Er staat toch "Als jij een leuke vriend zoekt". Jij bent bezet, jij valt af.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:02 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
jja ho ho, dat stond niet in de brochure!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:18 schreef Siniti het volgende:
Van elektronische muziek vind ik eigenlijk alleen de origines goed
Toen ze er nog echt mee experimenteerden
HAHAHAHAHquote:
jammerlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er staat toch "Als jij een leuke vriend zoekt". Jij bent bezet, jij valt af.
[ afbeelding ]
Ja. Echt waar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:03 schreef PhifeDawg het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat je zo in de spiegel kijkt en denkt; 'kanker, ik ben echt dodelijk sexy'
Neejj jOhh dat viin iiCk sOow arrOgantt Alsz mensuh dat ovrr zichzelluf seggu xD xD!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:03 schreef PhifeDawg het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat je zo in de spiegel kijkt en denkt; 'kanker, ik ben echt dodelijk sexy'
Je moet ook eerst de rand bedekken met toiletpapier als je niet thuis bent.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:06 schreef PhifeDawg het volgende:
dat je zo op de wc zit en je pielemuis de wc rand raaktbweehh
Pics.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:11 schreef PhifeDawg het volgende:
zo, even de negro oorbellen erbij en ik ben de shit
ik ben thuis!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:09 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Je moet ook eerst de rand bedekken met toiletpapier als je niet thuis bent.
mijn hyves jonge!quote:
Dan start je computer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:12 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
ik ben thuis!
en tyf ammaal eens op met die plaatjes mijn mobiel flipt
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:12 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
ik ben thuis!
en tyf ammaal eens op met die plaatjes mijn mobiel flipt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
oke komt zo een mmsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
O God, hij is nu al op zijn derde hotel aan het zoeken.
dat zal je leren mobiel te hyven fokkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:14 schreef PhifeDawg het volgende:
mijn pagina springt echt in het rond
Huh.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat zal je leren mobiel te hyven
Als ik mobiel inet had zou ik ook Fokken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:17 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die mobiel FoK!'en dus dit wordt m'n anti-smartphone-pic.
Ik niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ik mobiel inet had zou ik ook Fokken.
Drank.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:18 schreef Gaultier het volgende:
Iemand een tip waarmee ik me vanavond mee kan bezatten?
Waarom?quote:
Omdat ik het niet nodig vind om op FoK! te zitten als ik niet achter de pc zit.quote:
scheelt dat mijn mobiel er voor gemaakt is en onbeperkt is :p.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:19 schreef ynuhh het volgende:
Ik zit nooit op mobiel op fok. Super irritant om met een telefoon te internetten, ik betaal de kosten voor mobiel internet alleen om mijn emails te kunnen bekijken.
Ik zou niet echt Fokken, maar soms een twitterish post maken in de SC over shit die ik meemaak.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat ik het niet nodig vind om op FoK! te zitten als ik niet achter de pc zit.
Die van mij is er ook voor gemaakt, althans een Blackberry Curve moet het aankunnen, denk ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:20 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
scheelt dat mijn mobiel er voor gemaakt is en onbeperkt is :p.
Kankerinteressant vind ik die posts altijd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou niet echt Fokken, maar soms een twitterish post maken in de SC over shit die ik meemaak.
Precies wat ik doe als ik op mijn mobiel zit dus.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou niet echt Fokken, maar soms een twitterish post maken in de SC over shit die ik meemaak.
scheelt dat je bijna altijd achter je pc zitquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat ik het niet nodig vind om op FoK! te zitten als ik niet achter de pc zit.
BOLD FTW!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die van mij is er ook voor gemaakt, althans een Blackberry Curve moet het aankunnen, denk ik.
Vooral als ik ze maak.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kankerinteressant vind ik die posts altijd.
Vodka en bierquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:18 schreef Gaultier het volgende:
Iemand een tip waarmee ik me vanavond mee kan bezatten?
Waarom zit jij niet op je laptop?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:22 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
scheelt dat je bijna altijd achter je pc zit
zit in me tas en die ligt bij mijn oma :pquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet op je laptop?
Faal.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:24 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
zit in me tas en die ligt bij mijn oma :p
Volgens mij kwam de Bold twee weken nadat ik mijn Curve kocht uit. Zeker weten doe ik het niet, maar ik ben er verder wel tevreden mee.quote:
anders moest ik fietsen met een kankerzware tas, dankjedekoekoekquote:
Aansteller.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:25 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
anders moest ik fietsen met een kankerzware tas, dankjedekoekoek
Bier is standaard, maar daarnaast drink ik ook nog altijd iets.quote:
je zusje mag wel blijven hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:25 schreef wolvendagen het volgende:
Nou hij heeft zijn derde hotel. Nu mijn zusje 3 weekenden lozen en we houden een SC-meet bij mij thuis.
quote:
Ik wel?quote:
Oehquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:30 schreef LudoSanders het volgende:
Verdomme, jullie lopen achter. Spotify is al maanden bekend.
Verdomme.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:30 schreef LudoSanders het volgende:
Verdomme, jullie lopen achter. Spotify is al maanden bekend.
PD ook, maar ik zit hem een beetje te stangen. Stiekem vind ik hem heel leukquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
PD ook, maar ik zit hem een beetje te stangen. Stiekem vind ik hem heel leuk![]()
AHAHAHA!~~~~!!!!!11111!11```!@!EINZ!111!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
PD ook, maar ik zit hem een beetje te stangen. Stiekem vind ik hem heel leuk![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:34 schreef Gaultier het volgende:
[..]
AHAHAHA!~~~~!!!!!11111!11```!@!EINZ!111!!![]()
![]()
![]()
IK KAN HET GEWOON LEZEN ER STAAT PD OOK MAAR IK ZIT HEM EEN BEETJE TE STANGEN STIEKEM VIND IK HEM HEEL LEUK!```!!!!!11!!HUNDERD!11!!1!
quote:
Dank.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:36 schreef Lakitu het volgende:
Touch it bring it pay it watch it
turn it leave it stop format it
Wat was de vorige ook alweerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:37 schreef Gaultier het volgende:
Is er iemand die me kan waarderen? Anders maak ik nog een kloon aan.
Die bedoelde ik eigenlijk ook.quote:
Haha, wat leip.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:38 schreef Maisnon het volgende:
Zo dit vanaf 1:20wtf ik heb nog nooit zo'n geluid gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |