Helemaal vergeten naar te vragen, maar goed om te horenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die is nu iets meer dan een week weer thuis, heb hem nog links en rechts met wat dingetjes geholpen en gaat nu weer heel erg de goede kant op
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die is nu iets meer dan een week weer thuis, heb hem nog links en rechts met wat dingetjes geholpen en gaat nu weer heel erg de goede kant op
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:28 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat niet alleen, we hebben zelfs een 'gezelligheidsmeet'
Nee. Mag nietquote:
quote:
Wat...niet naar me luisterenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Eigenwijs zoals ik ben, doe ik het lekker toch![]()
Cool. We zien de foto's welquote:Ik heb vandaag flink geshopt.
Geef jij je kids kleding die je gephotoshopped hebtquote:De jongens hebben weer een garderobe erbij en ik heb zelf ook 3 truitjes gekocht![]()
Je kan wel zien wie er hier bijdehandjes heeft gegetenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat...niet naar me luisterenKijk uit of ik haal er een blauwe bij hoor
![]()
[..]
Cool. We zien de foto's wel
[..]
Geef jij je kids kleding die je gephotoshopped hebtLaat je dat afdrukken op fotopapier of op normaal papier?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan wel zien wie er hier bijdehandjes heeft gegeten
WHZquote:
Krijg jij zeep te eten dan??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan wel zien wie er hier bijdehandjes heeft gegeten
Wat fijn, schone was, en ik hoop dat die ellende gauw afgelopen is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:38 schreef ElizabethR het volgende:
Gossie, wat een conversatie
Thank god for friends with washing machines!!!
Alles is weer schoon met uitzondering van het beddengoed. Maar die doe ik het weekend. Bij de buuv.
En ik heb gehoord dat het nog maanden kan duren eer overal alle leidingen weer hersteld zijn. Nu hoop ik toch echt dat er bij ons alleen sprake is van vorst in de pijpen, en niet dat ze gebarsten zijn.
Zeep? Das geen zeep, dat zijn doekjes!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:33 schreef Netsplitter het volgende:
Krijg jij zeep te eten dan??![]()
[ afbeelding ]
Ja. En toch laten we ons elke keer weer inpakkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef RonaldV het volgende:
@Iedereen de 1.90: Wij zijn niet alleen groter, maar ook ouder, en daarom officieel en met enige afstand verstandiger dan al dat grut.
Waarom denk je dat ik me stil hou?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef RonaldV het volgende:
@ iedereen boven de 1.90: Wij zijn niet alleen groter, maar ook ouder, en daarom officieel en met enige afstand verstandiger dan al dat grut.
Dat komt door tieten (en bier).quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. En toch laten we ons elke keer weer inpakken
DAT doe je zelf.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. En toch laten we ons elke keer weer inpakken
Ik ben onder de 1.90, maar wel ouder dan de gemiddeldenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef RonaldV het volgende:
Mededeling: degenen die iets te melden hadden over verband tussen geestelijke vermogens en lengte worden nauwlettend in de gaten gehouden!
@ Chanty: schuilen achter een meisje die nog kleiner is dan jijzelf gaat je niet helpen
@ Puala:![]()
![]()
@ iedereen boven de 1.90: Wij zijn niet alleen groter, maar ook ouder, en daarom officieel en met enige afstand verstandiger dan al dat grut.
Jij bent gewoon een ouwe lulquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ben onder de 1.90, maar wel ouder dan de gemiddelden
quote:
quote:
Ehm, ehm.. Ik was op mijn 18e al rond deze lengte en ben nu 2 jaartjes ouder..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef RonaldV het volgende:
Dan maken we jou aspirant-verstandigequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:34 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ehm, ehm.. Ik was op mijn 18e al rond deze lengte en ben nu 2 jaartjes ouder..
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan maken we jou aspirant-verstandige
Bedenk wel dat dit geen vrijbrief is he. Je zult je nu voorbeeldig moeten gedragen, tot je ouder bent dan Chanty. En rellen mogen wij alleen.quote:
STFU, and face it like a man!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef Erasmo het volgende:
Nondeju! Ik word gék van de jeuk op mijn rug!!!
Ik rook en ik drink niet, en ik ben 2 keer zo groot als Chanty, telt dat ook?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Bedenk wel dat dit geen vrijbrief is he. Je zult je nu voorbeeldig moeten gedragen, tot je ouder bent dan Chanty. En rellen mogen wij alleen.
Dan moet je bij het kleine grut.quote:
Nee. Ga roken en drinken. In ieder geval dat laatste.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:54 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik rook en ik drink niet, en ik ben 2 keer zo groot als Chanty, telt dat ook?
Dat zei hij niet. Hij zei dat hij rookt, maar dat hij niet drinkt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:56 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nee. Ga roken en drinken. In ieder geval dat laatste.
Maar Maar.........quote:
Sterkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat zei hij niet. Hij zei dat hij rookt, maar dat hij niet drinkt.
Dan moet hij in ieder geval gaan drinken, anders wordt ie gewoon niet serieus genomen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat zei hij niet. Hij zei dat hij rookt, maar dat hij niet drinkt.
Ik pas voor het serieus genomen worden deel als je het niet erg vindtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:01 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dan moet hij in ieder geval gaan drinken, anders wordt ie gewoon niet serieus genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |