Da's zeker handig. Dat is zeker niet toevallig van SKON?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:27 schreef Orea het volgende:
Je hebt geloof ik ook nog kinderkorting bij de belastingdienst, maar hoe het precies zit moet ik ook nog naar kijken... Bij onze kinderopvang is het wel handig geregeld, daar regelen zij zelf de teruggave van de belasting en krijg je alleen per maand een rekening van het deel wat we zelf moeten betalen
Dit heb ik kunnen vinden, maar da's meer medische kosten ivm zwangerschap en/of bevalling:quote:Op zondag 17 januari 2010 18:27 schreef Ticootje het volgende:
Happy, ik ken ze ook niet. Vroegah had je iets van kinderkorting, maar dat is volgens mij weg.
kloptquote:Op zondag 17 januari 2010 16:04 schreef lily het volgende:
[..]
hee, ik zie in de ticker dat jouw jongste man ook over 6 dagen jarig is
ja, ook mijn jongstequote:
Ik hoop het niet zeg, ik wil eerst nog even ongehinderd genieten van mijn verlofquote:Op maandag 18 januari 2010 00:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
Iedereen begint hier met voorwerk met 36 weken![]()
Nog een reden om te denken dat jullie een meisje krijgen. Dat hadden wij met de jongensnaam. Die stond zo vast en meisjesnaam vonden wij erg moeilijk kiezen en niets was echt DÉ naamquote:En lief en ik zijn uit de meisjesnaamNja voor 99%, maar in mijn hoofd blijft het toch de leukste naam.
.....
Jongensnaam moeten we nog even overna denkenMaar dat vind ik sowieso lastig
quote:Op maandag 18 januari 2010 07:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
voorwerk met 36 weken *houdt zich wijselijk stil*
door jullie onderwerp; kinderopvangtoeslag; heb ik gister vast de aanvraag geregeld. Dus dank daarvoor. Ons meisje heeft gelukkig een plekje op de flexibele opvang! ben zo blij dat dat gelukt is!!![]()
![]()
![]()
(enorme wachtlijst; ons meisje al bij 10 weken zwangerschap ingeschreven en kreeg pas 2 weken na haar geboorte eindelijk het verlossende bericht...)
De kabouter hier is ook wel vrij druk, maar zijn de bewegingen bij jou ook veranderd? Ik merk dat hij heel veel zit te trappen, maar het lijkt wel alsof het weer minder hard is. Ik vind het alleszins raar dat mijn man het nog kan voelen want de schopjes lijken wel weer meer als die lichte schopjes van in het begin.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:59 schreef Asyniur het volgende:
Nou, hier vannacht weer goed geslapen. Wel al een paar dagen een hele drukke Harry, zowel overdag als 's nachts. Zou het aan het weer liggen?![]()
De bewegingen zijn hier heel 'grof'. Ik maak regelmatig geluid als de kleine zich beweegt, gewoon omdat dan alle organen lijken te bewegen. En soms een been uit mijn zij....quote:Op maandag 18 januari 2010 10:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
De kabouter hier is ook wel vrij druk, maar zijn de bewegingen bij jou ook veranderd? Ik merk dat hij heel veel zit te trappen, maar het lijkt wel alsof het weer minder hard is. Ik vind het alleszins raar dat mijn man het nog kan voelen want de schopjes lijken wel weer meer als die lichte schopjes van in het begin.
Het zal vast veel pijn doen, maar het klinkt wel grappig als je een been ziet uitsteken. Maar ik zal pas over 7 weken wat beginnen met voelen, dus maak alle pijnlijke bewegingen van het kindje nog wel mee.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:47 schreef DJRandall het volgende:
Goedemorgen dames! 36 weken hier![]()
Rotnacht gehad, veel onrustige dromen. Gelukkig voel ik me redelijk uitgerust, maar doe lekker rustig aan vandaag.
[..]
De bewegingen zijn hier heel 'grof'. Ik maak regelmatig geluid als de kleine zich beweegt, gewoon omdat dan alle organen lijken te bewegen. En soms een been uit mijn zij....
Het lijkt veel op woelen denk ik....maar hij/zij is niet heel zacht met z'n moeder....
Edit: nu dus....een been, auw....
Hij draait en schuift vooral heel erg veel met zijn kont en zijn benen/voeten strekt hij regelmatig uit.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
De kabouter hier is ook wel vrij druk, maar zijn de bewegingen bij jou ook veranderd? Ik merk dat hij heel veel zit te trappen, maar het lijkt wel alsof het weer minder hard is. Ik vind het alleszins raar dat mijn man het nog kan voelen want de schopjes lijken wel weer meer als die lichte schopjes van in het begin.
Dat dusquote:Op maandag 18 januari 2010 11:00 schreef Asyniur het volgende:
Harry reageert ook echt op zijn papa. Gisteren lag ik op de bank met mijn hoofd op schoot bij manlief. Toen ik over mijn buik aan het wrijven was of een hand er op legde, gebeurde er niks. Manlief legt zijn hand op mijn buik en meteen voel ik een hoop geschuif en geschurk en toen werd het stil...
Lekker tegen papa's hand liggen dus...
...
Voor jou nog minder dan een maand!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:05 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Wel heel aandoenlijk....
En nog maar een maandje voor jou ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |