abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 januari 2010 @ 19:51:40 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_76899709
Op het (nu nog als) paranormale (geziene) vlak dan natuurlijk.

De bedoeling van dit topic is ervaringen te delen die niet echt wereldschokkend zijn maar wel wijzen naar een op het moment nog onverklaarbare werking van het universum. Om maar even af te trappen met een voorbeeld, zo ben ik dan ook wel weer.

eind november ben ik samen met mijn vriendin naar een paar vrienden van mij gegaan, een getrouwd stelletje. Een paar avonden ervoor had ik een droom waar die vriendin tegen mij vertelde dat ze zwanger was. Ik heb het onthouden en toen we langs gingen heb ik aan haar gevraagd of ze ook daadwerkelijk zwanger was, nee was het antwoord en ik dacht er verder niet over na, aangezien de droom dus niet meer was dan dat, een droom zonder enige relatie met de werkelijkheid. Dacht ik dus. Gisteren waren weer uitgenodigd om even langs te komen en het was erg gezellig, om één of andere reden was iedereen van de vriendengroep uitgenodigd maar verder dacht ik er niet over na. Tot ze dus verklaarde dat ze 8 weken zwanger was . 28 november was ze het dus al, heeft ze me het verteld in een droom om er daarna pas zelf echt achter te komen.

Gekke dingen. Het leuke hieraan is dus het controleerbare ervan, ik heb het gedroomd, gevraagd op die bewuste dag en later bleek het dus waar geweest te zijn, als ik het niet had gevraagd was ik de droom al lang weer vergeten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_76900435
Waarom ? Verder: tof wel.
Resistance is futile.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 20:19:04 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_76900561
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 20:14 schreef Seven. het volgende:
Waarom ? Verder: tof wel.
Het was dat of , en ik begin enigszins een grafhekel te krijgen aan die huillach. Ik vind het ook wel tof hoor, daar niet van maar was wel een beetje geschrokken eigenlijk .
Vrijheid
pi_76900574
Dat is inderdaad wel frapant.
 2011 13" i5 ...
pi_76910064
Ik droomde dat ik op een universiteit studeerde. Ik vroeg aan de decaan wanneer ik kon afstuderen. Binnenkort al, zei hij.

Uitleg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet veel later had ik een andere betrekking.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 18 januari 2010 @ 12:55:37 #6
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_76961192
Ik heb vaak gehad dat ik en mijn zusje op precies hetzelfde moment
elkaar bellen , zij draait mijn nummer en ik draai haar nummer en
blijkbaar maken we op hetzelfde moment contact omdat zij wacht tot de tel overgaat en ik ook tegelijkertijd maar bij beide gaat de tel niet over maar hebben we meteen contact .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 19 januari 2010 @ 08:36:46 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76998842
Nou ja tof ding wil ik het niet noemen maar in mijn directe omgeving is het volgende gebeurt.
Een kindje van 4 heeft een jaar tegen kanker gevochten, bij het mannetje woonde 3 katten in huis.
De laatste paar maanden was het mannetje veel in het ziekenhuis, en was er minder vaak iemand thuis. Een week of 2 geleden begonnen de katten erg veel te mauwen, sochtends, smiddags savonds, klaaggezang!
Ik dacht dat het kwam omdat ze niet naar binnen konden, maar hoorde achteraf dat het nooit een probleem was.
Afgelopen week is het mannetje thuis gekomen, om thuis in te kunnen slapen, behandeling had geen zin meer..
1 van de katten is afgelopen zaterdag in huis dood aangetroffen.. de man (de meeste nuchtere die ik ken) sprak, .. [naam] is dood gegaan zodat mijn zoon niet hoeft te gaan.. en een tel later overleed zijn zoontje.
Het is een heel verdrietig verhaal, maar tevens erg apart. Ze zeggen wel eens dat dieren dingen voelen aankomen, en katten zijn soieso wel aparte beesten.
Zou het kunnen zijn dat ze de dood voelde aankomen, en 1 overleed (bijna tegelijk) om als maatje mee te gaan in het geestenrijjk?
Dat soort dingen kunnen niet toch?
The truth was in here.
pi_77000117
Kleine toffe dingen :

Afgelopen donderdag werd me verteld (op de weg naar huis van werk)

Dat ik de een-oog-koning zou zijn.
(jaja, echt gewoon een vage random dude, ze bevragen werkt voor geen meter)

Volgens mij is dat Aldebaran als het derde oog van Taurus.

Is dat deja vu ?
  † In Memoriam † dinsdag 19 januari 2010 @ 17:47:55 #9
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_77017918
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:43 schreef bassos het volgende:
Kleine toffe dingen :

Afgelopen donderdag werd me verteld (op de weg naar huis van werk)

Dat ik de een-oog-koning zou zijn.
(jaja, echt gewoon een vage random dude, ze bevragen werkt voor geen meter)

Volgens mij is dat Aldebaran als het derde oog van Taurus.

Is dat deja vu ?
eerder een ban in real life.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:00:59 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_77086805
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 08:36 schreef Bastard het volgende:
Nou ja tof ding wil ik het niet noemen maar in mijn directe omgeving is het volgende gebeurt.
Een kindje van 4 heeft een jaar tegen kanker gevochten, bij het mannetje woonde 3 katten in huis.
De laatste paar maanden was het mannetje veel in het ziekenhuis, en was er minder vaak iemand thuis. Een week of 2 geleden begonnen de katten erg veel te mauwen, sochtends, smiddags savonds, klaaggezang!
Ik dacht dat het kwam omdat ze niet naar binnen konden, maar hoorde achteraf dat het nooit een probleem was.
Afgelopen week is het mannetje thuis gekomen, om thuis in te kunnen slapen, behandeling had geen zin meer..
1 van de katten is afgelopen zaterdag in huis dood aangetroffen.. de man (de meeste nuchtere die ik ken) sprak, .. [naam] is dood gegaan zodat mijn zoon niet hoeft te gaan.. en een tel later overleed zijn zoontje.
Het is een heel verdrietig verhaal, maar tevens erg apart. Ze zeggen wel eens dat dieren dingen voelen aankomen, en katten zijn soieso wel aparte beesten.
Zou het kunnen zijn dat ze de dood voelde aankomen, en 1 overleed (bijna tegelijk) om als maatje mee te gaan in het geestenrijjk?
Dat soort dingen kunnen niet toch?
Heftig Bastard . Niet echt tof nee maar in ieder geval wel opvallend. Katten zijn vreemder dan we ons kunnen voorstellen denk ik, ook wat betreft hun reactie op de omgeving soms en dat ze aanvoelen wanneer hun baasje droevig/ziek is of op andere wijze niet goed in zijn/haar vel zit . Zou me niets verbazen in ieder geval.
Vrijheid
  donderdag 21 januari 2010 @ 11:57:33 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77090947
Zijn aparte beesten inderdaad, dat denk ik wel vaker.
Het is nu in ieder geval muisstil met de poezebeesten, waar iedere dag wel wat gejank was of vooral savonds... geen mauwtje meer.
The truth was in here.
pi_77091732
Kleine toffe dingetjes..

Ik "bid" elke dag voor het slapengaan. Deze keer vroeg ik om de kracht en de energie
om deze tijd door te komen.
Het antwoord: ik verslaap me dubbel en dwars door de wekker heen (gebeurt anders nooit).
Blijkbaar was ik volgens godje en godin toe aan een vrije dag

Ik ben er achter gekomen dat mn poes helemaal vrolijk wordt van keltische muziek
ik stond de afwas te doen en had het geluid lekker hard gezet, gaat dat beestje
pal voor de radio heen en weer zitten wiegen
We hebben altijd al een sterke band met het keltische ervaren, en onze poes doet
nu dus ook mee
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:23:30 #13
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77750586
Vandaag nog een klein tof dingetje mee gemaakt..
Ik was een tijdje geleden met een jongen aan het daten enzo, maar toen al een maand niet meer van hem gehoord.. beetje jammer
Vandaag liep ik op het station in Amsterdam en moest ineens uit het niets heel sterk aan hem denken..
Tien minuten later kreeg ik van hem een smsje met : sorry ik heb al tijdje niet meer van me laten horen, maar liep je net toevallig op het station in Adam?

Toch wel geinig!
  maandag 8 februari 2010 @ 00:38:53 #15
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_77755333
ooit eens iets freaky meegemaakt, maar niet echt tof eigenlijk

in maart ga ik altijd met vrienden/familie een weekendje weg
dit is al enkele jaren naar hetzelfde hotel/kasteel

nu het laatste jaar hadden ze er een nieuw hondje, echt een lieverd
had hem constant rond mij, mee gaan wandelen, ...
hij luisterde ook voortreffelijk naar mij, zeker als vreemde zijnde.

Wel het jaar daarop had ik de week voor het vertrek een erg naar gevoel, maar ik kon het niet plaatsen
toen we vertrokken met de auto (is maar 3uurtjes rijden)
had ik het gevoel dat er iemand gestorven was, ik wist gewoon dat er iemand dood was, maar ik kon het nog steeds niet plaatsen.

Toen we daar aankwamen ging ik meteen opzoek naar mn maatje
maar wat bleek, de week ervoor was ie omver gereden door een gast

toen werd alles plotseling helder en logisch.. Ik wist gewoon dat het gebeurd was
sinds toen ben ik erg in zesde zintuigen enzo gaan geloven
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
pi_77809427
Dat is een soort bintenis, erg apart ja.

Toen mijn oma dood was gegaan, en ik lag in bed voordat ik het wist dacht ik 'als mijn oma doodgaat zal ik haar missen' heb toen wel gehuild enz. maar infeite wist ik nog van niks. Toen ik uitgehuild was en het een beetje bezonken was ging ik naar onderen '...oma is vannacht in overleg overleden...', toen was het effe stil ja..
GGGG
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')