quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dat zeg ik. Twee zielen, één gedachte, toch!quote:
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zondag 17 januari 2010 14:58 schreef Ayca het volgende:![]()
![]()
![]()
Hoelang zal ik hem houden.![]()
Ik vind hem wel leuk
Zou ik ook zeggen. Racisten.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:59 schreef IHVK het volgende:
Mijn zus heeft waterpokken en nu werd ze ergens geweigerd omdat er een pasgeboren baby was.
Harde fittie.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Damn, wat heb ik gisteren dan gemist dat jullie het er steeds over hebben?
Het waren Turken.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen. Racisten.
Hoi. Was gezellig ja. Je had nog een reactie van mij tegoed. Wil je die nog hebben, of heb je liever dat de huidige vrede wat langduriger is?quote:Op zondag 17 januari 2010 14:57 schreef GenusButeo het volgende:
Hoi, TM. Gezellige discussie was dat gisteren, hè.
laat maar je snapt me neitquote:Op zondag 17 januari 2010 14:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Twee zielen, één gedachte, toch!
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoi. Was gezellig ja. Je had nog een reactie van mij tegoed. Wil je die nog hebben, of heb je liever dat de huidige vrede wat langduriger is?
Jepquote:Op zondag 17 januari 2010 15:00 schreef IHVK het volgende:
Precies hef de PVV maar op. Ultieme bewijs.
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoi. Was gezellig ja. Je had nog een reactie van mij tegoed. Wil je die nog hebben, of hebben je liever dat de huidige vrede wat langduriger is?
Maar op latere leeftijd waterpokken krijgen kan toch heviger zijn? Heb ik gehoord.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:01 schreef IHVK het volgende:
Ze is ook helemaal niet meer besmettelijk, mensen weten niks over waterpokken.
Ik snap je altijd.quote:
Klopt. Ze is er ook ziek van geweest.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar op latere leeftijd waterpokken krijgen kan toch heviger zijn? Heb ik gehoord.
Je moet zelf beslissen waar je trouw ligt.quote:
Heb je geen ruggegraat danwel trots of zoquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je moet zelf beslissen waar je trouw ligt.
Trots op Nederland?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je geen ruggegraat danwel trots of zo![]()
![]()
.
heb jij geen waterpokken gehad?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:04 schreef IHVK het volgende:
Maar zonder grapjes, je kunt inderdaad beter geen risico nemen.
Trouwens de incubatietijd is twee weken, dus ik denk dat als wij het ook krijgen wij nu veel besmettelijker zijn.
Weet mijn moeder niet meer zeker.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Weet mijn moeder niet meer zeker.
Maar als het goed is wel.
Verder kun je het soms 2 keer krijgen.
Ik ben ook depressief, maar ik eet geen Cote d'Or. Maar dat maakt toch niet uit?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
echt niet, want nu ben ik depressief en eet ik cote d'or
Nie hate jonge!quote:Op zondag 17 januari 2010 15:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ey wolla wat is deze mang haal weg die plaatje tozz
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Denk er maar goed over na, ja!
Waar ligt je trouw?
Stormloop van de landverraders.quote:
Trots, fier en krachtig, zoals de gemiddelde Nederlanderquote:Op zondag 17 januari 2010 15:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahah![]()
Mijn vlag is mooier, kijk hoe hij wappert in de wind
Ik weet niet. Ik vind jouw vlag meer op de Luxemburgse lijken.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahah![]()
Mijn vlag is mooier, kijk hoe hij wappert in de wind
Jawel.. ik voel me er tijdelijk beter door, maar als ik daarna denk aan wat ik m'n aderen aan doe, word ik nog depressiever.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben ook depressief, maar ik eet geen Cote d'Or. Maar dat maakt toch niet uit?
Kan het geen combi zijn van de eerste 3quote:Op zondag 17 januari 2010 15:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waar ligt je trouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2010 15:11:12 ]![]()
Buren hebben keihard dit nummer aangezet hier.
Nu is het wachten op de Hindoestaande buren met Indiase muziek.
![]()
(gaat altijd zo)![]()
Moet je niet aan denken. Dat herstelt zich wel.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel.. ik voel me er tijdelijk beter door, maar als ik daarna denk aan wat ik m'n aderen aan doe, word ik nog depressiever.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath![]()
Je bent er een vergeten.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waar ligt je trouw?
![]()
![]()
Jij hebt tenminste Turkse buern.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:10 schreef IHVK het volgende:
![]()
(gaat altijd zo)
Ik ben een pure Turk.![]()
Beter dan dat ze bij elkaar verhaal gaan halen, ze hebben tenminste humorquote:Op zondag 17 januari 2010 15:10 schreef IHVK het volgende:
![]()
(gaat altijd zo).
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Moet je niet aan denken. Dat herstelt zich wel.
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kan het geen combi zijn van de eerste 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoilergrapjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omgquote:Op zondag 17 januari 2010 15:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bent er een vergeten.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja gaat vrijwel altijd wel goed hier gelukkig.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Beter dan dat ze bij elkaar verhaal gaan halen, ze hebben tenminste humor.
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kan het geen combi zijn van de eerste 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind je leuk hè, die spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan weet je wat je met je avatar moet doen!quote:Op zondag 17 januari 2010 15:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kan het geen combi zijn van de eerste 3
Trouwens, op de middelbare school kende ik een Turkse jongen die alleen maar met Nederlanders omging en op den duur bestond zijn vriendengroep uit alleen maar van die hardcore Lonsdale-losers. Toen liet hij een tattoeage zetten op zijn borst van een Turkse vlag die overging naar een Nederlandse vlag. Zo'n proces, zeg maar.
Niet in de buurt gelukkig. Maar er wonen ook veel autochtonen hier (meestal tokkie achtige)quote:Op zondag 17 januari 2010 15:12 schreef wikwakka2 het volgende:
IHVK heeft geen buren die even gabber/hardcore/trance-muziek opzetten?
![]()
Ongeveer 2 pakken cote d'or per week, veel verzadigd vet hoor.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:11 schreef IHVK het volgende:
Je bent jong BIlmi, je kunt echt wel tegen wat vet en suiker.
Gewoon niet te veel nemen.
En andere troep zoals chips. Het is niet dat ik er nu per se ziek door word, maar ik geloof wel dat ik later gezonder zal zijn als ik hiermee stop.
Speciaal voor jouquote:Op zondag 17 januari 2010 15:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vind je leuk hè, die spoiler?
![]()
![]()
Nee, dat is mijn vierde vlag, niet die van Ayça.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bent er een vergeten.
[ afbeelding ]
Een mooie smartlap danquote:Op zondag 17 januari 2010 15:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet in de buurt gelukkig. Maar er wonen ook veel autochtonen hier (meestal tokkie achtige)?
Cool story, Hansel.![]()
Alles komt goed.quote:
Zulke buren heb ikquote:ik heb er ooit een topic over geopend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2010 15:16:57 ]![]()
ayca wat is dat nou voorn avatar![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mundus vult decipi![]()
Vast wel.quote:![]()
Ik ga niet om met mensen uit deze buurt eigenlijk.
Maar zij ook niet met mij dus scheelt weer.![]()
Het komt allemaal door biologie in de eerste klas. Sindsdien heb ik altijd een beeld van aderen voor me, wat ik ook eet.quote:Ook als ik aan het schrijven ben, bedenk ik me hoe het gaat met m'n aderen in m'n duim..
Zing dan lekker mee, vinden ze je mischien nog aardig ookquote:Op zondag 17 januari 2010 15:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zulke buren heb ikik heb er ooit een topic over geopent
.
Cool story, Hansel.![]()
Waarom is mijn vierde vlag een israelische vlagquote:Op zondag 17 januari 2010 15:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn vierde vlag, niet die van Ayça.
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom is mijn vierde vlag een israelische vlag![]()
![]()
Dat is echt freaky.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het komt allemaal door biologie in de eerste klas. Sindsdien heb ik altijd een beeld van aderen voor me, wat ik ook eet.Ook als ik aan het schrijven ben, bedenk ik me hoe het gaat met m'n aderen in m'n duim..
Het zou verboden moeten worden.
Ik wist niks anders te bedenken en iedere keer als dat gebeurt denk ik aan Joden.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom is mijn vierde vlag een israelische vlag
het zijn toch niet die dinges...quote:Op zondag 17 januari 2010 15:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zulke buren heb ikik heb er ooit een topic over geopent
biologie.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat is echt freaky.Het zou verboden moeten worden.
...tokkies?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het zijn toch niet die dinges...Cool story, Hansel.![]()
Hey, joh!quote:Op zondag 17 januari 2010 15:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Trouwens, op de middelbare school kende ik een Turkse jongen die alleen maar met Nederlanders omging en op den duur bestond zijn vriendengroep uit alleen maar van die hardcore Lonsdale-losers. Toen liet hij een tattoeage zetten op zijn borst van een Turkse vlag die overging naar een Nederlandse vlag. Zo'n proces, zeg maar.
Ik vertel iets heel interessants hier!
Nee manquote:Op zondag 17 januari 2010 15:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het zijn toch niet die dinges...
![]()
![]()
Ik hoop dat je er goed tegen kan.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:16 schreef IHVK het volgende:
Moet je nagaan wat voor beelden ik allemaal heb als Biologie student.
Ik ga binnenkort denk ik de hele dag leven op water en alleen avondeten.
Dan gaat er wél iets mis in je aderen.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er goed tegen kan.Ik ga binnenkort denk ik de hele dag leven op water en alleen avondeten.
![]()
![]()
Ik had het gelezen en vroeg me af waarom die ouders het toelieten..quote:Op zondag 17 januari 2010 15:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hey, joh!Ik vertel iets heel interessants hier!
ja Kirsehir havasi...quote:Op zondag 17 januari 2010 15:18 schreef IHVK het volgende:
Ik heb echt zin in Halay ineens, iemand meedoen?
Straks breek je het hart van IHVK.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Opstandige jongeren, hè.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik had het gelezen en vroeg me af waarom die ouders het toelieten..
Ja, sorry maar wat moet ik daar nou over zeggenquote:Op zondag 17 januari 2010 15:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oja, dat is echt hilarisch. "Hekesh hekesh."quote:
Meer dan op 1 dag 8 broodjes nutella, 1 reep cote d'or, 3 zakjes chips (25 gram?) , snoep en dan in de avond nog beschuit met muisjes?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan gaat er wél iets mis in je aderen.
en gewoon avondeten
m'n eetlust wordt steeds groter, opzch wel beter omdat ik wil aankomen, maar ik heb dit eerder gehad en het werkt niet en tis gewoon slecht.
Jezus Christus allemachtig.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dan weet je wat je met je avatar moet doen!
Trouwens, op de middelbare school kende ik een Turkse jongen die alleen maar met Nederlanders omging en op den duur bestond zijn vriendengroep uit alleen maar van die hardcore Lonsdale-losers. Toen liet hij een tattoeage zetten op zijn borst van een Turkse vlag die overging naar een Nederlandse vlag. Zo'n proces, zeg maar.![]()
![]()
oja ik was dat van gister helemaal vergeten..quote:Op zondag 17 januari 2010 15:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Straks breek je het hart van IHVK.
Chubbyquote:Op zondag 17 januari 2010 15:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Meer dan op 1 dag 8 broodjes nutella, 1 reep cote d'or, 3 zakjes chips (25 gram?) , snoep en dan in de avond nog beschuit met muisjes?en gewoon avondeten
m'n eetlust wordt steeds groter, opzch wel beter omdat ik wil aankomen, maar ik heb dit eerder gehad en het werkt niet en tis gewoon slecht.
![]()
![]()
De Turkse versie van jumpstylequote:?
Cool story, Hansel.![]()
NEE we moeten gewoon kirsehir oyun havasiquote:Ik ben een pure Turk.![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, sorry maar wat moet ik daar nou over zeggen
nooit van gehoord...quote:Op zondag 17 januari 2010 15:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
biz cincangcong degiliz.. kirsehirEZEN
nee
kirsehir gewoon.
ken je ze?
mundus vult decipi![]()
Ja als je wilt slapen.quote:![]()
![]()
Beweer je nou dat zelfs jumpstyle een turkse uitvinding isquote:Op zondag 17 januari 2010 15:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja zoiets maar bestaat volgens wiki wel vanaf 1930 al.
?
Cool story, Hansel.![]()
Ja en de Grieken hebben van ons gestolen.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Beweer je nou dat zelfs jumpstyle een turkse uitvinding is?
![]()
![]()
beni tanimiyormusun? kirildim ouwe... je weet niet wat je mist in je levenquote:Ik ben een pure Turk.![]()
eigk niet speciaal ofzo..quote:Op zondag 17 januari 2010 15:30 schreef IHVK het volgende:
Is goed, Bilmiyorem, ik weet alleen niet hoe.
![]()
we komen je wel opzoeken! Yozgat-Kirsehir
bedoel je te zeggen dat ik jou mis in mijn levenquote:Op zondag 17 januari 2010 15:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
beni tanimiyormusun? kirildim ouwe... je weet niet wat je mist in je leven
![]()
![]()
mundus vult decipi![]()
dat doet iedereen hahahaquote:Op zondag 17 januari 2010 15:34 schreef Gratau het volgende:
[..]
bedoel je te zeggen dat ik jou mis in mijn leven![]()
![]()
![]()
bedoel dat je iets mist in je leven als je geen Kirsehirliler kent.. we zijn keihardIk ben een pure Turk.![]()
ik heb serieus een tijd te veel naar wolter kroes geluisterd (Nederlandse vrienden)quote:
We zijn er weer bij en dat is primaa, viva hollandia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:36 schreef Ayca het volgende:
We zijn er weer bij en dat is primaa, viva hollandia
ik zou er echt niet van opkijken als je je haar al hebt geblondeerd en blauwe lenzen hebt ......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mundus vult decipi![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb serieus een tijd te veel naar wolter kroes geluisterd (Nederlandse vrienden)
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:38 schreef Gratau het volgende:
[..]
ik zou er echt niet van opkijken als je je haar al hebt geblondeerd en blauwe lenzen hebt ......
![]()
Je moet niet alles zo serieus nemen![]()
![]()
Wolla, deze turk weet niet eens dat er blonde turken met blauwe ogen zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 15:38 schreef Gratau het volgende:
[..]
ik zou er echt niet van opkijken als je je haar al hebt geblondeerd en blauwe lenzen hebt ......Cool story, Hansel.![]()
Heheh.. haar broer had/heeft een hekel aan Turken. Hij stond zo boven de trap en hoorde m'n vriendin m'n naam zeggen, dus hij zegt wat?? Emel??? hij werd helemaal gek..quote:ook andre hazes te veel geluisterd.
maar dat zijn dan ook wannabe turkenquote:Op zondag 17 januari 2010 15:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wolla, deze turk weet niet eens dat er blonde turken met blauwe ogen zijn
esmersen guzelsin!!!!!!!Ik ben een pure Turk.![]()
Mijn God. Waar hebben jullie het over?
Mensen die naar Nederlandse muziek luisteren.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heheh.. haar broer had/heeft een hekel aan Turken. Hij stond zo boven de trap en hoorde m'n vriendin m'n naam zeggen, dus hij zegt wat?? Emel??? hij werd helemaal gek..ook andre hazes te veel geluisterd.
![]()
![]()
Welke cultuurelementen zou ik anders moeten overnemen.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval de meest prachtige Nederlandse cultuurelementen overgenomen.
![]()
![]()
bestaan die?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wolla, deze turk weet niet eens dat er blonde turken met blauwe ogen zijn
mundus vult decipi![]()
Hoe werkt dat dan, of was hij anti-zwart?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:41 schreef IHVK het volgende:
Ik heb ook een racistische Nederlandse vriend gehad, ook ouders racistisch. Was wel vreemd.Cool story, Hansel.![]()
Oeh, dat was onder de gordel, dat pik ik nietquote:Op zondag 17 januari 2010 15:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Welke cultuurelementen zou ik anders moeten overnemen..
Cool story, Hansel.![]()
Dit meisje was verder niet racistisch ofzo, maar echt typisch kaas. Ga niet meer met haar om, maar nog wel met een andere Nederlander.. maar zij luisterde dus toen ook wolter kroes..quote:Op zondag 17 januari 2010 15:41 schreef IHVK het volgende:
Ik heb ook een racistische Nederlandse vriend gehad, ook ouders racistisch. Was wel vreemd.
ik weet het, maar werd standaard gedraaid in hun huis..quote:Op zondag 17 januari 2010 15:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mensen die naar Nederlandse muziek luisteren.
Ik ga. Doei.
jij kan niet meepratenquote:Op zondag 17 januari 2010 15:42 schreef Gratau het volgende:
[..]
hahaha bij ons werd iedereen helemaal gek airmax alles
Ayca en ik zaten hetzelfde jaar in de eerste..
Gewoon ik vond het heel boeiend dus ging hem een tijdje stalken.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan, of was hij anti-zwart?
In het begin was het sowieso minder.
Uiteindelijk is hij naar die extreem-rechtse bijeenkomsten gegaan (zijn ouders zijn trouwens gereformeerd dus niet extreem rechts, maar ze hebben het dus niet op Turken) en toen verbrak ik de band.
Nu schijnt hij weer redelijk normaal te zijn.![]()
Gelukkig maar dat ik dit toppunt van de Nederlandse middelbare schooltijd niet heb meegemaaktquote:.
Maar vond jij het er zelf niet een beetje debiel uitzien?
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:42 schreef Gratau het volgende:
[..]
hahaha bij ons werd iedereen helemaal gek airmax alles
![]()
Sowieso draaien ze bij ons alleen maar hardcore enzz.. ik ga ook nooit meer naar schoolfeesten, daar heb ik echt geen zin in![]()
![]()
stalken..quote:Op zondag 17 januari 2010 15:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gewoon ik vond het heel boeiend dus ging hem een tijdje stalken.
Uiteindelijk is hij naar die extreem-rechtse bijeenkomsten gegaan (zijn ouders zijn trouwens gereformeerd dus niet extreem rechts, maar ze hebben het dus niet op Turken) en toen verbrak ik de band.
Nu schijnt hij weer redelijk normaal te zijn.
Wees blij joh, 2006 was het dacht ik, gatverdamme, het was cool om er als een volslagen kutsjonnie bij te lopenquote:Op zondag 17 januari 2010 15:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik dit toppunt van de Nederlandse middelbare schooltijd niet heb meegemaakt.
![]()
![]()
Wat wil je doen danquote:Op zondag 17 januari 2010 15:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oeh, dat was onder de gordel, dat pik ik niet.
![]()
![]()
Mischien heb je hem het licht laten zienquote:Op zondag 17 januari 2010 15:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gewoon ik vond het heel boeiend dus ging hem een tijdje stalken.
Nu schijnt hij weer redelijk normaal te zijn.? Maar ja, hij ging dus wel met 'buitenlanders' om, ook al haatte hij ze?
Cool story, Hansel.![]()
laat ook zien hoe slim je bent, nu dat niet meer zo isquote:Op zondag 17 januari 2010 15:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij kan niet meepraten
Ayca en ik zaten hetzelfde jaar in de eerste..
mundus vult decipi![]()
stelletje bravelingen gratau en ayca..wij zeiden we gaan naar schoolfeest, maar deden hele andere dingen.
Sowieso was een deel van de klas echt zwaar naar de klote.
Gewenning is a bitchquote:Op zondag 17 januari 2010 15:45 schreef IHVK het volgende:
Maar op een gegeven doet 'kankterturk' ook maar weinig hoor, na 8000 keer.
![]()
![]()
Jawelquote:Op zondag 17 januari 2010 15:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik dit toppunt van de Nederlandse middelbare schooltijd niet heb meegemaakt.
![]()
![]()
ik zou wel gek worden..quote:Op zondag 17 januari 2010 15:45 schreef IHVK het volgende:
Maar op een gegeven doet 'kankterturk' ook maar weinig hoor, na 8000 keer.
Ja. Vreemde snuiter, vooral onzeker volgens mij.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien heb je hem het licht laten zien? Maar ja, hij ging dus wel met 'buitenlanders' om, ook al haatte hij ze?
![]()
Laat ook zien hoe achterlijk jij bent door dat in verband te brengen met intelligentie.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:45 schreef Gratau het volgende:
[..]
laat ook zien hoe slim je bent, nu dat niet meer zo is
hahahah hardcore daarom ga ik ook. gewoon lekker hakkuhhhhhhh!!!!!!!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 15:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Sowieso draaien ze bij ons alleen maar hardcore enzz.. ik ga ook nooit meer naar schoolfeesten, daar heb ik echt geen zin in
mundus vult decipi![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Laat ook zien hoe achterlijk jij bent door dat in verband te brengen met intelligentie.
mundus vult decipi![]()
Zulk soort mensen heeft altijd iets te verbergen.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja. Vreemde snuiter, vooral onzeker volgens mij.Cool story, Hansel.![]()
Mja ik snap het echt niet, het zijn ook niet zulke types ofzo, de meeste hebben een hekel aan airmax enz.. het zijn gewoon echte kakkersquote:Op zondag 17 januari 2010 15:47 schreef Gratau het volgende:
[..]
hahahah hardcore daarom ga ik ook. gewoon lekker hakkuhhhhhhh!!!!!!!!!
![]()
![]()
Ik heb een buurjongetje die nog wel eens loeihard hardcoremuziek wil draaien. Hij had ook een periode waarin hij bevriend was met racisten (nog steeds volgens mij). Dan gingen ze samen bij hem muziek luisteren en jumpen. Je hoorde ze dan wel eens ''kankah joduuuh'' enzo roep. En ''kut Turken, ga naar jullie eigen land''. Als ik 'm buiten tegenkwam durfde hij mij niet eens aan te kijken. Flapdrol.![]()
![]()
hahahah bij gala iedereen hakt bij ons, of probeert het iigquote:Op zondag 17 januari 2010 15:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mja ik snap het echt niet, het zijn ook niet zulke types ofzo, de meeste hebben een hekel aan airmax enz.. het zijn gewoon echte kakkers
mundus vult decipi![]()
Jij ook?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:50 schreef Gratau het volgende:
[..]
hahahah bij gala iedereen hakt bij ons, of probeert het iig
![]()
![]()
Zo zijn dat mensen meestal..quote:Op zondag 17 januari 2010 15:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb een buurjongetje die nog wel eens loeihard hardcoremuziek wil draaien. Hij had ook een periode waarin hij bevriend was met racisten (nog steeds volgens mij). Dan gingen ze samen bij hem muziek luisteren en jumpen. Je hoorde ze dan wel eens ''kankah joduuuh'' enzo roep. En ''kut Turken, ga naar jullie eigen land''. Als ik 'm buiten tegenkwam durfde hij mij niet eens aan te kijken. Flapdrol.![]()
In de eerste had ik de msn van een jongen gekregen, ging die op msn vet stoer doen(blank is beter), op school beetje dreigen, ging die naar z'n zus toe en zat ik meteen de eerste dag bij conrector op kamer.
De Wilde Jaren... 2006-2009quote:Op zondag 17 januari 2010 15:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
stelletje bravelingen gratau en ayca..wij zeiden we gaan naar schoolfeest, maar deden hele andere dingen.
Sowieso was een deel van de klas echt zwaar naar de klote.
![]()
![]()
Watquote:Op zondag 17 januari 2010 15:50 schreef Gratau het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gala, hakken?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:50 schreef Gratau het volgende:
[..]
meisje van m'n school zat er op, ze zei echte kakkers hahahaquote:Op zondag 17 januari 2010 15:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ken mensen die er op hebben gezeten.hoezo?
wat voor groepen hebben jullie dan? kakkers, emo's turken?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
meisje van m'n school zat er op, ze zei echte kakkers hahaha
mundus vult decipi![]()
stuur ook hierheen..quote:Op zondag 17 januari 2010 15:54 schreef IHVK het volgende:
Ik heb net een blik Red Bull opgedronken, al heel lang niet gedaan.
Is wel lekker.
Kakkers?!quote:Op zondag 17 januari 2010 15:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
meisje van m'n school zat er op, ze zei echte kakkers hahaha
nee man dat zijn geen kakkers, misschien nepkakkers
Ze zijn juist het tegenovergestelde van kakkers eigenlijk
![]()
![]()
Bilmi: "kk turke oprottuhhh!quote:Op zondag 17 januari 2010 15:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee 2005 al..![]()
eerste 3 jaar spoorde ik niet.maar gwn echt niet.
Breezers hier jonguh"
![]()
![]()
"gewoon" denk ik, lopen een paar vreemden tussen die het cool vinden om apart te zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 15:54 schreef Gratau het volgende:
[..]
wat voor groepen hebben jullie dan? kakkers, emo's turken?
al bestaat mijn vriendengroep uit mensen die 17/18/19 zijn in de vierde.Beetje de luie en de mensen die naar de klote zijn. Jullie?
Zijn er geen mooie lullen bij jou op school die weten wat stijl en klasse inhoudt?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kakkers?!nee man dat zijn geen kakkers, misschien nepkakkers
![]()
![]()
oh.. ik weet niet, ze vertelde over mensen die gingen opscheppen over dure spullen..quote:Op zondag 17 januari 2010 15:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
nee geen breezahs...quote:Op zondag 17 januari 2010 15:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bilmi: "kk turke oprottuhhh!Breezers hier jonguh"
![]()
het was niet per se de drank? maar ik kan me niet herinneren dat ik in de tweede genoeg aanwezig ben geweest, maar nooit geklaag gehad met leerplichtambtenaar. Was altijd weg met een vriendin.
Jawel hoor meer dan genoegquote:Op zondag 17 januari 2010 15:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zijn er geen mooie lullen bij jou op school die weten wat stijl en klasse inhoudt?
![]()
Maar dit gaat over de horizon college![]()
![]()
op school ga ik meer om met de vwo lui en buiten met tuigquote:Op zondag 17 januari 2010 15:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
"gewoon" denk ik, lopen een paar vreemden tussen die het cool vinden om apart te zijn
al bestaat mijn vriendengroep uit mensen die 17/18/19 zijn in de vierde.Beetje de luie en de mensen die naar de klote zijn. Jullie?
mundus vult decipi![]()
Ik denk toch wel drankquote:Op zondag 17 januari 2010 15:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee geen breezahs...![]()
het was niet per se de drank? maar ik kan me niet herinneren dat ik in de tweede genoeg aanwezig ben geweest, maar nooit geklaag gehad met leerplichtambtenaar. Was altijd weg met een vriendin.
![]()
![]()
Is dat de beerput van de beerput?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jawel hoor meer dan genoeg![]()
Maar dit gaat over de horizon college
![]()
![]()
Morgen heb je geen tanden meer.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:54 schreef IHVK het volgende:
Ik heb net een blik Red Bull opgedronken, al heel lang niet gedaan.
Is wel lekker.
Cool story, Hansel.![]()
Marginaal verschilquote:Op zondag 17 januari 2010 15:57 schreef Gratau het volgende:
[..]
op school ga ik meer om met de vwo lui en buiten met tuig
![]()
![]()
GEvaarlijk! dat mag niet he hahahaquote:Op zondag 17 januari 2010 15:57 schreef Gratau het volgende:
[..]
op school ga ik meer om met de vwo lui en buiten met tuig
De vwo lui zijn hier echt dom, maar alle mensen waar ik mee omga, zouden met gemak vwo aankunnen, maar nogal verkeerd gedragen vroeger en nu overgestapt naar de havo.Ik ben een pure Turk.![]()
De oerkakker heeft gesproken.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Cool story, Hansel.![]()
Pff.. niet dat drank goed is, maar gewoon andere dingen.quote:We waren gwn vreemd.
ik zit nu in een klas waar mensen overdreven hoesten en tegen elkaar zeggen stoppen met roken he..
Ik zat er ook op.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:59 schreef Ayca het volgende:
Ik zit op een categoraal gymnasium, meer dan genoeg kakkers hier
Maar wel op de zwartste van Nederland. 20% niet westers allochtoon,![]()
wat hebben ze gedaan dan belletje lellen?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
GEvaarlijk! dat mag niet he hahaha
De vwo lui zijn hier echt dom, maar alle mensen waar ik mee omga, zouden met gemak vwo aankunnen, maar nogal verkeerd gedragen vroeger en nu overgestapt naar de havo.
mundus vult decipi![]()
gister verjaardag, ging over roken, dus ik doe bekenning, m'n moeder werd helemaal gek, terwijl ik het al eerder had bekend. Niet dat ik echt roker ben geweest ofzo? Roken jullie? of gerookt?Ik ben een pure Turk.![]()
Haha ok.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zat er ook op.
Maar wel op de zwartste van Nederland. 20% niet westers allochtoon,
![]()
Bij ons is het echt max. 1,5-2% Niet westerse allochtoon is nog minder volgens mij![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2010 16:05:17 ]![]()
Foto's vragen,quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.![]()
Damn, dat is ook weinigquote:Op zondag 17 januari 2010 16:01 schreef IHVK het volgende:
Bij de meeste categoriale gymnasia schijnt het te schommelen tussen 1 en 5%.
Cool story, Hansel.![]()
Je had het eerst toch over je voorliefde voor mooie horloges en zonnebrillen?quote:Cool story, Hansel.![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 16:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je had het eerst toch over je voorliefde voor mooie horloges en zonnebrillen?
wat heeft dat er nou mee te maken
![]()
![]()
gewoon rare mensenquote:Op zondag 17 januari 2010 16:00 schreef Gratau het volgende:
[..]
wat hebben ze gedaan dan belletje lellen?
1e klas alleen maar bezig met "lol" maken, beetje politieproblemen, eentje gaat nu volgens mij helemaal niet naar school? ander heeft nu met 27-jarige en woont aan de andere kant van het land, is 3 maanden gestopt met school. drank drank drank spijbelen, drank op school, de rest zijn vreemde details die ik hier niet ga vertellen.
Sigaretten meuren gigantisch, nooit gedaan.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
gister verjaardag, ging over roken, dus ik doe bekenning, m'n moeder werd helemaal gek, terwijl ik het al eerder had bekend. Niet dat ik echt roker ben geweest ofzo? Roken jullie? of gerookt?
Sigaar heb ik weleens gedaan, vond het niet bijzonder, zeker toen een vriend zei dat ze 'écht goed waren'![]()
Joint heb ik paar trekjes van genomen, maar smaakte totaal niet naar meer, merkte achteraf ook niks, dus...
![]()
![]()
Klopt.quote:
Maar dat is omdat ze niet durven omdat er te weinig allochtonen zijn.
Dus als er een paar gaan is het opgelost. Ze wilden een voorkeursbehandeling invoeren (want er is altijd loting) maar dat mocht dan weer niet.![]()
Wat een tokkiesquote:Op zondag 17 januari 2010 16:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
gewoon rare mensen
1e klas alleen maar bezig met "lol" maken, beetje politieproblemen, eentje gaat nu volgens mij helemaal niet naar school? ander heeft nu met 27-jarige en woont aan de andere kant van het land, is 3 maanden gestopt met school. drank drank drank spijbelen, drank op school, de rest zijn vreemde details die ik hier niet ga vertellen.
![]()
goede instelling.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sigaretten meuren gigantisch, nooit gedaan.
Sigaar heb ik weleens gedaan, vond het niet bijzonder, zeker toen een vriend zei dat ze 'écht goed waren'![]()
Joint heb ik paar trekjes van genomen, maar smaakte totaal niet naar meer, merkte achteraf ook niks, dus...
Wtf! Ik ben echt benieuwd hoe vmbo-leerlingen er bij jullie uitzien.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
gewoon rare mensen
Als vwo'ers al zo verneukt zijn...
![]()
sigaren zijn baasquote:Op zondag 17 januari 2010 16:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
mundus vult decipi![]()
Sigaretten heb ik wel eens een trekje van genodig, niks lekkers aan en meurt als de pestquote:Op zondag 17 januari 2010 16:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
. Een vader van een vriend van mij is piloot en die had uit Cuba Cubaanse sigaren meegenomen, ik en die vriend hadden toen (een beetje) van zo'n ding gerookt, eerlijk gezegd begreep ik de hype niet
. Joints heb ik ook wel eens gedaan, maar na een slechte ervaring ben ik daar heleemaal mee gestopt.
Cool story, Hansel.![]()
Ik ben helemaal clean: 0% rook en 0% alcohol.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
gister verjaardag, ging over roken, dus ik doe bekenning, m'n moeder werd helemaal gek, terwijl ik het al eerder had bekend. Niet dat ik echt roker ben geweest ofzo? Roken jullie? of gerookt?
![]()
![]()
BWhahahha, je hoort er niet bij, ga maar in een hoekje staanquote:Op zondag 17 januari 2010 16:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben helemaal clean: 0% rook en 0% alcohol.
![]()
![]()
Heeft volgens mij niets met het niveau te maken, gewoon de verkeerde mensen bij elkaar. Familielid is dit jaar bij me op school gekomen, eerst vmbo en is op deze school begonnen met wiet enzo.. zal wel iets te maken hebben dat school zo saai is, dat ze maar spanning opzoeken?quote:Op zondag 17 januari 2010 16:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wtf! Ik ben echt benieuwd hoe vmbo-leerlingen er bij jullie uitzien.Als vwo'ers al zo verneukt zijn...
Vond het vroeger wel leuk, terwijl het eigenlijk heel verkeerd gedrag is.
Pijp rookte ik ook wel eens, een vriend van mij had altijd zo'n ding bij zich met van die Arabische tabak. Was wel grappig, maar ook niet echt speciaal.
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 16:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja![]()
Pijp wil ik nog wel een keer proberen, dat stinkt ook niet echt vind ik
ik sta je bijquote:Op zondag 17 januari 2010 16:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
mundus vult decipi![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 16:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
BWhahahha, je hoort er niet bij, ga maar in een hoekje staan
![]()
![]()
nooooooooooooooit gehad?quote:Op zondag 17 januari 2010 16:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
School is zo vaak saai, maar bij ons doen ze dat niet. Gewoon slechte opvoeding of slechte invloeden en dan slechte reactie van oudersquote:Op zondag 17 januari 2010 16:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heeft volgens mij niets met het niveau te maken, gewoon de verkeerde mensen bij elkaar. Familielid is dit jaar bij me op school gekomen, eerst vmbo en is op deze school begonnen met wiet enzo.. zal wel iets te maken hebben dat school zo saai is, dat ze maar spanning opzoeken?Vond het vroeger wel leuk, terwijl het eigenlijk heel verkeerd gedrag is.
![]()
![]()
Ik begrijp die angst eerlijk gezegd niet, ik bedoel, waarom niet naar een gymnasium durven gaan als er weinig allochtonen naartoe gaan? Verandering van spijs doet eten, jwtzelluf.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dat is omdat ze niet durven omdat er te weinig allochtonen zijn.
Dus als er een paar gaan is het opgelost. Ze wilden een voorkeursbehandeling invoeren (want er is altijd loting) maar dat mocht dan weer niet.Cool story, Hansel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: