Hier alleen regenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:00 schreef Puala het volgende:
Het sneeuwt hier, ongelofelijk hard echtbijna een echte sneeuwstorm gewoon
Dat doet mijn website voor mequote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
jeuj gefeliciteerd!
Hoe wist je het btw?
Heb je het geteld of doet fok dat voor je?
Een heel mooi getalquote:
Daarom is Piles weer terug. Hij wilde zijn eerste plaats niet kwijt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een heel mooi getal.. en ik dacht bij de eerste plaats te hebben.
Sorryquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een heel mooi getal.. en ik dacht bij de eerste plaats te hebben.
ow hendyquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat doet mijn website voor meZie sig
Gelukkig zijn we daar hier van af.quote:
Doe mij dan maar sneeuw hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we daar hier van af.![]()
Helaas hebben we er wel weer regen voor in de plaats.
Liever een lekker zonnetje.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe mij dan maar sneeuw hoorDan maar een beetje glijden met de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Oh, dat zekerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Liever een lekker zonnetje.
hier nog geen sneeuw...!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:18 schreef Puala het volgende:
Dit was trouwens nog op een rustiger moment, het gaat er zo af en toe harder aan toe
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dat zekerHeb nog nooit zo'n zin in de zomer gehad
Neu, niet echt. Gewoon zin in mooi weer, bijbehorende gezelligheid enzoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft dat een bepaalde reden?
dat is friesland lieve schat..!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Mooie stad![]()
Maar mooi zo. Dan kan the_dean hopelijk ook veilig thuis komen![]()
Zoveel scheelt dat toch niet johquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is friesland lieve schat..!
Weet ik. Maar boven in in 't land is boveninquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is friesland lieve schat..!
mwah... neuh.... niet echt hoor, der is een duidelijke grens tussen Friesland en Gronigen...!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Weet ik. Maar boven in in 't land is bovenin
Piles...! mond dicht!quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mwah... neuh.... niet echt hoor, der is een duidelijke grens tussen Friesland en Gronigen...!
bovenin is bovenin. Klaar. Geen discussie over mogelijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mwah... neuh.... niet echt hoor, der is een duidelijke grens tussen Friesland en Gronigen...!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Neu, niet echt. Gewoon zin in mooi weer, bijbehorende gezelligheid enzo
ja euh hallo, mond dicht ja? het kan vriezen en het kan dooien, maar ik heb liever DOOIE FRIEZEN!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:29 schreef Puala het volgende:
[..]
bovenin is bovenin. Klaar. Geen discussie over mogelijk
Hey, ik zit net Herman Finkers te kijkenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja euh hallo, mond dicht ja? het kan vriezen en het kan dooien, maar ik heb liever DOOIE FRIEZEN!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als tussen de Zeeuwse Eilanden en Zeeuws-Vlaanderen?
Je had natuurlijk net een hele planningquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:29 schreef Bravebart het volgende:
Blegh, voel me niet lekker en dat nou net op zaterdagavond
/KLB
Mee eens!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:32 schreef Puala het volgende:
Ik wil lente of zomer. Geen sneeuw meer. Gewoon niet meer.
ik wil alleen maar mensen die het verschil weten tussen groningen en friesland en dat zie ik ook niet zo maar gebeuren...!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:32 schreef Puala het volgende:
Ik wil lente of zomer. Geen sneeuw meer. Gewoon niet meer.
Ik weet het verschil wel!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik wil alleen maar mensen die het verschil weten tussen groningen en friesland en dat zie ik ook niet zo maar gebeuren...!
Je moet je niet zo aanstellenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik wil alleen maar mensen die het verschil weten tussen groningen en friesland en dat zie ik ook niet zo maar gebeuren...!
Dat contrast is veel groter :w Zeeland hoort toch ook bij belgië?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellenMilou heeft het bijvoorbeeld erger, met Twente/Achterhoek
maar jij bent ook tof!quote:
Maar dat is natuurlijk ook gewoon hetzelfde.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellenMilou heeft het bijvoorbeeld erger, met Twente/Achterhoek
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaanstellen? en dat zegt de jongen die gene bier lust...?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat niet (quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je had natuurlijk net een hele planning
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat contrast is veel groter :w Zeeland hoort toch ook bij Nederland?
Dat hoort bij Duitslandquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net zoals Twente en de Achterhoek
Goed zo! anders regelde ik zo weer een ban voor je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:
Piles... Alleen Limburg hoort bij Duitsland...!quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Goed zo! anders regelde ik zo weer een ban voor je!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, 1 twitter berichtje en ik ben er ook weer vanafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen in de zomer hèquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zeeland toch ook een beetje.
ow nou als dat zo makkelijk gaat...! Hou! hoe fix ik een ban voor Puala? ;-)quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, 1 twitter berichtje en ik ben er ook weer vanaf
aub, nee. Dat nooit meer.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ow nou als dat zo makkelijk gaat...! Hou! hoe fix ik een ban voor Puala? ;-)
quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Piles... Alleen Limburg hoort bij Duitsland...!
whehehe is al goed...!quote:
begrijp dat dan!quote:
Milou.... ik vond je nog wel zo tof dat je op de FEM zit... en nu dit...?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Jeeeeeejquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh nou dan heb je toch nog een beetje geluk.
jullie hebben toch ook internet...? of doe je dit per fax?!?!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kom toch nooit buiten Zeeland, hoe moet ik dat allemaal weten
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Milou.... ik vond je nog wel zo tof dat je op de FEM zit... en nu dit...?Ik wilde net zeggen, jij heb een duitse chick. Daar oordeel ik jou ook niet op af!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zit op belgisch netwerk denk ikquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jullie hebben toch ook internet...? of doe je dit per fax?!?!!!
je had toch wel door dat ik een grapje maakte...?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, jij heb een duitse chick. Daar oordeel ik jou ook niet op af!
illegaal aftappen van internet...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij zit op belgisch netwerk denk ik
moioi op tijd...!quote:
Ja, ik ook hoor. Kan alleen geen pi's gebruiken op mobielquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je had toch wel door dat ik een grapje maakte...?![]()
Maarja ik zeeland loopt de politie ook nog achter denk ik. Duurt nog wel een paar jaar voordat hij gepakt wordtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
illegaal aftappen van internet...
Ja en jij bent stom.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:47 schreef jna het volgende:
Je hebt gewoon den haag. Dan nog een stuk wat we randstad noemen, dat is ook nog redelijk te doen. En daarna is het eigenlijk niks meer...
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Beetje ingestort door alle problemen thuis, dus ja![]()
Politie? De veldwachter bedoel je!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maarja ik zeeland loopt de politie ook nog achter denk ik. Duurt nog wel een paar jaar voordat hij gepakt wordt
Oh sorry. Ik weet niet zoveel van zeeland want er staat ook nooit wat over zeeland in de krant want er gebeurt niet zo veelquote:
Bij jullie op dorp natuurlijk nog wel.quote:
Zul je toch eens moeten komen kijken zeker?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik weet niet zoveel van zeeland want er staat ook nooit wat over zeeland in de krant want er gebeurt niet zo veel
Niet eens, ik kan de laatste keer dat ik hier politie heb gezien niet herinnerenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij jullie op dorp natuurlijk nog wel.
Pas geleden is er anders wel besloten dat er een schooltje moet sluiten i.v.m. te weinig leerlingen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik weet niet zoveel van zeeland want er staat ook nooit wat over zeeland in de krant want er gebeurt niet zo veel
Toen ik 16 was ben ik er eens een weekje geweest...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Zul je toch eens moeten komen kijken zeker?
Laat me raden, Renesse?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Toen ik 16 was ben ik er eens een weekje geweest...
Ja was heel leuk hoor. We wilden alleen een keer naar een ander dorp met de bus. Alleen toen reed hij de andere kant op en toen heb ik heel zeeland gezien.quote:
Als je 16 bent is Renesse vast heel leukquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja was heel leuk hoor. We wilden alleen een keer naar een ander dorp met de bus. Alleen toen reed hij de andere kant op en toen heb ik heel zeeland gezien.
Hebben ze daar nog steeds zoveel last van die watersnoodramp...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
i
Maarja ik zeeland loopt de politie ook nog achter denk ik. Duurt nog wel een paar jaar voordat hij gepakt wordt
daar heb laatst nog een hele dag vast gezeten door de sneeuw..! Woon jij in Arnhem? Leuke kroeg hebben ze daar! Mick o'Connells! is van een vriend van mij!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:54 schreef Milou__ het volgende:
rij ik arnhem binnen met de trein.. Sneeuwt het
quote:
Wat Piles zegt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je 16 bent is Renesse vast heel leuk![]()
Heb je gelijk een rondleiding gehad.quote:We wilden alleen een keer naar een ander dorp met de bus. Alleen toen reed hij de andere kant op en toen heb ik heel zeeland gezien.
Welke kroeg is dat? Cavernquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daar heb laatst nog een hele dag vast gezeten door de sneeuw..! Woon jij in Arnhem? Leuke kroeg hebben ze daar! Mick o'Connells! is van een vriend van mij!
Korenstraat 2 Mick o'Connells!quote:
Heb het al geprobeerd?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:56 schreef jna het volgende:
Weet iemand waarvoor die "hendeltjes" zijn tussen het tafeltje en de stoel waar ie aan vast zit in de nieuwe ns treinen?
welke hendels heb je het over? paint?quote:
Dat weet niemandquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:56 schreef jna het volgende:
Weet iemand waarvoor die "hendeltjes" zijn tussen het tafeltje en de stoel waar ie aan vast zit in de nieuwe ns treinen?
Ik heb geen idee waar hij het over heeft, we hebben nog geen treinen hierquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
welke hendels heb je het over? paint?
Je kan er niks mee. Je kan m omhoog tegen de leuning zetten of omlaag dat ie op het tafeltje ligtquote:
ah die hendels...!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat weet niemandWaarschijnlijk om blaadjes onder vast te houden ofzo...
ik schrok al bijnaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar hij het over heeft, we hebben nog geen treinen hier
volgens mij kun je je abonnement er af halen in zo'n apparaatquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:07 schreef Piles het volgende:
Oh trouwens, weet iemand hier hoe het werkt als je je OV-studentenchipkaart wil gebruiken als gewone chipkaaart (dus als je hem ingeleverd moet hebben). Moet je zeker naar loket ergens of een nieuwe aanvragen?
Ah, okquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
volgens mij kun je je abonnement er af halen in zo'n apparaat
heb je die net gemaakt?quote:
het apparaat dat dichtbij jou staat is zeker die in Rotterdam?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, okIs ook een wereldreis voor mij, maar binnenkort eens kijken
quote:Waar kan ik reizen met de OV-chipkaart?
...in uw provincie
In uw provincie kunt u nog niet reizen met de OV-chipkaart.
Is wel te begrijpen dan, in die ouwe hondekoppen worden ze ook altijd tussen het tafeltje geproptquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Maar gewoon rare beugels... volgens mij om kranten er onder te stoppen als je het tafeltje opklapt...!
Ja, ik wil het weten! En de treinreis is best saai dus maar ff geüpload op iPhonequote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb je die net gemaakt?
Maar gewoon rare beugels... volgens mij om kranten er onder te stoppen als je het tafeltje opklapt...!
Goes, Vlissingen of Rotterdam volgens mijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het apparaat dat dichtbij jou staat is zeker die in Rotterdam?
dat, en ze verdwenen ook wel eens tussen tafel en stoel..!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Is wel te begrijpen dan, in die ouwe hondekoppen worden ze ook altijd tussen het tafeltje gepropt
whehehehequote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:13 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, ik wil het weten! En de treinreis is best saai dus maar ff geüpload op iPhone
matig...!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Goes, Vlissingen of Rotterdam volgens mij
denk ikquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:15 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt m'n vorige trein upload gemist?
he? in Zeeland...?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben het gewendKomende week weer weekje hogeschool, daar moet het ook kunnen geloof ik
dat zijn inderdaad bedroevend slechte patatjes..!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:20 schreef jna het volgende:
[..]
Smullers in Utrecht was kut die dag:
[ afbeelding ]
eigen schuld!quote:
Iphone photobucket app. Werkt perfectquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat zijn inderdaad bedroevend slechte patatjes..!
is der een mobiele app van photobucket? of iphone app...?
ik heb een verrotte nokia E71... waar pas net een facebook app voor is ontwikkeld...!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:24 schreef jna het volgende:
[..]
Iphone photobucket app. Werkt perfect
jaaa!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:26 schreef jna het volgende:
Zal ik een reeks maken met m'n trein foto's en bijbehorende diepzinnige vragen?
Dus we zitten de hele avond met je opgescheeptquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jaaa!ik ga toch niet meer stappen vanavond dus om mijn tijd te vullen!
smerig rotjoch!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus we zitten de hele avond met je opgescheept
Delft ook niet kut!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:27 schreef jna het volgende:
In den haag trouwens geen sneeuw. Den haag ftw!
groningen ook nog droog...!quote:
met je stomme cola verslaving!quote:
Ha, daar ben ik al maanden vanafquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
met je stomme cola verslaving!
en waarom heb je dan nog die UI?quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en waarom heb je dan nog die UI?
ok.quote:
quote:
hooooooooi!quote:
Het was tof.quote:
quote:
quote:De treinconducteur viel me wel lastig toen ik gezellig in slaap viel.
what. the. fuck.quote:
Wait, dat was net gemaakt? Waar komt al dat sneeuw ineensvandaan?quote:
euhm... euhm... uit de lucht?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Wait, dat was net gemaakt? Waar komt al dat sneeuw ineensvandaan?
Wat? Ik zei toch al hoi tegen jou?quote:
En dat is niet aardig.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Piles... Alleen Limburg hoort bij Duitsland...!
tegen jou niet inderdaad, ik ben best aardig tegen L.no!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat krijg je hè, als je niet aardig bent
ja, maar als je hoi tegen hun zegt kun je mij toch niet alleen laten...?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat? Ik zei toch al hoi tegen jou?
[..]
En dat is niet aardig.
2/3 uur geleden was het keihard aan het regenen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
euhm... euhm... uit de lucht?
Dat blijktquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
tegen jou niet inderdaad, ik ben best aardig tegen L.no!
Sorry dat ik vergeten ben om jouw naam te roepen toen ik hoi zei. Dat was naar jou toe gericht toen ik dat zei.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, maar als je hoi tegen hun zegt kun je mij toch niet alleen laten...?
Daarnaast klopt dat gewoon...![]()
![]()
waar heb je stage gelopen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:11 schreef Core2 het volgende:
Afgelopen half jaar stage gelopen, komende maandag mijn afstudeerpresentatie en verdediging. Brrr, zenuwachtig!
maar zo was het toch altijd al... ook toen je ineens verdween...?quote:
Hoi Core2!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:11 schreef Core2 het volgende:
Afgelopen half jaar stage gelopen, komende maandag mijn afstudeerpresentatie en verdediging. Brrr, zenuwachtig!
Als je mag verdedigen kan er niets meer mis gaan johquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:11 schreef Core2 het volgende:
Klopt ja, normaal ben je gewoon aardig tegen me.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar zo was het toch altijd al... ook toen je ineens verdween...?
2 keer verdedigd. 2 keer gezaktquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je mag verdedigen kan er niets meer mis gaan johWelke studie/onderwerp?
Tuurlijk, jij was 1 van de aardigste mensen hierquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar zo was het toch altijd al... ook toen je ineens verdween...?
sorry...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Klopt ja, normaal ben je gewoon aardig tegen me.
ik kijk er nu al naar uit!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij was 1 van de aardigste mensen hier![]()
Dus wie weet ben ik zo opeens weer weg
Geen probleem man.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
sorry...ik ben gewoon een beetje licht geïrriteerd vandaag...
*boksquote:
1ste keer beide. Wel aardig van m'n begeleider dat ie me gewoon laat verdedigen dan als ie al weet dat m'n scriptie niet goed genoeg wasquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Zo slecht verdedigd, of was je scriptie niet goed genoeg
Heel fijn dat ze je dan laten verdedigen iddquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:21 schreef jna het volgende:
[..]
1ste keer beide. Wel aardig van m'n begeleider dat ie me gewoon laat verdedigen dan als ie al weet dat m'n scriptie niet goed genoeg was![]()
2de keer scriptie weer niet goed genoeg, maar m'n verdediging welknap hè
en ze deden niet 1 + 1 = 2 dus je hebt hem binnen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:21 schreef jna het volgende:
[..]
1ste keer beide. Wel aardig van m'n begeleider dat ie me gewoon laat verdedigen dan als ie al weet dat m'n scriptie niet goed genoeg was![]()
2de keer scriptie weer niet goed genoeg, maar m'n verdediging welknap hè
Oh man, het verhaal is nog veel erger maar dat zal ik je besparen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Heel fijn dat ze je dan laten verdedigen iddIk dacht dat mijn docent waardeloos was
Nee, tuurlijk niet. Stelletje nazi'squote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en ze deden niet 1 + 1 = 2 dus je hebt hem binnen?
is het geen leuk verhaal voor de zaterdag avond?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:23 schreef jna het volgende:
[..]
Oh man, het verhaal is nog veel erger maar dat zal ik je besparen.
welk strafkamp is het?quote:
Nee, volgens mij ook niet. Is natuurlijk ook gewoon zinloos ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op de HZ mag je toch niet eens verdedigen als je scriptie niet goed is.
Inholland Rotterdamquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is het geen leuk verhaal voor de zaterdag avond?
[..]
welk strafkamp is het?
Dat ook inderdaad. Want zolang je scriptie niet voldoende is, kan je toch dat papiertje niet krijgen. Dus watvoor nut heeft het dan om toch te moeten/mogen verdedigen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ook niet. Is natuurlijk ook gewoon zinloos ook
gaat vast goedkomen!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:30 schreef Core2 het volgende:
Mwah, ik volg een HBO opleidingkje, ik hoef niet echt een scriptie te verdedigen. Meer een aantal kritische vragen tactisch proberen te beantwoorden. Zal nog leuk worden, een van de externe beoordelaars is een assistent professor en laat ik nou net wat fuckups in mijn onderzoek hebben
ik wist het!quote:
Heb vanaf het moment dat ik Den Bosch uit reed sneeuw gehad. Even voor Joure ging dat over in regen en vanaf Heerenveen was het ijzel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:27 schreef jna het volgende:
In den haag trouwens geen sneeuw. Den haag ftw!
qtf!quote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb vanaf het moment dat ik Den Bosch uit reed sneeuw gehad. Iets voor Joure ging dat over in regen en vanaf Heerenveen was het ijzel.
Maar ben weer veilig thuis
hier regent het nu hard... geen sneeuw of wat maar echt gladde wegen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb vanaf het moment dat ik Den Bosch uit reed sneeuw gehad. Iets voor Joure ging dat over in regen en vanaf Heerenveen was het ijzel.
Deantjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb vanaf het moment dat ik Den Bosch uit reed sneeuw gehad. Even voor Joure ging dat over in regen en vanaf Heerenveen was het ijzel.
Jaquote:
Keesquote:
IJzel. Levensgevaarlijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hier regent het nu hard... geen sneeuw of wat maar echt gladde wegen!Morgen schaatsen op de weg denk ik!
quote:
Oh, dus vanaf toen begon het al te sneeuwen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb vanaf het moment dat ik Den Bosch uit reed sneeuw gehad. Even voor Joure ging dat over in regen en vanaf Heerenveen was het ijzel.
Ja, was goed en wel de stad uit en de eerste vlokken vielen alquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, dus vanaf toen begon het al te sneeuwen.
Lucquote:
Kunoooooooquote:
Lekkerquote:
ik heb maar 1...!quote:
Waarom vertel je het dan als je toch niet kan delen?quote:
quote:
omdat ik graag mensen jaloers maakquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom vertel je het dan als je toch niet kan delen?
quote:
Ik ook!quote:
Weet ikquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
omdat ik graag mensen jaloers maak![]()
![]()
![]()
met de kerst in Duitsland geweest en een kratje van allemaal lekkers mee terug genomen!quote:
heeft Dean er geen kusje opgegeven?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:12 schreef L.no het volgende:
DAMNIT
2 keer keihard gebeten op mijn tong.
Een bloedbad hier.
Vanmorgen een keer hard gebeten in de trein. De hele dag bleef de pijn daar en nu doe ik nog een hap daarvan nemen.
WHY TEETH, WHY?
Jawel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heeft Dean er geen kusje opgegeven?
Wel meer dan eenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heeft Dean er geen kusje opgegeven?
Ooooooooh, hebben jullie lopen tongenquote:
Why are you telling me this?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
met de kerst in Duitsland geweest en een kratje van allemaal lekkers mee terug genomen!
Ik wil het niet eens weten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ooooooooh, hebben jullie lopen tongen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lieg nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens weten.
ooeeehhh!quote:
als je me lief aan kijkt dan regel ik ook een kratje voor jou, de volgende keer dat ik naar Duitsland ga!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Why are you telling me this?
L.no en Dean are sitting in a tree!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
GADVERDAMME!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
ECHT HE!quote:
En dat net voor het slapengaanquote:
Ik hoef helemaal geen alcohol.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
als je me lief aan kijkt dan regel ik ook een kratje voor jou, de volgende keer dat ik naar Duitsland ga!
Behandel ons niet als een verliefd stelletje van de basisschool.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik weet wel waar jij over droomt!quote:
Hehequote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Behandel ons niet als een verliefd stelletje van de basisschool.
Ik ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik weet wel waar jij over droomt!![]()
![]()
![]()
![]()
hoe moeten we jullie dan behandelen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Behandel ons niet als een verliefd stelletje van de basisschool.
What. the. fuck!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:29 schreef jna het volgende:
Toch niet toen ik binnen een straal van 10 meter was hè?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoe moeten we jullie dan behandelen?
Post eens een foto van jullie samen! en niet zoenend graag!
Nee hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:29 schreef jna het volgende:
Toch niet toen ik binnen een straal van 10 meter was hè?
Tegelijk. Op hetzelfde moment ook nog.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
What. the. fuck!
heb je ze beide ontmoet?![]()
![]()
Oh dat wisten jullie nog niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
What. the. fuck!
heb je ze beide ontmoet?![]()
![]()
jullie hebben een triootje gedaan he? ik wist het wel L.no!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tegelijk. Op hetzelfde moment ook nog.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tegelijk. Op hetzelfde moment ook nog.
verdreven!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of we hebben het niet onthouden.
Ja, jullie moesten zonodig voor ons lopenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:32 schreef jna het volgende:
[..]
Gelukkig. Beetje stiekem achter ons lopen hè.
wie zijn jullie!?!?!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, jullie moesten zonodig voor ons lopen
Jij blijkbaar nietquote:
echt he! zo kut!quote:
Je moet ook niet meerdere dingen tegelijk doen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:34 schreef L.no het volgende:
Wow, wow, dit gaat snel ineens. Mijn pc houdt het niet bij.
Ff foto uploaden.
schiet op!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:34 schreef L.no het volgende:
Wow, wow, dit gaat snel ineens. Mijn pc houdt het niet bij.
Ff foto uploaden.
Petra.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:35 schreef jna het volgende:
[..]
Het begint met een P en ze heeft een twitter account
dus jna en Paula hebben Lien en Dean ontmoet?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:35 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:35 schreef jna het volgende:
[..]
en wij waren niet uitgenodigd...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus jna en Paula hebben Lien en Dean ontmoet?
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus jna en Paula hebben Lien en Dean ontmoet?
Ja Paula. Nee niet vriendinnetjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]Puala! is dat jouw vriendinnetje?!?!?!?!!!
![]()
![]()
![]()
Dat ben ik ondertussen wel gewend.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en wij waren niet uitgenodigd...
maar jullie hebben wel gekust?!quote:
Geen bier, geen meet. Simpel als dat.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en wij waren niet uitgenodigd...
G.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen bier, geen meet. Simpel als dat.
quote:
what a cute couple!quote:
en ik was nog wel van plan om 12 van die goddelijke flesjes voor je mee te nemen...!quote:
Het is toch geen lente?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ben ik ondertussen wel gewend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |