But still go to hellquote:Op zondag 17 januari 2010 15:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
GINGERS DO HAVE A SOUL!!!!
Wel dat hij stoer doetquote:Op zondag 17 januari 2010 15:29 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind de kleur van zijn haar nog geen reden om hem te pesten.
We do have souls, mmkkayyy?quote:
Neequote:Op zondag 17 januari 2010 15:29 schreef ynuhh het volgende:
Ohja sorry man propsquote:Op zondag 17 januari 2010 15:30 schreef S.Seagal het volgende:
Waar zijn mijn props voor het geven van dit filmpje aan je!
Mijn props bedoel je.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:30 schreef S.Seagal het volgende:
Waar zijn mijn props voor het geven van dit filmpje aan je!
Das geen ginger... dat is gewoon een verrekte mongol.quote:
Heb jij soms geen ziel ofzo?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:30 schreef Genius-F het volgende:
Ik wil echt tegen zijn hoofd schoppen, lijkt wel een voetbal
Ik heb een 'soul'.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Indirect wel ja. Maar jij hebt medelijden met hem. Ik vind het grappig.![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:37 schreef J.Herrer het volgende:
LamonFok (3 minuten geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam
Antwoorden Lol, this vid is on a Dutch forum. And we are laughing at you. You fat ginger soulless person. Go jump of a bridge! Don't forget to tape that too!![]()
![]()
die kende ik alquote:
Ik ga toch geen mongols stompenquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:58 schreef Nemain het volgende:
Gingers ftw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klacht ongegrond mattie.
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:37 schreef J.Herrer het volgende:
LamonFok (3 minuten geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam
Antwoorden Lol, this vid is on a Dutch forum. And we are laughing at you. You fat ginger soulless person. Go jump of a bridge! Don't forget to tape that too!![]()
![]()
Ik ken er meerdere met écht rood haar die ook echt wel knap zelf zijn hoor. Dus niet zoals in dit filmpje.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:20 schreef Chai het volgende:
Bij mannen is het echt nooit mooi. Of het is meer bruin dan rood haar, maar echt rood haar, nooit.
Ja maar dan nog had ik liever een andere haarkleur(en huid) gehad denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:23 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik ken er meerdere met écht rood haar die ook echt wel knap zelf zijn hoor. Dus niet zoals in dit filmpje.
Trust me, bij vrouwen ook nietquote:Op zondag 17 januari 2010 18:20 schreef Chai het volgende:
Bij mannen is het echt nooit mooi. Of het is meer bruin dan rood haar, maar echt rood haar, nooit.
Nee ik ook niet. Wel omdat hij gristelijk is.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:29 schreef ynuhh het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2010 18:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Wel omdat hij gristelijk is.
Show me...quote:Op zondag 17 januari 2010 18:54 schreef Skonk het volgende:
[..]
Jongen, sommigen zijn OMFG.
Maar da's maar 0,0001%.
Zij is blond van nature.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:30 schreef Billy_Talent het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[..]
Zij is blond van nature.
Hier ook hij lijkt er sterk opquote:Op zondag 17 januari 2010 15:31 schreef FashionXstar het volgende:
Wat een gek, ik dacht eerst dat het een down patientje was
[ afbeelding ]
![]()
[..]
Zij is blond van nature.
http://www.southpark.nl/episodes/911/quote:Op maandag 18 januari 2010 11:32 schreef laforest het volgende:
Wat is er nou weer mis met gingers dan?
Hielenlikkers van South Park.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:58 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
http://www.southpark.nl/episodes/911/
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:42 schreef Krvtz_ het volgende:
Groene ogen staan wel mooi bij gingers.![]()
[ afbeelding ]
Je hebt zeker zelf rood haar hè. Je hebt geen ziel!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:18 schreef DE_krumpel het volgende:
ben ik nou de enige die rood haar wel mooi vind?
bij vrouwen dan bij jongens uhm nee
mag ik haar dan hebben?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je hebt zeker zelf rood haar hè. Je hebt geen ziel!
[ afbeelding ]
![]()
[..]
Zij is blond van nature.
Red power!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
hahhaaa rooie dakduivelquote:Op maandag 18 januari 2010 13:39 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Red power!
(ok, mijn haar is niet echt rood, eerder rossig, maar goed)
Is je schaamhaar ook rossig?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:39 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Red power!
Zou dit te classificeren zijn als een banwaardige Goatsee?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:35 schreef Skonk het volgende:
Kijk wat ik vond toen ik zocht op ginger:
Ik hoop het.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou dit te classificeren zijn als een banwaardige Goatsee?
rood haar is biggetjes haar en biggejtes haar is lelijk `~!@2112`1quote:Op maandag 18 januari 2010 13:39 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Red power!
quote:
Ik kende 'm alsquote:Op maandag 18 januari 2010 14:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
rood haar is biggetjes haar en biggejtes haar is lelijk `~!@2112`1![]()
![]()
![]()
Mijn dag kan niet meer stukquote:Op maandag 18 januari 2010 14:49 schreef fathank het volgende:
Christina Hendricks (Mad Men) - wat een epische borsten!
Fijne ginger
[ afbeelding ]
Vuurtoren zonder licht,quote:Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef YellowYeti het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, hebben we die ook weer gehad.
helaas ik ben zo blond als maar kan zijn,quote:Op maandag 18 januari 2010 13:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
GADVERDAMMEquote:Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
helaas ik ben zo blond als maar kan zijn,![]()
ik haat blond ik wil mooie rode krullen,![]()
En ik weer als:quote:Op maandag 18 januari 2010 14:26 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Ik kende 'm als
rood haar is varkenshaar en varkenshaar dat stinkt
blond komt op een goede tweede plaats, geen zorgen.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
helaas ik ben zo blond als maar kan zijn,![]()
ik haat blond ik wil mooie rode krullen,![]()
bierquote:Op maandag 18 januari 2010 15:42 schreef DE_krumpel het volgende:
Wat is dat toch die obsessie met blond?
Maar ik klap geen mongols, jonguhquote:Op maandag 18 januari 2010 15:45 schreef wise het volgende:
kijk uit, het is.... DIE ROOIE!!!!!!!!!!!!1
Pics or it didn't happen.quote:
*high fives*quote:Op maandag 18 januari 2010 16:22 schreef Garisson72 het volgende:
Roodharig vrouwsel met groen oogsel met zonder overmatig sproetsel.
* proestquote:Op maandag 18 januari 2010 16:22 schreef YellowYeti het volgende:
Jammer dat ze dood is en slechts één jaar oud is geworden
OMG Dat filmpje raap me op bij 0:52quote:
Ja he, whehehe.....quote:Op maandag 18 januari 2010 17:12 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
OMG Dat filmpje raap me op bij 0:52![]()
quote:
Maar die zou blond ook wel erg knap zijn. Dat oranje echt mooi vinden is onderhand gewoon een fetisj.quote:
rood haar staat niet gelijk aan een grafkop heurquote:Op maandag 18 januari 2010 17:51 schreef sherezade het volgende:
roodharige mensen![]()
rood haar = lelijk, het zijn altijd bleke mensen![]()
![]()
![]()
ze kunnen niet lang in de zon zonder binnen 5 minuten te verbranden en hun sproeten zijn ook lelijk![]()
![]()
![]()
Jammer dat je geen foto in je fobo hebtquote:Op maandag 18 januari 2010 17:51 schreef sherezade het volgende:
roodharige mensen![]()
![]()
![]()
ze kunnen niet lang in de zon zonder binnen 5 minuten te verbranden en hun sproeten zijn ook lelijk![]()
![]()
![]()
De buurman zal het vast leuk hebben gevonden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:57 schreef Maikuuul het volgende:
Gestoorde dikke roodharigen die voor een camera hun gevoelens uitten aan vreemden op internetz
Volgens mij is zijn rooie haar maar een bijzaak waar hij mee gepest wordt. Je zal toch bij zo n retard in de klas zittenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:57 schreef Maikuuul het volgende:
Gestoorde dikke roodharigen die voor een camera hun gevoelens uitten aan vreemden op internetz
Jealousy is a bitch.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:51 schreef sherezade het volgende:
roodharige mensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Wat een liefdequote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:46 schreef andichrist het volgende:
Terechte klacht, hoe kan het ook anders met de baas genaamd Buffalo-Soldier als TS.
Indd, met zwart haar zou dit kutkind ook getreiterd worden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:47 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn rooie haar maar een bijzaak waar hij mee gepest wordt. Je zal toch bij zo n retard in de klas zitten
Dan was et een emoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Indd, met zwart haar zou dit kutkind ook getreiterd worden.
Met een spinazie hoofdquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:59 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Die buurman moet echt soooo fucking blij zijn met een lelijke eihoofd/spinazie kind in ze tuin te schreeuwen tegen een zwart of silver doosje (zijn buurman weet niet wat een camera is)
Nee, dat klopt niet helemaal. Hij heeft geen ziel omdat hij een ginger is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:08 schreef Skonk het volgende:
Hij heeft geen ziel, want camera's zuigen je ziel op.
Beetje een late kickquote:Op maandag 18 januari 2010 19:02 schreef Nemain het volgende:
[..]
(En ik kan me herinneren dat in een andere topic jouw stemgeluid door de dames zeer werd gewaardeerd, da's dus een win-win-situatie.)
gingerquote:Op zondag 24 januari 2010 17:20 schreef tennisracket het volgende:
Volgens mij is dat een ginger-trekje
Mij zie je tenminste ook aardig vaak ''staren'' (Ik heb dan nog wel gewoon focus ).
wat een kutkickquote:
Weet ikquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:58 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Beetje een late kick
Vroeger was ik een echte Ginger. (vuur rood haar)
Dat is minder nu.
Volgens de amerikanen van chatroulette, ben ik nu een ''daywalker''.
Je bent me gewoon voorquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:44 schreef Elmostyle het volgende:
Gingers do have souls imitatie
http://www.dumpert.nl/med(...)_%28imitatie%29.html
Dit topic moet toch wel héél hoog gaan eindigen in de Briljante Topics Verkiezing 2010.quote:
Maak anders ook even een filmpje waarin je je irritatie onomwonden duidelijk maakt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:23 schreef malayantiger het volgende:
Wat een respectloze reacties hier zeg (natuurlijk niet alle). Sommige mensen hier doen alsof roodharigen de meest vreselijke mensen zijn. Alleen maar omdat één zo'n idioot een video maakt zijn meteen alle roodharigen als hem. Verassing: we zijn gewoon heel normale mensen hoor, net als jullie.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:23 schreef malayantiger het volgende:
Wat een respectloze reacties hier zeg (natuurlijk niet alle). Sommige mensen hier doen alsof roodharigen de meest vreselijke mensen zijn. Alleen maar omdat één zo'n idioot een video maakt zijn meteen alle roodharigen als hem. Verassing: we zijn gewoon heel normale mensen hoor, net als jullie.
Vrouw! We willen gewoon vermaakt worden!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:29 schreef malayantiger het volgende:
Ik mag toch gewoon laten weten dat ik sommige reacties niet vind kunnen. Ze slaan nergens op, omdat ze gewoon gemeen zijn er niet in wordt onderbouwd waarom 'gingers' zo vreselijk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
Dammit i clicked!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:39 schreef tennisracket het volgende:
Gingers zijn slimmer, want die klikken niet op mijn spoiler
[ afbeelding ]
quote:
whut?quote:
De echte ginger heeft deze in zijn favs staan. En dat terwijl hij er eigenlijk door in de zeik wordt gezet.quote:
Welcome to the internet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:29 schreef malayantiger het volgende:
Ik mag toch gewoon laten weten dat ik sommige reacties niet vind kunnen. Ze slaan nergens op, omdat ze gewoon gemeen zijn er niet in wordt onderbouwd waarom 'gingers' zo vreselijk zijn.
Geweldigquote:
Dat zegt alweer genoeg over et denkniveau van de gemiddelde gingerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De echte ginger heeft deze in zijn favs staan. En dat terwijl hij er eigenlijk door in de zeik wordt gezet.
Toch wel enigszins cool dat je een animatie van jezelf hebt op deze manier.
quote:
als deze nou het filmpje had gemaakt...quote:
quote:
Zou wat zijn als een ginger kid de high score breektquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind 'm nu een beetje eng. Ik hoop echt dat hij die videos met een dikke knipoog maakt, maar ik vrees van niet.
En in dat laatste geval is hij echt het soort type dat een school binnengaat en kogels af begint te vuren.
Wat is de high score van cho ook alweer?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:51 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Zou wat zijn als een ginger kid de high score breekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
Wat een baas hequote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:51 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Zou wat zijn als een ginger kid de high score breekt
Thuis ff checken, youtube is geblocked op het werkquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:56 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Wat is de high score van cho ook alweer?
Oh gevonden:Daar komt toch wat twijfel in mijn hoofd of ik er om mag lachen of niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:
gaat ie Martin Luther King quotenquote:
En irriterenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:46 schreef Untouchables het volgende:
Dit is wel redelijk hilarisch. Die gast is goed bezig!
Gingers, ook al hebben ze geen ziel, kunnen mij zeer goed vermaken!
Zou ik ook doen als ik ginger was.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik denk dat die ginger binnenkort zelfmoord gaat plegen!
Die gast is echt epischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:51 schreef Frannhere het volgende:
Klacht: Mongool maakt mijn haarkleur belachelijk![]()
Niet geverfd trouwens,'s mijn echte haarkleur![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahahahahahahahahaha rooie dakduivel! je heb geen ziel!
Ik denk een combinatie van factorenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat ik me alleen afvraag bij die gast is of hij nou wordt gepest vanwege dat ie ginger is of omdat hij een achterlijke kankermongool is.
Er is zelfs een iphone aplicatie met zijn shitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:56 schreef Swampi het volgende:
hij heeft wel succes die remixes zijn niet meer op 100 handen te tellen![]()
dit was alles wat het christendom nodig had, hij maakt jezus weer populair![]()
Het zal zeker weten aan die 2 liggen ja hahaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik denk een combinatie van factoren
Je zou toch maar bij die kerel in de klas ofzo hebben gezetenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het zal zeker weten aan die 2 liggen ja haha
Gehandicapten mishandelen is taboequote:
baussquote:
Ja maar gingers slaan zouden ze verplicht moeten maken dus dat heft elkaar op dus alsnog mag et wel als je wiltquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:21 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Gehandicapten mishandelen is taboe
Er is toch al zo'n speciale "schop-een-ginger-dag"?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja maar gingers slaan zouden ze verplicht moeten maken dus dat heft elkaar op dus alsnog mag et wel als je wilt
Volgensmij wel jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:26 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Er is toch al zo'n speciale "schop-een-ginger-dag"?
WTF!? 1 dag maar?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:26 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Er is toch al zo'n speciale "schop-een-ginger-dag"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |