Het was dat ofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet veel later had ik een andere betrekking.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
eerder een ban in real life.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:43 schreef bassos het volgende:
Kleine toffe dingen :
Afgelopen donderdag werd me verteld (op de weg naar huis van werk)
Dat ik de een-oog-koning zou zijn.
(jaja, echt gewoon een vage random dude, ze bevragen werkt voor geen meter)
Volgens mij is dat Aldebaran als het derde oog van Taurus.
Is dat deja vu ?
Heftig Bastardquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:36 schreef Bastard het volgende:
Nou ja tof ding wil ik het niet noemen maar in mijn directe omgeving is het volgende gebeurt.
Een kindje van 4 heeft een jaar tegen kanker gevochten, bij het mannetje woonde 3 katten in huis.
De laatste paar maanden was het mannetje veel in het ziekenhuis, en was er minder vaak iemand thuis. Een week of 2 geleden begonnen de katten erg veel te mauwen, sochtends, smiddags savonds, klaaggezang!
Ik dacht dat het kwam omdat ze niet naar binnen konden, maar hoorde achteraf dat het nooit een probleem was.
Afgelopen week is het mannetje thuis gekomen, om thuis in te kunnen slapen, behandeling had geen zin meer..
1 van de katten is afgelopen zaterdag in huis dood aangetroffen.. de man (de meeste nuchtere die ik ken) sprak, .. [naam] is dood gegaan zodat mijn zoon niet hoeft te gaan.. en een tel later overleed zijn zoontje.
Het is een heel verdrietig verhaal, maar tevens erg apart. Ze zeggen wel eens dat dieren dingen voelen aankomen, en katten zijn soieso wel aparte beesten.
Zou het kunnen zijn dat ze de dood voelde aankomen, en 1 overleed (bijna tegelijk) om als maatje mee te gaan in het geestenrijjk?
Dat soort dingen kunnen niet toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |