abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77587512
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:59 schreef Klopkoek het volgende:
Hij geeft ook een schot voor de boeg dat de retailtak niet winstgevend was. Dat hoor je nu wel vaker: voor de gewone jan met de pet zal bankieren duurder worden.
Hou toch op. Het goedkoopste telefoonabonnement kost al meer.
pi_77587631
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:16 schreef FP128 het volgende:
Ik wil even - doorgaand op het relaas van Weltschmerz - weten of
Dat lukt dus niet erg he?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:08:22 #153
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_77587760
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:59 schreef Klopkoek het volgende:
Bank presteerde ook niet ondermaats. Groenink is in zeker opzicht een held.

Hij geeft ook een schot voor de boeg dat de retailtak niet winstgevend was. Dat hoor je nu wel vaker: voor de gewone jan met de pet zal bankieren duurder worden.
Dat vind ik niet zo vreemd, gezien de hoeveelheid flitsende nieuwbouw voor bankkantoren..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:12:39 #154
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77587943
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:08 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dat vind ik niet zo vreemd, gezien de hoeveelheid flitsende nieuwbouw voor bankkantoren..
wat bedoel je daarmee?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:12:51 #155
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77587954
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:02 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Hou toch op. Het goedkoopste telefoonabonnement kost al meer.
Oei, kom ik aan je vriendjes?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:14:27 #156
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77588015
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:01 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Dat hoorde ik er ook aan af inderdaad. Volgens hem zijn die activiteiten niet voldoende winstgevend geweest dus of ze moeten duurder worden of het geld moet ergens anders vandaankomen.
Interessant verhaal wat ik niet wist. Hij beweerde dat AMRO tot de late jaren '70 niet in de retail zat en dat daarna de Postbank als het ware de marktprijzen flink ging drukken. Opvallend want naar mijn weten was het giraal betalingsverkeer al sinds de jaren '60 in opkomst maar ik heb die tijd niet meegemaakt.
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:18:45 #157
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_77588201
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

wat bedoel je daarmee?
Mopperen dat je retail-activiteiten niet kostendekkend zijn vanuit dure nieuwbouwpanden.. ik krijg niet de indruk dat er aan de kostenzijde nu erg op de centen werd gelet de afgelopen jaren.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:21:15 #158
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77588322
Morgen Nout en Wout.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  Redactie Frontpage woensdag 3 februari 2010 @ 13:37:11 #159
4530 crew  Crazy Harry
pi_77589031
Ik vind RTL Z in deze wel erg subjectief met hun berichtgeving. Eerst die rare oneliners onder in beeld die totaal niet voldeden aan wat hij zei. Daarna wordt er door die vrouw die verslag geeft beweert dat hij zijn bonus met woede accepteerde...
Het was niet eens een bonus...
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:46:23 #160
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77589461
Je moet ook niet naar RTL kijken.... het valt me sowieso op dat als er iets gebeurt dat dan de gemiddelde Fokker de neiging heeft om RTL aan te zetten... ik keek gewoon naar de NOS. Zonder suggestieve teksten van die door Unilever en ING gesponsorde zender.
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:47:25 #161
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77589510
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:18 schreef Perrin het volgende:

[..]

Mopperen dat je retail-activiteiten niet kostendekkend zijn vanuit dure nieuwbouwpanden.. ik krijg niet de indruk dat er aan de kostenzijde nu erg op de centen werd gelet de afgelopen jaren.
Nou, er zijn toch wel een aantal bankfilialen gesloten in de kleinere plaatsen. Dat staat onder druk.

Triest natuurlijk voor de oudere generaties onder ons.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_77589643
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:46 schreef Klopkoek het volgende:
Je moet ook niet naar RTL kijken.... het valt me sowieso op dat als er iets gebeurt dat dan de gemiddelde Fokker de neiging heeft om RTL aan te zetten... ik keek gewoon naar de NOS. Zonder suggestieve teksten van die door Unilever en ING gesponsorde zender.
BNR ftw.
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:47 schreef Klopkoek het volgende:
Nou, er zijn toch wel een aantal bankfilialen gesloten in de kleinere plaatsen. Dat staat onder druk.

Triest natuurlijk voor de oudere generaties onder ons.
Ik kwam er gisteren ook achter dat het lokale postkantoor gesloten was, nu is er enkel nog een service punt in een supermarkt over. Aan de andere kant bespaar je zo natuurlijk wel kosten, tijden veranderen en er is nou eenmaal minder vraag naar dit soort zaken. Men regelt het thuis wel via internet.
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:52:09 #163
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77589707
Ook zo'n treurige zender. Helaas is radio1 de laatste tijd rap gedibiliseerd. BNR is één grote liberale propagandazender, en stond trouwens vooraan te roepen destijds dat ABN AMRO gerust gesplitst kon worden en Wellink ordinaire marktverstoring pleegde.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_77589914
BNR is wel een zender die geen cent subsidie krijgt en toch leuke programma's weet te maken, zoals Peptalk, BNR Denktank en de gewone nieuwsprogramma's zijn ook goed. En daarnaast geven ze wat uitgebreidere koersinformatie, en niet alleen zo af en toe de AEX zoals bij Radio 1. En ze hebben Kees de Kort natuurlijk.
pi_77590572
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:52 schreef Klopkoek het volgende:
Ook zo'n treurige zender. Helaas is radio1 de laatste tijd rap gedibiliseerd. BNR is één grote liberale propagandazender, en stond trouwens vooraan te roepen destijds dat ABN AMRO gerust gesplitst kon worden en Wellink ordinaire marktverstoring pleegde.
Sjezus wat ben jij een linkse zeikerd zeg.
pi_77622084
Wellink nu, over ABN.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_77623133
Wellink is 't oneens met Groenink, die zei dat zonder overname ABN zonder kleerscheuren de crisis doorgekomen zou zijn.
pi_77624131
Luistert er niemand ? Briljante streams, Wellink legt uit hoe 't icesave drama is voltrokken (chronologisch) en alle leugens en praatjes van hen.
pi_77624242
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Luistert er niemand ? Briljante streams, Wellink legt uit hoe 't icesave drama is voltrokken (chronologisch) en alle leugens en praatjes van hen.
Kan niet luisteren, zit op mijn werk. Maar volg wel de commentaren op RTL-Z.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77624863
Wellink zet de commissie subtiel weg als eens tel boeren.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_77625041
Wellink veegt de vloer aan met de Kamer . Het rapport (buitenlands) kwam van Venus, het debat in de kamer van Mars . Ze hebben 't niet gelezen, verkeerde conclusies, etc. .
pi_77625097
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wellink veegt de vloer aan met de Kamer . Het rapport (buitenlands) kwam van Venus, het debat in de kamer van Mars . Ze hebben 't niet gelezen, verkeerde conclusies, etc. .
De hele wereld is gek, behalve Nout Wellink. Precies de reden dat die man toch echt wegmoet.
pi_77625124
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Terecht ook, die kamer snapt het allemaal niet en heeft hem met wetgeving opgezadeld en een EU-bankoverleg opgezadeld waarmee hij weinig mee kon. En dan moet de kamer het eigen straatje schoonvegen door Wellink te verwijten dat hij hun wetten niet heeft overtreden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_77625573
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:21 schreef barrage het volgende:

[..]

De hele wereld is gek, behalve Nout Wellink. Precies de reden dat die man toch echt wegmoet.
Neuh, eigenlijk geldt hetzelfde voor de hele commissie. Het is simpelweg te moeilijk om als kamerlid daar onderzoek naar te doen.
pi_77625771
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Terecht ook, die kamer snapt het allemaal niet en heeft hem met wetgeving opgezadeld en een EU-bankoverleg opgezadeld waarmee hij weinig mee kon. En dan moet de kamer het eigen straatje schoonvegen door Wellink te verwijten dat hij hun wetten niet heeft overtreden.
Als Wellink destijds van mening was dat hij z'n werk niet goed kon doen door slechte wetgeving etcetera, dan had hij daar al veel eerder in het openbaar over moeten klagen en desnoods zijn functie neer moeten leggen. Dáárvoor is hij als toezichthouder aangenomen en dáárvoor krijgt hij ook een riant salaris: om op tijd aan de bel te trekken, zijn spierballen te laten zien en desnoods de uiterste consequentie te trekken. En dan graag wel vóórdat de boel vreselijk uit de hand loopt en niet erna. Want met wijsheid achteraf kunnen we allemaal president van DNB zijn.

Nu trekken wij, het volk, die uiterste consequentie maar voor hem. Aan notoire plucheplakkers heeft Nederland niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')