Precies wat ik doe als ik op mijn mobiel zit dus.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou niet echt Fokken, maar soms een twitterish post maken in de SC over shit die ik meemaak.
scheelt dat je bijna altijd achter je pc zitquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat ik het niet nodig vind om op FoK! te zitten als ik niet achter de pc zit.
BOLD FTW!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die van mij is er ook voor gemaakt, althans een Blackberry Curve moet het aankunnen, denk ik.
Vooral als ik ze maak.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kankerinteressant vind ik die posts altijd.
Vodka en bierquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:18 schreef Gaultier het volgende:
Iemand een tip waarmee ik me vanavond mee kan bezatten?
Waarom zit jij niet op je laptop?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:22 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
scheelt dat je bijna altijd achter je pc zit
zit in me tas en die ligt bij mijn oma :pquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet op je laptop?
Faal.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:24 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
zit in me tas en die ligt bij mijn oma :p
Volgens mij kwam de Bold twee weken nadat ik mijn Curve kocht uit. Zeker weten doe ik het niet, maar ik ben er verder wel tevreden mee.quote:
anders moest ik fietsen met een kankerzware tas, dankjedekoekoekquote:
Aansteller.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:25 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
anders moest ik fietsen met een kankerzware tas, dankjedekoekoek
Bier is standaard, maar daarnaast drink ik ook nog altijd iets.quote:
je zusje mag wel blijven hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:25 schreef wolvendagen het volgende:
Nou hij heeft zijn derde hotel. Nu mijn zusje 3 weekenden lozen en we houden een SC-meet bij mij thuis.
quote:
Ik wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |