Nee hoor, dat vind ik ookquote:Op zondag 17 januari 2010 19:48 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Het staat er toch niet expliciet, of ben ik nou zo blind?
Nee Utrecht, reparatie van rechtsgeschiedenis. Maar ik zit momenteel niet echt lekker in m'n vel en daarom kan ik me absoluut niet concentreren. Pff hopelijk gaat het goed.quote:
Tis ook geen tijd voor een tentamen ook, belachelijk. Alle tentamens zouden 's ochtends moeten zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:06 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Nee Utrecht, reparatie van rechtsgeschiedenis. Maar ik zit momenteel niet echt lekker in m'n vel en daarom kan ik me absoluut niet concentreren. Pff hopelijk gaat het goed.
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:36 schreef Eva4Evah het volgende:
Omg ik ben zojuist doodgegaanWat een kuttentamen
Als ik dit faal moet ik volgend jaar de hele fucking cursus overnieuw doen (grondslagen van 15 ects)...
Sorry ik baal echt heel hard nu
Oei, dat zijn wel heel veel studiepunten!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:36 schreef Eva4Evah het volgende:
Als ik dit faal moet ik volgend jaar de hele fucking cursus overnieuw doen (grondslagen van 15 ects)...
Balen! Treurig eigenlijk dat je zo'n groot vak kunt krijgen... da's meer dan sommige afstudeerscripties. Gek dat je zo'n vak niet in delen kunt halen. Hopelijk is het jullie geluktquote:Op maandag 18 januari 2010 20:36 schreef Eva4Evah het volgende:
dan stop je tog met de studie....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:42 schreef anti-fok het volgende:
en ik haat strafprocesrechtik vind het zo verschrikkelijk... ik wil echt niet meer...
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
dan stop je tog met de studie....
Anti-klachtenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:25 schreef Pool het volgende:
Ik heb even het omslagpunt gemist. Wanneer is deze topicreeks precies veranderd van een ode aan de schoonheid van het recht in een klaagzang over moeilijke tentamens?
Tevens tvp.
Anti-klacht: op deze manier lopen we qua topicaantal wel in op medicijnen
Ik ga straks naar een nadere inzage van BPR (de eerste was donderdag). Dat tentamen was niet zozeer moeilijk maar gewoon onduidelijk qua vraagstelling en normering.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:25 schreef Pool het volgende:
Ik heb even het omslagpunt gemist. Wanneer is deze topicreeks precies veranderd van een ode aan de schoonheid van het recht in een klaagzang over moeilijke tentamens?
Tevens tvp.
Anti-klacht: op deze manier lopen we qua topicaantal wel in op medicijnen
Probeer de koek te vergroten, sleep het harmoniemodel erbij en bedenk tevoren objectieve criteria waarom een eerlijke puntenverdeling één punt hoger dient uit te vallen. Succes.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:54 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik ga straks naar een nadere inzage van BPR (de eerste was donderdag). Dat tentamen was niet zozeer moeilijk maar gewoon onduidelijk qua vraagstelling en normering.![]()
Ik wil er minimaal een vol punt bij, maar ben bang dat ze daarin niet met me meegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |