YouTubequote:1. Damnit!
2. That was our only lead
3. You don't want to try me on that one.
4. Tell me what I need to know!
5. When I'm finished with you, you're gonna wish that you felt this good again.
6. You don't understand!
7. Do you understand?
8. I understand.
9. I need you to trust me.
10. There's no time for backup.
11. I don't have time to explain right now.
12. I don't have time for this.
13. We don't have much time
14. Secure the perimeter.
15. Stand down.
16. Copy that.
17. Show me your hands! I said show me your hands!!
18. It's complicated.
19. Thousands of lives are at stake
20. Send that to my screen.
21. I'm going dark.
22. I'm so sorry
23. Trust me, you don't want to go down that road with me.
24. If you don't tell me what I want to know, then it'll just be a question of how much you want it to hurt.
oudddddquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:17 schreef JMarsden het volgende:
Ik wel:
Title: Day 8: 4:00P.M. - 5:00P.M.
Episode #: 08x01
Original Airdate: Sunday January 17th, 2010
Special Airtime: 09:00 pm
Tropic Thunderquote:
zit toch 1,5 uur in de trein kan ik net zo goed al kijken en terugweg aflevering 2quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:22 schreef dapluiz het volgende:
Maandagavondvroeg weer! Kan niet wachten
quote:jackbauerfacts:
- Jack Bauer doesn't need a gun. He can throw the bullets faster than a gun can shoot.
- If Jack Bauer were gay his name would be Chuck Norris.
- Jack doesn't believe in Murphy's Law, only Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
- In WWII President Truman gave the Japanese a choice, we could drop a nuke or send in Jack Bauer. The rest is history.
- If Jack Bauer and MacGyver were locked in a room, Jack Bauer would make a bomb outa MacGyver.
- How many terrorists does it take to screw in a lightbulb? It doesn't matter. Jack Bauer works in the dark.
- Chuck Norris can drink an entire gallon of milk in thirty-seven seconds. Jack bauer doesn't drink milk. Milk is for pussies.
- Fuck the Batmobile. To the Bauermobile!™ .
- Jack Bauer will never suffer a heart attack. Even the heart isn't stupid enough to attack Jack Bauer.
Useful way of spending time while getting to your destinationquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:35 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
zit toch 1,5 uur in de trein kan ik net zo goed al kijken en terugweg aflevering 2![]()
oudquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:49 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
![]()
![]()
http://twitter.com/jackbauerfacts
ik vind ze leuk hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:49 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
![]()
![]()
http://twitter.com/jackbauerfacts
Oh echt?quote:Op zondag 17 januari 2010 10:55 schreef Johnny Blaze het volgende:
Hij is maandagnacht pas te downloaden he.
Je vergeet Kimquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:57 schreef Myers het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Jack vorig seizoen niet even Renee heeft gepakt?Lijkt me toch zonder meer het lekkerste wijf wat ooit in 24 heeft gespeeld. Ik vind dat hij dat voor komend seizoen toch wel even prioriteit nummer één moet maken, ongeacht hoeveel levens er op het spel staan.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:15 schreef Rainesz het volgende:
Wekker is gezet ik zal en moet voor het werk de eerste 2 uur zien van dag 8!
Ik heb er zin in!!
usa stream gefixed ofzo?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:15 schreef Rainesz het volgende:
Wekker is gezet ik zal en moet voor het werk de eerste 2 uur zien van dag 8!
Ik heb er zin in!!
??????? ja locale tijd in NL bedoel jequote:Op zondag 17 januari 2010 19:08 schreef Aestivate het volgende:
Ik heb dit staan volgens tvcountdown.com:
[ afbeelding ]
Begint dus goed met maandag én dinsdag elk 2 afleveringen in de VS! Vervolgens elke dinsdag 1.
ja jaja spuit11quote:Op zondag 17 januari 2010 22:33 schreef Estolan het volgende:
[..]
??????? ja locale tijd in NL bedoel je
vanavond ( US 9PM ) beginnen ze ermee, en morgen avond Part 2
Dus.......
ZONDAG VS ( laatste afl Day 7 / 1e 2 afl Day 8 ) ( te downloaden maandag ochtend )
MAANDAG VS ( weer 2 afl Day 8 ) ( te downloaden dinsdag ochtend )
downloaden is sowieso legaalquote:Op maandag 18 januari 2010 03:59 schreef Fingon het volgende:
dam dam dam, ergens legaal te downloaden of moet ik creatief gaan doen?
Ben ze nu aan het downloaden.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
usa stream gefixed ofzo?
Of wacht je tot ze online staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar de volgende 2 eps.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
quote:Op maandag 18 januari 2010 08:08 schreef Rainesz het volgende:
Ga het in spoilertags plaatsen voor de mensen die ze alle 4 in één keer willen zien.kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar de volgende 2 eps.op mobile fok zie je spoilerered text. Zit niet te wachten op een tekstverslag van 24.
![]()
vertaling moet ik juist niet hebben. Storend en vaak tenenkrommend slecht. Lijkt sport om alle d's met t's te verwisselen. Gisteravond keek ik chuck en daar kwamen woorden voorbij als: "egt" en "waarschijndelijk"quote:Op maandag 18 januari 2010 08:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
24
Wachten op de vertaling en de WMVHDIk ben even weg hier
Chuck is inderdaad erg slecht vertaald maar de 24 ondertiteling is altijd van een erg hoog niveauquote:Op maandag 18 januari 2010 08:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
vertaling moet ik juist niet hebben. Storend en vaak tenenkrommend slecht. Lijkt sport om alle d's met t's te verwisselen. Gisteravond keek ik chuck en daar kwamen woorden voorbij als: "egt" en "waarschijndelijk"
Vaak ook gewoon verkeerd vertaald.
Dankje. Vanavond begin ik er weer aan.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Chuck is inderdaad erg slecht vertaald maar de 24 ondertiteling is altijd van een erg hoog niveau
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:05 schreef Estolan het volgende:
Vanaf vancohtend vroeg al te downloaden!!!
http://www.bt-chat.com/details.php?id=70026&hit=1
http://www.bt-chat.com/details.php?id=70027&hit=1
quote:
hoogseizoen zeker?quote:Op maandag 18 januari 2010 10:07 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Dankje. Vanavond begin ik er weer aan.
Eerst even de stagedag overleven
Topquote:Op maandag 18 januari 2010 10:07 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Dankje. Vanavond begin ik er weer aan.
Eerst even de stagedag overleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |