen doen het niet zo slecht als mensen denken. Maar in amerika heb je als zwart iemand meer kans om een hogere positie te krijgen. Hier in nederland komt dat pas over 20 jaar. ..
pi_77391500
niet dat het iets met IQ te maken heeft maar landen als zuid-afrika, rhodesia deden het prima onder blank bestuur, eerste wereldlanden waren het. Nu liggen ze compleet in puin.....
  donderdag 28 januari 2010 @ 20:43:27 #136
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77391609
Ik denk dat het gewoon een witte wereld is waarin we leven. Een witte wereld met blank moraal en doen en laten. En in deze witte wereld redden andersdenkenden het niet. Zou dat niet kunnen? Ik denk zelf dat het wel voor een goed deel meespeelt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_77393565
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 20:26 schreef aychelle het volgende:

[..]

ik had het niet over obama, waar heb je dat gelezen
President vind ik toch wel een 'hoge positie'.
quote:
ik had het over mamangers, op wall street, eigen bedrijfen etc. Afro-amerikanen doen het niet zo slecht als mensen denken. Maar in amerika heb je als zwart iemand meer kans om een hogere positie te krijgen. Hier in nederland komt dat pas over 20 jaar. ..
Meer kans dan wie?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 28 januari 2010 @ 22:02:11 #138
206337 aychelle
pi_77395401
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:23 schreef waht het volgende:

[..]

President vind ik toch wel een 'hoge positie'.
[..]

Meer kans dan wie?
dan zwarten in europa
  donderdag 28 januari 2010 @ 22:03:28 #139
206337 aychelle
pi_77395456
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 20:41 schreef ASroma het volgende:
niet dat het iets met IQ te maken heeft maar landen als zuid-afrika, rhodesia deden het prima onder blank bestuur, eerste wereldlanden waren het. Nu liggen ze compleet in puin.....
zuid afrika zijn atijd al een stelletje aanstellerige baby''s aan de macht geweest daar.
pi_77395534
Toch lullig dat aychelle hier de intelligentie van Afrikanen aan het verdedigen is
  donderdag 28 januari 2010 @ 22:12:52 #141
206337 aychelle
pi_77395891
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:05 schreef JohnLocke het volgende:
Toch lullig dat aychelle hier de intelligentie van Afrikanen aan het verdedigen is
waarom dan? Mensen zeggen dat alle afrikanen dom zijn. Ik ben echt niet dom en ken echt veel slimmem afrikanen, maar mensen hebben nou eenmaal het beeld van de rapnegert en corrupte leider in de holle
pi_77395925
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:12 schreef aychelle het volgende:

[..]

waarom dan? Mensen zeggen dat alle afrikanen dom zijn. Ik ben echt niet dom en ken echt veel slimmem afrikanen, maar mensen hebben nou eenmaal het beeld van de rapnegert en corrupte leider in de holle
Nou, je staat toch bekend als een van de meer achterlijke personen op fok. Misschien moet je eerst leren spellen voordat je verder gaat in deze discussie?
  donderdag 28 januari 2010 @ 22:20:04 #143
206337 aychelle
pi_77396263
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:13 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Nou, je staat toch bekend als een van de meer achterlijke personen op fok. Misschien moet je eerst leren spellen voordat je verder gaat in deze discussie?
spelling is in deze tijd niet meer belangrijk. Ik typ snel en dat zegt niks over inteligentie. Ik ben niet achterlijk ik ben speciaal, een fok!prinsesje , ik heb tenminste een eigen mening en kan en durf voor mezelf op te komen
  donderdag 28 januari 2010 @ 22:25:20 #144
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77396529
Gelieve het niet persoonlijk te maken.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_77400556
Er zijn wel raciale verschillen, zowel intellectueel als lichamelijk. Gemiddeld gesproken kun je zeggen dat de Afrikaanse rassen lichamelijk het sterkst en intellectueel het zwakst zijn. Aziaten precies omgekeerd, en blanke westerlingen op beide er ergens tussenin.

Die constatering op zich lijkt me geen racisme. Het wordt pas racisme als je individuen beoordeelt op ras en op basis daarvan je conclusies trekt. Gemiddelden zeggen niets over een individu.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_77402071
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 00:03 schreef Molurus het volgende:
Er zijn wel raciale verschillen, zowel intellectueel als lichamelijk. Gemiddeld gesproken kun je zeggen dat de Afrikaanse rassen lichamelijk het sterkst en intellectueel het zwakst zijn. Aziaten precies omgekeerd, en blanke westerlingen op beide er ergens tussenin.

Die constatering op zich lijkt me geen racisme. Het wordt pas racisme als je individuen beoordeelt op ras en op basis daarvan je conclusies trekt. Gemiddelden zeggen niets over een individu.
Goede samenvatting.
Maar het is wel de vraag, of intelligentie, gedefinieerd als het vermogen om relevante problemen snel en adequaat op te lossen, wel juist getest wordt door de gangbare intelligentietesten.
Deze testen zijn ingericht op de westerse samenleving. Het is zeer de vraag of minder schriftelijk en minder technisch ingestelde samenlevingen niet een heel ander soort tests vereisen.
Dat een bosjesman niet in Nederland kan overleven, moge duidelijk zijn. Maar in zijn eigen omgeving kan hij prima overleven. Het zou heel interessant zijn om een soort IQ-test, ontworpen door een aboriginal of bosjesman, voor te leggen aan westerse mensen. Die laatsten scoren dan vast wel een punt of 20 lager dan de eersten.

Oh, en in eigen omgeving: alfa's, beta's en gamma's die hun eigen testen ontwerpen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 29 januari 2010 @ 09:43:37 #147
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_77405945
quote:
en blanke westerlingen op beide er ergens tussenin

Europeanen ( blanken ) blinken inderdaad uit in agressief gedrag ja. Oh ja en grootheidswaan.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_77406321
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 09:43 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Europeanen ( blanken ) blinken inderdaad uit in agressief gedrag ja. Oh ja en grootheidswaan.
?

Voel je je aangesproken ofzo?
Niet meer aanwezig in dit forum.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 10:00:08 #149
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_77406394
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 09:57 schreef Molurus het volgende:

[..]

?

Voel je je aangesproken ofzo?
?

Neen.Ik ben noch blank, noch van het negroïde ras
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 29 januari 2010 @ 10:01:25 #150
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77406423
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 09:43 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Onderbouw dit als je wilt, anders kan het ook weg.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')