zou niets liever willen joh .. maar ik heb niet zo hard gewerkt om op het eind toch nog te stoppen. Bovendien heb ik anders een schuld van 10.000 euro.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
dan stop je tog met de studie....
Had je niet eerder al een gevoel van dat het toch niet alles was dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:02 schreef anti-fok het volgende:
[..]
zou niets liever willen joh .. maar ik heb niet zo hard gewerkt om op het eind toch nog te stoppen. Bovendien heb ik anders een schuld van 10.000 euro.
Welke uni is dat? Je staat niet in de OP.... Heb je geen minimumcijfer nodig om te herkansen?quote:
Als je 'm morgen toch al 100% niet gaat halen, waarom zet je er dan niet "niet nakijken" boven? Dan heb je in ieder geval een onvoldoende minder op je vuile cijferlijst (die elke werkgever wil hebben).quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:02 schreef electricfeel het volgende:
Oh ja ik ben nieuw, maar ik zit op het erasmus (tweedejaars). Je mag in principe alles beneden de 5.5 herkansen. Daar komt ook nog bij dat ik nu maximaal een 8.4 kan halen stel dat ik alles goed zou hebben (deeltentamens
). En als ik hem herkans kan ik alle punten weer halen. Naja, ik denk dat ik de samenvatting ga uitlezen en het daarbij ga laten.. heb er namelijk echt geen zin meer in.
Waarom zou je hem dan überhaupt gaan maken? Voor het geval dat hij ineens super meevalt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je 'm morgen toch al 100% niet gaat halen, waarom zet je er dan niet "niet nakijken" boven? Dan heb je in ieder geval een onvoldoende minder op je vuile cijferlijst (die elke werkgever wil hebben).
Vandaar "niet nakijken". Als je bij ons staat ingeschreven en je komt niet opdagen, dan krijg je gewoon een 1.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:05 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Waarom zou je hem dan überhaupt gaan maken? Voor het geval dat hij ineens super meevalt?
Oh oke. Ja hier kan je je tot en met de dag van het tentamen uitschrijven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vandaar "niet nakijken". Als je bij ons staat ingeschreven en je komt niet opdagen, dan krijg je gewoon een 1.
Waar staat dat in het reglement?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vandaar "niet nakijken". Als je bij ons staat ingeschreven en je komt niet opdagen, dan krijg je gewoon een 1.
ik doe dat ook, stelt niet zo heel veel voor, maar staat wel leuk op je CV.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:34 schreef aaipod het volgende:
Ik had net een brief in de brievenbus dat ik door de faculteit voorgedragen om me aan te melden voor 1 van de 250 beschikbare plaatsen in het Honours College voor talenvolle en gemotiveerde studenten. Klinkt heel leuk en aardig volgens het promotieverhaaltje op de site maar het houdt wel in dat ik een extra programma naast mijn bachelor doe van 45 EC's.
Doet iemand hier misschien hetzelfde of kent iemand misschien iemand die het doet en kan je me misschien wat dingen erover vertellen die niet bij het standaard verhaaltje verteld worden? Ik vraag me eigenlijk een beetje af of het het waard is of dat ik mezelf een hoop extra werk voor niets op de hals haal als ik me aanmeld.
Gaaf zeg! Ik weet er verder niet zo heel veel vanaf, maar volgens mij zit er wel redelijk wat extra tijd in. Bij ons in Nijmegen ga je dan volgens mij ook in de zomervakantie op excursie enzo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:34 schreef aaipod het volgende:
Ik had net een brief in de brievenbus dat ik door de faculteit voorgedragen om me aan te melden voor 1 van de 250 beschikbare plaatsen in het Honours College voor talenvolle en gemotiveerde studenten. Klinkt heel leuk en aardig volgens het promotieverhaaltje op de site maar het houdt wel in dat ik een extra programma naast mijn bachelor doe van 45 EC's.
Doet iemand hier misschien hetzelfde of kent iemand misschien iemand die het doet en kan je me misschien wat dingen erover vertellen die niet bij het standaard verhaaltje verteld worden? Ik vraag me eigenlijk een beetje af of het het waard is of dat ik mezelf een hoop extra werk voor niets op de hals haal als ik me aanmeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |