quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dat zeg ik. Twee zielen, één gedachte, toch!quote:
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zondag 17 januari 2010 14:58 schreef Ayca het volgende:![]()
![]()
![]()
Hoelang zal ik hem houden.![]()
Ik vind hem wel leuk
Zou ik ook zeggen. Racisten.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:59 schreef IHVK het volgende:
Mijn zus heeft waterpokken en nu werd ze ergens geweigerd omdat er een pasgeboren baby was.
Harde fittie.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Damn, wat heb ik gisteren dan gemist dat jullie het er steeds over hebben?
Het waren Turken.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen. Racisten.
Hoi. Was gezellig ja. Je had nog een reactie van mij tegoed. Wil je die nog hebben, of heb je liever dat de huidige vrede wat langduriger is?quote:Op zondag 17 januari 2010 14:57 schreef GenusButeo het volgende:
Hoi, TM. Gezellige discussie was dat gisteren, hè.
laat maar je snapt me neitquote:Op zondag 17 januari 2010 14:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Twee zielen, één gedachte, toch!
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoi. Was gezellig ja. Je had nog een reactie van mij tegoed. Wil je die nog hebben, of heb je liever dat de huidige vrede wat langduriger is?
Jepquote:Op zondag 17 januari 2010 15:00 schreef IHVK het volgende:
Precies hef de PVV maar op. Ultieme bewijs.
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoi. Was gezellig ja. Je had nog een reactie van mij tegoed. Wil je die nog hebben, of hebben je liever dat de huidige vrede wat langduriger is?
Maar op latere leeftijd waterpokken krijgen kan toch heviger zijn? Heb ik gehoord.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:01 schreef IHVK het volgende:
Ze is ook helemaal niet meer besmettelijk, mensen weten niks over waterpokken.
Ik snap je altijd.quote:
Klopt. Ze is er ook ziek van geweest.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar op latere leeftijd waterpokken krijgen kan toch heviger zijn? Heb ik gehoord.
Je moet zelf beslissen waar je trouw ligt.quote:
Heb je geen ruggegraat danwel trots of zoquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je moet zelf beslissen waar je trouw ligt.
Trots op Nederland?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je geen ruggegraat danwel trots of zo![]()
![]()
.
heb jij geen waterpokken gehad?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:04 schreef IHVK het volgende:
Maar zonder grapjes, je kunt inderdaad beter geen risico nemen.
Trouwens de incubatietijd is twee weken, dus ik denk dat als wij het ook krijgen wij nu veel besmettelijker zijn.
Weet mijn moeder niet meer zeker.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Weet mijn moeder niet meer zeker.
Maar als het goed is wel.
Verder kun je het soms 2 keer krijgen.
Ik ben ook depressief, maar ik eet geen Cote d'Or. Maar dat maakt toch niet uit?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
echt niet, want nu ben ik depressief en eet ik cote d'or
Nie hate jonge!quote:Op zondag 17 januari 2010 15:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ey wolla wat is deze mang haal weg die plaatje tozz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |