Moluks visgerecht..quote:
jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:45 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ga je zo laat pas eten?
Ik had vandaag opgebakken rijst met wat ei, pittige boontjes en kabeljauwfilet in een pittige bali-saus of zo. (was een marinade waar bali-mix op stond)
Begrijp ik hoor, zelf nog student dus onregelmatig eetpatroon. Dacht misschien bereid je iets voor voor morgen of zo.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja
we eten wel vaker zo laat trouwens.
beetje nare gewoonte, maargoed, het kan.
dat nuquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:10 schreef The_Hives het volgende:
afbakbroodjes met filet American en een gesnipperd rood uitje
LEKKER! Ik eet vnv mihoen met kipquote:Op zondag 17 januari 2010 13:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond eten we biefstuk met gebakken champignons, uien en spekjes en een nog te verzinnen sausje. Daarbij aardappelkroketjes en sla.
Klinkt lekkerquote:Op zondag 17 januari 2010 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
Nu een mandarijntje en een kop thee, vanavond zelfgemaakte groentensoep met pittig gekruide balletjes
gisteren hadden we een uitgebreid diner hier thuis met 11 manheerlijk gegeten. Had zelf lamskofta gemaakt, gegaard in een saus van volvette yoghurt en gepelde tomaten (en nog een shitload aan specerijen, kruiden en andere shizzle)
wat een succes was dat! Erbij couscous en gegrilde groenten. Tussengerecht was ook voor onze rekening, en dat was een soep van gegrilde paprika en moonblushtomatoes met een klein lepeltje creme fraiche.
nom! Die lamskofta gaat in de herhaling
De rest van de gangen was ook goedvan gevulde champs tot tarte tartin
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Waar waren de champs mee gevild?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |