abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76903201
Hoihoi, ik kan hier nu ook meeposten !
pi_76903247
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 21:36 schreef Arinyo het volgende:
hangt er iets in de lucht ofzo??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 21:45:15 #128
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76903508
Pessie, op mijn werk hebben we calamiteiten en/of zorgverlof. Dus bij ziekte van je kind kun je dat opnemen. Anders neem ik een dag vrij. Ik kan helaas niet thuiswerken.
Make love, not war ☮
  zaterdag 16 januari 2010 @ 21:55:49 #129
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76903887
Arinyo welkom!

En: Aha, zo werkt dat dus? Maar vind je baas dat dan wel goed?
pi_76904027
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 21:55 schreef pessie het volgende:
Arinyo welkom!

En: Aha, zo werkt dat dus? Maar vind je baas dat dan wel goed?
ja, maar welke keus heb je? Je kan je kind toch niet meenemen naar je werk?
Ziek is ziek.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 21:59:23 #131
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76904040
Tja, het is vastgelegd in onze CAO, hij in mijn geval zij kan er dan slecht onderuit. Het is ook overmacht. Gelukkig kan het in mijn functie ook. En het is eigenlijk een beetje hetzelfde als je zelf ziek bent.. dan kun je ook echt niet komen.
Make love, not war ☮
  zaterdag 16 januari 2010 @ 22:00:10 #132
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76904070
quote:
Jaaahhhhh! Daar ben je!! Welkom en nogmaals van harte
Waneer ben je nou precies uitgerekend?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_76904578
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 22:00 schreef Saffier het volgende:

[..]

Jaaahhhhh! Daar ben je!! Welkom en nogmaals van harte
Waneer ben je nou precies uitgerekend?
Dankjulliewel.

Ik ben op 12 september uitgerekend .
  zaterdag 16 januari 2010 @ 22:19:01 #134
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76904752
Wordt een drukke tijd dan
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_76904782
quote:
Gefeliciteerd Arinyo!!

Er zit zeker iets in de lucht deze dagen.....jeetje, wat een drukte
pi_76905030
Gefeliciteerd Arinyo!

Zie je, koude winter = Babyboom
pi_76905689
Wat een nieuwe aanwas hier! Gefeliciteerd!

Ik heb even een vraagje, de laatste dagen heb ik regelmatig last van spierkramp, in kuit of voet. Zeer pijnlijk. Heb even wat gegoogled, schijnt vaker voor te komen in de 2e termijn, vanwege magnesiumtekort. Heb ook al gevonden dat er medicijnen zijn, maar ook een oud trucje: stukje zeep aan het voeteneind.
Is er iemand die daar ervaring mee heeft? Werkt het echt?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zaterdag 16 januari 2010 @ 22:53:50 #138
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_76906019
Gefeliciteerd Arinyo
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_76915296
Moguh!

Daar hang je dan om 8 uur op zondagochtend met de HAP aan de lijn, voor je eerste echte zwangerschapskwaal!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pratend over open wond genezende jeuk gevoel! Om GEK van te worden gelukkig is manlief onderweg om het receptje op te halen.

Alles is weer wit!! Ik ben toe aan de lente
pi_76915329
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 22:44 schreef Morretje het volgende:
Wat een nieuwe aanwas hier! Gefeliciteerd!

Ik heb even een vraagje, de laatste dagen heb ik regelmatig last van spierkramp, in kuit of voet. Zeer pijnlijk. Heb even wat gegoogled, schijnt vaker voor te komen in de 2e termijn, vanwege magnesiumtekort. Heb ook al gevonden dat er medicijnen zijn, maar ook een oud trucje: stukje zeep aan het voeteneind.
Is er iemand die daar ervaring mee heeft? Werkt het echt?
Ja, bij mij hielp het. En ik snap er helemaal niets van want hoewel ik best wel vertrouwen heb in alternatieve geneeskunde valt een stukje zeep in je bed gewoon onder kwakzalverijk voor mij. Maar het hielp, dus who cares
  zondag 17 januari 2010 @ 09:24:48 #141
57497 happyme28
I'm so happy
pi_76915387
Goedemorgen meiden!

Arinyo, welkom en gefeliciteerd natuurlijk! September wordt net als afgelopen jaar weer een drukke maand

Morretje, geen ervaring mee, maar ik hoop voor je dat het helpt want kramp is niet fijn

Orea, jeetje, lijkt me niet echt een fijn kwaaltje eerlijk gezegd haha, doe mij dan maar gewoon wat moeheid ofzo hihi. En wit?? Hier regent het al 2 dagen, geen sneeuw meer te zien.

Zo verder met de commode in de babykamer in elkaar zetten. Vanavond even een update plaatsen. Het begint al echt iets te worden. Hopenlijk aankomende week de laatste dingetjes doen, dan is hij precies als ik met verlof ga af (op de gordijnen na dan, die worden pas over 3 weken geleverd).
pi_76915468
Arinyo, welkom in Z&G

Vandaag 36 weken zwanger Zal vanavond of morgen eens even een buikfoto maken.

Oh, en ik heb vannacht voorweeën gehad. Kramp in onderbuik en bovenbenen (zoals menstruatiekramp bij mij) maar zonder regelmaat en niet toenemend in heftigheid. Ik hoop niet dat dit nog een maand gaat duren, maar we zien wel.
pi_76915491
Hier was gisterenavond een heuse sneeuwstorm!! We hebben winterbanden maar toch ging ik redelijk dwars de rotonde over

Ben benieuwd naar je babykamer!!

Octo, 36 weken wel vervelend die voorweeën...
  zondag 17 januari 2010 @ 09:44:58 #144
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76915493
Ik jompel met Octo mee, hier ook 36 weken!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  zondag 17 januari 2010 @ 09:45:11 #145
186094 Floria
Ghost of shark
pi_76915494
Gefeliciteerd! Arinyo harstikke welkom hier! Voel je je goed?

Net even mijn UD berekend uitgaande van de eerste dag van mijn laatse mensturatie en dan zou ik 9wk en 3 dagen zijn UD 19 augustus. Maar ik denk dat mijn ei veel later was dus?

Wel leuk om weer hier te posten!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_76915505
Mama_papa ook 36 weken Zou wel tof zijn als jullie beide op jullie uitgerekende datum bevallen!!! (jullie kregen beide een meid hè? Anders had je een zoon van Valentijn kunnen noemen )
pi_76915569
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 20:48 schreef pessie het volgende:
Asy het is juist goed dat je gebeld hebt. Als je je ergens zorgen over maakt moet je dat direct bespreken met je vlos. En kennelijk vind ze het niet erg, ze is naar je toegekomen. En dat alles goed is, is alleen maar fijn! Volgende keer bij zorgen dus gewoon weer bellen!

Diaan, wat maakt een half jaar precies uit? Of is dat onhandig omdat 9 maanden na over een half jaar de hele familie jarig is?

Ik heb zelf niet zoveel met het ideaal 2 kids een meisje en een jongen. Ik denk dat mensen de kinderen mogen krijgen die aan ze toevertrouwd zijn. En of dat er nou 1 is of 10, dat maakt me niet zoveel uit. Mn schoonzus heeft nu 4 kids en wil drastische maatregelen nemen. Ik vind dat prima, moet ze helemaal zelf weten, maar vind haar nog wel jong daarvoor (32). Maar als je zo zeker weet dat je gezin compleet is... Tsja... Ik weet zelf ook niet hoe ik zal zijn als ik 32 ben. En of ik 1 zwangerschap+bevalling+ de opvoeding van een kind al goed vind, of dat ik na nummer 3 roep, zou nog wel 1 willen. Mn man is duidelijk, meer dan 3 kids kost teveel (Moet je grote auto, heb je hoge wegenbelasting. En volgens mij is dat de enige reden ). Maar ik denk dat ieder kind een aanvulling is op je gezin. Of dat nou betekend dat niet ieder kind zn eigen kamer heeft, zou niet moeten uitmaken.
met 3 kinders die allemaal in een kinderzitje moeten, dan moet je ook al een grotere auto hoor. goddank dat we daar sinds 2 jaar toch al voor aan het sparen waren! binnen nu en een maand of 3 staattie er

en diaan: ik zat psies zo, als ik nog wil, dan moet het nununu voor mijn gevoel. en toen waren het er twee erbij ah well; eentje of 2 erbij maakt dan ook niet zoveel uit he. ik denk dat dat anders is als je eerste zwangerschap een meerling is.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 17 januari 2010 @ 09:56:12 #148
57497 happyme28
I'm so happy
pi_76915578
Octo en M-P, 36 weken alweer hè! We gaan echt hard nu! Nog een weekje en dan mag je al thuis bevallen.

Octo al voorweeën, jeetje, hopenlijk hou je dat niet iedere nacht de komende 4 weken. Wel even aangeven bij de vk volgende controle.

Floria, 9,5 week zou al wel mooi zijn, maar een echo kan pas zekerheid geven. Spannend hoor!

Ik had eergisteravond trouwens kramp aan mijn hele rechter kant, van mijn borst tot mijn heup. Ik wist niet meer hoe ik het had, kon niet liggen, staan of lopen. Uiteindelijk naar het bad gestrompeld en erin gaan zitten en marky een warme straal op me gezet en gemasseerd. Denk dat het mijn darmen waren, want uiteindelijk zakte het wel naar beneden, maar ons kleintje knelde denk ik iets af of er moest iets doorheen (wat er dus nog steeds niet uit is dan.....). Jeeeeeeeetje wat een pijn zonder dat je het kan wegpuffen iod. Pfff...
pi_76915589
Jullie zullen me gek verklaren, hé, maar ik heb het eigenlijk echt moeilijk met het feit dat ik misschien een week vroeger officieel in zwangerschapsverlof ga gaan Ik moest normaalgezien nog 4 weken werken (en heb me daar echt op ingesteld) en nu zou het maar 3 weken meer zijn en dat lijkt zo helemaal niets. En het lijkt op die manier zelfs dat de bevalling veel vlugger zal komen dan als ik nog 4 weken zou werken (wat onzin is natuurlijk). En vooral: dat we dan ook niet klaar zullen zijn met de hoogstnodige dingen (en dan spreek ik niet over een kinderkamer ofzo).

Gisteren, toen ik aan het winkelen was, besefte ik opeens dat we eigenlijk ook eens pampers zullen moeten kopen en toen begonnen die hersentjes in mijn hoofd te werken en weet ik eigenlijk niet wat we écht in huis moeten hebben als het kind komt (verzorgingsproducten? medicijnen? ...). Ik voelde me vannacht gewoon zo'n domme trien die niet weet waar ze aan begonnen is (om met een lang verhaal te zeggen dat ik eigenlijk een rotnacht achter de rug heb, gewoon door het piekeren).
pi_76915611
quote:
en ook gefeliciteerd
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: