Arinyo van harte, wordt een lekker drukke zomer al

Morretje, vervelend dat je zo'n last hebt van kramp. Ik ken het trucje niet... Maar geloof meestal niet zo in die huismiddeltjes... Hoor graag van je of ik het mis heb, altijd handig om zelf te weten voor het geval het mij ook eens gebeurd...
Orea, heb je nou het paard van Sinterklaas gejat?
Hopelijk is de jeuk snel wat minder, schimmel is niet tof....

Happy, ben benieuwd naar de foto's van de babykamer... Alvast maar F5'en in het kinderkamertjestopic dus

octopussy 36 weken

Laten we hopen dat die voorweëen een eenmalige aktie waren, lijkt mij inderdaad ook niet fijn om dat 4 weken lang te hebben.
Mama_papa ook al 36 weken, wordt F5'en over een week of 4

Leonieke

Kan me je gevoel wel voorstellen... Mijn meest vervelende dromen zijn altijd die dromen waarbij ik ineens een kindje krijg en vervolgens blijkt dat ik helemaal niets in huis heb... Maar zoals de anderen ook al zeggen, stoppen met piekeren en aktie nu! Lijstje downloaden van internet en effe middagje de winkel in. Ik snap dat je vriend aan het studeren is, maar een uurtje of 2/3 moet hij daar toch voor vrij kunnen maken. Ik zag je van de week ergens posten dat je hem zo lief vond dat hij mee ging om de boodschappen te doen, ik vind dat eigenlijk een vanzelfsprekendheid... Het is namelijk ook zijn kind en daar zal hij in mee moeten werken... En dat betekent ook dat hij gewoon thuis gaat moeten zijn als jij bevallen bent. Ik verbaas mezelf er eigenlijk stiekem wel een beetje over hoe buigzaam jullie zijn t.o.v. anderen... Misschien begint nu eindelijk het moment te komen dat jullie voor jezelf opkomen.... Sterkte meid

Cantare, jou kan ik de hand schudden. Ik ben afgelopen week ook wel wat hormonsterig geweest... Gelukkig de afgelopen dagen iets minder, want ik heb er zelf bijna net zoveel last van als Martijn van de uitwerking...
Ticootje, volgens mij kan zo'n vitaminepil niet zoveel kwaad hoor. Teveel aan vitaminen plas je normaliter gewoon weer uit...
Asy, vandaag alles wel weer beter? Zal ook wel een opluchting zijn geweest dat alles in orde was...
Hier gewoon tot half drie vannacht wakker geweest

Geen vermoeidheid ofzo, natuurlijk wel tot een uur of tien geslapen en pas net uit bed gekomen... Verder erg veel last van trekkerig gevoel in liezen, onderbuik en heupen en pijn in de onderrug. Blijft allemaal wel wat eng omdat het ook wat zeurt, maar dat zorgen maken hoort gewoon bij me deze zwangerschap. Kan overigens niet wachten tot de pretecho over 4,5 week. Wil zo graag weten of het een jongetje of meisje is zodat ik aan de slag kan met m'n borduurapparaat/naaimachine...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?