Wat zei je tegen d'r? 'Cheer up, the worst is yet to come?'quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef yavanna het volgende:
Iemand die twee keer een harstilstand heeft gehad vertelde mij laatst dat het aanvoelde als flauwvallen -> duizelig, zwart voor je ogen. Daarna merkte ze niets meer tot ze weer bij kwam.
Wat is er misgegaan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:32 schreef Wesleyz het volgende:
Ik was een keer dood,
Was niet zoveel aan
Je zit in de medische wereld? Wat is jouw persoonlijke gevoel er dan bij? Denk je na de zoveelste keer nog: jammer van die persoon/patiėnt? Of is het: next?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:56 schreef intoxicated het volgende:
Het duurt hooguit een seconde of 5 voordat iemand het bewustzijn verliest, heb er deze week weer twee keer naast mogen staan.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:09 schreef caspergf1 het volgende:
Mij lijkt dood gaan een fijne belevenis, rustig relaxed de aarde verlaten op een mooie leeftijd, teruggaan naar de mensen van wie je hield, 1 of 2 familieleden bij je sterfbed en tot het laatste moment glashelder.
Om diegenen die ik liefheb te verlaten voor diegenen die ik liefhad terug te zien.
Rotten in de grond, of branden in een oven.
Dit zou wel de fijnste dood zijn, denk ik.
Hoe weet je dat je ze terugziet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:09 schreef caspergf1 het volgende:
Mij lijkt dood gaan een fijne belevenis, rustig relaxed de aarde verlaten op een mooie leeftijd, teruggaan naar de mensen van wie je hield, 1 of 2 familieleden bij je sterfbed en tot het laatste moment glashelder.
Om diegenen die ik liefheb te verlaten voor diegenen die ik liefhad terug te zien.
Dit zou wel de fijnste dood zijn, denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |