quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:40 schreef aaipod het volgende:
Ik word toch wel minimaal 2 keer per week wakker met een kleffe natte onderbroek.
Dit.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:40 schreef aaipod het volgende:
Ik word toch wel minimaal 2 keer per week wakker met een kleffe natte onderbroek.
Want klaarkomen is leeftijdsgebonden?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:43 schreef delightfull het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat natte dromen iets voor tieners was??
Nee, maar een pubertje hoef je alleen maar aan z'n plassertje te kietelen om klaar te laten komen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Want klaarkomen is leeftijdsgebonden?
Er zijn genoeg volwassen mannen bij wie dat ook voldoende isquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar een pubertje hoef je alleen maar aan z'n plassertje te kietelen om klaar te laten komen.
Kijk in z'n onderbroek, geloof je het dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:46 schreef delightfull het volgende:
Mijn parner heeft vaker ejaculatie in zijn slaap... en ik kan het moeilijk geloven??
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:46 schreef delightfull het volgende:
Mijn parner heeft vaker ejaculatie in zijn slaap... en ik kan het moeilijk geloven??
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Hoezo? Wat geloof je dan dat er gebeurt? Je zegt zelf dat het in zijn slaap gebeurt. Dan heb je je antwoord toch?
Je kunt het overigens voorkomen. Vaker sex hebben met hem. Zie het als een signaal dat je sexleven ruk is.
Hoeveel keer wil je nog hetzelfde antwoord krijgen dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:59 schreef delightfull het volgende:
Wilt iemand met mij een goed gesprek voeren.
http://www.ggd.nl/quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:59 schreef delightfull het volgende:
Wilt iemand met mij een goed gesprek voeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |