Wat is-ie toch technisch.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:01 schreef Maanvis het volgende:
Laptoppie d'r bij, geïnstalleerd door Alsido.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zag op de caps dat er een leuke blondine in da house is..
Kan die niet es wat vaker in beeld komen???
En wat als Evilwon ontdekt dat er geen mods zijn?? Laat die grote dikke gozer zich gewoon druk maken om zijn eigen site, heeft hij het druk zat!quote:Op zondag 17 januari 2010 13:26 schreef Pearlbitch het volgende:
In zijn streven naar perfectie heeft Johan het nu voor elkaar: er zijn nu helemaal geen mods meer op de chat. Wachten dus op de uienpan die onvermijdelijk gaat komen als de Evilwoncommuniteit dit ontdekt..
Ik ben een SV-Groupie.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Copycat is ook wel echt een internetslet, zeg. Gister heeft ze hart van André Pronk al gestolen, nu heeft Harry Loco het alleen nog maar over haar.
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben een SV-Groupie.
En ga nu werken! Heus!
Vanochtend vertelde hij dat het statement is 'in Nederland hebben we het goed'. En het werd eerder aangekondigd als Peace in Bed, maar hijzelf noemt het een Bed In.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit er nog een doel of gedachte achter de Harry-op-bed-show?
Wereldvrede!quote:Op zondag 17 januari 2010 14:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit er nog een doel of gedachte achter de Harry-op-bed-show?
En:quote:Op zondag 17 januari 2010 14:19 schreef Disana het volgende:
Vanochtend vertelde hij dat het statement is 'in Nederland hebben we het goed'. En het werd eerder aangekondigd als Peace in Bed, maar hijzelf noemt het een Bed In.
Moeten we dat letterlijk of figuurlijk nemenquote:Op zondag 17 januari 2010 14:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En:
Harry: Ik ben voor een drempelloos Nederland.
Ruimte Creëren tussen SV Cos en de titelquote:Op zondag 17 januari 2010 14:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Maanvis hebben die streepjes een betekenis in de topictitel?
[SV COS #34] -- Harry Loco Op Water En Brood
Was je er vanochtend? Zo nee, dan heb je je favoriete programma gemistquote:
WHaat!?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:21 schreef Disana het volgende:
Iedereen vliegt uit zijn stoel als het geluid van het tweede kanaal ineens open gaat.
Ben je nog doof?quote:
Hans kan beter alles met rust laten.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je nog doof?![]()
En een paar minuten lang was het goed, maar Hansie weet niet wanneer hij de knopjes met rust moet laten.
Die sigaar zit hem in de weg.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hans kan beter alles met rust laten.
Er kwam een programma voorbij maar het ging te snel om te cappen of te onthouden. Morgen komen er ook mensen, uit mijn hoofd een Ed Citroen.quote:
Dat is juist goed! Het moet snel en flitsend zijn!quote:Op zondag 17 januari 2010 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Er kwam een programma voorbij maar het ging te snel om te cappen of te onthouden. Morgen komen er ook mensen, uit mijn hoofd een Ed Citroen.
Ik heb geen idee waar dat programma komt te staan, moet je dan bij dat tv'tje zijn?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is juist goed! Het moet snel en flitsend zijn!![]()
Ed Citroen...wat komt die daar doen?
No mustache, no war!quote:Op zondag 17 januari 2010 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
En Liesbeth begrijpt er ook weinig van. Haar leek het wel een goed idee als Harry z'n snor zou afscheren voor de kijkers
ach er is iig weer 3 dagen streamvullingquote:Op zondag 17 januari 2010 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij bedoelt het goed, onze Harry. Maar het doel van zijn onderneming ontgaat me volledig.
Eerlijk gezegd begin ik nu al een beetje moe te worden van die gitaar. Het babbelen is wel weer aardig zolang het niet over de ondergang van de wereld gaat die voor ons verborgen wordt gehoudenquote:Op zondag 17 januari 2010 15:52 schreef gomi het volgende:
[..]
ach er is iig weer 3 dagen streamvulling
ik heb m niet eens meer aanstaan tbhquote:Op zondag 17 januari 2010 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd begin ik nu al een beetje moe te worden van die gitaar. Het babbelen is wel weer aardig zolang het niet over de ondergang van de wereld gaat die voor ons verborgen wordt gehouden
Het is idd weer chatten met streamers. Zo'n beetje de gammele backbone van heel SVquote:Op zondag 17 januari 2010 15:56 schreef beequeen het volgende:
Als El Loco de chat niet had was het helemaal niks.
ls als gast in jaaps show?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:56 schreef Copycat het volgende:
Ik begin me af te vragen wat ze boven nu doen. Of het daar gezellig is..
En woensdag schijnt trouwens onze LekkerSimpel naar SV te komen en ook chatmod (...) PietjeSV is dan van de partij.
Ik val net pas weer binnen maar is hij al vanaf 12.00 uur op de stream?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:54 schreef Disana het volgende:
Eerlijk gezegd begin ik nu al een beetje moe te worden van die gitaar. Het babbelen is wel weer aardig zolang het niet over de ondergang van de wereld gaat die voor ons verborgen wordt gehouden
[Bootsy]Funk is all about the one[/Bootsy]quote:Op zondag 17 januari 2010 15:56 schreef beequeen het volgende:
Als El Loco de chat niet had was het helemaal niks.
En hij weet niet wat funk is.
Ja, al heb ik de eerste twee uur gemist. Hij was er om half twaalf al, vol goede moed.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik val net pas weer binnen maar is hij al vanaf 12.00 uur op de stream?
Hij wil gewoon op tv en dat iedereen die hem daar ziet denkt en zegt dat Jaap geweldig is en rozeblaadjes strooiend voor hem uit zullen gaan lopen.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:59 schreef Copycat het volgende:
Dat denk ik niet. Of eigenlijk... je weet het niet!
Ik heb Jaap gisteren aangeraden zich goed voor te bereiden op de show van woensdag en iig de moeite te nemen dat boekje te lezen van dat meisje.
Maar neen! Jaap wil helemaal niks lezen: zij moet hem maar overtuigen dat hij het boek moet lezen. Dat wordt dus weer een heerlijk diepgaand gesprek.
Investeren is op alle fronten een no go voor Jaap.
jaap is er gewoon te lui voor. en maakt dat onderdeel van t format.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:59 schreef Copycat het volgende:
Ik heb Jaap gisteren aangeraden zich goed voor te bereiden op de show van woensdag en iig de moeite te nemen dat boekje te lezen van dat meisje.
Maar neen! Jaap wil helemaal niks lezen: zij moet hem maar overtuigen dat hij het boek moet lezen. Dat wordt dus weer een heerlijk diepgaand gesprek.
Luiheid dus vermomd als 'blanco een gesprek aangaan'.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:59 schreef Copycat het volgende:
En dat noemde ik al eerder minachting voor zowel de kijker als zijn gasten.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:01 schreef gomi het volgende:
[..]
jaap is er gewoon te lui voor. en maakt dat onderdeel van t format.
maar t is gewoon luiheid en hij denkt daar mee weg te kunnen komen.
Bootsy.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[Bootsy]Funk is all about the one[/Bootsy]
Jaap is het niet waard om over te posten. Die gast is gewoon faal met een F.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
En dat noemde ik al eerder minachting voor zowel de kijker als zijn gasten.
ben ik wel met je eens. zeker tov de gastenquote:Op zondag 17 januari 2010 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dat noemde ik al eerder minachting voor zowel de kijker als zijn gasten.
Twee keer live gezienquote:
3,5 uur en me geen seconde verveeld. Ik heb geteld dat z'n band uit 32 mensen bestondquote:Op zondag 17 januari 2010 16:10 schreef Copycat het volgende:
3,5 uur?
Hier in De Effenaar was het twee uur. Max.
Maar dat kwam misschien ook wel doordat wij een beetje laat waren. En ik vond het nu een beetje vergane glorie: George in campingsmoking achter een microfoonstandaard.
In Paradiso is-ie altijd op z'n best. Ik was twee weken doof maar heb ook zeker twee weken met een enorme smile rondgelopen.quote:Heb 'm jaren terug beter meegemaakt. In Paradiso!.
Z'n kleindochter die nog even een hele schunnige rap kwam doenquote:Op zondag 17 januari 2010 16:14 schreef Copycat het volgende:
Een feestje is het altijd, met Clinton en gevolg.
Daar herken je de professional aanquote:Zo, en dat is dan weer een mooi bruggetje naar het feestje dat StudioVlemmix heet!
Dat lijkt me ook niet. Hij lult drie kwartier in een half uur.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:16 schreef Disana het volgende:
Voor mensen die de chat niet zien is dit absoluut niet te volgen. Volgens mij gaat hij dit geen drie dagen volhouden ook.
En hopt van hot naar haar omdat iedereen in die chat maar van alles roept.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet. Hij lult drie kwartier in een half uur.
Dus Harrie is er tot dinsdagmiddag 12 uur.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben bang dat ik dit geen 3 dagen trek. Hij doet het harstikke leuk hoor, maar ik word er een beetje hyper van.
En die handigerd heeft er natuurlijk voor gezorgd dat niemand anders dan hij dingen kan wijzigen.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:21 schreef tuinfluiter het volgende:
Rene is volgens Liesbeth heeeeeeeel ver weg
en komt weer terug.
Ja hoor, hij ligt er al lekker ontspannen bij, volkomen op zijn gemak.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:32 schreef Maanvis het volgende:
Een nieuwe chatverslaafde is geboren.
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft-ie thuis geen internetquote:Op zondag 17 januari 2010 17:45 schreef Gert het volgende:
Maar die ligt nu gewoon al urenlang te chatten daar of zo, met af en toe een liedje?
Yep en de chatquote:Op zondag 17 januari 2010 17:45 schreef Gert het volgende:
Maar die ligt nu gewoon al urenlang te chatten daar of zo, met af en toe een liedje?
Ben jij nog op de chat Lies?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep en de chat![]()
gezellig
![]()
te houden.
Rene is idd ver weg ..quote:Op zondag 17 januari 2010 16:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dus Harrie is er tot dinsdagmiddag 12 uur.
Woensdag overdag voorbereiding Jaap zijn show, woensdagavond show Jaap .......
Rene is volgens Liesbeth heeeeeeeel ver weg
komt weer terug , zet dan nieuwe weekprgramma op de site.
waarom ben jii Mod afgemaakt?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Rene is idd ver weg ..Beetje aan het ijlen in zijn bedje..
De arme stakker is ziekjes...
Komt soon vast wel weer langsgeschoven.
![]()
O jee dot als je hem spreekt wens hem beterschap van bamby.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Rene is idd ver weg ..Beetje aan het ijlen in zijn bedje..
De arme stakker is ziekjes...
Komt soon vast wel weer langsgeschoven.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |