Dit dus.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik heb het ook nog nooit gehad , eerlijk gezegd.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Want klaarkomen is leeftijdsgebonden?
...maar hij doet het liever in het matras.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:42 schreef delightfull het volgende:
Mijn partner kan het altijd bij mij kwijt..
Daar droom ik altijd over!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:08 schreef DamagedBrain het volgende:
Ik heb wel eens gedroomd van een natte droom!!
Das pas raar!! Dan denk je dat je midden in het nacht het bed hebt gewit maar dat is dan niet zo!!!!!!!!11!
Jij vraagt dat even na bij je biologieleraar?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:59 schreef sentinal4 het volgende:
[..]
Vroeg me altijd al af hoe het kwam dat ik nooit een natte droom gehad heb, maar mijn biologie leraar zie op de middelbare school dat ik dan waarschijnlijk jong begonnen ben met zelf-service
Aha, TS is gewoon bang dat partnerlief stiekem in de nacht ligt te handkarren, al denkend aan de wulpse slanke kinderloze collega's..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:02 schreef delightfull het volgende:
Ik kan het niet controleren of het echt in zijn slaap is gebeurt.
handkarren met zijn onderbroek nog aan, die hij op het moment van klaarkomen weer snel omhoog trekt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:16 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Aha, TS is gewoon bang dat partnerlief stiekem in de nacht ligt te handkarren, al denkend aan de wulpse slanke kinderloze collega's..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |