Ik vind Verdasco nog niet eens zo slecht, Ball staat gewoon extreem goed te spelen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:47 schreef wimderon het volgende:
Wat is Verdasco allemaal aan het doen...
Nu weer teruggebroken terwijl hij voor de set serveerde.
En dan speelt Ball ineens een dramatische tiebraek..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:53 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Ik vind Verdasco nog niet eens zo slecht, Ball staat gewoon extreem goed te spelen.
Waar ik rechts zei bedoel ik links en waar ik links zei bedoel ik rechts. Stop. 2 jokers graag,quote:
Ik mot um gewoon niet zoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:32 schreef danusz1986 het volgende:
Je zag toch duidelijk dat hij fysiek kapot was en nog steeds niet helemaal hersteld van zijn elleboogblessure. Hij heeft niks voor niks opgegeven in Kooyong. Hij zou zelfs bijna niet mee hebben gedaan. Nog niet te snel concluderen dat ie terug gaat vallen uit de top 10. Geef hem de tijd!
Vanaf morgen heb ik een iphone! Of ik hem dan kan gebruiken is dan nog wel de vraag....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:37 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen met een iPhone hier?
Die iPhone APP van de AO is echt![]()
En dat deed ie nog geen eens eigenlijk. Service van Berdych verliep belabberd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:48 schreef Norrage het volgende:
Haase trouwensJammer, maar goed, een Berdych die ze allemaal raakt kan iedereen van de baan slaan met deze cijfers.
Ja precies!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:12 schreef Szura het volgende:
Youzhny pakt een set terug in de tiebreak
2-1 nu nog achter.
Waarom blijft ES niet gewoon daar ipv van Djoko - Gimeno
Gek hequote:
Vroeg het me ook af. Ik dacht misschien te donker, maar bij Malisse - Almagro zijn ze nog wel bezig ...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:43 schreef Szura het volgende:
Waarom staat het scoreboard al een kwartier stil bij Young
Nou ja Roddick doe je niet zoveel aan natuurlijk. Maar dat Haase zo kansloos onderuit gaat, alsof fucking Berdych zon geweldenaar is. Elke service kreegtie zon beetje bp's tegen. Ja ik vind het gewoon treurig hoe het met het Nederlands tennis gesteld is. Maar dat is niks nieuws.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gek he
Wat verwacht je dan. Dat Thiemo na een jaar met 1 overwinning in het ATP-circuit het Andy Roddick wel even lastig gaat maken op hardcourt? O nee wacht, Robin Haase tikt natuurlijk in zn eerste ATP-wedstrijd in 1,5 jaar even Tomas Berdych naar huis ....
Kijk, dat je kritiek hebt op de manier waarop vooral Thiemo heeft verloren kan ik nog enigszins inkomen, want er zaten veel verbeterpunten in zijn spel. Maar dat ze beiden in 3 sets kansloos onderuit gaan, daar doe je helemaal niets aan.
Hij heeft het wel aangevraagd. Alleen sinds 2010 mag je geen fysio meer vragen om tegen kramp te helpen. Get your facts straight.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:02 schreef Fukjoeman het volgende:
Fysio voor De Youz. Oh fail hij heeft et niet aangevraagd en de fysio moet weer gaan.
Je hebt gelijk. Het was ook meer een frusti postquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij heeft het wel aangevraagd. Alleen sinds 2010 mag je geen fysio meer vragen om tegen kramp te helpen. Get your facts straight.
En dat Haase het beter zou doen tegen Berdych op dit zekere moment is echt lachwekkend. 1e ATP-wedstrijd in 1,5 jaar tegen de nummer 20 van de wereld. Dan is elke game mooi meegenomen.
Dat de staat van het Nederlandse tennis bedroevend is ben ik met je eens. Dat probleem ligt echter bij de KNLTB, niet bij de spelers die met deze loting nooit een kans hadden ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |