Eens, wegens centrale lokatie, en bereikbaarheid met OV.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:56 schreef PdeHoog het volgende:
Datum: weekend van 17 april
Lokatie: Flevoland / nabij de OVP
Gelukkig hoeven we niet allemaal jouw zienswijze aan te houden en mag er gewoon een meet in Zeeland worden voorgesteld / georganiseerdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eens, wegens centrale lokatie, en bereikbaarheid met OV.
Ow, enne: omdat dit de eerste in heel lange tijd wordt, zie ik het liever centraal in het land. Zeeland ligt wel centraal op de wereld, maar niet centraal in het land, sorry.
k weet een heel fijne camping in de buurtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:59 schreef HMaster-II het volgende:
Top idee...
Ik denk er over na.![]()
Moet wel iets zijn wat voor iedereen te bereizen is.
ow en Flevoland is ook niet centraal in t land. misschien zijn er wel Limburgers die ook eens naar een meet willenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eens, wegens centrale lokatie, en bereikbaarheid met OV.
Ow, enne: omdat dit de eerste in heel lange tijd wordt, zie ik het liever centraal in het land. Zeeland ligt wel centraal op de wereld, maar niet centraal in het land, sorry.
Heb je de berichten gelezen over die AWACS overlast in Limburg????quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
k weet een heel fijne camping in de buurt
Joh, organiseer wat je wilt. IK zie het liever centraal in het land. Maar als jij denkt dat je in april een goeie opkomst hebt in Zeeland of het noorden van Groningen, organiseer je wild!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we niet allemaal jouw zienswijze aan te houden en mag er gewoon een meet in Zeeland worden voorgesteld / georganiseerdHet staat een ieder natuurlijk vrij om ergens heen te gaan....of niet
Euhm, ja, ik bedoelde eigenlijk meer dat Lelijkstad goed te bereiken is.quote:En de OV bij de OVP sucks btw...
Ow, dan gaan we dus naar Putten. dat ligt centraal in het landquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow en Flevoland is ook niet centraal in t land. misschien zijn er wel Limburgers die ook eens naar een meet willen
Bronquote:Volgens het Koninklijk Nederlands Aardrijkskundig Genootschap (KNAG) ligt het geografische middelpunt van Nederland bij de Onze-Lieve-Vrouwe-toren in Amersfoort. Maar bij de Universiteit van Utrecht hebben drs. Klein Wassink en ir. Mekenkamp in 1994, op verzoek van het Gelders Dagblad, uitgezocht waar nu precies het middelpunt van Nederland ligt. Het blijkt niet Amersfoort te zijn. In Amersfoort ligt wel het ‘nulpunt’ dat gebruikt wordt bij het maken van topografische kaarten van Nederland. Ook ligt het middelpunt niet in Lunteren, zoals velen denken. Er ligt in Lunteren dan wel een zwerfkei met daarop de vermelding dat die kei het middelpunt van Nederland is, maar hoe dat middelpunt precies bepaald is weet niemand. Het is waarschijnlijk dat de lokale VVV ooit bedacht heeft dat het wel leuk is om zo’n publiekstrekker op haar grondgebied te hebben. Voor het bepalen van het middelpunt van Nederland, zo werd op de Universiteit verteld, moeten twee dingen vastgelegd worden. Ten eerste: Wat is Nederland eigenlijk, waar houdt Nederland precies op en moet je grote of kleinere wateroppervlaktes ook meetellen. En ten tweede, welke methode gebruik je voor het bepalen van het middelpunt. Mogelijkheden zijn bijvoorbeeld het middelpunt van de kleinst mogelijke cirkel die je om Nederland heen zou kunnen tekenen zonder dat ook maar een klein stukje Nederland op de rand van die cirkel ligt (kleinste omgeschreven cirkel), of de grootst mogelijke cirkel waarin nergens ook maar een stukje buitenland ligt (grootste ingeschreven cirkel). De mogelijkheid waar de heer Klein Wassink voor gekozen heeft, en die ook zeer goed verdedigbaar is, is het bepalen van het zwaartepunt van Nederland. Hij kwam uiteindelijk uit op een punt in het Nuldernauw, net over de dijk bij Zeewolde. Wanneer het IJsselmeer en andere grote wateroppervlaktes niet worden meegerekend, dan ligt het zwaartepunt van Nederland in de buurt van Putten.
Chill manquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:02 schreef RonaldV het volgende:
Joh, organiseer wat je wilt. IK zie het liever centraal in het land. Maar als jij denkt dat je in april een goeie opkomst hebt in Zeeland of het noorden van Groningen, organiseer je wild!
Dat ligt aan de lezer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Chill manIk heb de OVP voorgesteld
Je komt alleen vrij autoritair over zo
oostvaardersplassenquote:
Of aan jouw formuleringenquote:
Jargon voor de OostVaardersPlassen. Sorry, de vaste FOTers weten dat dus sluipt het er automatisch inquote:
Geeft niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jargon voor de OostVaardersPlassen. Sorry, de vaste FOTers weten dat dus sluipt het er automatisch in
Hehe, en in welk opzicht is dat goed bereikbaar met OV?quote:
Ik moest het ook even uitzoekenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jargon voor de OostVaardersPlassen. Sorry, de vaste FOTers weten dat dus sluipt het er automatisch in
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hehe, en in welk opzicht is dat goed bereikbaar met OV?.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euhm, ja, ik bedoelde eigenlijk meer dat Lelijkstad goed te bereiken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |