abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77023878
Wat betreft cijfers zou ik wel in Italie willen blijven zitten..
Gister een essay gemaild.. Vanochtend om 10 uur mailtje terug, dat het a bit original was, but OK, en dat hij me een 28/30 gaf als cijfer..

Vraag me af of ie er uberhaupt wel naar gekeken heeft, maar ach, ik heb nu in totaal mijn 21 ECTS binnen
pi_77038121
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 08:42 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

dan stop je tog met de studie....
zou niets liever willen joh .. maar ik heb niet zo hard gewerkt om op het eind toch nog te stoppen. Bovendien heb ik anders een schuld van 10.000 euro.
pi_77042360
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 01:02 schreef anti-fok het volgende:

[..]

zou niets liever willen joh .. maar ik heb niet zo hard gewerkt om op het eind toch nog te stoppen. Bovendien heb ik anders een schuld van 10.000 euro.
Had je niet eerder al een gevoel van dat het toch niet alles was dan?
pi_77051342
hmm, ik heb morgen dus een tentamen (goederen en insolventierecht) wat ik naar alle waarschijnlijkheid niet ga halen (ik moet 41 van de 70 punten voor een voldoende) omdat het me niets interesseert, ik de boeken niet heb gelezen, naar de helft hoorcolleges ben gegaan en tot nu toe eigenlijk er niks aan heb gedaan (een beetje in slim studeren gelezen). Het is dan wel een open boektentamen, maar je kan niet alles gaan opzoeken. Dus ik zat te denken om gewoon nu helemaal niks meer te doen en het dan inderdaad niet te halen zodat ik het kan herkansen en een hoger cijfer kan halen (wat beter op mijn lijst staat), want stel dat ik het zou halen, dan zou het met een heel krap zesje zijn.

dillemma, dilemma
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:57:25 #105
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_77051413
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:55 schreef electricfeel het volgende:
dillemma, dilemma
Welke uni is dat? Je staat niet in de OP.... Heb je geen minimumcijfer nodig om te herkansen?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_77051678
Oh ja ik ben nieuw , maar ik zit op het erasmus (tweedejaars). Je mag in principe alles beneden de 5.5 herkansen. Daar komt ook nog bij dat ik nu maximaal een 8.4 kan halen stel dat ik alles goed zou hebben (deeltentamens ). En als ik hem herkans kan ik alle punten weer halen. Naja, ik denk dat ik de samenvatting ga uitlezen en het daarbij ga laten.. heb er namelijk echt geen zin meer in.
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:07:07 #107
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_77057001
Ik heb ook weinig zin in het extra vak dat ik morgen ga proberen (Individueel Arbeidsrecht). Ik ken het eigenlijk niet goed genoeg, dus ik hoop dat ik morgen geluk heb.

Niemand enig antwoord op mijn simpele mc vraagjes van de vorige pagina?
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_77058404
Vanavond herkansing Intergratievak Staats- en Bestuursrecht *\o/* Heb er wel geteld nog geen 10 uur voor geleerd, maar heb er vertrouwen in!
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_77058463
Succes met jullie tentamens! Gaat vast lukken!
  woensdag 20 januari 2010 @ 19:23:05 #110
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_77064740
Succes iedereen!
pi_77066172
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:02 schreef electricfeel het volgende:
Oh ja ik ben nieuw , maar ik zit op het erasmus (tweedejaars). Je mag in principe alles beneden de 5.5 herkansen. Daar komt ook nog bij dat ik nu maximaal een 8.4 kan halen stel dat ik alles goed zou hebben (deeltentamens ). En als ik hem herkans kan ik alle punten weer halen. Naja, ik denk dat ik de samenvatting ga uitlezen en het daarbij ga laten.. heb er namelijk echt geen zin meer in.
Als je 'm morgen toch al 100% niet gaat halen, waarom zet je er dan niet "niet nakijken" boven? Dan heb je in ieder geval een onvoldoende minder op je vuile cijferlijst (die elke werkgever wil hebben).
pi_77076434
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 19:56 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Als je 'm morgen toch al 100% niet gaat halen, waarom zet je er dan niet "niet nakijken" boven? Dan heb je in ieder geval een onvoldoende minder op je vuile cijferlijst (die elke werkgever wil hebben).
Waarom zou je hem dan überhaupt gaan maken? Voor het geval dat hij ineens super meevalt?
pi_77077362
Niet maken is ook geen optie, want ik heb een deeltentamen gehad waar ik 14 punten voor heb gehaald dus dat zou betekenen dat mijn cijfer dan een 1 zou zijn. Dus dan heb ik liever een 5 die ik ga herkansen. Ik ga hem morgen gewoon op mijn best proberen te maken, in principe zou het nog wel moeten lukken want alles kan ik opzoeken (al heb ik daar vast de tijd niet voor ).
pi_77077423
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:05 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Waarom zou je hem dan überhaupt gaan maken? Voor het geval dat hij ineens super meevalt?
Vandaar "niet nakijken". Als je bij ons staat ingeschreven en je komt niet opdagen, dan krijg je gewoon een 1.
pi_77077666
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:22 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Vandaar "niet nakijken". Als je bij ons staat ingeschreven en je komt niet opdagen, dan krijg je gewoon een 1.
Oh oke. Ja hier kan je je tot en met de dag van het tentamen uitschrijven.
  donderdag 21 januari 2010 @ 03:11:41 #116
285850 Elohim
leeft in kaarslicht
pi_77083552
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:22 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Waar staat dat in het reglement?
Haast je langzaam.
pi_77093586
Yay, 8 voor inleiding.
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:34:41 #118
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_77097280
Ik had net een brief in de brievenbus dat ik door de faculteit voorgedragen om me aan te melden voor 1 van de 250 beschikbare plaatsen in het Honours College voor talenvolle en gemotiveerde studenten. Klinkt heel leuk en aardig volgens het promotieverhaaltje op de site maar het houdt wel in dat ik een extra programma naast mijn bachelor doe van 45 EC's.

Doet iemand hier misschien hetzelfde of kent iemand misschien iemand die het doet en kan je me misschien wat dingen erover vertellen die niet bij het standaard verhaaltje verteld worden? Ik vraag me eigenlijk een beetje af of het het waard is of dat ik mezelf een hoop extra werk voor niets op de hals haal als ik me aanmeld.
pi_77097712
Als het goed is staan de cijfers vandaag online. Ik durf alleen niet te kijken
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_77098734
Ik had een 4 voor Inleiding, lekker begin van m'n opleiding! Naja, had al wel zo'n voorgevoel..
pi_77099625
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:34 schreef aaipod het volgende:
Ik had net een brief in de brievenbus dat ik door de faculteit voorgedragen om me aan te melden voor 1 van de 250 beschikbare plaatsen in het Honours College voor talenvolle en gemotiveerde studenten. Klinkt heel leuk en aardig volgens het promotieverhaaltje op de site maar het houdt wel in dat ik een extra programma naast mijn bachelor doe van 45 EC's.

Doet iemand hier misschien hetzelfde of kent iemand misschien iemand die het doet en kan je me misschien wat dingen erover vertellen die niet bij het standaard verhaaltje verteld worden? Ik vraag me eigenlijk een beetje af of het het waard is of dat ik mezelf een hoop extra werk voor niets op de hals haal als ik me aanmeld.
ik doe dat ook, stelt niet zo heel veel voor, maar staat wel leuk op je CV.
pi_77099708
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:34 schreef aaipod het volgende:

Gaaf zeg! Ik weet er verder niet zo heel veel vanaf, maar volgens mij zit er wel redelijk wat extra tijd in. Bij ons in Nijmegen ga je dan volgens mij ook in de zomervakantie op excursie enzo.

Ik vind 250 plaatsen trouwens wel erg veel. Had verwacht dat het "exclusiever" zou zijn, zoiets.
pi_77099761
Oh, valt wel mee dus.
pi_77099778
Ik meld me bij dezen ook maar aan voor dit topic, eerstejaars UU.
Sinds gister alle 30 ect's binnen, weliswaar alle 4 de vakken met een 6 en twee reparaties (voor sbr & strafrecht) nodig gehad. Ben voornemens iets meer te gaan doen in het tweede semester, nu we de kernvakken krijgen.
Trouwens dreamzk, grondslagen staat er nog niet op zag ik net, tja ook al is het voor mij niet van toepassing ben wat tijd aan het doden.
pi_77099857
Volgens mij zijn het geen 250 plaatsen hoor, bij ons zijn het zo'n 50 man. 250 man is volgens mij over de hele universiteit en dan 50 Faculteit Rechtsgeleerdheid.

Je komt elke week samen en discussieert 2 uur met een docent over bepaalde onderwerpen. Die 2 uren moet je voorbereiden door een stuk te lezen, maar meer dan 4 uur per week (incl. 2 uur contactuur) zal je er niet mee bezig zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')