Dan ga ik toch voor Duitsland!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:03 schreef maartena het volgende:USA
En tevensCanada
vanwege alle familie die ik daar heb.....
Ik neem aan Pacific, aangezien de spelen in PST gehouden worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:06 schreef Saviola het volgende:
Zijn die tijden eastern of pacific?
Tijden zijn idd PST.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:28 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik neem aan Pacific, aangezien de spelen in PST gehouden worden.
Yep, Go USA!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:23 schreef nyny83 het volgende:
Jullie gaan me allemaal uitlachen, maar ik denk dat USA minimaal de finale gaat halen
Maar Teemu zou wel eens niet kunnen meedoen....quote:
Hoezo? Zn kaak heeft ie niet nodig bij ijshockey. Gewoon zo'n kooi om je bek heen doen en spelen. Niet zeikenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 04:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar Teemu zou wel eens niet kunnen meedoen....
Zweden wordt ook gezien als serieuze kanshebber. Regerend wereldkampioen hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:05 schreef Terreros85 het volgende:
Rusland, VS en Canada als favorieten. Of zijn er nog andere kanshebbers?
David Backes noemt het toeval.quote:First, it was Chicago’s Jonathan Toews . . . then it was Anaheim’s Corey Perry . . . and last night it was Columbus’ Rick Nash.
The Blues’ David Backes is trying to take out the Team Canada roster before the Olympics even begin. Recently named to the U.S.A. roster, Backes has fought all three of those starts since Jan. 2. And don’t forget the scrum he had behind the net with San Jose’s Dany Heatley recently.
quote:“No direct agenda there,” Backes said. ”They just tend to be the guys that are in my way and creating some havoc around . . .”
Heb zo eens rondgekeken.... En moet eerlijk zeggen dat ik het dan wel weer jammer vind dat teams als Zweden, Finland en Tsjechie echt voor 90% uit de NHL trekken..... nu is dat natuurlijk ook wel de top league, maar Duitsland en Zwitserland trekken bijvoorbeeld maar voor 10, 15% uit de NHL. Zelfs het Russische team is 70% NHL, terwijl ze zelf ook een redelijke league hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:30 schreef okee6 het volgende:
Link naar de rosters van de diverse teams. Wisselingen zijn nog mogelijk tot 15 februari.
Teemu doet mee.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 04:11 schreef maartena het volgende:
Maar Teemu zou wel eens niet kunnen meedoen....
Duitsland heeft ook maar 8 NHL spelers op dit moment, waarvan er 6 geselecteerd zijn..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:34 schreef maartena het volgende:
nu is dat natuurlijk ook wel de top league, maar Duitsland en Zwitserland trekken bijvoorbeeld maar voor 10, 15% uit de NHL.
Dat zal inderdaad ook wel meespelen inderdaad, niet aan gedacht. Maar toch, ik heb dan toch een zwak voor de landen die uit eigen bodem zoveel mogelijk putten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:44 schreef Saviola het volgende:
Duitsland heeft ook maar 8 NHL spelers op dit moment, waarvan er 6 geselecteerd zijn..
Alles leuk en aardig, maar het gaat om prestaties. Dan selecteer je gewoon je beste spelers. De beste spelers van het Nederlands voetbalelftal spelen ook in het buitenland. Dan ga je niet Rob Penders selecteren omdat die toevallig in de eigen competitie speelt. Je pakt gewoon de beste spelers die er beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:45 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad ook wel meespelen inderdaad, niet aan gedacht. Maar toch, ik heb dan toch een zwak voor de landen die uit eigen bodem zoveel mogelijk putten.
Ik vind het jammer dat Zweden en Finland in dezelfde poule zitten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:38 schreef sp3c het volgende:
ik hoop zoals elk groot toernooi op een finale Zweden/Finland
maar het zal wel Canada worden
De NOS streamed een hele hoop heb ik begrepen. Verder kun je de spelen volgen op de BBC (1 en 2), ARD/ZDF, de Vlaamse publieke omroepen en Eurosport 1 & 2.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:38 schreef sp3c het volgende:
iemand al enig idee hoe ik dat moet gaan streamen want de zendtijd in Nederland zal wel vol kerels met hele lange ijzers en hele strakke kleertjes gaan zitten
Mwah dat dacht iedereen op de vorige Olympics ookquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:38 schreef sp3c het volgende:
ik hoop zoals elk groot toernooi op een finale Zweden/Finland
maar het zal wel Canada worden
Dat was mijn post ookquote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:11 schreef sp3c het volgende:
eigenlijk was het gewoon een ordinaire tvp
En anders ga je gewoon naar myp2p.eu en vervolgens naar icehockey. Daar zullen ze waarschijnlijk ook vrijwel alle wedstrijden streamen, en zeker die van USA, Canada en Rusland.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:57 schreef maartena het volgende:
[..]
De NOS streamed een hele hoop heb ik begrepen. Verder kun je de spelen volgen op de BBC (1 en 2), ARD/ZDF, de Vlaamse publieke omroepen en Eurosport 1 & 2.
Zie verder hier: http://en.wikipedia.org/w(...)lympics_broadcasters
Tegenwoordig kun je met een beetje digitaal pakket in Nederland ook alweer pak-em-beet 100 zenders ontvangen of zo, niet? Daar zal vast wel e.e.a. aan OS te zien zijn denk ik, desnoods op vage buitenlandse zenders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |