Da's geen punt, om half twaalf 's ochtends stappen we al in de Eurostar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:10 schreef computergirl het volgende:
Het is allemaal wel vroeg dicht 's avonds. Om 20 uur gaat (bijna) alles al dicht
Jullie ook al?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Da's geen punt, om half twaalf 's ochtends stappen we al in de Eurostar.
Oke, weet ik dat. Ik weet nog wel dat ze nog een tijdje rondreden met Wifi, terwijl de proef al afgelopen moest zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die proef was begin juni al afgelopen. Het is voorlopig niet mogelijk om gratis te internetten bij Arriva.
op zondag ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Da's geen punt, om half twaalf 's ochtends stappen we al in de Eurostar.
Puinhoop.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.zdf.de/ZDFmediathek/content/950122
Een vrachtwagenchauffeur wilde graan lossen. Het hek was dicht, en omrijden over de weg was te lang, dus hij is maar gelijk over het spoor gaan rijdennatuurlijk blijven steken, BR628 er bovenop, flink stuk nu. 16 gewonden van wie 3 ernstig. Goed gedaan chauffeurtje.
Nou kom maar op Arriva jammer dat syntus weg gaat, maar we zullen wel zien wat arriva er van maakt.quote:Arrivabaas: 'Geen zorgen over aansluiting'
DOETINCHEM - De reiziger zal er straks niets van merken dat er tijdelijk twee vervoersbedrijven in de Achterhoek rijden. Dat zegt Anne Hettinga, directeur van de nieuwe vervoerder Arriva, in een reactie op de brief die de ondernemingsraad (OR) van Syntus deze week zond naar de provincie.
Daarin toont de raad zich bezorgd over de aansluiting tussen de trein en de bus bij vertraging en de arbeidsvoorwaarden voor het personeel. Als Arriva in december dit jaar de bus overneemt, moet het bedrijf samenwerken met Syntus, die nog twee jaar lang op de trein blijft rijden. "We zorgen ervoor dat in die tussenperiode de reiziger er niets van zal merken. We maken daar in samenspraak met de chauffeurs en Syntus een plan voor" , zegt hij.
In Hardinxveld-Giessendam rijdt de bus gewoon weg als je vertaging hebt met de treinquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:38 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nou kom maar op Arriva jammer dat syntus weg gaat, maar we zullen wel zien wat arriva er van maakt.
waarvoor dient die emoticon eigenlijk?? Had dat te maken met het afscheid van de tram tussen Houten - Houten castellum?quote:
Niet veel goeds. Dat staat bij voorbaat al vast. Daarvoor hoef je namelijk geen helderziende te zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:38 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nou kom maar op Arriva jammer dat syntus weg gaat, maar we zullen wel zien wat arriva er van maakt.
Merwede-,lingelijn ja, navervoer ook van arriva. Met van die kutbusjes die 1x in het uur rijdenquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:41 schreef Duvel het volgende:
En daar rijdt Arriva zowel trein als bus?
aiquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Merwede-,lingelijn ja, navervoer ook van arriva. Met van die kutbusjes die 1x in het uur rijden
Nee, hij staat voor het falen van de vingerverfbrigade. Zo van: "kijk mij eens tof vingerverven".quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:42 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
waarvoor dient die emoticon eigenlijk?? Had dat te maken met het afscheid van de tram tussen Houten - Houten castellum?
ahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, hij staat voor het falen van de vingerverfbrigade. Zo van: "kijk mij eens tof vingerverven".
Ik zou meteen geneigd zijn te denken dat er gependeld wordt tussen Gvc/Rtd en Ut, en tussen Zl en Gn/Lwquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:24 schreef Duvel het volgende:
Ik had dus zo'n mooi mailtje van NS, dat er weer meer ic's gaan rijden tussen Gvc/Rtd en Ut/Amf. Staat er alleen geniepig bij:
"Op onderstaand traject vervallen in de spits voorlopig nog enkele Intercity’s:
• Utrecht Centraal – Zwolle".
De spitstoevoegers tussen Utrecht en Leeuwarden rijden niet. En voor de richting Leeuwarden moet je voorlopig nog overstappen in Zwolle.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:24 schreef Duvel het volgende:
Ik had dus zo'n mooi mailtje van NS, dat er weer meer ic's gaan rijden tussen Gvc/Rtd en Ut/Amf. Staat er alleen geniepig bij:
"Op onderstaand traject vervallen in de spits voorlopig nog enkele Intercity’s:
• Utrecht Centraal – Zwolle".
Ik, sceptisch als altijd, maak daar uit op dat in de spits blijkbaar gecombineerd gereden wordt tussen Ut en Zl, en dat dat blijkbaar kan omdat de treinen korter zijn dan normaal. Is mijn scepsis terecht?
Zo ja: hoerenteringtyfus-NS!
Zo nee: ohw.
Hm ja, dat bedoelde ik. Dus korteren treinen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De spitstoevoegers tussen Utrecht en Leeuwarden rijden niet. En voor de richting Leeuwarden moet je voorlopig nog overstappen in Zwolle.
En op een Buffel.. want die worden daarvoor ingezet om ICM vrij te krijgen voor de o-zo-belangrijke randstad.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hm ja, dat bedoelde ik. Dus korteren treinen.
Ach, krijgen we dat gejank weer?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:20 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
[..]
En op een Buffel.. want die worden daarvoor ingezet om ICM vrij te krijgen voor de o-zo-belangrijke randstad.
ICM wat te stuk is om naar Leeuwarden te rijden, rijdt ook niet in de o-zo belangrijke randstad heurquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:20 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
En op een Buffel.. want die worden daarvoor ingezet om ICM vrij te krijgen voor de o-zo-belangrijke randstad.
Het zijn juist diegene die nog wel rijdenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ICM wat te stuk is om naar Leeuwarden te rijden, rijdt ook niet in de o-zo belangrijke randstad heur
Die worden gebruikt om alle forenzen en zakenlieden te vervoeren die de economie aan de gang houden. Wel _IETS_ belangrijker dan die drie scholiertjes en die achterlijke boerin die zo nodig naar Leeuwarden willenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:44 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Het zijn juist diegene die nog wel rijden
ALLES wat je dat graf stink Wallonië in stuurt komt ondergekladderd terug. Zootje apen zijn het daarquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:34 schreef trainfreak het volgende:
De V250 die voor testen naar België kwam is terug naar Nederland.
Jullie krijgen er zelfs gratis tags bovenop....
Lelijker kan het spul toch niet wordenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:34 schreef trainfreak het volgende:
De V250 die voor testen naar België kwam is terug naar Nederland.
Jullie krijgen er zelfs gratis tags bovenop....
Inderdaad... zonder geld immers geen eten toch, oh eh wachtquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die worden gebruikt om alle forenzen en zakenlieden te vervoeren die de economie aan de gang houden. Wel _IETS_ belangrijker dan die drie scholiertjes en die achterlijke boerin die zo nodig naar Leeuwarden willen
Waarom zo snel? Problemen of...?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:34 schreef trainfreak het volgende:
De V250 die voor testen naar België kwam is terug naar Nederland.
Jullie krijgen er zelfs gratis tags bovenop....
Geen ideequote:Op donderdag 21 januari 2010 12:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
Waarom zo snel? Problemen of...?
volgensmij waren dat de normale intercities die extra stopten in Voorburg en Zoetermeer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:01 schreef Yreal het volgende:
er reden trouwens gister ochtend extra IC's van utrecht naar den haag, de andere kant op weet ik niet.
ze stopte in Gouda en Zoetermeer
Ja, dat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:09 schreef Cothen het volgende:
[..]
volgensmij waren dat de normale intercities die extra stopten in Voorburg en Zoetermeer.
Beetje laat nog een paar postjes en het zit er weer op, ga alvast een plaatje zoekenquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die worden gebruikt om alle forenzen en zakenlieden te vervoeren die de economie aan de gang houden. Wel _IETS_ belangrijker dan die drie scholiertjes en die achterlijke boerin die zo nodig naar Leeuwarden willen
Ik merkte hetquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:34 schreef trainfreak het volgende:
De V250 die voor testen naar België kwam is terug naar Nederland.
Jullie krijgen er zelfs gratis tags bovenop....
Over wie?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef greavy het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over je mede rasgenoten
![]()
Er schijnt een interpretatieverschil te zijn geweest van een het onderdeel van het PVE dat ging over de te doorlopen boogstraal. AnsaldoBreda heeft de eis geïnterpreteerd als geldig voor een treinstel, de makers van het PVE bedoelden alleen de losse rijtuigen...quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef greavy het volgende:
Lomp uiterlijk, lompe kleuren en dan ook die 'doorloopsluizen' lijken net of de trein uit elkaar is gehaald. Wat een afstand zit daar tussen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |