mijn hyves jonge!quote:
Dan start je computer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:12 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
ik ben thuis!
en tyf ammaal eens op met die plaatjes mijn mobiel flipt
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:12 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
ik ben thuis!
en tyf ammaal eens op met die plaatjes mijn mobiel flipt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
oke komt zo een mmsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
O God, hij is nu al op zijn derde hotel aan het zoeken.
dat zal je leren mobiel te hyven fokkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:14 schreef PhifeDawg het volgende:
mijn pagina springt echt in het rond
Huh.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat zal je leren mobiel te hyven
Als ik mobiel inet had zou ik ook Fokken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:17 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die mobiel FoK!'en dus dit wordt m'n anti-smartphone-pic.
Ik niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ik mobiel inet had zou ik ook Fokken.
Drank.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:18 schreef Gaultier het volgende:
Iemand een tip waarmee ik me vanavond mee kan bezatten?
Waarom?quote:
Omdat ik het niet nodig vind om op FoK! te zitten als ik niet achter de pc zit.quote:
scheelt dat mijn mobiel er voor gemaakt is en onbeperkt is :p.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:19 schreef ynuhh het volgende:
Ik zit nooit op mobiel op fok. Super irritant om met een telefoon te internetten, ik betaal de kosten voor mobiel internet alleen om mijn emails te kunnen bekijken.
Ik zou niet echt Fokken, maar soms een twitterish post maken in de SC over shit die ik meemaak.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat ik het niet nodig vind om op FoK! te zitten als ik niet achter de pc zit.
Die van mij is er ook voor gemaakt, althans een Blackberry Curve moet het aankunnen, denk ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:20 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
scheelt dat mijn mobiel er voor gemaakt is en onbeperkt is :p.
Kankerinteressant vind ik die posts altijd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou niet echt Fokken, maar soms een twitterish post maken in de SC over shit die ik meemaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |