Hehe daar had ik nog niet eens echt bij stil gestaan. Dat slaat ook wel alles inderdaad. Ze zullen toch niet aan selectie op uiterlijk doen?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:59 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
En dat je ook echt een foto moet opsturen, waar slaat dat op?
"Die is te lelijk, gooi die aanmelding maar weg."quote:Op zondag 24 januari 2010 18:04 schreef aaipod het volgende:
[..]
Hehe daar had ik nog niet eens echt bij stil gestaan. Dat slaat ook wel alles inderdaad. Ze zullen toch niet aan selectie op uiterlijk doen?
Mja ik wil het nu eigenlijk wel echt doen maar heb dus geen idee waar ik zo'n relevante verklaring vandaan ga toveren. Middelbare school heb ik nooit afgemaakt dus dat wordt hem ook niet![]()
Dat vind ik eigenlijk wel logisch. Ik bedoel: een uni wil toch ook representatief zijn en een dikke nerd met vette puisten op foto's van de uni jaagt alleen maar potentiële sponsors voor toekomstig onderzoek weg.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:59 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
En dat je ook echt een foto moet opsturen, waar slaat dat op?
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel logisch. Ik bedoel: een uni wil toch ook representatief zijn en een dikke nerd met vette puisten op foto's van de uni jaagt alleen maar potentiële sponsors voor toekomstig onderzoek weg.
Ah, je bedoelt ongeveer 99% van de studentenbevolking?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
Bovendien kun je zo mooi die mensen eruit filteren die alleen maar profiteren van ons Nederlandse stufi-stelsel terwijl ze in ons land nooit ook maar een cent belasting hebben betaald.
Niemand gereageerd...quote:Op zondag 24 januari 2010 02:00 schreef Kardash het volgende:
Vlug een vraagje dat in me op kwam: hoeveel herkansingen heb je voor Rechten @ UvA in één studiejaar? (:
Dat studielink werkt voor geen ene drol voor mij. Vorige week stuk of 8 emails gekregen die begonnen met:quote:Op zondag 24 januari 2010 22:28 schreef Kardash het volgende:
[..]
Niemand gereageerd...
Heb me net even ingeschreven voor de UvA via studielink... iets zegt me dat het nieuwe systeem een hoop problemen gaat opleveren.
"diploma - nog niet"
"datum verwachtte diploma? - Juli"
"Vakken met eindcijfers? - ehh..."
Dat had ik ook toen ik me vorig jaar bij studielink inschreef. Je kan niet meer invullen dan dat wat je weet. Je cijfers kan je altijd nog aanpassen en je moet waarschijnlijk toch een kopie van je diploma (en misschien ook je cijferlijst) naar de IBG sturen.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:28 schreef Kardash het volgende:
[..]
Niemand gereageerd...
Heb me net even ingeschreven voor de UvA via studielink... iets zegt me dat het nieuwe systeem een hoop problemen gaat opleveren.
"diploma - nog niet"
"datum verwachtte diploma? - Juli"
"Vakken met eindcijfers? - ehh..."
Nou ja, daarvan hebben de ouders tenminste nog belasting betaald in de tijd dat ze ons blanke Nederland met bloed, zweet en tranen opbouwden in de mijnen, in de havens en in de bouw. Toen werd eerlijk werken tenminste nog gewoon beloond! In een tijd dat je nog gewoon wist waar je aan toe was en niet anderen van buiten met rare taaltjes ons land overspoelen om er met onze zuur verdiende centen vandoorr te gaan, zonder er zelf ook maar iets voor te doen..quote:Op zondag 24 januari 2010 21:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt ongeveer 99% van de studentenbevolking?
Ben je nou aan het trollen?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ja, daarvan hebben de ouders tenminste nog belasting betaald in de tijd dat ze ons blanke Nederland met bloed, zweet en tranen opbouwden in de mijnen, in de havens en in de bouw. Toen werd eerlijk werken tenminste nog gewoon beloond! In een tijd dat je nog gewoon wist waar je aan toe was en niet anderen van buiten met rare taaltjes ons land overspoelen om er met onze zuur verdiende centen vandoorr te gaan, zonder er zelf ook maar iets voor te doen..
Whut?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:04 schreef aaipod het volgende:
[..]
Middelbare school heb ik nooit afgemaakt dus dat wordt hem ook niet![]()
http://www.studeren.uva.n(...)0BE-68954D905E7D9F78quote:Op maandag 25 januari 2010 16:04 schreef dreamzk het volgende:
Grondslagen nog steeds niet binnen, maar ik moet dus voor 1 februari besluiten of ik stop of doorga... Weet iemand of er een instroom programma is bij de UvA? Dat stelde de studie adviseur voor als ik grondslagen niet haal, dat ik dan instroom in Amsterdam als dat kan. Staat nergens op hun website dus ik vroeg me af of iemand dat wist.
Jij deed toch de strafrecht master op de UU?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:30 schreef ScottTracy het volgende:
Even maar een tvp hier, zal de komende dagen genoeg te soggen hebben want donderdag en vrijdag tentamens.
Dat had ik ook al gevonden maar dat is instromen na HBO. Ik bel morgen de studieadviseur wel en dan zie ik wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:36 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
http://www.studeren.uva.n(...)0BE-68954D905E7D9F78
Klopt ja! Oh, jij hebt je username veranderd zie ikquote:Op maandag 25 januari 2010 16:48 schreef GDPP het volgende:
[..]
Jij deed toch de strafrecht master op de UU?
Zegt hopelijk niet iets over het niveau?;p Was laatst op de UvA om te proefstuderen.. niveau van m'n mede-scholieren viel best tegenquote:Op maandag 25 januari 2010 00:24 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Niet veel actieve leden hier die op de UvA zitten
Kolonialisme?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ja, daarvan hebben de ouders tenminste nog belasting betaald in de tijd dat ze ons blanke Nederland met bloed, zweet en tranen opbouwden in de mijnen, in de havens en in de bouw. Toen werd eerlijk werken tenminste nog gewoon beloond! In een tijd dat je nog gewoon wist waar je aan toe was en niet anderen van buiten met rare taaltjes ons land overspoelen om er met onze zuur verdiende centen vandoorr te gaan, zonder er zelf ook maar iets voor te doen..
Haha, ja klopt. Doe nu European Law, maar wil volgend jaar nog strafrecht gaan doen (behalve als dat meer dan 10.000 euro gaat kosten). Bevalt de master jou een beetje?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Klopt ja! Oh, jij hebt je username veranderd zie ikJij bent toch ook bezig met je master? (weet alleen niet welke richting...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |