Ja, dan had je maar moeten mee gaan.quote:
Incrowd-grapjequote:Op maandag 18 januari 2010 22:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, dan had je maar moeten mee gaan.Vaseline
Jaquote:Op maandag 18 januari 2010 22:26 schreef Puala het volgende:
Herinnering aan de meet: Peter knuffelen
Dat hangt van je doelstelling af.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:26 schreef k_man het volgende:
Mja, de plaatjes ondersteunen het verhaal van suboptimaal weer.
Ik moet je gelijk geven. Het was werkelijk prachtig weer om gezellig met een kop dampende chocolademelk in een café te zitten. Het was slecht weer om mooie foto's te maken.quote:
My point exactlyquote:Op maandag 18 januari 2010 23:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik moet je gelijk geven. Het was werkelijk prachtig weer om gezellig met een kop dampende chocolademelk in een café te zitten. Het was slecht weer om mooie foto's te maken.
Bestaat dat dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik moet je gelijk geven. Het was werkelijk prachtig weer om gezellig met een kop dampende chocolademelk in een café te zitten. Het was slecht weer om mooie foto's te maken.
Lang leve weathersealing.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:42 schreef Uncle het volgende:
ik was ook enigsinds verbaasd... met regen en mist kun je ook hele mooie fotoos maken (al kan ik me voorstellen dat men hun camera niet aan die weerstypes bloot wil stellen)
Ow, ding is inderdaad geweathersealed, zoals NS zegt. Maar ik heb al weinig met landschappen, gebouwen en treintjes, dat wordt niet beter met regen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:42 schreef Uncle het volgende:
ik was ook enigsinds verbaasd... met regen en mist kun je ook hele mooie fotoos maken (al kan ik me voorstellen dat men hun camera niet aan die weerstypes bloot wil stellen)
Als ie volgende keer een stuk westelijker is, kom ik ook wel eens koekeloeren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:45 schreef RonaldV het volgende:
Zal ik het dan maar uitleggen? Het was een FOT-meet, geen foto-meet (subtiel maar belangrijk verschil). De cameras dienden uitsluitend als excuus om elkaar weer eens te zien en te spreken.
Nog westelijker en je ligt in de Noordzee!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als ie volgende keer een stuk westelijker is, kom ik ook wel eens koekeloeren.
Heeeeeeeeeeeeeeelemaal mee eensquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:45 schreef RonaldV het volgende:
Zal ik het dan maar uitleggen? Het was een FOT-meet, geen foto-meet (subtiel maar belangrijk verschil). De cameras dienden uitsluitend als excuus om elkaar weer eens te zien en te spreken.
Pfff tsss... een stapje naar t oosten en je zit in duitsland...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog westelijker en je ligt in de Noordzee!
Valt ook wel mee, ik moest nog ruim een uur naar het westen rijden voor ik in Amersfoort zatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Pfff tsss... een stapje naar t oosten en je zit in duitsland...
Kijk, dat bedoel ik... ik (iets meer dan) een uur naar t oostenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, ik moest nog ruim een uur naar het westen rijden voor ik in Amersfoort zat
Ja, maar jij bent een Westerlingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik... ik (iets meer dan) een uur naar t oosten
Gaan we generaliseren???quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een WesterlingEn die kunnen alleen maar zeuren dat alles wat 1 meter buiten de woonwijkgrens ligt "TE VER!!!!!!!"! is.
![]()
Als iemand uit het Noorden (lees = ik) 2,5 uur moet rijden, dan is dat normaal. EN ik doe dat ook gewoon.
Jullie Westerlingen moeten maar eens "Sociaal" gaan worden en vooral rekening gaan houden met anderen.![]()
Haha, idd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een WesterlingEn die kunnen alleen maar zeuren dat alles wat 1 meter buiten de woonwijkgrens ligt "TE VER!!!!!!!"! is.
![]()
Als iemand uit het Noorden (lees = ik) 2,5 uur moet rijden, dan is dat normaal. EN ik doe dat ook gewoon.
Jullie Westerlingen moeten maar eens "Sociaal" gaan worden en vooral rekening gaan houden met anderen.![]()
Altijd.....quote:
Dat is een beter excuusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Haha, idd.
Maar nee hoor, het was niet zo zeer de reistijd.
Het was gewoon een combinatie van factoren. De kids meenemen leek me niet zo'n heel groot succes. Die gaan zich snel vervelen. En verder zit ik gewoon even wat krap bij kas, dus dan wordt het ook best een prijzig grapje
Volgende keer beter.
Een twintig minuten. Naar de Burger King. Van daaruit drie kwartier passief de chauffeur vermaken. En dan had die chauffeur een reden gehad om tóch naar fotonongeniek A'foort te rijden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik... ik (iets meer dan) een uur naar t oosten
das mij bestquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:37 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik vind het wel weer tijd voor een meet in het zuiden, omgeving Eindhoven ofzo
Zodra het weer mee zitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:38 schreef Ynske het volgende:
maar goed, zo zit ik ook nog altijd te wachten tot ene meneer de Hoog naar Kerkrade komt voor t Gaiapark
Ja. Er circuleren wat foto's van mij met duivelsdingetjesquote:
Idd.quote:
Antwerpenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:39 schreef Ynske het volgende:
Overigens lijkt Antwerpen me ook nog wel eens leuk
Jij wil naar het NK Tafeltennis?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
Nou jongens...plan een nieuwe meet7 Maart in de buurt van Eindhoven of zo?
Boeit mij dat nouquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:53 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Jij wil naar het NK Tafeltennis?
teleurgesteld?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Er circuleren wat foto's van mij met duivelsdingetjesIk had verwacht dat die als eerste gepost zouden worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Nee, ik dacht dat je voor pingpong toch naar eindhoven moest.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Boeit mij dat nouAls het maar gezellig is
Ik zit 6 maart al in Eindhoven voor een cocktail-shake-en-drink-avond
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:15 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je voor pingpong toch naar eindhoven moest.
Maar het is die dag koopzondag, dus we kunnen rustig in het centrum gaan zitten en een wedstrijdje "spot de echtelijke ruzie" spelen
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
teleurgesteld?O.M.F.G!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Raap me op
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
* RonaldV raapt Chanty op en zet haar in een stoel met dikke kussensquote:
Muwhaha ik zie die foto al op een mooie koffiemok prijken voor P. als ie jarig isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* RonaldV raapt Chanty op en zet haar in een stoel met dikke kussens
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Muwhaha ik zie die foto al op een mooie koffiemok prijken voor P. als ie jarig is
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
teleurgesteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik misbruik hem ff hoor
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |