Merk ik jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Werp een blik op de reacties in dit topic en je hebt je antwoord.
Edit: Ja godver, nu sta ik voor lul.![]()
Die was heer en meester in ONZ.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Waar komt dat liefde vandaan, mien jong?
jogy is cult. jogy is liefde.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Waar komt dat liefde vandaan, mien jong?
Dat weet ie zelf ook?quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:08 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja
Lees maar : Kleine toffe dingen topic.
Want die vriendin heeft met hém gebatst?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:08 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja
loopt goed 14.gifquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:08 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja
Gaat over vrienden van hem en zijn vriendin, niet over Jogy's vriendin.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:08 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja
Ja nu lees ik het goed, geez, ik dacht even dat onze ONZ-mod ook vader werdquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gaat over vrienden van hem en zijn vriendin, niet over Jogy's vriendin.
Als onze "lamzak" dat nou eens even komt uitleggenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:19 schreef Adelante het volgende:
Woont die lamzak nog steeds bij zijn ouders?
Sorry Jogy, had erover heen gelezen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:21 schreef jogy het volgende:
Hallo. En nee het was niet mijn zaad dat het toekomstige maatschap-slaafje heeft verwekt. Verder: leuk topic.
Kweenie, zal wel iets te maken hebben met het krijgen van een vriendin en het druk is op mijn werk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:22 schreef AskMe het volgende:
[..]
Sorry Jogy, had erover heen gelezen.
Waar hebben we jou afwezigheid aan te danken ? Je bent lang niet in ONZ actief geweest
Ja dat vergt ook veel tijd natuurlijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Kweenie, zal wel iets te maken hebben met het krijgen van een vriendin en het druk is op mijn werk.
Ghe, heb je over 9 maanden ineens een droom dat zij je vraagt om een vaderschapstest.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:21 schreef jogy het volgende:
Hallo. En nee het was niet mijn zaad dat het toekomstige maatschap-slaafje heeft verwekt. Verder: leuk topic.
Dan heb ik wel superzaad met een capejequote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ghe, heb je over 9 maanden ineens een droom dat zij je vraagt om een vaderschapstest.
Stel dat je haar slaapwandelend verleid hebt?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan heb ik wel superzaad met een capeje. Als het vanuit mijn penis, door het raam 4 kilometer kan vliegen om in haar vagina te belanden.
hehequote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan heb ik wel superzaad met een capeje. Als het vanuit mijn penis, door het raam 4 kilometer kan vliegen om in haar vagina te belanden.
Nee, we konden het niet eens worden wie er nou het kind moest gaan dragenquote:
En toen is hij vertrokken zonder internet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, we konden het niet eens worden wie er nou het kind moest gaan dragen.
Hij zal altijd in ons hart zijn, de Blonde Engel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:34 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En toen is hij vertrokken zonder internet.
Ik zet een X voor mijn naam, opdat hij gelukkig is in [plaats].quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij zal altijd in ons hart zijn, de Blonde Engel.
Je bent abuisquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:34 schreef jogy het volgende:
Maar AskMe, ben jij nou een kloon van die ene die ooit een keer een foutje heeft gemaakt met die photoshop van een foto in OUD? Of ben ik abuis?
Oh ok, just checkingquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:36 schreef AskMe het volgende:
[..]
Je bent abuisheb geen idee waar je 't over hebt
I know, ik ben vergane glorie, afgestompt en verbitterd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:37 schreef AskMe het volgende:
Ik zie altijd maar murpje onze god en superwormpje voorbijkomen, maar jij bent er, een beetje cru gezegd, nooit
maar daar kan verandering in komen ?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:42 schreef jogy het volgende:
[..]
I know, ik ben vergane glorie, afgestompt en verbitterd.
Het vuur van weleer zal niet meer wederkeren, vermoed ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:44 schreef AskMe het volgende:
[..]
maar daar kan verandering in komen ?
Of komt het er gewoon niet meer van ?
Mits Inso.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Het vuur van weleer zal niet meer wederkeren, vermoed ik.
Dat is spijtig om te horen. Maar er zijn andere leuke dingen die je al noemde,quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Het vuur van weleer zal niet meer wederkeren, vermoed ik.
En PR. Dan zou ik spontaan drie kwartier ejaculeren tot ik genotzuchtig en uitgeput in slaap val.quote:
Oh, je kan het nog steeds.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:57 schreef jogy het volgende:
[..]
En PR. Dan zou ik spontaan drie kwartier ejaculeren tot ik genotzuchtig en uitgeput in slaap val.
Van TRU moeten ze me kicking and screaming wegslepen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:06 schreef Paul het volgende:
Jogy als je geen zin meer hebt in modden moet je dat gewoon zeggen hoor, anders wil ToT je graag opvolgen
Maaruh waarom mod je nog zo weinig in ONZ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Van TRU moeten ze me kicking and screaming wegslepen.
Pssst....NORMALE mensen klagen altijd dat er TE VEEL gemod wordt!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Maaruh waarom mod je nog zo weinig in ONZ?
ToT, vanochtend heeft Superwormjim amper slotjes hoeven te zetten omdat jij dat al had gedaan vannachtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Pssst....NORMALE mensen klagen altijd dat er TE VEEL gemod wordt!
Misschien met je stoppen met in ONz posten en alleen nog in TRU reageren. Dan komt hij vast snel hier modden in plaats van in TRUquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Omdat ik dood van binnen ben.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:36 schreef Paul het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |