quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
wat prima? dit kun je niet zo laten..quote:Op zondag 17 januari 2010 21:08 schreef Triggershot het volgende:
was het andere topic niet eerder?
Maar prima.
Gun het mij nou tochquote:Op zondag 17 januari 2010 21:08 schreef Triggershot het volgende:
Maar prima.
Klopt.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:08 schreef Triggershot het volgende:
Maar prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:08 schreef IHVK het volgende:
hij heeft wel gelijk die van jou was eerder, maar ayca had de lapo.
En wat vond je er van?quote:
Klopt.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Iraniers hebben wel een mooie uitspraak van de g, hoor ik nu.
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
ihvk gebruik jij creme?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allebei, misschien?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
niet nodig of omdat je een jongen bent?
Ja, waar is je werkende UI nou?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:11 schreef Ayca het volgende:
Zo gaan we nog iets leuks bespreken in dit jubileum topic
sen dedikodu yapman mi?quote:
Het zou mooier zijn als ze alledrie een gelijkmatig stuk innamen, maar mischien heb je dat expres zo gedaanquote:Op zondag 17 januari 2010 21:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
<---- ik vind hem nog niet helemaal perfect, maar voor nu is het wel goed
Hmm ja dat heb ik eerst geprobeerd maar ik vond de verhoudingen uiteindelijk niet zo mooiquote:Op zondag 17 januari 2010 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het zou mooier zijn als ze alledrie een gelijkmatig stuk innamen, maar mischien heb je dat expres zo gedaan. Of een zwarte streep tussen de vlaggen, zodat het rood niet te overweldigend wordt.
valt wel mee, ik ben sereen momenteel.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zie je al zitten met je bigsmile achter je scherm..
ook goed gevoel toch.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
valt wel mee, ik ben sereen momenteel.
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:30 schreef Ayca het volgende:
Het is hier een beetje rustig voor een jubileum topic.
Save het eens als een .gif of een .png, .jpg verpest de kleuren.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:26 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
tsja.. ik weet het niet, zo'n groot verschil is het niet. of wel?
Ja, .png moet het dus zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 21:51 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gif, die doet ook raar
Mooi, thanksquote:Op zondag 17 januari 2010 21:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Ayça, wat vind je van deze?
[ afbeelding ]
Jep.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
TM flikt het hem weer. Had jij IHVK niet ook al aan zijn UI geholpen?
jup en jij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mundus vult decipi
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:04 schreef Gratau het volgende:
[..]
jup en jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
positief blijvenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
vanaf volgende week zit ik iedere dag in de bieb..
Jep, ik sta er niet slecht voor ofzo, dus vanaf volgende week ga ik "actief" leren in de bieb, ook als ik geen toetsen heb.. actief leren = samenvattingen maken.quote:
goed hoor... actief passief maakt niet uit gewoon doenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jep, ik sta er niet slecht voor ofzo, dus vanaf volgende week ga ik "actief" leren in de bieb, ook als ik geen toetsen heb.. actief leren = samenvattingen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mundus vult decipi
Je kunt ook kiezen voor de versie met zwarte of witte lijn om de Turkse vlag:quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:10 schreef Gratau het volgende:
[..]
goed hoor... actief passief maakt niet uit gewoon doenNee, zo moet je niet praten, er bestaat een kans dat het goed komt. Als ik nou de eerste stap zet om iedere dag in de bieb te zitten, komt miss de rest vanzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan blijf jij zitten en ga ik over hahaha
Ik ben een pure Turk.
kans is 1 op miljoen denk ik zo... nee maar gewoon jezelf niet voor de gek houden anders heb je er ook weinig aan. hahaha vorig jaar bleef ik ook bijna zitten 3 onvoldoendes , paar weken echt gestrestquote:Op zondag 17 januari 2010 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, zo moet je niet praten, er bestaat een kans dat het goed komt. Als ik nou de eerste stap zet om iedere dag in de bieb te zitten, komt miss de rest vanzelf.en dan blijf jij zitten en ga ik over hahaha
Turkey "Arab big brotherquote:Op zondag 17 januari 2010 22:14 schreef Slayage het volgende:
goed artikel over de huidig turkse buitenlandse politiek
http://www.worldbulletin.net/author_article_detail.php?id=2101
http://www.worldbulletin.net/news_detail.php?id=52627
het is eigenlijk nergens voor nodig, is makkelijk, we moeten gewoon op tijd beginnen en goed concentreren en hopelijk kunnen we dan over 2,5 naar de uni.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:16 schreef Gratau het volgende:
[..]
kans is 1 op miljoen denk ik zo... nee maar gewoon jezelf niet voor de gek houden anders heb je er ook weinig aan. hahaha vorig jaar bleef ik ook bijna zitten 3 onvoldoendes , paar weken echt gestrest
lijkt me sterkquote:Op zondag 17 januari 2010 22:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Turkey "Arab big brother
post die voor de rest van de avond tot een discussie gaat leiden.
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is eigenlijk nergens voor nodig, is makkelijk, we moeten gewoon op tijd beginnen en goed concentreren en hopelijk kunnen we dan over 2,5 naar de uni.
buyur bilmiquote:Op zondag 17 januari 2010 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
slayage ben je er nog? ik heb een vraag
Gratau maakte zo'n grapje dat een meisje niet te ver van huis moet studeren als het ook dichtbij kan. Misschien bedoelde hij het ook wel serieus, maar ik wil dus deze vraag aan jou stellen, moet een meisje dichtbij huis studeren als dit mogelijk is? Jouw mening.quote:
je had ook gewoon naar mijn mening kunnen vragenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gratau maakte zo'n grapje dat een meisje niet te ver van huis moet studeren als het ook dichtbij kan. Misschien bedoelde hij het ook wel serieus, maar ik wil dus deze vraag aan jou stellen, moet een meisje dichtbij huis studeren als dit mogelijk is? Jouw mening.
het woord "moet" heeft wel een zware lading uiteraard, maar als iemand vindt dat meisjes dichtbij huis moeten studeren hij/zij ook dat over jongens zou moeten vindenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gratau maakte zo'n grapje dat een meisje niet te ver van huis moet studeren als het ook dichtbij kan. Misschien bedoelde hij het ook wel serieus, maar ik wil dus deze vraag aan jou stellen, moet een meisje dichtbij huis studeren als dit mogelijk is? Jouw mening.
Jij had je mening al gegeven of meende je het niet?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:23 schreef Gratau het volgende:
[..]
je had ook gewoon naar mijn mening kunnen vragen
jij bent keihard abi.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
het woord "moet" heeft wel een zware lading uiteraard, maar als iemand vindt dat meisjes dichtbij huis moeten studeren hij/zij ook dat over jongens zou moeten vinden![]()
maar ik vind sowieso als je de mogelijkheid hebt om dichtbij huis te studeren je daar de voorkeur voor "moet" geven vanwege oa tijd winst, kan je lekker bij je ouders blijven met alle voordelen, kunnen zij nog iets langer genieten van de gezelschap van hun kinderen
als antwoord op je vraag een studie dichterbij huis heeft voor jongen als meisje bij mij de voorkeur
als je ergens in een dorp in verwegistan woont is het wel lastig lijkt me maar de meeste turken wonen gewoon lekker in de randstad dus is voor een uni of hbo hoef je niet al te ver te reizen
ja maar ik ben abi je weetsquote:Op zondag 17 januari 2010 22:23 schreef Gratau het volgende:
[..]
je had ook gewoon naar mijn mening kunnen vragen
nee man ik ben softie over het algemeenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij bent keihard abi.![]()
blijf sowieso wel thuis wonen, ik ga niet op kamers, mag en wil het niet.
softie is ook cool.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee man ik ben softie over het algemeen![]()
amsterdam is om de hoek uiteraard
Farmville - facebook denk ikquote:
miss zien we elkaar dan een keer en gaan we ruzie maken, maar weten we niet van elkaar wie we zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 22:33 schreef Ayca het volgende:
Waarschijnlijk wordt het ook Amsterdam voor mijof iig in de buurt.. ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in om uren in de trein te zitten
Hahahquote:Op zondag 17 januari 2010 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
miss zien we elkaar dan een keer en gaan we ruzie maken, maar weten we niet van elkaar wie we zijn
en dan klacht op fok posten en dan zeggen we hey ik heb hetzelfde meegemaakt..
farmville?quote:
al redelijk ver dan, speel het al een paar dagen nietquote:Op zondag 17 januari 2010 22:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmmmaar ik ben eigenlijk pas 2 dagen bezig
dus..
De eerste paar gingen heel snelquote:Op zondag 17 januari 2010 22:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
al redelijk ver dan, speel het al een paar dagen niet
Orhan abi komt uit Isparta.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:35 schreef GenusButeo het volgende:
300!
[ afbeelding ]
This. Is. Isparta!
geen zin meer inquote:Op zondag 17 januari 2010 22:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
De eerste paar gingen heel snelwaarom niet?
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:35 schreef GenusButeo het volgende:
300!
[ afbeelding ]
This. Is. Isparta!
Orhan Gencebay? Een andere Orhan ken ik niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Orhan abi komt uit Isparta.
Sparta
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]![]()
![]()
Tonight... we dine... in köy!...
Slayagequote:Op zondag 17 januari 2010 22:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Orhan Gencebay? Een andere Orhan ken ik niet.
gelukkig maarquote:Op zondag 17 januari 2010 22:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
softie is ook cool.Bedoelde dat ik je mening goed vind.
dan kan je altijd treinen uurtje utrecht uurtje rotterdam uurtje leidenquote:Ja, maar misschien wil ik niet in Amsterdam studeren.
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]![]()
![]()
Tonight... we dine... in köy!...
O, oké.quote:
Lekker reizen.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
gelukkig maar![]()
[..]
dan kan je altijd treinen uurtje utrecht uurtje rotterdam uurtje leiden
zo ongeveer dan waarschijnlijk
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Orhan abi komt uit Isparta.
Sparta
Ik vond 'm best leuk eigenlijk.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Dat was echt een slechte film, man.
chat -> optiesquote:Op zondag 17 januari 2010 22:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
fbwik had het gezegd maar ik ben het vergeten
quote:
orhan hakalmaz, orhan gazi, orhan delibas ken er ook niet zo veel zie ik nuquote:Op zondag 17 januari 2010 22:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Orhan Gencebay? Een andere Orhan ken ik niet.
nou ik denk dat iedereen dat zelf kan beslissen, maar ik denk dat je toch een afweging moet maken met wat je wilt gaan doen. als in amsterdam jou gewenste opleidingen zijn, waarom zou je dan ergens anders heen willen? hierzo aan de UvT, wat echt een schijt uni is, heb je niet de studies die ik graag zou willen doen.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Farmville - facebook denk ik
geef je mening dan over m'n verhaal van net.
Het was mij een beetje te overdreven... Wel mooi gefilmd.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vond 'm best leuk eigenlijk.
je bedoelt in de chatfunctie? kliok op de chat functie dan zie je instellingen en klik oop off line maar dan moet je niet meer de chatfunctie aanraken anders ga je weer onlinequote:Op zondag 17 januari 2010 22:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
fbwik had het gezegd maar ik ben het vergeten
Als je het zo bekijkt, kan het inderdaad kloppen, maar ik had het eigenlijk over dat een meisje dichtbij huis moet studeren.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:42 schreef Gratau het volgende:
[..]
nou ik denk dat iedereen dat zelf kan beslissen, maar ik denk dat je toch een afweging moet maken met wat je wilt gaan doen. als in amsterdam jou gewenste opleidingen zijn, waarom zou je dan ergens anders heen willen? hierzo aan de UvT, wat echt een schijt uni is, heb je niet de studies die ik graag zou willen doen.
Klopt. Ik vind het prima, hoor, maar het is wel grappig.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
wat, moet ik weer die nederlandse vlag doen
En trouwens JIJ wilde dit!![]()
tuurlijk!quote:
Ik ben 20, pop.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca: 16
Slayage: 30+
GenusButeo: 22
Gratau: 16
IHVK: 19
eigenlijk is het wel een rare groep om mee te praten, als dit de werkelijkheid zou zijn
mwah, ik heb collegas waarmee ik werk in de 60 50 40 30 20 en 2 die nog tiener zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca: 16
Slayage: 31
GenusButeo: 22
Gratau: 16
IHVK: 19
eigenlijk is het wel een rare groep om mee te praten, als dit de werkelijkheid zou zijn
Een virtueel stukje kaas. Nee, zeg maar, wat wil jij?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:45 schreef IHVK het volgende:
Ik ben bijna 20.
Wat kopen jullie voor mijn verjaardag?
Maar dat is werk..quote:Op zondag 17 januari 2010 22:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
mwah, ik heb collegas waarmee ik werk in de 60 50 40 30 20 en 2 die nog tiener zijn
Op de uni wel, ja, maar ik ben tweedejaars.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En dit is je derde jaar op de uni?
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:45 schreef IHVK het volgende:
Ik ben bijna 20.
Wanneer word je 21?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Op de uni wel, ja, maar ik ben tweedejaars.
Gestopt met Taalwetenschappen.
En ik ben bijna 21.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:45 schreef IHVK het volgende:
Ik ben bijna 20.
Abstracte dingen.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een virtueel stukje kaas. Nee, zeg maar, wat wil jij?
wat doe je dan, torrents uploaden?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
mwah, ik heb collegas waarmee ik werk in de 60 50 40 30 20 en 2 die nog tiener zijn
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:46 schreef IHVK het volgende:
Ik geloof iedereens leeftijd eigenlijk wel.
we maken het wel heel gezelligquote:
Over 11 dagen. 28ste dus.quote:
Je verjaardag staat niet eens in je profiel dus we kunnen nooit weten wanneer je jarig bent.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
En ik ben bijna 21.
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:45 schreef IHVK het volgende:
Ik ben bijna 20.
Nou, dat heb ik bij deze bekend gemaakt.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je verjaardag staat niet eens in je profiel dus we kunnen nooit weten wanneer je jarig bent.
Gefeliciteerd toen je 16 werd.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:48 schreef Ayca het volgende:
Jullie hebben mij niet eens gefeliciteerd toen ik 16 werd
ik ben 44 jaarquote:Op zondag 17 januari 2010 22:46 schreef IHVK het volgende:
Ik geloof iedereens leeftijd eigenlijk wel.
hey ik had jou gefeliciteerdquote:Op zondag 17 januari 2010 22:48 schreef Ayca het volgende:
ik wel.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:48 schreef Ayca het volgende:
ookquote:
19 augustus? Toen was ik er nog niet! Wel minder van de rest, ja.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:48 schreef Ayca het volgende:
Ok jou vergeef ikquote:Op zondag 17 januari 2010 22:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
19 augustus? Toen was ik er nog niet! Wel minder van de rest, ja.
echt waar, waarom zou je dat nou doen. dat is gewoon zo levenloos hequote:
Jaja je gaat gewoon naar mijn huis komen en de hele tijd: sana noluyoquote:Op zondag 17 januari 2010 22:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
tamam gonderim, geef me even je adres enzo
19 is echt een mooi getalquote:Op zondag 17 januari 2010 22:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ok jou vergeef ikmaar het blijkt dat 2 mensen mij toch wel hadden gefeliciteerd, dat was ik helemaal vergeten
dat vind je ook een leuk cadeau, wees een keer eerlijk Sinan abi..quote:Op zondag 17 januari 2010 22:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jaja je gaat gewoon naar mijn huis komen en de hele tijd: sana noluyo![]()
zeggen en me zo aankijken ->
hahahahhaquote:Op zondag 17 januari 2010 22:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jaja je gaat gewoon naar mijn huis komen en de hele tijd: sana noluyo![]()
zeggen en me zo aankijken ->
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ben over minder dan 4,5 maand 17, wat krijg ik?
oh nee man ik heb gewoon utorrent aanstaan altijd, geen hobbyist zeg maarquote:Op zondag 17 januari 2010 22:50 schreef Gratau het volgende:
[..]
echt waar, waarom zou je dat nou doen. dat is gewoon zo levenloos he![]()
als je er geld mee kan verdienen niet natuurlijk...
Schaam je.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ok jou vergeef ikmaar het blijkt dat 2 mensen mij toch wel hadden gefeliciteerd, dat was ik helemaal vergeten
Sowieso!quote:Op zondag 17 januari 2010 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat vind je ook een leuk cadeau, wees een keer eerlijk Sinan abi..
Zeik niet. Ik kom toch naar je huis, geef je een boekenbon en ga zeggen: sana noluyoquote:Op zondag 17 januari 2010 22:52 schreef IHVK het volgende:
Jezus, ik vraag even aandacht voor mijn verjaardag en meteen begint iedereen over zijn/haar eigen verjaardag.
Egoïsten.
Doei.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:52 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Schaam je.
Ik moet morgen werken, trouwens. Dus ik ga maar 's even lezen voordat ik in m'n nest duik.
Dag allen.Happy 300th anniversary.
gaat je pc daar niet slomer van werken?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
oh nee man ik heb gewoon utorrent aanstaan altijd, geen hobbyist zeg maar
Doei.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:52 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Schaam je.
Ik moet morgen werken, trouwens. Dus ik ga maar 's even lezen voordat ik in m'n nest duik.
Dag allen.Happy 300th anniversary.
Ekt?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
Even serieus, ik wil wel echt een cadeau van jullie als ik 17 word!
pfff, in afrika hebben ze geeneens eten en jij zeurt om een cadeauquote:Op zondag 17 januari 2010 22:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
Even serieus, ik wil wel echt een cadeau van jullie als ik 17 word!
Jaa.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:54 schreef Ayca het volgende:
Ik kom gewoon langs bilmi! en dan krijg je van mij een bezoek aan de schoonheidsspecialiste cadeau en gaan we samen
Nou en, wij leven in het luxe Nederland, geen tijd om aan Afrika te denken. Jij wil ook een cadeau, eerlijk.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:55 schreef Gratau het volgende:
[..]
pfff, in afrika hebben ze geeneens eten en jij zeurt om een cadeau
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:55 schreef IHVK het volgende:
wil je echt?
Ik denk dat wij wel zo aardig zijn.
ik geef niks .....quote:Op zondag 17 januari 2010 22:55 schreef IHVK het volgende:
wil je echt?
Ik denk dat wij wel zo aardig zijn.
Is goedquote:Op zondag 17 januari 2010 22:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jaa.En dan krijg jij hetzelfde cadeau terug, lekker origineel he.
Morgen.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is goedWanneer was je ook al weer jarig?:P
in juni dacht ikquote:Op zondag 17 januari 2010 22:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is goedWanneer was je ook al weer jarig?:P
mn pc nee, is een licht proggie, ik heb wel de upload aangepast zodat ik gewoon relax kan blijven surfenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:53 schreef Gratau het volgende:
[..]
gaat je pc daar niet slomer van werken?
Naar hoeveel?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
mn pc nee, is een licht proggie, ik heb wel de upload aangepast zodat ik gewoon relax kan blijven surfen
10 juni was het tochquote:Op zondag 17 januari 2010 23:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee![]()
ik weet lekker wel hoe oud julie zijn en wanneer jullie jarig zijn.
Zeg het dan gewoonquote:Op zondag 17 januari 2010 23:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee![]()
ik weet lekker wel hoe oud julie zijn en wanneer jullie jarig zijn.
geboortedatum: 00-00-0000quote:Op zondag 17 januari 2010 23:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zeg het dan gewoonanders kan ik je ook geen cadeau geven
19 juniquote:Op zondag 17 januari 2010 23:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zeg het dan gewoonanders kan ik je ook geen cadeau geven
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
en ik weet al van veel mensen hoe ze eruit zien.![]()
ik kan iets van 100 kb uppen en heb het staan op max 60 zo heb ik er nooit last van en behoud ik een goede ratioquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:03 schreef Gratau het volgende:
[..]
geboortedatum: 00-00-0000
moet genoeg zijn denk ik
jezusquote:Op zondag 17 januari 2010 23:03 schreef Gratau het volgende:
[..]
geboortedatum: 00-00-0000
moet genoeg zijn denk ik
ik heb er lekker meer gezien.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:03 schreef Ayca het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel een idee van hoe mensen hier eruit zien, maar verder... nouja wik weet ik, borte half... zG is een chinees, ihvk een kaas, gratau geen idee, slayage geen ideeEn jij ben gewoon een mocro
oja, klopt.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:04 schreef Gratau het volgende:
[..]
hahah ja ik was een komma vergeten ik bedoelde 1,0 :![]()
Wat maakt die ratio uit, je hebt het over utorrent toch?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik kan iets van 100 kb uppen en heb het staan op max 60 zo heb ik er nooit last van en behoud ik een goede ratio
ayca ik heb jou wel gezien, emel stuurde een foto naar mij toe dat jij die en die was .....quote:Op zondag 17 januari 2010 23:03 schreef Ayca het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel een idee van hoe mensen hier eruit zien, maar verder... nouja wik weet ik, borte half... zG is een chinees, ihvk een kaas, gratau geen idee, slayage geen ideeEn jij ben gewoon een mocro
Haha dat kan helemaal nietquote:Op zondag 17 januari 2010 23:05 schreef Gratau het volgende:
[..]
ayca ik heb jou wel gezien, emel stuurde een foto naar mij toe dat jij die en die was .....
daar moest je stil over zijn.. ik laat jou nog eens iets zien.. mongool.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:05 schreef Gratau het volgende:
[..]
ayca ik heb jou wel gezien, emel stuurde een foto naar mij toe dat jij die en die was .....
jaja utorrent, ik maak gebruik van een private tracker, torrentleech, daar zijn regels aan verbonden, dus moet ook uppen om te downenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat maakt die ratio uit, je hebt het over utorrent toch?
Ik heb wel een idee van hoe mensen hier eruit zien, maar verder... nouja wik weet ik, borte half... zG is een chinees, ihvk een kaas, gratau geen idee, slayage geen idee En jij ben gewoon een mocroquote:
Welke site gebruiken jullie nu Mininova ermee is gestopt?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
jaja utorrent, ik maak gebruik van een private tracker, torrentleech, daar zijn regels aan verbonden, dus moet ook uppen om te downen
Ahh okequote:Op zondag 17 januari 2010 23:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
jaja utorrent, ik maak gebruik van een private tracker, torrentleech, daar zijn regels aan verbonden, dus moet ook uppen om te downen
heb je toevallig een rs account?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
thepiratebayquote:Op zondag 17 januari 2010 23:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Welke site gebruiken jullie nu Mininova ermee is gestopt?
Gewoon www.torrentz.com, die indexeert ze allemaal. En eztv voor series.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Of mag dat niet besproken worden op het forum?
Dan was het wel een hele stille coupquote:
tegenwoordig weer wel laatst had iemand een hele topic hierover geopendquote:Op zondag 17 januari 2010 23:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Of mag dat niet besproken worden op het forum?
Ik kwam niet ver he, zo in mijn uppie,quote:Op zondag 17 januari 2010 23:10 schreef siddha het volgende:
[..]
Dan was het wel een hele stille coup
was wel een hele softe coup danquote:
Dan zal ik namen noemen.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:10 schreef IHVK het volgende:
mislukte couppogingen eindigen in de gevangenis!
Je mag niet linken naar downloads e.d..quote:Op zondag 17 januari 2010 23:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
tegenwoordig weer wel laatst had iemand een hele topic hierover geopend
Aha, bedankt.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gewoon www.torrentz.com, die indexeert ze allemaal. En eztv voor series.
Jij gaat op de lijst van mensen die ons in de weg lopen.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:11 schreef Ayca het volgende:
Wij hebben de oudjes nodig en jullie hebben ons nodig! Dus het blijft gewoon zoals het is
ik kan het wel zeggen......quote:Op zondag 17 januari 2010 23:13 schreef Ayca het volgende:
Wat zal ik downloaden? ik heb wel weer zin in film...
of aan de galgquote:Op zondag 17 januari 2010 23:10 schreef IHVK het volgende:
mislukte couppogingen eindigen in de gevangenis!
paranormal activity gezien?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:13 schreef Ayca het volgende:
Je bent of voor of tegen ons. Hoef natuurlijk niet uit te leggen dat de eerste optie verreweg de voordeligste is voor je.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je bent of voor of tegen ons. Hoef natuurlijk niet uit te leggen dat de eerste optie verreweg de voordeligste is voor je.
Holland?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Beni bu vatandan çikartabilirsiniz, ama bu vatani benden çikartamazsiniz.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
dat ken ik ergens van...quote:Op zondag 17 januari 2010 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:17 schreef IHVK het volgende:
Deze coup komt veel te aardig over.
Een coupe met roze fluffy handboeien voor de tegenstanders die worden opgepakt.
Zo komt hij over Min-e.
Ierlandquote:
Big Fish.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:13 schreef Ayca het volgende:
gewoon doen!quote:
Je bent niet meer de enige die Ayca en ik hebben gevonden. We hebben nu een superduidelijke foto van iemand uit dit topic.quote:
mwahquote:
nee hoe kom je daar bij? ben jij algemeen bekend ofzo? tis iemand andersquote:
Pas op, achter het masker van liefde kan een gevaarlijk monster verschuilen:quote:Op zondag 17 januari 2010 23:17 schreef IHVK het volgende:
Deze coup komt veel te aardig over.
Een coupe met roze fluffy handboeien voor de tegenstanders die worden opgepakt.
Zo komt hij over Min-e.
mij dus.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee hoe kom je daar bij? ben jij algemeen bekend ofzo? tis iemand anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |