Ik wel en ik had het antwoord ook al gegeven.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:20 schreef delightfull het volgende:
Realzeus begrijp je het of nog steeds niet.
Nog nooit zoiets kansloos gehoordquote:Ik sprak met mirjam die heeft haar man wel verlaten.
Als je dat laatste quoteje even neemt en terug leest zie je dat het nog veel mooier is dan jij nu denkt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:47 schreef Handschoen het volgende:
TS lijkt me een beetje labiel en/of heeft geen ervaring met forums
[..]
Nog nooit zoiets kansloos gehoord
Echtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:12 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik kan ook klaarkomen als ik wakker ben!
Ik zie het nu pasquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je dat laatste quoteje even neemt en terug leest zie je dat het nog veel mooier is dan jij nu denkt.
Je zeikt gewoon in je broekquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:40 schreef aaipod het volgende:
Ik word toch wel minimaal 2 keer per week wakker met een kleffe natte onderbroek.
Wat Pien zegt!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg volwassen mannen bij wie dat ook voldoende is
http://www.mensworld.be/grow/taboes/11-weetjes-over-natte-dromen/quote:# Natte dromen over homoseksualiteit komen ook weleens voor bij heteromannen. De inhoud van een droom kun je niet bepalen, het is niets om angstig van te worden. Het betekent niet dat je homo bent of homoseksuele voorkeuren - verlangens hebt.
# Vrouwen krijgen ook natte dromen, hoewel in vergelijking met mannen zijn ze in een minderheid. Vrouwen kunnen de belevenis hebben dat ze na een seksuele droom een verhoogde vaginale afscheiding in bed of bed slipjes vinden.
Nog 1 keer teveel eerlijk gezegd. Je hebt regelmatig seks (neem ik aan) en ook nog eens 2 handen, hoe blijft er iets over voor in je slaap>quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:08 schreef Pollewoppie het volgende:
sinds ik met mijn huidige vriendin heb geloof maar 1 keer gehad....
70% van de mannen krijgen nooit een natte droom..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:40 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Je ballen moeten ook eerst indalen.
quote:
ik heb het ook nog nooit gehad , eerlijk gezegd.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:19 schreef Chuck.Norris het volgende:
[..]
70% van de mannen krijgen nooit een natte droom..
Maakt geen fuck uit, Je krijgt natte dromen alleen tussen leeftijden van 14-18. Ik heb het best vaak gehad, gepaard met hele "intense" droom. Duurde vaak 10 minuten voordat ik achterkwam wat echt is en wat ik net bij elkaar gedroomd heb. Daarna volgd een korte "depressie" omdat die dromen stuk geiler zijn dan realiteit.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:06 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb nooit natte dromen.
Ik denk dat ik maar eens wat minder moet rukken.
Die was sarcastisch, net als de meeste hier.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:46 schreef delightfull het volgende:
Ik sprak met mirjam die heeft haar man wel verlaten.
Dan ben ik maar raar, die dromen waren echt wel goedquote:Op maandag 25 januari 2010 19:36 schreef Chuck.Norris het volgende:
zoals ik dus al zei
je bent raarder als je wel natte dromen hebt
enkel 30% van de mannen krijgen dat
zelf ook nooit gehad trouwens..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |