hangt er iets in de lucht ofzo??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:36 schreef Arinyo het volgende:
Hoihoi, ik kan hier nu ook meeposten !
ja, maar welke keus heb je? Je kan je kind toch niet meenemen naar je werk?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:55 schreef pessie het volgende:
Arinyo welkom!
En: Aha, zo werkt dat dus? Maar vind je baas dat dan wel goed?
Jaaahhhhh! Daar ben je!! Welkomquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:36 schreef Arinyo het volgende:
Dankjulliewel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:00 schreef Saffier het volgende:
[..]
Jaaahhhhh! Daar ben je!! Welkomen nogmaals van harte
Waneer ben je nou precies uitgerekend?
Gefeliciteerd Arinyo!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:36 schreef Arinyo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. pratend over open wond genezende jeuk gevoel! Om GEK van te wordengelukkig is manlief onderweg om het receptje op te halen.
Alles is weer wit!! Ik ben toe aan de lente![]()
Ja, bij mij hielp het. En ik snap er helemaal niets van want hoewel ik best wel vertrouwen heb in alternatieve geneeskunde valt een stukje zeep in je bed gewoon onder kwakzalverijk voor mij. Maar het hielp, dus who caresquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:44 schreef Morretje het volgende:
Wat een nieuwe aanwas hier!Gefeliciteerd!
![]()
Ik heb even een vraagje, de laatste dagen heb ik regelmatig last van spierkramp, in kuit of voet. Zeer pijnlijk. Heb even wat gegoogled, schijnt vaker voor te komen in de 2e termijn, vanwege magnesiumtekort. Heb ook al gevonden dat er medicijnen zijn, maar ook een oud trucje: stukje zeep aan het voeteneind.
Is er iemand die daar ervaring mee heeft? Werkt het echt?
met 3 kinders die allemaal in een kinderzitje moeten, dan moet je ook al een grotere auto hoor. goddank dat we daar sinds 2 jaar toch al voor aan het sparen waren! binnen nu en een maand of 3 staattie erquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:48 schreef pessie het volgende:
Asy het is juist goed dat je gebeld hebt. Als je je ergens zorgen over maakt moet je dat direct bespreken met je vlos. En kennelijk vind ze het niet erg, ze is naar je toegekomen. En dat alles goed is, is alleen maar fijn! Volgende keer bij zorgen dus gewoon weer bellen!
Diaan, wat maakt een half jaar precies uit? Of is dat onhandig omdat 9 maanden na over een half jaar de hele familie jarig is?
Ik heb zelf niet zoveel met het ideaal 2 kids een meisje en een jongen. Ik denk dat mensen de kinderen mogen krijgen die aan ze toevertrouwd zijn. En of dat er nou 1 is of 10, dat maakt me niet zoveel uit. Mn schoonzus heeft nu 4 kids en wil drastische maatregelen nemen. Ik vind dat prima, moet ze helemaal zelf weten, maar vind haar nog wel jong daarvoor (32). Maar als je zo zeker weet dat je gezin compleet is... Tsja... Ik weet zelf ook niet hoe ik zal zijn als ik 32 ben. En of ik 1 zwangerschap+bevalling+ de opvoeding van een kind al goed vind, of dat ik na nummer 3 roep, zou nog wel 1 willen. Mn man is duidelijk, meer dan 3 kids kost teveel (Moet je grote auto, heb je hoge wegenbelasting. En volgens mij is dat de enige reden). Maar ik denk dat ieder kind een aanvulling is op je gezin. Of dat nou betekend dat niet ieder kind zn eigen kamer heeft, zou niet moeten uitmaken.
en ook gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:36 schreef Arinyo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |