Ik denk dat dat vanmiddag beklonken is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou het geregeld kunnen worden dat alle idioten die in de eerste ronde bij Idols, Popstars en aanverwante talentenjachten worden afgeserveerd, automatisch worden doorverwezen naar Studio Vlemmix alwaar ze meteen een talkshow kunnen gaan presenteren?
Cc, dat wordt een dolle avondquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vanmiddag beklonken is.
Lach eens niet zo irritantquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
De show van André en Herman wordt op woensdag- of donderdagavond opgenomen. Op de chat wijzen ze de manager erop dat woensdag de show van Jaap gepland staat. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Profeet dat het is!quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
De show van André en Herman wordt op woensdag- of donderdagavond opgenomen. Op de chat wijzen ze de manager erop dat woensdag de show van Jaap gepland staat. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik LOL wel heel veel, voor een dooie.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Irritant? Is dat als je jeuk aan je gebit hebt? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ben benieuwd wat André en Herman gaan 'brengen'.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Profeet dat het is!
[..]![]()
Ook zo *poef* spontaan ontstaan en meteen stevig in de steigers.
Heb die Andre gehoord en gezien vanmiddag. Op een zeker moment van pure ellende de stream uitgezet. Als ik dan hoor dat hij een show wil gaan maken met die leipe Herman springen mij de tranen in de ogen! Daar wil toch geen mens naar kijken??? Of toch wel..................quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb heimwee naar de Bunkerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb die Andre gehoord en gezien vanmiddag. Op een zeker moment van pure ellende de stream uitgezet. Als ik dan hoor dat hij een show wil gaan maken met die leipe Herman springen mij de tranen in de ogen! Daar wil toch geen mens naar kijken??? Of toch wel..................
Ouch!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Profeet dat het is!
[..]![]()
Ook zo *poef* spontaan ontstaan en meteen stevig in de steigers.
Krijgt die Andre nog betaald voor een optreden ook dan?? Dacht dat hij betaalde om te mogen optredenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel procent die manager vangt van de gage van André.
Dit soort kneuzen hebben vaak werk genoeg. Die kunnen ieder weekend wel ergens in een boerendisco terecht. Daar wordt flink verdiend aan alcohol en kunnen ook ruime gages worden betaald. Een klassiek strijkkwartet is goedkoper te boeken dan zo'n sukkel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Krijgt die Andre nog betaald voor een optreden ook dan?? Dacht dat hij betaalde om te mogen optreden
Je zou maar als content producerende partij tussen een programma van André en Herman staan ingepland..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit soort kneuzen hebben vaak werk genoeg. Die kunnen ieder weekend wel ergens in een boerendisco terecht. Daar wordt flink verdiend aan alcohol en kunnen ook ruime gages worden betaald. Een klassiek strijkkwartet is goedkoper te boeken dan zo'n sukkel.
Ik werd niet van de chat afgeknikkerd maar meteen van heel internet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:04 schreef Copycat het volgende:
MONORAIL! Wie maakt een leuke verkiezingsposter met André?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |