abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:51:04 #1
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_77010751
Om te voorkomen dat het fotografen en modellen topic vol loopt, hier maar even verder:

Voorstellen voor plaats en datum, dames en heren?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_77010922
Had die van mij ff gekopieerd
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_77010938
Datum: weekend van 17 april
Lokatie: Flevoland / nabij de OVP
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:57:59 #4
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_77010991
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:56 schreef PdeHoog het volgende:
Datum: weekend van 17 april
Lokatie: Flevoland / nabij de OVP
Eens, wegens centrale lokatie, en bereikbaarheid met OV.

Ow, enne: omdat dit de eerste in heel lange tijd wordt, zie ik het liever centraal in het land. Zeeland ligt wel centraal op de wereld, maar niet centraal in het land, sorry.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_77011044
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:57 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ow, enne: omdat dit de eerste in heel lange tijd wordt, zie ik het liever centraal in het land. Zeeland ligt wel centraal op de wereld, maar niet centraal in het land, sorry.
Gelukkig hoeven we niet allemaal jouw zienswijze aan te houden en mag er gewoon een meet in Zeeland worden voorgesteld / georganiseerd Het staat een ieder natuurlijk vrij om ergens heen te gaan....of niet

En de OV bij de OVP sucks btw...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 19 januari 2010 @ 14:59:41 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77011063
Datum: weekend na hemelvaart

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_77011068
Top idee...

Ik denk er over na.
Moet wel iets zijn wat voor iedereen te bereizen is.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 19 januari 2010 @ 15:00:24 #8
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77011079
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:59 schreef HMaster-II het volgende:
Top idee...

Ik denk er over na.
Moet wel iets zijn wat voor iedereen te bereizen is.
k weet een heel fijne camping in de buurt
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 19 januari 2010 @ 15:00:53 #9
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77011091
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:57 schreef RonaldV het volgende:

[..]

ow en Flevoland is ook niet centraal in t land. misschien zijn er wel Limburgers die ook eens naar een meet willen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_77011121
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:00 schreef Ynske het volgende:

[..]

k weet een heel fijne camping in de buurt
Heb je de berichten gelezen over die AWACS overlast in Limburg????
Ik overtref één AWACS En vooral vanuit een tentje.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:02:16 #11
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_77011137
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gelukkig hoeven we niet allemaal jouw zienswijze aan te houden en mag er gewoon een meet in Zeeland worden voorgesteld / georganiseerd Het staat een ieder natuurlijk vrij om ergens heen te gaan....of niet
Joh, organiseer wat je wilt. IK zie het liever centraal in het land. Maar als jij denkt dat je in april een goeie opkomst hebt in Zeeland of het noorden van Groningen, organiseer je wild!
quote:
En de OV bij de OVP sucks btw...
Euhm, ja, ik bedoelde eigenlijk meer dat Lelijkstad goed te bereiken is.
- Privacy Matters
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 19 januari 2010 @ 15:03:15 #12
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77011163
Misschien zijn deze ook een optie?
* De Biesbosch
* De Groote Peel
* De Loonse en Drunense Duinen
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:05:06 #13
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_77011218
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:00 schreef Ynske het volgende:

[..]

ow en Flevoland is ook niet centraal in t land. misschien zijn er wel Limburgers die ook eens naar een meet willen
Ow, dan gaan we dus naar Putten. dat ligt centraal in het land
quote:
Volgens het Koninklijk Nederlands Aardrijkskundig Genootschap (KNAG) ligt het geografische middelpunt van Nederland bij de Onze-Lieve-Vrouwe-toren in Amersfoort. Maar bij de Universiteit van Utrecht hebben drs. Klein Wassink en ir. Mekenkamp in 1994, op verzoek van het Gelders Dagblad, uitgezocht waar nu precies het middelpunt van Nederland ligt. Het blijkt niet Amersfoort te zijn. In Amersfoort ligt wel het ‘nulpunt’ dat gebruikt wordt bij het maken van topografische kaarten van Nederland. Ook ligt het middelpunt niet in Lunteren, zoals velen denken. Er ligt in Lunteren dan wel een zwerfkei met daarop de vermelding dat die kei het middelpunt van Nederland is, maar hoe dat middelpunt precies bepaald is weet niemand. Het is waarschijnlijk dat de lokale VVV ooit bedacht heeft dat het wel leuk is om zo’n publiekstrekker op haar grondgebied te hebben. Voor het bepalen van het middelpunt van Nederland, zo werd op de Universiteit verteld, moeten twee dingen vastgelegd worden. Ten eerste: Wat is Nederland eigenlijk, waar houdt Nederland precies op en moet je grote of kleinere wateroppervlaktes ook meetellen. En ten tweede, welke methode gebruik je voor het bepalen van het middelpunt. Mogelijkheden zijn bijvoorbeeld het middelpunt van de kleinst mogelijke cirkel die je om Nederland heen zou kunnen tekenen zonder dat ook maar een klein stukje Nederland op de rand van die cirkel ligt (kleinste omgeschreven cirkel), of de grootst mogelijke cirkel waarin nergens ook maar een stukje buitenland ligt (grootste ingeschreven cirkel). De mogelijkheid waar de heer Klein Wassink voor gekozen heeft, en die ook zeer goed verdedigbaar is, is het bepalen van het zwaartepunt van Nederland. Hij kwam uiteindelijk uit op een punt in het Nuldernauw, net over de dijk bij Zeewolde. Wanneer het IJsselmeer en andere grote wateroppervlaktes niet worden meegerekend, dan ligt het zwaartepunt van Nederland in de buurt van Putten.
Bron
- Privacy Matters
pi_77011465
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:02 schreef RonaldV het volgende:
Joh, organiseer wat je wilt. IK zie het liever centraal in het land. Maar als jij denkt dat je in april een goeie opkomst hebt in Zeeland of het noorden van Groningen, organiseer je wild!
Chill man Ik heb de OVP voorgesteld Je komt alleen vrij autoritair over zo
pi_77011547
*Interesse heeft*

Locatie is voor mij meestal geen probleem (uitgezonderd groningen/friesland), meer datum en eventueel agendaconflicten.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:15:02 #16
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_77011580
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Chill man Ik heb de OVP voorgesteld Je komt alleen vrij autoritair over zo
Dat ligt aan de lezer.
- Privacy Matters
pi_77011715
Sorry, wat is de OVP? .
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 19 januari 2010 @ 15:20:01 #18
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77011738
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:19 schreef Chowi het volgende:
Sorry, wat is de OVP? .
oostvaardersplassen
Today is life -

Dale Carnegie
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 19 januari 2010 @ 15:20:36 #19
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77011763
OVP??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_77011767
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:15 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Dat ligt aan de lezer.
Of aan jouw formuleringen Maar nu terug naar de voorstellen We gaan al richting de lente in april dus ik wil eigenlijk ook wel iets met kleur En groen Bollenvelden is geen succes. Zo'n boer ziet ons aankomen met tig modellen en fotografen en dan tussen zijn bollen
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:20:45 #21
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_77011769
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:19 schreef Chowi het volgende:
Sorry, wat is de OVP? .
Jargon voor de OostVaardersPlassen. Sorry, de vaste FOTers weten dat dus sluipt het er automatisch in
- Privacy Matters
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 19 januari 2010 @ 15:21:49 #22
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77011802
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:20 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Jargon voor de OostVaardersPlassen. Sorry, de vaste FOTers weten dat dus sluipt het er automatisch in
Geeft niet.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_77011807
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:20 schreef Ynske het volgende:

[..]

oostvaardersplassen
Hehe, en in welk opzicht is dat goed bereikbaar met OV? .
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_77011835
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:20 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik moest het ook even uitzoeken

(bedoel je niet met vast FOTers niet gewoon oude lui?)
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:23:18 #25
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_77011845
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:21 schreef Chowi het volgende:

[..]

Hehe, en in welk opzicht is dat goed bereikbaar met OV? .
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:02 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Euhm, ja, ik bedoelde eigenlijk meer dat Lelijkstad goed te bereiken is.
- Privacy Matters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')