quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
wat prima? dit kun je niet zo laten..quote:Op zondag 17 januari 2010 21:08 schreef Triggershot het volgende:
was het andere topic niet eerder?
Maar prima.
Gun het mij nou tochquote:Op zondag 17 januari 2010 21:08 schreef Triggershot het volgende:
Maar prima.
Klopt.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:08 schreef Triggershot het volgende:
Maar prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:08 schreef IHVK het volgende:
hij heeft wel gelijk die van jou was eerder, maar ayca had de lapo.
En wat vond je er van?quote:
Klopt.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Iraniers hebben wel een mooie uitspraak van de g, hoor ik nu.
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
ihvk gebruik jij creme?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allebei, misschien?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
niet nodig of omdat je een jongen bent?
Ja, waar is je werkende UI nou?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:11 schreef Ayca het volgende:
Zo gaan we nog iets leuks bespreken in dit jubileum topic
sen dedikodu yapman mi?quote:
Het zou mooier zijn als ze alledrie een gelijkmatig stuk innamen, maar mischien heb je dat expres zo gedaanquote:Op zondag 17 januari 2010 21:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
<---- ik vind hem nog niet helemaal perfect, maar voor nu is het wel goed
Hmm ja dat heb ik eerst geprobeerd maar ik vond de verhoudingen uiteindelijk niet zo mooiquote:Op zondag 17 januari 2010 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het zou mooier zijn als ze alledrie een gelijkmatig stuk innamen, maar mischien heb je dat expres zo gedaan. Of een zwarte streep tussen de vlaggen, zodat het rood niet te overweldigend wordt.
valt wel mee, ik ben sereen momenteel.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zie je al zitten met je bigsmile achter je scherm..
ook goed gevoel toch.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
valt wel mee, ik ben sereen momenteel.
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:30 schreef Ayca het volgende:
Het is hier een beetje rustig voor een jubileum topic.
Save het eens als een .gif of een .png, .jpg verpest de kleuren.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:26 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
tsja.. ik weet het niet, zo'n groot verschil is het niet. of wel?
Ja, .png moet het dus zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 21:51 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gif, die doet ook raar
Mooi, thanksquote:Op zondag 17 januari 2010 21:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Ayça, wat vind je van deze?
[ afbeelding ]
Jep.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
TM flikt het hem weer. Had jij IHVK niet ook al aan zijn UI geholpen?
jup en jij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mundus vult decipi
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:04 schreef Gratau het volgende:
[..]
jup en jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
positief blijvenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
vanaf volgende week zit ik iedere dag in de bieb..
Jep, ik sta er niet slecht voor ofzo, dus vanaf volgende week ga ik "actief" leren in de bieb, ook als ik geen toetsen heb.. actief leren = samenvattingen maken.quote:
goed hoor... actief passief maakt niet uit gewoon doenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jep, ik sta er niet slecht voor ofzo, dus vanaf volgende week ga ik "actief" leren in de bieb, ook als ik geen toetsen heb.. actief leren = samenvattingen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mundus vult decipi
Je kunt ook kiezen voor de versie met zwarte of witte lijn om de Turkse vlag:quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:10 schreef Gratau het volgende:
[..]
goed hoor... actief passief maakt niet uit gewoon doenNee, zo moet je niet praten, er bestaat een kans dat het goed komt. Als ik nou de eerste stap zet om iedere dag in de bieb te zitten, komt miss de rest vanzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan blijf jij zitten en ga ik over hahaha
Ik ben een pure Turk.
kans is 1 op miljoen denk ik zo... nee maar gewoon jezelf niet voor de gek houden anders heb je er ook weinig aan. hahaha vorig jaar bleef ik ook bijna zitten 3 onvoldoendes , paar weken echt gestrestquote:Op zondag 17 januari 2010 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, zo moet je niet praten, er bestaat een kans dat het goed komt. Als ik nou de eerste stap zet om iedere dag in de bieb te zitten, komt miss de rest vanzelf.en dan blijf jij zitten en ga ik over hahaha
Turkey "Arab big brotherquote:Op zondag 17 januari 2010 22:14 schreef Slayage het volgende:
goed artikel over de huidig turkse buitenlandse politiek
http://www.worldbulletin.net/author_article_detail.php?id=2101
http://www.worldbulletin.net/news_detail.php?id=52627
het is eigenlijk nergens voor nodig, is makkelijk, we moeten gewoon op tijd beginnen en goed concentreren en hopelijk kunnen we dan over 2,5 naar de uni.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:16 schreef Gratau het volgende:
[..]
kans is 1 op miljoen denk ik zo... nee maar gewoon jezelf niet voor de gek houden anders heb je er ook weinig aan. hahaha vorig jaar bleef ik ook bijna zitten 3 onvoldoendes , paar weken echt gestrest
lijkt me sterkquote:Op zondag 17 januari 2010 22:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Turkey "Arab big brother
post die voor de rest van de avond tot een discussie gaat leiden.
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is eigenlijk nergens voor nodig, is makkelijk, we moeten gewoon op tijd beginnen en goed concentreren en hopelijk kunnen we dan over 2,5 naar de uni.
buyur bilmiquote:Op zondag 17 januari 2010 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
slayage ben je er nog? ik heb een vraag
Gratau maakte zo'n grapje dat een meisje niet te ver van huis moet studeren als het ook dichtbij kan. Misschien bedoelde hij het ook wel serieus, maar ik wil dus deze vraag aan jou stellen, moet een meisje dichtbij huis studeren als dit mogelijk is? Jouw mening.quote:
je had ook gewoon naar mijn mening kunnen vragenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gratau maakte zo'n grapje dat een meisje niet te ver van huis moet studeren als het ook dichtbij kan. Misschien bedoelde hij het ook wel serieus, maar ik wil dus deze vraag aan jou stellen, moet een meisje dichtbij huis studeren als dit mogelijk is? Jouw mening.
het woord "moet" heeft wel een zware lading uiteraard, maar als iemand vindt dat meisjes dichtbij huis moeten studeren hij/zij ook dat over jongens zou moeten vindenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gratau maakte zo'n grapje dat een meisje niet te ver van huis moet studeren als het ook dichtbij kan. Misschien bedoelde hij het ook wel serieus, maar ik wil dus deze vraag aan jou stellen, moet een meisje dichtbij huis studeren als dit mogelijk is? Jouw mening.
Jij had je mening al gegeven of meende je het niet?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:23 schreef Gratau het volgende:
[..]
je had ook gewoon naar mijn mening kunnen vragen
jij bent keihard abi.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
het woord "moet" heeft wel een zware lading uiteraard, maar als iemand vindt dat meisjes dichtbij huis moeten studeren hij/zij ook dat over jongens zou moeten vinden![]()
maar ik vind sowieso als je de mogelijkheid hebt om dichtbij huis te studeren je daar de voorkeur voor "moet" geven vanwege oa tijd winst, kan je lekker bij je ouders blijven met alle voordelen, kunnen zij nog iets langer genieten van de gezelschap van hun kinderen
als antwoord op je vraag een studie dichterbij huis heeft voor jongen als meisje bij mij de voorkeur
als je ergens in een dorp in verwegistan woont is het wel lastig lijkt me maar de meeste turken wonen gewoon lekker in de randstad dus is voor een uni of hbo hoef je niet al te ver te reizen
ja maar ik ben abi je weetsquote:Op zondag 17 januari 2010 22:23 schreef Gratau het volgende:
[..]
je had ook gewoon naar mijn mening kunnen vragen
nee man ik ben softie over het algemeenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij bent keihard abi.![]()
blijf sowieso wel thuis wonen, ik ga niet op kamers, mag en wil het niet.
softie is ook cool.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee man ik ben softie over het algemeen![]()
amsterdam is om de hoek uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |