Hier alleen regenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:00 schreef Puala het volgende:
Het sneeuwt hier, ongelofelijk hard echtbijna een echte sneeuwstorm gewoon
Dat doet mijn website voor mequote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
jeuj gefeliciteerd!
Hoe wist je het btw?
Heb je het geteld of doet fok dat voor je?
Een heel mooi getalquote:
Daarom is Piles weer terug. Hij wilde zijn eerste plaats niet kwijt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een heel mooi getal.. en ik dacht bij de eerste plaats te hebben.
Sorryquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een heel mooi getal.. en ik dacht bij de eerste plaats te hebben.
ow hendyquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat doet mijn website voor meZie sig
Gelukkig zijn we daar hier van af.quote:
Doe mij dan maar sneeuw hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we daar hier van af.![]()
Helaas hebben we er wel weer regen voor in de plaats.
Liever een lekker zonnetje.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe mij dan maar sneeuw hoorDan maar een beetje glijden met de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Oh, dat zekerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Liever een lekker zonnetje.
hier nog geen sneeuw...!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:18 schreef Puala het volgende:
Dit was trouwens nog op een rustiger moment, het gaat er zo af en toe harder aan toe
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dat zekerHeb nog nooit zo'n zin in de zomer gehad
Neu, niet echt. Gewoon zin in mooi weer, bijbehorende gezelligheid enzoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft dat een bepaalde reden?
dat is friesland lieve schat..!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Mooie stad![]()
Maar mooi zo. Dan kan the_dean hopelijk ook veilig thuis komen![]()
Zoveel scheelt dat toch niet johquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is friesland lieve schat..!
Weet ik. Maar boven in in 't land is boveninquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is friesland lieve schat..!
mwah... neuh.... niet echt hoor, der is een duidelijke grens tussen Friesland en Gronigen...!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Weet ik. Maar boven in in 't land is bovenin
Piles...! mond dicht!quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mwah... neuh.... niet echt hoor, der is een duidelijke grens tussen Friesland en Gronigen...!
bovenin is bovenin. Klaar. Geen discussie over mogelijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mwah... neuh.... niet echt hoor, der is een duidelijke grens tussen Friesland en Gronigen...!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Neu, niet echt. Gewoon zin in mooi weer, bijbehorende gezelligheid enzo
ja euh hallo, mond dicht ja? het kan vriezen en het kan dooien, maar ik heb liever DOOIE FRIEZEN!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:29 schreef Puala het volgende:
[..]
bovenin is bovenin. Klaar. Geen discussie over mogelijk
Hey, ik zit net Herman Finkers te kijkenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja euh hallo, mond dicht ja? het kan vriezen en het kan dooien, maar ik heb liever DOOIE FRIEZEN!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als tussen de Zeeuwse Eilanden en Zeeuws-Vlaanderen?
Je had natuurlijk net een hele planningquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:29 schreef Bravebart het volgende:
Blegh, voel me niet lekker en dat nou net op zaterdagavond
/KLB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |