Helemaal vergeten naar te vragen, maar goed om te horenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die is nu iets meer dan een week weer thuis, heb hem nog links en rechts met wat dingetjes geholpen en gaat nu weer heel erg de goede kant op
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die is nu iets meer dan een week weer thuis, heb hem nog links en rechts met wat dingetjes geholpen en gaat nu weer heel erg de goede kant op
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:28 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat niet alleen, we hebben zelfs een 'gezelligheidsmeet'
Nee. Mag nietquote:
quote:
Wat...niet naar me luisterenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Eigenwijs zoals ik ben, doe ik het lekker toch![]()
Cool. We zien de foto's welquote:Ik heb vandaag flink geshopt.
Geef jij je kids kleding die je gephotoshopped hebtquote:De jongens hebben weer een garderobe erbij en ik heb zelf ook 3 truitjes gekocht![]()
Je kan wel zien wie er hier bijdehandjes heeft gegetenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat...niet naar me luisterenKijk uit of ik haal er een blauwe bij hoor
![]()
[..]
Cool. We zien de foto's wel
[..]
Geef jij je kids kleding die je gephotoshopped hebtLaat je dat afdrukken op fotopapier of op normaal papier?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan wel zien wie er hier bijdehandjes heeft gegeten
WHZquote:
Krijg jij zeep te eten dan??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan wel zien wie er hier bijdehandjes heeft gegeten
Wat fijn, schone was, en ik hoop dat die ellende gauw afgelopen is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:38 schreef ElizabethR het volgende:
Gossie, wat een conversatie
Thank god for friends with washing machines!!!
Alles is weer schoon met uitzondering van het beddengoed. Maar die doe ik het weekend. Bij de buuv.
En ik heb gehoord dat het nog maanden kan duren eer overal alle leidingen weer hersteld zijn. Nu hoop ik toch echt dat er bij ons alleen sprake is van vorst in de pijpen, en niet dat ze gebarsten zijn.
Zeep? Das geen zeep, dat zijn doekjes!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:33 schreef Netsplitter het volgende:
Krijg jij zeep te eten dan??![]()
[ afbeelding ]
Ja. En toch laten we ons elke keer weer inpakkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef RonaldV het volgende:
@Iedereen de 1.90: Wij zijn niet alleen groter, maar ook ouder, en daarom officieel en met enige afstand verstandiger dan al dat grut.
Waarom denk je dat ik me stil hou?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef RonaldV het volgende:
@ iedereen boven de 1.90: Wij zijn niet alleen groter, maar ook ouder, en daarom officieel en met enige afstand verstandiger dan al dat grut.
Dat komt door tieten (en bier).quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. En toch laten we ons elke keer weer inpakken
DAT doe je zelf.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. En toch laten we ons elke keer weer inpakken
Ik ben onder de 1.90, maar wel ouder dan de gemiddeldenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef RonaldV het volgende:
Mededeling: degenen die iets te melden hadden over verband tussen geestelijke vermogens en lengte worden nauwlettend in de gaten gehouden!
@ Chanty: schuilen achter een meisje die nog kleiner is dan jijzelf gaat je niet helpen
@ Puala:![]()
![]()
@ iedereen boven de 1.90: Wij zijn niet alleen groter, maar ook ouder, en daarom officieel en met enige afstand verstandiger dan al dat grut.
Jij bent gewoon een ouwe lulquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ben onder de 1.90, maar wel ouder dan de gemiddelden
quote:
quote:
Ehm, ehm.. Ik was op mijn 18e al rond deze lengte en ben nu 2 jaartjes ouder..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef RonaldV het volgende:
Dan maken we jou aspirant-verstandigequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:34 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ehm, ehm.. Ik was op mijn 18e al rond deze lengte en ben nu 2 jaartjes ouder..
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan maken we jou aspirant-verstandige
Bedenk wel dat dit geen vrijbrief is he. Je zult je nu voorbeeldig moeten gedragen, tot je ouder bent dan Chanty. En rellen mogen wij alleen.quote:
STFU, and face it like a man!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef Erasmo het volgende:
Nondeju! Ik word gék van de jeuk op mijn rug!!!
Ik rook en ik drink niet, en ik ben 2 keer zo groot als Chanty, telt dat ook?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Bedenk wel dat dit geen vrijbrief is he. Je zult je nu voorbeeldig moeten gedragen, tot je ouder bent dan Chanty. En rellen mogen wij alleen.
Dan moet je bij het kleine grut.quote:
Nee. Ga roken en drinken. In ieder geval dat laatste.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:54 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik rook en ik drink niet, en ik ben 2 keer zo groot als Chanty, telt dat ook?
Dat zei hij niet. Hij zei dat hij rookt, maar dat hij niet drinkt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:56 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nee. Ga roken en drinken. In ieder geval dat laatste.
Maar Maar.........quote:
Sterkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat zei hij niet. Hij zei dat hij rookt, maar dat hij niet drinkt.
Dan moet hij in ieder geval gaan drinken, anders wordt ie gewoon niet serieus genomen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat zei hij niet. Hij zei dat hij rookt, maar dat hij niet drinkt.
Ik pas voor het serieus genomen worden deel als je het niet erg vindtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:01 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dan moet hij in ieder geval gaan drinken, anders wordt ie gewoon niet serieus genomen.
Iedereen moet een keer serieus genomen wordenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:01 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dan moet hij in ieder geval gaan drinken, anders wordt ie gewoon niet serieus genomen.
Alweer???quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Iedereen moet een keer serieus genomen worden
Had jij nog contacten met een brede medemens met getinte huidskleur?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Iedereen moet een keer serieus genomen worden
Nee, mijn getinte medemens is 18, en voorzien van weelderige vormen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:04 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Had jij nog contacten met een brede medemens met getinte huidskleur?
Ow, kennen wij die ook?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, mijn getinte medemens is 18, en voorzien van weelderige vormen!
Ah ok.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:06 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Jou nemen we nog steeds niet serieus, je inkt is nog niet droog.
Nee, respectievelijk: ze is menselijk, en bovendien veuls te aardig. Dus ze wordt niet op Timmos losgelaten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ow, kennen wij die ook?
(die kunnen we nog steeds op Timmos los laten, maar hij mag er natuurlijk geen plezier aan beleven)
Aardig en menselijk past bij mijquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, respectievelijk: ze is menselijk, en bovendien veuls te aardig. Dus ze wordt niet op Timmos losgelaten.
Nee sorry, ik moet echt aan de bak met mijn afstuderen of ik moet morgen ineens waanzinnig gemotiveerd rakenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:20 schreef Puala het volgende:
[..]dat is goed nieuws.
En jij komt dus zondag ook gewoon gezellig naar de meet?
Euh, was dat van die shoot met mij?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:35 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben er achter dat als je zekering van je flitser (studio) ermee op houdt, dat dan je instellamp er direct na met een plof er mee kapt
(en dan te bedenken dat dat dus een aantal maanden terug gebeurde, de kwartjes vallen nu pas...)
Nieuwe zekering zit er in, en net ff een nieuwe instellamp gekocht.
Oke, ik ben niet kleiner als dat Chanty is. Nu ga je te verquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef RonaldV het volgende:
Mededeling: degenen die iets te melden hadden over verband tussen geestelijke vermogens en lengte worden nauwlettend in de gaten gehouden!
@ Chanty: schuilen achter een meisje die nog kleiner is dan jijzelf gaat je niet helpen
@ Puala:![]()
![]()
quote:
Welkom bij de clubquote:
Als dat morgen niet lukt.. dan lukt dat zondag ook nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee sorry, ik moet echt aan de bak met mijn afstuderen of ik moet morgen ineens waanzinnig gemotiveerd rakenGaat nog veel te traag allemaal naar mijn zin
Als ie gerookt is wel. Hoezo??quote:
In Ierland zit de grootste palingvisserij ter wereldquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als ie gerookt is wel. Hoezo??
En verdomd als het niet waar is!! Doe ik alle moeite om mijn was gedaan te krijgn bij een vriendin en loop ik met 3 zware huisvuilzakken vol wasgoed heen en weer, en zoonlief is gaan smeken of ie bij een vriend thuis een fatsoenlijke lange douche kon nemen, hebben we sinds 09:57 vanavond weer water![]()
![]()
![]()
![]()
Goed, dat was dan weer dat, weekje is wel te overleven.
Maar wat dankte ik godjezuskrishnaboeddhaallahmohammed op mijn blote knietjes toen ik de vaatwasser weer kon gebruiken, en mijn eigen toilet. EN morgenvroeg lekker 20 (TWINTIG!!!!!) minuten douchen!!!
Blij dat ze het gefixed hebben voor ik komquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als ie gerookt is wel. Hoezo??
En verdomd als het niet waar is!! Doe ik alle moeite om mijn was gedaan te krijgn bij een vriendin en loop ik met 3 zware huisvuilzakken vol wasgoed heen en weer, en zoonlief is gaan smeken of ie bij een vriend thuis een fatsoenlijke lange douche kon nemen, hebben we sinds 09:57 vanavond weer water![]()
![]()
![]()
![]()
Goed, dat was dan weer dat, weekje is wel te overleven.
Maar wat dankte ik godjezuskrishnaboeddhaallahmohammed op mijn blote knietjes toen ik de vaatwasser weer kon gebruiken, en mijn eigen toilet. EN morgenvroeg lekker 20 (TWINTIG!!!!!) minuten douchen!!!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
godjezuskrishnaboeddhaallahmohammed
Je wordt wel creatief zo, zonder waterquote:
Niets gewend jijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Pijn ok, maar jeuk is echt zo gekmakend
Best kans inderdaad maar ik ben van mening dat ik slecht gedrag niet moet gaan belonenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Als dat morgen niet lukt.. dan lukt dat zondag ook niet![]()
Weg excuus dus
Nouhouuuuuuuu. Kom op, gewoon komenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Best kans inderdaad maar ik ben van mening dat ik slecht gedrag niet moet gaan belonen
Ghehe, geniale kattenquote:@P: Ik schat dat ze erin zijn gesprongen en de bakjes tegen elkaar/ tegen de muur hebben geketst. Zo is Poes haar bakje toen ook aan zijn einde gekomenVervolgens had ze een maand nodig om te wennen aan haar nieuwe bakje ("Daar mag ik niet uit eten, want dat is niet mijn bakje baasje" )
Does nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Nouhouuuuuuuu. Kom op, gewoon komenGezellig met NS & Peter in de auto
![]()
[..]
Ghehe, geniale katten
Volgens mij vond iedereen het leuk dat je er de vorige keer bij was, dus dit keer moet je gewoon weer komenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Does nietStraks ga ik nog denken dat ik goed gezelschap ben
Ik ga hier zo aan de studie en dan zien we wel hoever ik vorder. En anders kan ik morgen altijd nog in de auto stappen om jullie in de kroeg te treffen en daarvoor studeren. Moet in ieder geval voor mezelf het gevoel hebben dat ik genoeg heb gedaan en dat ik het verdiend heb om erop uit te mogenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij vond iedereen het leuk dat je er de vorige keer bij was, dus dit keer moet je gewoon weer komen
Ga jij?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:18 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
echt slecht geslapen
@LL, dus je komt toch?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:05 schreef Chanty het volgende:
@P: Ik schat dat ze erin zijn gesprongen en de bakjes tegen elkaar/ tegen de muur hebben geketst. Zo is Poes haar bakje toen ook aan zijn einde gekomenVervolgens had ze een maand nodig om te wennen aan haar nieuwe bakje ("Daar mag ik niet uit eten, want dat is niet mijn bakje baasje" )
WZZquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:07 schreef Puala het volgende:
Nouhouuuuuuuu. Kom op, gewoon komenGezellig met NS & Peter in de auto
![]()
Niets geniaalsquote:Ghehe, geniale katten
Niet te streng zijn voor jezelf he?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ga hier zo aan de studie en dan zien we wel hoever ik vorder. En anders kan ik morgen altijd nog in de auto stappen om jullie in de kroeg te treffen en daarvoor studeren. Moet in ieder geval voor mezelf het gevoel hebben dat ik genoeg heb gedaan en dat ik het verdiend heb om erop uit te mogenDus ga er maar niet vanuit
Ik geloof dat je ze niet kwijt zou willen, dus daarom neem ik je gezeur niet zo serieusquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WZZ
[..]
Niets geniaalsStrontvervelend
Ik was nl. nog aan het slapen
Jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Euh, was dat van die shoot met mij?![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb morgen weer een shoot, dus wilde kijken of ik hem kan maken, dus beetje uit elkaar gehaald en toe viel het kwartje
Ik zeur nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geloof dat je ze niet kwijt zou willen, dus daarom neem ik je gezeur niet zo serieus
Je weet dat gek staat voor geil en kinky?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zeur nietIk maak alleen op klaaglijke toon duidelijk dat ik af en toe gek word van die twee donderstenen
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Je weet dat gek staat voor geil en kinky?
Als ik gek zou worden van jou welquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Je weet dat gek staat voor geil en kinky?
quote:
als ik van Didot reactie heb dat we samen kunnen reizen dan wel denk ikquote:
waterquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mensen, mensen, wat een genot om de kraan open te draaien en daar gewoon water uit te zien stromen!!!!!!!
En het is hier pachtig weer, dus ik ga vanmiddag eens even de hort op. Kijken hoe het op mijn berg is momenteel.
Jeejquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mensen, mensen, wat een genot om de kraan open te draaien en daar gewoon water uit te zien stromen!!!!!!!
En het is hier pachtig weer, dus ik ga vanmiddag eens even de hort op. Kijken hoe het op mijn berg is momenteel.
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:37 schreef Netsplitter het volgende:
Dat er mensen zijn die gaan zitten flitsen de gezichtjes van kinderen...
Kansloos.....
Zit hier in een soort van cafe idee waar een verjaardag gehouden wordt en iemand een dslr heeft die op de autostand staat blijkbaar.quote:
Dat zuigt...quote:
Zijn maar twee 2gig kaartjes.. IS niet zo'n hele grote rampquote:
Postenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:29 schreef Erasmo het volgende:
Vind ik zomaar mijn cd-tje met winterfilmfoto's van vorig jaar terug
ff uitzoeken en door PS trekken, die prutsers bij de Hema hebben alle positieven ondersteboven in gescandquote:
Stomen met kamillequote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:23 schreef Puala het volgende:
Ja, het is dat ik me echt rot voel (beginnende voorhoofdholte onsteking vrees ik) anders was ik naar buiten gegaan met statief en fototoestel
Winter zuigtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:57 schreef peterzx9r het volgende:
weer die wtte meuk waneer kom de zomer het is naamenlijk best koud op de motor
Ik mis een fotovestquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:41 schreef didotcicero het volgende:
[ afbeelding ]
De slapende man in het bed is de bekende fotograaf Bruce Weber > droom of nachtmerrie?
He dat lijkt wel een FOT-meetingquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:41 schreef didotcicero het volgende:
[ afbeelding ]
De slapende man in het bed is de bekende fotograaf Bruce Weber > droom of nachtmerrie?
Dat zou de eerste FOT-meeting op een bed zijn dan!quote:
Wit? Nah...quote:Op zondag 17 januari 2010 00:12 schreef didotcicero het volgende:
Een typische Fot-meeting foto is een foto van een tafel die gebukt gaat onder het gewicht van camera's met lange witte lenzen?
Ooooh mag ik die even vasthouden?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:43 schreef didotcicero het volgende:
Jeps, ik neem ook de Bessa mee. Zorgt voor wat analoog tegenwicht bij al dat digitale L-geweld
Hoelang moet je daar zitten dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 10:57 schreef fFarl het volgende:
Nee joh! Sneeuw is fijn!
Volgende maand voor m'n werk naar het midden-oosten, dus nu zo lang mogelijk genieten van kou en sneeuw
Vaseline nodig?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:39 schreef EchnaDarr het volgende:
Mijn oren doen ineens <piiiiiiiiieeeeeeep>, geen idee waarom
quote:
Standaard bij FOT-meetsquote:Op zondag 17 januari 2010 22:02 schreef Puala het volgende:
de meet was tof
En gewoon geen enkele fatsoenlijke foto gemaakt
Ik heb er 5!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
error, fail. Past niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik verschuil me achter Paula, mon
Ehm... ik zal m maar niet inkoppen..quote:
Doe maar nietquote:Op zondag 17 januari 2010 22:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ehm... ik zal m maar niet inkoppen..
Ik moet ook echt op mijn handen zitten, hier kan ik zo veel meequote:Op zondag 17 januari 2010 22:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat genoeg mensen al hetzelfde denken..quote:Op zondag 17 januari 2010 22:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zit aan een kopje thee, ik neem als ik terug ben wel een kopje koffie. Moet eerst de oudste wegbrengen naar school en straks naar het consultatiebureau met de jongste.quote:Op maandag 18 januari 2010 07:39 schreef Netsplitter het volgende:
Morguh......![]()
En nu maar hopen dat diteen beetje gaat werken.
Zijn die bureau's er nog dan??quote:Op maandag 18 januari 2010 07:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit aan een kopje thee, ik neem als ik terug ben wel een kopje koffie. Moet eerst de oudste wegbrengen naar school en straks naar het consultatiebureau met de jongste.
Nope ze zijn er nog steeds en ze gaan ook niet weg. Ze worden alleen overgenomen door de GGDquote:Op maandag 18 januari 2010 07:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zijn die bureau's er nog dan??
Dacht dat ze al weg waren....
Komen er dan ook mensen die normaal kunnen communiceren?quote:Op maandag 18 januari 2010 07:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope ze zijn er nog steeds en ze gaan ook niet weg. Ze worden alleen overgenomen door de GGD
quote:Op maandag 18 januari 2010 07:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Komen er dan ook mensen die normaal kunnen communiceren?
Ik hoor af en toe verhalen....
quote:Op maandag 18 januari 2010 09:43 schreef EchnaDarr het volgende:
Ow, trouwens, deze is voor alle katteneigenaren: How to Tell if Your Cat is Plotting to Kill you
Had ik vanochtend ook last van, ben inmiddels 2 koffie verder en heb de lucifers al weer weg kunnen leggen.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:46 schreef Puala het volgende:
MorguhDie ogen willen niet open blijven
Dat word nog wat dan, want ik drink geen koffiequote:Op maandag 18 januari 2010 09:53 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Had ik vanochtend ook last van, ben inmiddels 2 koffie verder en heb de lucifers al weer weg kunnen leggen.
Giet er dan maar veel thee inquote:Op maandag 18 januari 2010 09:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat word nog wat dan, want ik drink geen koffie
Of cola, maar dan heb je wel te maken met de neveneffecten van de suiker, he P.?quote:Op maandag 18 januari 2010 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Giet er dan maar veel thee inZelfde effect
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Of cola, maar dan heb je wel te maken met de neveneffecten van de suiker, he P.?
Ach, dat klinkt nu net als mijn jongste. Daar is het ook goed mee gekomen hoor. Hij begon pas echt te praten toen hij meteen prachtige volzinnen kon maken, en hij is nog slank, maar erg gespierd, terwijl hij de oren van mijn hoofd eet.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]De afspraken worden afgewisseld door de wijkverpleegkundige en een arts
Beide compleet tegenstrijdige verhalen. Volgens de 1 gaat alles goed, volgens de ander mag Koen wel wat meer eten... weet je hoeveel hij eet op een dagHij is gewoon een slank manneke en zit voor geen meter stil dus hij beweegt veel en eet veel.
Hij zou nu al aardig wat woordjes moeten kennen, maar hij zegt er maar 3 en alleen als het hem uitkomt
Het zal mij benieuwen wat we vandaag te horen krijgen
Hierquote:Op maandag 18 januari 2010 09:46 schreef Puala het volgende:
MorguhDie ogen willen niet open blijven
En ook hier geen koffie.. Uit zien te houden dus en vanavond vroeg er inquote:Op maandag 18 januari 2010 09:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat word nog wat dan, want ik drink geen koffie
Zag gisteren ook een applelaar...quote:Op maandag 18 januari 2010 12:32 schreef EchnaDarr het volgende:
Loop je in je zuurverdiende pauze rustig met je versgehaalde broodje door de stationshal kom je zomaar onze appleverkopert tegen.
soms zie je mensen nooit en dan ineens ....
Dan vallen ze op hequote:Op maandag 18 januari 2010 12:32 schreef EchnaDarr het volgende:
Loop je in je zuurverdiende pauze rustig met je versgehaalde broodje door de stationshal kom je zomaar onze appleverkopert tegen.
soms zie je mensen nooit en dan ineens ....
Komt door het boek wat je aan het lezen bentquote:Op maandag 18 januari 2010 12:27 schreef Chanty het volgende:
Nou de slaperigheid hangt zo te lezen in de luchtHeb toch echt genoeg uurtjes slaap gehad maar zit hier aan een stuk door t gapen
Artikelen en rapportenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt door het boek wat je aan het lezen bent
Ach.....same shitquote:
Nee op zich vind ik het allemaal wel interessant (anders had ik een ander onderwerp voor mijn afstuderen moeten kiezen). Ik zie gewoon op tegen het geheelquote:
Ach je MIST niks hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 13:46 schreef Cryothic het volgende:
Jemig... als je het weekend niet achter je pc zit, mis je hier 8 pagina's! :|
maar het is weer maandag, dus hoi
Heb jij je pagina size op 10 staan?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:46 schreef Cryothic het volgende:
Jemig... als je het weekend niet achter je pc zit, mis je hier 8 pagina's! :|
maar het is weer maandag, dus hoi
Dat van die lat is standaard bij jouquote:Op maandag 18 januari 2010 13:43 schreef Chanty het volgende:
Simpel: een voor een de dingen wegruimen maarja... Daarnaast vraag ik me af of ik de lat niet veel te hoog aan het leggen ben, maarja dat hoor ik pas als ik mijn voorstel rond hebMaar ben goed bezig at the moment
Ken het probleem, ik ben er ook nog steeds mee bezig... Ik kreeg na het indienen van mijn voorstel de mededeling dat mijn onderzoeksvraag te breed was en dat ik het moest inkorten. Voorstel heb ik al een tijdje liggen, nu de sciptie zelf nogquote:Op maandag 18 januari 2010 13:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee op zich vind ik het allemaal wel interessant (anders had ik een ander onderwerp voor mijn afstuderen moeten kiezen). Ik zie gewoon op tegen het geheelt is net als toen ik vroeger mijn kamer op moest ruimen: Een grote berg met zooi en je weet precies waar alles hoort te staan. Maar je ziet de berg liggen en denkt alleen: mijn god waar moet ik beginnen
![]()
Simpel: een voor een de dingen wegruimen maarja... Daarnaast vraag ik me af of ik de lat niet veel te hoog aan het leggen ben, maarja dat hoor ik pas als ik mijn voorstel rond hebMaar ben goed bezig at the moment
Daar ben ik nu al waakzaam voorquote:Op maandag 18 januari 2010 14:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ken het probleem, ik ben er ook nog steeds mee bezig... Ik kreeg na het indienen van mijn voorstel de mededeling dat mijn onderzoeksvraag te breed was en dat ik het moest inkorten. Voorstel heb ik al een tijdje liggen, nu de sciptie zelf nog
Onderzoek doen is gewoon saai... Ik ben eigenlijk meer bezig geweest met fotograferen
Populaire groep hequote:Op maandag 18 januari 2010 13:58 schreef EchnaDarr het volgende:
Hmm, triggerfinger komende vrijdag is blijkbaar uitverkocht. In de grote zaal van Effenaar zelfs, dat gebeurt meestal enkel bij echt grote bands zoals kane enzo.
Nee, nu staat ie weer op pagina 4... ik snap er niks van.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:50 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Heb jij je pagina size op 10 staan?
Ligt niet aan jou... FOK! probleemquote:Op maandag 18 januari 2010 14:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, nu staat ie weer op pagina 4... ik snap er niks van.
af en toe loopt die teller op de overzichtspagina gewoon tot 8 en hoger... bizar.
Dagboek? What are ya?,a woman?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:25 schreef Netsplitter het volgende:
Lief dagboek,
Wat me nou toch is overkomen.....
Ik kachel lekker over de A4 tussen Voorburg en Leiden en kijk zo wat om me heen.
De mist is zeer mooi aanwezig en speelt met de bomen enzo.
Zie ik een vogel vliegen, dus ik kijk eens goed is het een buizerd die dus met me mee vliegt.
En natuurlijk rij ik dan op de sneldweg met 100 km/pu.
Dus lief dagboek, je begrijpt dat ik heel verdrietig ben nu en zeer drepri.
xxx
NS
Gast, jij gaat volgende keer gewoon drinken op de meet, laat PdeH dan maar rijden, want als deze sentimentele crap het gevolg is krijg je desnoods bier van mij.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:25 schreef Netsplitter het volgende:
Lief dagboek,
Wat me nou toch is overkomen.....
Ik kachel lekker over de A4 tussen Voorburg en Leiden en kijk zo wat om me heen.
De mist is zeer mooi aanwezig en speelt met de bomen enzo.
Zie ik een vogel vliegen, dus ik kijk eens goed is het een buizerd die dus met me mee vliegt.
En natuurlijk rij ik dan op de sneldweg met 100 km/pu.
Dus lief dagboek, je begrijpt dat ik heel verdrietig ben nu en zeer drepri.
xxx
NS
Interactieve Media met een specialisatie op het gebied van Marketing en e-Commerce. Probleem is dat het derde jaar bij ons waardeloos is, waardoor mijn motivatie echt compleet weg was op een gegeven moment...quote:Op maandag 18 januari 2010 14:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ben t wel met je eens dat fotograferen leuker is om je dag mee te vullenWat doe je voor studie?
Mja dat zuigt. Moet zeggen dat het vierde jaar bij ons ook niet echt motiverend was. Saai en t lijkt allemaal herhaling te zijnquote:Op maandag 18 januari 2010 15:45 schreef Kremers het volgende:
[..]
Interactieve Media met een specialisatie op het gebied van Marketing en e-Commerce. Probleem is dat het derde jaar bij ons waardeloos is, waardoor mijn motivatie echt compleet weg was op een gegeven moment...
Tijdje wat anders gedaan (minor Spaans) en ook vreemde talen leren vind ik veel leuker (Rosetta Stone is goede software daarvoor). Met fotografie en talen leren kun je aardig wat dagen vullenEn voor je het weet is er weer een week voorbij
Veel opleidingen zijn oninteressant de laatste jaren volgens mij, veel te weinig les en zoek het maar zelf uit principe....quote:Op maandag 18 januari 2010 15:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja dat zuigt. Moet zeggen dat het vierde jaar bij ons ook niet echt motiverend was. Saai en t lijkt allemaal herhaling te zijnEn als je dan heerlijk kerstvakantie hebt gehad is opstarten best zwaar ineens
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:01 schreef Chanty het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaazojuist een 6 terug voor het tentamen dat in in december had
Ik kan afstrepen:
To do:
- 1 vak
- afstuderen
En dan is chanty klaar
Bij journalistiek werd het juist pas leuk na 2 jaarquote:Op maandag 18 januari 2010 16:00 schreef Kremers het volgende:
[..]
Veel opleidingen zijn oninteressant de laatste jaren volgens mij, veel te weinig les en zoek het maar zelf uit principe....
Vierde jaar is bij ons alleen afstuderen. Half jaar stage, half jaar scriptie. Stage is best leuk, maar daar heb ik al veel raporten over online-marketing geschreven. Dan heb je er niet zo heel veel zin meer in om dat nog een keer te doen zeg maar
Maar ja, het moet afgemaakt worden he... En dan maar egens 4 dagen per week werken zodat ik nog wat tijd heb om te fotograferen
2 studies hequote:Op maandag 18 januari 2010 16:47 schreef Kremers het volgende:
7.5j is wel lang jaIk ben nu 4.5 jaar bezig. Begon goed, propedesue in één keer gehaald, net als de studiepunten in het tweede jaar. Vanaf het derde jaar is het misgegaan
Als ik nu aan de slag ga met mijn scriptie zou ik eind april klaar moeten zijnHoud alleen wel in dat ik dan echt alleen in het weekend tijd heb voor dingen als fotografie.
Voor mij is/was het grote voordeel van studeren dat je je eigen tijd kan indelen. Straks ben ik afhankelijk van een werkgever.... 32uur per week werken vind ik overigens meer dan zat
Mja had ook master journalistiek kunnen doen, was ik na 1,5 a 2 jaar klaar geweest maar dat trok me totaal nietquote:Op maandag 18 januari 2010 16:57 schreef Cryothic het volgende:
Jemig, ik kreeg de kans na m'n HBO nog naar de universiteit te gaan, zou dan binnen een jaar van Bachelor naar Master kunnen ofzo. Maar als ik die jaren zo voorbij zie komen ben ik blij dat ik het bij m'n HBOtje hebt gehouden
Zo'n soort master traject hebben wij ook, maar nog verder studeren trek ik nietquote:Op maandag 18 januari 2010 16:57 schreef Cryothic het volgende:
Jemig, ik kreeg de kans na m'n HBO nog naar de universiteit te gaan, zou dan binnen een jaar van Bachelor naar Master kunnen ofzo. Maar als ik die jaren zo voorbij zie komen ben ik blij dat ik het bij m'n HBOtje hebt gehouden
Iddquote:Op maandag 18 januari 2010 17:30 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zo'n soort master traject hebben wij ook, maar nog verder studeren trek ik nietIk wil ook wel wat geld gaan verdienen zodat ik mezelf ook wat meer fotografisch spul kan veroorloven
Ach ja, uiteindelijk komen we er wel
Van mijn eerste hele salaris heb ik ook gelijk een dure lens gekochtquote:Op maandag 18 januari 2010 17:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
IddIk heb mijn eerste salaris in gedachten al lang en breed uitgegeven: nieuwe body, externe flitsers, studiostuff, wat cursusjes of boeken
Maar...
MOET IK EERST SNEL AFSTUDEREN![]()
Dat heb ik een keer gedaan met een belastingteruggave van ¤600quote:Op maandag 18 januari 2010 19:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Van mijn eerste hele salaris heb ik ook gelijk een dure lens gekochtdus ik herken heel goed die drang
Absoluut.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:49 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gedaan met een belastingteruggave van ¤600Tussen 2001 en 2005 heb ik full-time gewerkt, daarna HBO opleiding. Geld mis je dan wel hoor
Maar studeren heeft ook zo zijn voordelen natuurlijk
Was dat die van 1800 euro?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Van mijn eerste hele salaris heb ik ook gelijk een dure lens gekochtdus ik herken heel goed die drang
Goeieavond!quote:Op maandag 18 januari 2010 17:53 schreef Sarabi het volgende:
Beter laat dan nooit (posten in dit topic)
Je zou me toch alleen op MSN verleiden?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
20.00 uur was afgesproken toch?je hebt gelijk
weer vriendjes?
Oja.....quote:Op maandag 18 januari 2010 20:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je zou me toch alleen op MSN verleiden?
Coolquote:Op maandag 18 januari 2010 21:46 schreef taxibabe het volgende:
Misschien nog een beetje ver weg, maar voor degene die van legervoertuigen houden:
http://www.tctubantia.nl/(...)en-in-Berkelland.ece
Jaquote:Op maandag 18 januari 2010 21:46 schreef taxibabe het volgende:
Misschien nog een beetje ver weg, maar voor degene die van legervoertuigen houden:
Hmmmm, ik zie mogelijkheden voor een volgende FOT-meet...quote:Op maandag 18 januari 2010 21:46 schreef taxibabe het volgende:
Checkquote:Op maandag 18 januari 2010 22:29 schreef fFarl het volgende:
[..]
Hmmmm, ik zie mogelijkheden voor een volgende FOT-meet...
Oh stoer!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:46 schreef taxibabe het volgende:
Toooooooof!! Daar ben ik zeker te vindenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:46 schreef taxibabe het volgende:
Dat weet ikquote:
Luister, we snappen dat je blij bent met je lengte, maar om nou elke keer je voorliefde voor meten te benadrukken vind ik niet echt nodigquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:50 schreef RonaldV het volgende:
Ben ik nou de enige die in het woordje FOT-meet de klemtoon legt op 'meet'?
Man, neem koffie, pak het allemaal niet zo serieus opquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:04 schreef RonaldV het volgende:
Wie zegt dat ik blij ben met mijn lengte? Bij het fotograferen is dat eerder een hindernis.
Nou ja: tenzij je fotografeert in een mensenmassa. Maar met modellen (zoals chanty, Puala) is het eerder lastig. Ik moet behoorlijk moeite doen om op ooghoogte te komen bij ze (niks ten nadele van jullie trouwens, dames!)
Word je van apples verkopen ook al week in de hersenen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:19 schreef didotcicero het volgende:
Pssst... tis weer bijna Valentijnsdag en de mannen die écht willen scoren bij hun lief nemen natuurlijk stiekem brei-les en maken zoiets:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
http://www.shopatnorway.com/shop/products.asp?lang=44&pid=4583quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:19 schreef didotcicero het volgende:
Pssst... tis weer bijna Valentijnsdag en de mannen die écht willen scoren bij hun lief nemen natuurlijk stiekem brei-les en maken zoiets:
Heb jij humor danquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Man, neem koffie, pak het allemaal niet zo serieus opDamn, ben ik dan de enige die wakker is? Hier op kantoor vatten ze mijn humor ook nog niet.
LOOOOOLquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:19 schreef didotcicero het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://www.shopatnorway.com/shop/products.asp?lang=44&pid=4583
gewoon kopen... is makkelijker
ik ben voor de 14de nog niet klaar met de cursus kantklossen namelijk.
Aan wie ligt het dan? Communicatie werkt twee kanten op, he?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Man, neem koffie, pak het allemaal niet zo serieus opDamn, ben ik dan de enige die wakker is? Hier op kantoor vatten ze mijn humor ook nog niet.
Perfect cadeau voor de viering van St. Juttemis.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:19 schreef didotcicero het volgende:
Dat dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Perfect cadeau voor de viering van St. Juttemis.
Asjeblieft zeg, wat is dat voor een R&P ding?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:19 schreef didotcicero het volgende:
Ik mag hopen dat je dat ding niet geeft om positief te scorenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:19 schreef didotcicero het volgende:
Ja hoor eens... wie A zegt moet natuurlijk ook B zeggenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:16 schreef ElizabethR het volgende:
[...]
Schapen scheren vind ik dan weer wél heel leuk!
Zo rond 2049?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:21 schreef Erasmo het volgende:
Da's wel handig voor de volgende winter in Ierland als de verwarming uitvalt
Feb 2010.quote:
Ierland, dwz de volgende keer als er een laagje sneeuw ligtquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:19 schreef didotcicero het volgende:
Heb jij die kant en klaar in de koelkast liggen dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ierland, dwz de volgende keer als er een laagje sneeuw ligt![]()
Straks even een omelet in de pan gooien
Neuh maar ik heb al een eitje geklopt en meuk er doorheen gedaanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb jij die kant en klaar in de koelkast liggen dan?
Dat zou wel briljant zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb jij die kant en klaar in de koelkast liggen dan?
quote:
Bquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja hoor eens... wie A zegt moet natuurlijk ook B zeggen
Hoho, magnetron he, anders moeten we die pan weer afwassenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat zou wel briljant zijn.
Voorverpakte omeletten die je zo in de pan kan gooien.
Ieuwwwwwquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:37 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hoho, magnetron he, anders moeten we die pan weer afwassen
Die zijn er ook wel voor grote keukensquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat zou wel briljant zijn.
Voorverpakte omeletten die je zo in de pan kan gooien.
Vanavond inderdaad weer even kijkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:58 schreef RonaldV het volgende:
Een kijkje naar het verleden van FOT in Fotografen en modellen ontmoetingsplaats deel XIII
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:08 schreef Chanty het volgende:
Ik ben een held
Ik heb mezelf zojuist gered van een spin in de auto
* Chanty is als de dood voor spinnen
In het verleden zat ik altijd met gordel om en al bij Rob op schoot als er ineens een spin naar beneden kwam zeilen, maar nu zat ik zelf achter het stuur dus ja...
Eerst zat dat ding op mijn stuur, circa een cm groot, ja heeeeel grootDus ik dat beest hard weggeblazen.... was ie foetsie
Brrrrr.... Doorgereden en was al bijna thuis toen hij ineens weer opdook op mijn voorruit. Ik zei nog tegen de spin: blijf daar! Maar nee, dat beest zette al zijn acht poten in en stevende naar boven richting mijn hoofd
Gelukkig kwam ik op dat moment langs een tankstation dus heb de auto daar stilgezet en me op het laatste nippertje uit mijn gordel en uit de auto weten te wurmen.
Ja en toen.... Toen heb ik iets gedaan wat ik nog nooit heb gedaan. Een doekje gepakt en daarmee de spin uit de auto gepakt![]()
Heldin.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:08 schreef Chanty het volgende:
Ik ben een held
Ik heb mezelf zojuist gered van een spin in de auto
* Chanty is als de dood voor spinnen
In het verleden zat ik altijd met gordel om en al bij Rob op schoot als er ineens een spin naar beneden kwam zeilen, maar nu zat ik zelf achter het stuur dus ja...
Eerst zat dat ding op mijn stuur, circa een cm groot, ja heeeeel grootDus ik dat beest hard weggeblazen.... was ie foetsie
Brrrrr.... Doorgereden en was al bijna thuis toen hij ineens weer opdook op mijn voorruit. Ik zei nog tegen de spin: blijf daar! Maar nee, dat beest zette al zijn acht poten in en stevende naar boven richting mijn hoofd
Gelukkig kwam ik op dat moment langs een tankstation dus heb de auto daar stilgezet en me op het laatste nippertje uit mijn gordel en uit de auto weten te wurmen.
Ja en toen.... Toen heb ik iets gedaan wat ik nog nooit heb gedaan. Een doekje gepakt en daarmee de spin uit de auto gepakt![]()
wat voor meet ga je organiseren?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:58 schreef RonaldV het volgende:
Een kijkje naar het verleden van FOT in Fotografen en modellen ontmoetingsplaats deel XIII
Gelukkig niet. Die had ik vast wel gemaakt als ik zo had gereageerd als ik normaal doequote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:09 schreef Ynske het volgende:
ik dacht dat je een spin gemaakt had met de auto
Je hebt ervaring?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die zijn er ook wel voor grote keukens
Dat vermoeden had ik al jaquote:
Dat staat er niet.quote:
Het leger had eigen koks. Maar in het kader van de core-businessquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al jaWat ik nou echt niet snap is dat het leger niet gewoon eigen koks heeft
Ik zag een tijd geleden een set documentaires over de engelse legerkoks. Die gasten moesten van alles kunnen: van allerlei liflafjes tijdens een diner tot in het veld koken met materiaal dat daar voorhanden is. Errug tof om te zien en dan begint bij mij de vraag op te komen waarom wij dat niet kunnen
Misschien moeten ze het vechten ook maar uitbesteden danquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het leger had eigen koks. Maar in het kader van de core-businesszijn die wegbezuinigd. Externe partijen kunnen dat veel beter en goedkoper. dat het niet te vreten is, da's minder belangrijk. Overigens gebeuren dit soort dingen ook bij de Britten en de Amerikanen: de RAF gaat bijvoorbeeld zijn tankvliegtuigen bij een privé bedrijf onderbrengen, "omdat tanken geen frontlijn taak is". Dat er nog geen burger bereid is om in een scenario als de Koeweitoorlog bovenvijandelijk gebied te gaan vliegen met zijn burgerpakkie aan zijn ze voor het gemak maar vergeten
De krijgsmachtleiding van vandaag bestaat uit politici, ambtenaren en managers, niet meer uit militaire leiders.
Ik verwacht allerlei problemen met de aanbesteding, het zal uiteindelijk wel weer 3 keer zo duur worden dan begroot.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien moeten ze het vechten ook maar uitbesteden danEr zijn vast wel een stel huurlingen bereid om in naam van NL te gaan vechten
Scheelt vast een hoop geld 8)
24S7 is natuurlijk hartstikke nepquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik verwacht allerlei problemen met de aanbesteding, het zal uiteindelijk wel weer 3 keer zo duur worden dan begroot.
En als je 24S7 hebt gezien weet je ook dat huurlingen het niet altijd even netjes nemen met de regels. Als je niet op let heb je zo een priveleger met chemische wapens en de bereidheid die te gebruiken op je grondgebied.
Lol, het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:58 schreef EchnaDarr het volgende:
Waar heb je de marine voor? Om de concurrentie tussen piraten te beïnvloeden: Marine beschermde piraten tegen piraten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |