quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:41 schreef Grobbel het volgende:
D:Ream?
Al begrijp ik die 81/82/83/84 hint dan niet echt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's New Gold Dream, dus D:Ream zou best es goed kunnen zijn
had je dan niet beter lushshshshshsh kunnen vragenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vandaag een nieuwe stofzuiger gekocht, vandaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Niet echt een onehitwonder, hoor.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:30 schreef peaceman het volgende:
die kerel van one-hit-wonder 16down?
Hebben ze na die 1e plaat nog wat fatsoenlijks gedaan?quote:
Misschien, maar ze hebben wel de Marlboro Flashback to Radiohead gedaanquote:Op zondag 17 januari 2010 12:36 schreef peaceman het volgende:
Mwah ik vind er weinig Radiohead in zitten..
4e boven ranja en Burnettquote:
En dat terwijl 50 % van het duo vrouw is...quote:
Contemporary folkquote:Op zondag 17 januari 2010 19:49 schreef peaceman het volgende:
En dat terwijl 50 % van het duo vrouw is...
De Nationale Popquiz 2010quote:Op maandag 18 januari 2010 08:36 schreef WeezerButler het volgende:
Geen idee.
Nog mensen naar de Melkweg popquiz geweest ???? Hoe was het daar?
N00biedoobiedoo en en mijn persoontje zaten in het team dat 2e werd van zo'n 40 teams.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:36 schreef WeezerButler het volgende:
Geen idee.
Nog mensen naar de Melkweg popquiz geweest ???? Hoe was het daar?
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:49 schreef MadMaster het volgende:
Zwart, die vraag is hier eerder voorbij gekomen, meen ik...
Wat van wie?quote:I know someday you'll have a beautiful life,
I know you'll be a sun in somebody else's sky, but why
Why, why can't it be, can't it be mine
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:10 schreef belsen het volgende:
Poison?
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:13 schreef ranja het volgende:
Black 'n Blue?
quote:star
has been invited to judge a tribute group competition at Britain's leading Viking festival.
Organisers of the Hemsby Viking Festival, which takes place in June hopewill also perform
tunes at the event - and dress the part to honour his Nordic ancestors.
Viking-themed festivities at the festival include a Viking history group who will re-enact famous battles and create a Viking village for the weekend, a Scandinavian market with craft, clothes, gift and food stalls, plus Scandinavian folk music."
nou, hij maakt ook muziek (op CD), heeft scandinavische voorouders en is star ofquote:
Opvolger? Het is meer 'kloon'.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:17 schreef schaap001 het volgende:
... met gitarist Tommy Thayer; de meest recente opvolger van Ace Frehley bij Kiss.
Ik denk zelfs dat 'ie moet doen van de directie.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opvolger? Het is meer 'kloon'.
Zelfs de wijze waarop Ace z'n plectrums in het publiek gooide, heeft hij gekopieerd...
vraag me af hoe die er als viking uitzietquote:Op maandag 18 januari 2010 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lees nu pas dat het om tribute bands jurering gaat.
Benny Andersson van ABBA?
Zoiets?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:18 schreef ranja het volgende:
vraag me af hoe die er als viking uitziet
Omdat je naar Try Before You Die hebt gekeken?quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:43 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Omdat je naar Try Before You Die hebt gekeken?
dank uquote:Op zondag 17 januari 2010 12:36 schreef belsen het volgende:
[..]
Niet echt een onehitwonder, hoor.
Wel een aftakking van Prodigal Sons toen Nijhoff solo ging.
peaceman +1
Ik heb gisteren ook TBYD gekeken en wat een ellende was dit...quote:Op maandag 18 januari 2010 12:39 schreef schaap001 het volgende:
The Boys You Desire
waarom weet ik dat nou![]()
Was een hoop tumult over een tijdje geleden, Horizonvervuiling oid.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:08 schreef Burnett het volgende:
led zeppelin - houses of the holy
Dan was het moeilijk geworden..., het oranje/geel rechtsboven deed het 'mquote:Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef schaap001 het volgende:
[..]
knap! Of had ik 'm nóg meer moeten toetakelen?
Burnett + 1
Zo'n hoes verkloten, bedoel je? In photoshop een filter erover heen gooien: die filters kun je meer en minder zwaar instellen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:15 schreef bukgeit het volgende:
Hoe doen jullie dit, want ik vind het leuk!
Geen idee: ik heb een 'echte' , dus die blijft het gewoon doen. Er zal vast wel een crack ergens te vinden zijn, maar daar heb ik dus nul verstand van. Een muziekje downloaden lukt nog wel, maar dat soort softwarepaketten enzoquote:Op maandag 18 januari 2010 16:23 schreef bukgeit het volgende:
Is er trouwens een mogelijkheid om Photoshop gratis te blijven gebruiken na de trialperiode van 30 dagen?
Illegaal wel natuurlijk. Vrijdag komt de nieuwe Tocotronic uit overigens. Moet nog even kijken hoe die te bemachtigen.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:23 schreef bukgeit het volgende:
Is er trouwens een mogelijkheid om Photoshop gratis te blijven gebruiken na de trialperiode van 30 dagen?
Geen wonder dan dat ik het niet herkende...quote:Op maandag 18 januari 2010 20:30 schreef belsen het volgende:
Da's nog steeds Picknick van Boudewijn de Groot.
Die had ik zonder fotoshop ook niet herkendquote:Op maandag 18 januari 2010 20:44 schreef Grobbel het volgende:
Geen wonder dan dat ik het niet herkende...
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Die had ik zonder fotoshop ook niet herkend
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:59 schreef Grobbel het volgende:
En dat lijkt me Pet Sounds van the Beach Boys...
quote:However, they describe their dark electrosound as "frozen balearic gay biker house"[1].They are heavily influenced by such bands as Cabaret Voltaire, Nitzer Ebb, Front 242 and Depeche Mode.
belsen +1quote:Op maandag 18 januari 2010 20:30 schreef belsen het volgende:
Da's nog steeds Picknick van Boudewijn de Groot.
Moet ik dan álles regelen? ☺quote:Op maandag 18 januari 2010 20:42 schreef Z het volgende:
[..]
Illegaal wel natuurlijk. Vrijdag komt de nieuwe Tocotronic uit overigens. Moet nog even kijken hoe die te bemachtigen.
Nee, deze zijn Frans.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:50 schreef bukgeit het volgende:
Ehm ja... wat moet je nou antwoorden... Meat Beat Manifesto?
quote:were formed in Paris in 1997 by producer Arnaud Rebotini and DJ Ivan Smagghe, and were instrumental in the rise of the electroclash movement in the UK with their breakthrough single Me And Madonna
.quote:informeerde vorig jaar bij Dave Grohl of er nog een plaatsje in Them Crooked Vultures vrij was.
bevestigt in een interview met de Daily Mail dat hij wel oren had naar een plekje bij de groep.
Grohl enkwamen met elkaar in contact na de Grammy uitreiking van vorig jaar. Na afloop zijn de twee wat gaan eten, waarna Grohl zijn plannen uit de doeken deed.
"Ik vroeg hem wie er basgitaar ging spelen", onthult hij. "Hij gaf schaapachtig toe dat hij de plek al aan John Paul Jones had gegeven. Ik was dus bijna lid van Them Crooked Vultures."
"De kans was eigenlijk niet groot dat ik het echt had gedaan", moettoegeven. "Maar het was een interessant project geweest".
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:50 schreef ranja het volgende:
Gokje op Jarvis Cocker, gezien zijn gast-bas bij Spinal Tap op Glastonbury.
raar maar waarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:54 schreef Litpho het volgende:
Paul McCartney.
Tien jaar ouder.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:00 schreef schaap001 het volgende:
Devotchka?
MadMaster +1quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:20 schreef MadMaster het volgende:
Les Negresses Vertes
quote:
Geen Strawberry Fields? Wordt over het algemeen toch wel beschouwd als hét voorbeeldquote:
Heerlijk, die Engelsen. Vraag komt er aan.quote:
Ook...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen Strawberry Fields? Wordt over het algemeen toch wel beschouwd als hét voorbeeld.
ja, geen idee... misschien engels slang voor een huismusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:41 schreef Grobbel het volgende:
The Housemartin is een vogel? Weer wat geleerd.
Voor de rest lijkt het wel te kloppen.
je moet gewoon 5 meter afstand nemen van je monitor... dan krijg je ongeveer DIT resultaat:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:14 schreef cafca het volgende:
Ik ben hier echt vreselijk slecht in, dit soort plaatjes...
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:21 schreef Neleos het volgende:
Jethro Tull - Aqualung?
Ik heb gewoon gedaan wat je zei. Ben even op 5 meter afstand gaan staan en toen kreeg ik een ingeving.quote:
d'r zit geen 5 meter tussen mijn scherm en de muur......quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:18 schreef schaap001 het volgende:
[..]
je moet gewoon 5 meter afstand nemen van je monitor... dan krijg je ongeveer DIT resultaat:
En Igor was de vierde.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:28 schreef cafca het volgende:
Natasja. Pjotr en Sonja
zo doe ik zelf ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:26 schreef Neleos het volgende:
Ik heb gewoon gedaan wat je zei. Ben even op 5 meter afstand gaan staan en toen kreeg ik een ingeving.![]()
owjaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:29 schreef cafca het volgende:
d'r zit geen 5 meter tussen mijn scherm en de muur......
Ik zit op mijn werk, op de 1e verdieping. Ik kan mijn laptop op de gang zetten en op 5 meter afstand gaan staan, maar dan gaan m'n collega's wel raar kijken, denk ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:00 schreef bukgeit het volgende:
Je kunt het scherm ook naar het raam draaien en dan buiten gaan staan, tenzij je geen raam hebt of in een flat woont.
... is deze jongens om een gunst vragen misschien een tip?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, op de 1e verdieping. Ik kan mijn laptop op de gang zetten en op 5 meter afstand gaan staan, maar dan gaan m'n collega's wel raar kijken, denk ik
Zie hier dat het plaatsen van een post-icon (plus correcte hoofdletters) je al het punt kan kosten....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef pyl het volgende:
Igor Stravinsky.
Mwoah .. schaap heeft het punt harder nodig dan ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Zie hier dat het plaatsen van een post-icon je al het punt kan kosten....
quote:was een Nederbietgroep die voortkwam uit de Amsterdamse Johnny and his Cellar Rockers. De eerste formatie was Jan Akkerman (gitaar), Sidney Wachtel (drums), Ron Bijtelaar (basgitaar) en Paul Hubert (slaggitaar). De groep legde zich aanvankelijk toe op het uitbrengen van covers als You were on my mind (een Amerikaanse hit van de We Five) en Mr. Tambourine Man van The Byrds.
De grootste hit van de band was een compositie van Akkerman en producer Casper Koelman: 'Russian spy and I' verscheen begin 1966 en kwam tot nummer 10 in de Top 40.
Maar ik heb dan wel weer de tijd genomen om een vraagteken te typenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Zie hier dat het plaatsen van een post-icon (plus correcte hoofdletters) je al het punt kan kosten....
Duitsers inderdaad, maar ze zijn vernoemd naar een andere belangrijke historische figuur uit Azie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:10 schreef methodmich het volgende:
Ja, Duitsers toch? Ben alleen de bandnaam kwijt. Mao Tse Tsung of iets in die strekking.
WeezerButler + 1quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:19 schreef WeezerButler het volgende:
Djingis Kahn (don't mind the spelling...)
Mooi niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:23 schreef WeezerButler het volgende:
Ga nu onderweg naar huis. meld me binnen een uur weer.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gedaan wat je zei. Ben even op 5 meter afstand gaan staan en toen kreeg ik een ingeving.![]()
Noem drie van de vier kinderen die Drs. P uit zijn trojka gooit tijdens zijn dodenrit.
klopt; het is een 2009 reunie van een jaren 90 bandquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:28 schreef cafca het volgende:
Ja, bekende koppen, eerder gezien en zo, maar ff geen idee wie.
dan zijn ze onmiddelijk herkenbaar, denk ik... eerst nog even deze proberen:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:17 schreef bukgeit het volgende:
Mogen we ook een oude foto zien of wordt het dan te gemakkelijk?
Geloof het of niet: geboren in 1960 oftewel 50 jaar oudquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Afgaande op de persoon met babyface (laatste foto 2e van rechts), is het Mr. Big?
ik vind m net een vrouw hier, op de eerste foto twijvelde ik ook al of het wel een vent wasquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:40 schreef schaap001 het volgende:
[..]
dan zijn ze onmiddelijk herkenbaar, denk ik... eerst nog even deze proberen:
[ afbeelding ]
denk er vooral meer haar bij... VEEL meer haar...
De ex-man van Katequote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef bukgeit het volgende:
Loudon Wainwright III
Ik had de stukjes glas misschien iets groter moeten maken, hij was toch wel goed herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Spinvis - Dagen van gras, dagen van stro
Ja, die hoofdletters nekken je.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:40 schreef schaap001 het volgende:
Spinvis - Dagen Van Gras, Dagen Van Stro
Maar ik had 9 meter (=18 meter lopen) afstand!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:02 schreef schaap001 het volgende:
[..]
... en de 5 meter afstand... 5 meter heen en 5 meter terug = 10 meter gelopen
Op hoeveel meter afstand?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vertical Horizon
oh dat was de hint van de vorige vraag.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:07 schreef lubje25 het volgende:
beasty boys
Opgezocht, is goed!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:16 schreef bukgeit het volgende:
Yeastie Girls dan.
Eigenlijk zoals Grobbel het schrijft, maar die was een stuk later met antwoorden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:58 schreef lubje25 het volgende:
room 11
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:
Nee, dit is vanaf haar geboorte al een vrouwquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:36 schreef ScottTracy het volgende:
Dannii Minogue?
En die is tegenwoordig haast net zo plastic als Pete Burns, dus op zich was dat niet eens zo'n gekke gok.quote:
Vooral dankzij de 'bekende zus'-hint kwam ik eropquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:45 schreef bartrid het volgende:
Ach nu zie ik het wel ja.
Zoek de verschillenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En die is tegenwoordig haast net zo plastic als Pete Burns, dus op zich was dat niet eens zo'n gekke gok.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:03 schreef WeezerButler het volgende:
Malle Pietje en de Bimbo's
schaap001 +1quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:39 schreef schaap001 het volgende:
Tight Fit
het is weer wansmaak woensdag![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:08 schreef WeezerButler het volgende:
Rob Zombie
idd wansmaak woensdag hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |