quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dat zeg ik. Twee zielen, één gedachte, toch!quote:
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zondag 17 januari 2010 14:58 schreef Ayca het volgende:![]()
![]()
![]()
Hoelang zal ik hem houden.![]()
Ik vind hem wel leuk
Zou ik ook zeggen. Racisten.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:59 schreef IHVK het volgende:
Mijn zus heeft waterpokken en nu werd ze ergens geweigerd omdat er een pasgeboren baby was.
Harde fittie.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Damn, wat heb ik gisteren dan gemist dat jullie het er steeds over hebben?
Het waren Turken.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen. Racisten.
Hoi. Was gezellig ja. Je had nog een reactie van mij tegoed. Wil je die nog hebben, of heb je liever dat de huidige vrede wat langduriger is?quote:Op zondag 17 januari 2010 14:57 schreef GenusButeo het volgende:
Hoi, TM. Gezellige discussie was dat gisteren, hè.
laat maar je snapt me neitquote:Op zondag 17 januari 2010 14:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Twee zielen, één gedachte, toch!
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoi. Was gezellig ja. Je had nog een reactie van mij tegoed. Wil je die nog hebben, of heb je liever dat de huidige vrede wat langduriger is?
Jepquote:Op zondag 17 januari 2010 15:00 schreef IHVK het volgende:
Precies hef de PVV maar op. Ultieme bewijs.
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoi. Was gezellig ja. Je had nog een reactie van mij tegoed. Wil je die nog hebben, of hebben je liever dat de huidige vrede wat langduriger is?
Maar op latere leeftijd waterpokken krijgen kan toch heviger zijn? Heb ik gehoord.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:01 schreef IHVK het volgende:
Ze is ook helemaal niet meer besmettelijk, mensen weten niks over waterpokken.
Ik snap je altijd.quote:
Klopt. Ze is er ook ziek van geweest.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar op latere leeftijd waterpokken krijgen kan toch heviger zijn? Heb ik gehoord.
Je moet zelf beslissen waar je trouw ligt.quote:
Heb je geen ruggegraat danwel trots of zoquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je moet zelf beslissen waar je trouw ligt.
Trots op Nederland?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je geen ruggegraat danwel trots of zo![]()
![]()
.
heb jij geen waterpokken gehad?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:04 schreef IHVK het volgende:
Maar zonder grapjes, je kunt inderdaad beter geen risico nemen.
Trouwens de incubatietijd is twee weken, dus ik denk dat als wij het ook krijgen wij nu veel besmettelijker zijn.
Weet mijn moeder niet meer zeker.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Weet mijn moeder niet meer zeker.
Maar als het goed is wel.
Verder kun je het soms 2 keer krijgen.
Ik ben ook depressief, maar ik eet geen Cote d'Or. Maar dat maakt toch niet uit?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
echt niet, want nu ben ik depressief en eet ik cote d'or
Nie hate jonge!quote:Op zondag 17 januari 2010 15:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ey wolla wat is deze mang haal weg die plaatje tozz
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Denk er maar goed over na, ja!
Waar ligt je trouw?
Stormloop van de landverraders.quote:
Trots, fier en krachtig, zoals de gemiddelde Nederlanderquote:Op zondag 17 januari 2010 15:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahah![]()
Mijn vlag is mooier, kijk hoe hij wappert in de wind
Ik weet niet. Ik vind jouw vlag meer op de Luxemburgse lijken.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahah![]()
Mijn vlag is mooier, kijk hoe hij wappert in de wind
Jawel.. ik voel me er tijdelijk beter door, maar als ik daarna denk aan wat ik m'n aderen aan doe, word ik nog depressiever.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben ook depressief, maar ik eet geen Cote d'Or. Maar dat maakt toch niet uit?
Kan het geen combi zijn van de eerste 3quote:Op zondag 17 januari 2010 15:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waar ligt je trouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2010 15:11:12 ]![]()
Buren hebben keihard dit nummer aangezet hier.
Nu is het wachten op de Hindoestaande buren met Indiase muziek.
![]()
(gaat altijd zo)![]()
Moet je niet aan denken. Dat herstelt zich wel.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel.. ik voel me er tijdelijk beter door, maar als ik daarna denk aan wat ik m'n aderen aan doe, word ik nog depressiever.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath![]()
Je bent er een vergeten.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waar ligt je trouw?
![]()
![]()
Jij hebt tenminste Turkse buern.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:10 schreef IHVK het volgende:
![]()
(gaat altijd zo)
Ik ben een pure Turk.![]()
Beter dan dat ze bij elkaar verhaal gaan halen, ze hebben tenminste humorquote:Op zondag 17 januari 2010 15:10 schreef IHVK het volgende:
![]()
(gaat altijd zo).
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Moet je niet aan denken. Dat herstelt zich wel.
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kan het geen combi zijn van de eerste 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoilergrapjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omgquote:Op zondag 17 januari 2010 15:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bent er een vergeten.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja gaat vrijwel altijd wel goed hier gelukkig.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Beter dan dat ze bij elkaar verhaal gaan halen, ze hebben tenminste humor.
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kan het geen combi zijn van de eerste 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind je leuk hè, die spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan weet je wat je met je avatar moet doen!quote:Op zondag 17 januari 2010 15:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kan het geen combi zijn van de eerste 3
Trouwens, op de middelbare school kende ik een Turkse jongen die alleen maar met Nederlanders omging en op den duur bestond zijn vriendengroep uit alleen maar van die hardcore Lonsdale-losers. Toen liet hij een tattoeage zetten op zijn borst van een Turkse vlag die overging naar een Nederlandse vlag. Zo'n proces, zeg maar.
Niet in de buurt gelukkig. Maar er wonen ook veel autochtonen hier (meestal tokkie achtige)quote:Op zondag 17 januari 2010 15:12 schreef wikwakka2 het volgende:
IHVK heeft geen buren die even gabber/hardcore/trance-muziek opzetten?
![]()
Ongeveer 2 pakken cote d'or per week, veel verzadigd vet hoor.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:11 schreef IHVK het volgende:
Je bent jong BIlmi, je kunt echt wel tegen wat vet en suiker.
Gewoon niet te veel nemen.
En andere troep zoals chips. Het is niet dat ik er nu per se ziek door word, maar ik geloof wel dat ik later gezonder zal zijn als ik hiermee stop.
Speciaal voor jouquote:Op zondag 17 januari 2010 15:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vind je leuk hè, die spoiler?
![]()
![]()
Nee, dat is mijn vierde vlag, niet die van Ayça.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bent er een vergeten.
[ afbeelding ]
Een mooie smartlap danquote:Op zondag 17 januari 2010 15:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet in de buurt gelukkig. Maar er wonen ook veel autochtonen hier (meestal tokkie achtige)?
Cool story, Hansel.![]()
Alles komt goed.quote:
Zulke buren heb ikquote:ik heb er ooit een topic over geopend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2010 15:16:57 ]![]()
ayca wat is dat nou voorn avatar![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mundus vult decipi![]()
Vast wel.quote:![]()
Ik ga niet om met mensen uit deze buurt eigenlijk.
Maar zij ook niet met mij dus scheelt weer.![]()
Het komt allemaal door biologie in de eerste klas. Sindsdien heb ik altijd een beeld van aderen voor me, wat ik ook eet.quote:Ook als ik aan het schrijven ben, bedenk ik me hoe het gaat met m'n aderen in m'n duim..
Zing dan lekker mee, vinden ze je mischien nog aardig ookquote:Op zondag 17 januari 2010 15:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zulke buren heb ikik heb er ooit een topic over geopent
.
Cool story, Hansel.![]()
Waarom is mijn vierde vlag een israelische vlagquote:Op zondag 17 januari 2010 15:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn vierde vlag, niet die van Ayça.
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom is mijn vierde vlag een israelische vlag![]()
![]()
Dat is echt freaky.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het komt allemaal door biologie in de eerste klas. Sindsdien heb ik altijd een beeld van aderen voor me, wat ik ook eet.Ook als ik aan het schrijven ben, bedenk ik me hoe het gaat met m'n aderen in m'n duim..
Het zou verboden moeten worden.
Ik wist niks anders te bedenken en iedere keer als dat gebeurt denk ik aan Joden.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom is mijn vierde vlag een israelische vlag
het zijn toch niet die dinges...quote:Op zondag 17 januari 2010 15:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zulke buren heb ikik heb er ooit een topic over geopent
biologie.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat is echt freaky.Het zou verboden moeten worden.
...tokkies?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het zijn toch niet die dinges...Cool story, Hansel.![]()
Hey, joh!quote:Op zondag 17 januari 2010 15:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Trouwens, op de middelbare school kende ik een Turkse jongen die alleen maar met Nederlanders omging en op den duur bestond zijn vriendengroep uit alleen maar van die hardcore Lonsdale-losers. Toen liet hij een tattoeage zetten op zijn borst van een Turkse vlag die overging naar een Nederlandse vlag. Zo'n proces, zeg maar.
Ik vertel iets heel interessants hier!
Nee manquote:Op zondag 17 januari 2010 15:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het zijn toch niet die dinges...
![]()
![]()
Ik hoop dat je er goed tegen kan.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:16 schreef IHVK het volgende:
Moet je nagaan wat voor beelden ik allemaal heb als Biologie student.
Ik ga binnenkort denk ik de hele dag leven op water en alleen avondeten.
Dan gaat er wél iets mis in je aderen.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er goed tegen kan.Ik ga binnenkort denk ik de hele dag leven op water en alleen avondeten.
![]()
![]()
Ik had het gelezen en vroeg me af waarom die ouders het toelieten..quote:Op zondag 17 januari 2010 15:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hey, joh!Ik vertel iets heel interessants hier!
ja Kirsehir havasi...quote:Op zondag 17 januari 2010 15:18 schreef IHVK het volgende:
Ik heb echt zin in Halay ineens, iemand meedoen?
Ik ben een pure Turk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: